ze ligt in het ziekenhuis en gaat dood aan ingegroeide schaamlippenquote:
A bezemquote:
watquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
ze ligt in het ziekenhuis en gaat dood aan ingegroeide schaamlippen![]()
helemaal niet leuk
zachtjes bezemen in de erogene zonequote:
Om haar daarna een veeg te geven.quote:
Wie deze sport bedacht heeftquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
zachtjes bezemen in de erogene zone
Dat denk ik bijv ook van die sport dat ze met soort geweren op hun rug rondjes moeten langlaufen en dan onderweg stoppen om 5 platen te schieten und so weiter. Snap die echt nietquote:
Biathlon ofso?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik bijv ook van die sport dat ze met soort geweren op hun rug rondjes moeten langlaufen en dan onderweg stoppen om 5 platen te schieten und so weiter. Snap die echt niet
die vind ik echt ziekquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik bijv ook van die sport dat ze met soort geweren op hun rug rondjes moeten langlaufen en dan onderweg stoppen om 5 platen te schieten und so weiter. Snap die echt niet
Ook al zo'n bazensport jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een vloer van ijs hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou robo mijn hele huis laten bezemen
Ook wel biathlon genaamd. Is toch mooi man. Eeuwenoud, gewoon de "jacht" in besneeuwde gebieden in wedstrijdvorm.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gewoon chlo ff laten rondrollen, met haar ijzige hart is dat zo gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook al zo'n bazensport jabiatlon
[..]
Moet je wel eerst een vloer van ijs hebben
Awwwwww past niet bij chlochlo 2.014quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon chlo ff laten rondrollen, met haar ijzige hart is dat zo gedaan.
Schapen, niet nadenkers, massa, boelersquote:Kritische gebruikers van WhatsApp zijn donderdag massaal alternatieve chatapps aan het proberen. Dat doen ze nadat bekend werd dat Facebook WhatsApp overneemt. Een deel van de WhatsApp-gebruikers maakt zich zorgen over hun privacy nu de app eigendom van Facebook wordt.
Ja maar kweet niet als ik denk aan 'sport' dan zou ik dat eerder een vage hobby noemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Biathlon ofso?
Ja, maar dan mag je nog met een geweer rondgaan... dit is met een fucking bezem en een glijdende schijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |