heb je al weekend? ik ga zo nog wat tv kijken en mijn bed in..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand nog wat leuks te melden ik ben weer eens klaarwakker.
Denk dat de meeste kracht wel uit de bovenbenen komt, ipv onderbenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
voor sommige krachtoefeningen heb je toch echt ook kracht uit je benen nodigen lopen op de loopband, lastig... ik denk dat je daar nog het meest mee moet oppassen, is toch anders belasten dan gewoon wandelen bijvoorbeeld (kun je daar niet eerst mee beginnen, een wandeling of een fietstochtje?)..
Eigenlijk niet echt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand nog wat leuks te melden ik ben weer eens klaarwakker.
Wat voor blog is het? Doe je dat als bijbaan? Ik ben geen goede schrijver maar lees ze wel graag XDquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt.
Mijn blog loopt eigenlijk wel goed! Dat vind ik zelf wel leukHad ik niet verwacht.
Sinds maandag er mee begonnen en nu al zo'n 130 bezoekers per dag, terwijl er nog niet eens zoveel op staat!
Een Foodblog. Neuh, ik doe het omdat ik het leuk vind. En het daagt me uit om nieuwe en interessante dingen uit te proberen. En ik ben op deze manier ook nog eens bewust van wat ik eet!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Wat voor blog is het? Doe je dat als bijbaan? Ik ben geen goede schrijver maar lees ze wel graag XD
yepquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb ook Evy gedownload nu. Als ik het goed gedaan heb tenminste.
0-5km en 5-10km toch?
quote:
Ben ook wel benieuwd naar je blog!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Een Foodblog. Neuh, ik doe het omdat ik het leuk vind. En het daagt me uit om nieuwe en interessante dingen uit te proberen. En ik ben op deze manier ook nog eens bewust van wat ik eet!
Je verdient er in principe niks mee. Misschien een paar cent, als iemand op een advertentie klikt. Maar bijna niemand doet dat
Wil je hem wel DM'en als je het leuk vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:18 schreef Merlijn het volgende:
Meuning...
Vandaag een half werk, half pappa-dochter dagje. Vrouw is naar de huishoudbeurs, dus vanavond halen we een frietje en een friek'ndel... compenseert weer met het gezonde eten hier
Ze kan trouwens prima assisteren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Goedemorgen allen!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Een Foodblog. Neuh, ik doe het omdat ik het leuk vind. En het daagt me uit om nieuwe en interessante dingen uit te proberen. En ik ben op deze manier ook nog eens bewust van wat ik eet!
Je verdient er in principe niks mee. Misschien een paar cent, als iemand op een advertentie klikt. Maar bijna niemand doet dat
Wil je hem wel DM'en als je het leuk vindt?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:18 schreef Merlijn het volgende:
Meuning...
Vandaag een half werk, half pappa-dochter dagje. Vrouw is naar de huishoudbeurs, dus vanavond halen we een frietje en een friek'ndel... compenseert weer met het gezonde eten hier
Ze kan trouwens prima assisteren...Doet ze goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Professioneel FOK!kenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Aha! Nu nog een uurtje of 6 Fok!ken op het werk en dan is het weer weekend?
Och, slapen onder werktijd is hier normaal.. daarbij is het m'n laatste dag hierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Aha! Nu nog een uurtje of 6 Fok!ken op het werk en dan is het weer weekend?
meer koffie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit al bijna een uur op mijn werk, maar ik kan maar niet wakker worden.
Ik drink geen koffie.quote:
Is er niet, en drink ik eigenlijk alleen soms in het weekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
cola ? red bull? Daar word je vast wakker van
Red Bullquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
cola ? red bull? Daar word je vast wakker van
Waarom?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Red Bull![]()
Na gisteravond heb ik alle monster energy drink weggegooid.
Omdat Red Bull je in de voetballerij blijkbaar vleugels geeft.quote:
Ik heb het denk ik 25 minuten vol kunnen houden voor de TVquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Red Bull![]()
Na gisteravond heb ik alle monster energy drink weggegooid.
Was toch puur genieten manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik 25 minuten vol kunnen houden voor de TV
Heb alleen van dat 3e doelpunt kunnen genietenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was toch puur genieten man![]()
Wat waren ze goed
2e was ook mooi vond ik. Weer fel afjagen en na het veroveren van de bal in 1 keer perfect diep. Spits rond het rustig af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heb alleen van dat 3e doelpunt kunnen genieten
Heb een kennis een lijstje van apparatuur gegeven wat ze allemaal mee moet nemenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef Uncle het volgende:
Nog mensen met wilde fotoplannen komend weekend?
Maatje komt verjaardag van mini-me inhalen, die heeft een 60D aangeschaft en wilt vast wel wat glas uitproberen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef Uncle het volgende:
Nog mensen met wilde fotoplannen komend weekend?
Daar heb je je dochter toch voorquote:
Wet op de Geneesmiddelenvoorziening (WOG)quote:
WerkOntwijkendGedragquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wet op de Geneesmiddelenvoorziening (WOG)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |