abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136929510

Welkom bij de Fok!Fotografie Slowchat!

Fotografie is natuurlijk een hele serieuze zaak, maar de fotograaf erachter is natuurlijk niet altijd even serieus met fotografie bezig! Kortom, wij zijn ook mensen die af en toe probleempjes hebben met auto's of de economische crisis, peinzen over wat we vanavond zullen gaan eten en we maken ons ook wel eens zorgen om wanneer de wasmachine het zal begeven... Slowchat time!

Merken
Canon || Nikon || Pentax || Sony || Olympus || Panasonic || Leica || Fuji || Hasselblad || Mamiya

Handige Links
DPReview || DxO
Google

En hier verder...
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 14:47:04 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136929522
dat duurde lang :P
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_136929528
Ik was nog bezig. ^^ en ik ben echt rete slecht in nieuwe namen bedenken :')
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:47:47 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136929550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:41 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

dat wil ik ook gaan doen maar zoek nog een goede leuke betaalbare fiets ervoor, heb jij toevallig een idee?
Tsja, wat is betaalbaar? Wat is je budget? En hou je ook rekening met kleding, schoenen en helm enzo? en reservemateriaal?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136929669
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:43 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Altijd leuk als er iemand langskomt, gaan jullie wat speciaals doen? :) gister geen wentelteefjes gemaakt?
Eet je bijna nooit pasta dan? Ik iedere week een keer :) En als ik veel sport, 2 keer..
Nee denk niet dat we iets speciaals gaan doen :) Gewoon beetje chillen, bijkletsen, eten en misschien filmpje kijken!
Nee had nog turks brood dat op moest gister, dus vandaag gemaakt :) en ik eet niet zoveel pasta omdat ik vaak s avonds alleen groente en een beetje vlees/vis eet.
Jij bent wel lekker aan het sporten he?! :) Goed van je. Ik hoop dat ik morgen weer kan sporten, heb toch nog even gewacht met mijn been omdat het nog steeds wel pijn doet. Vind het ook altijd lekker om naar de sportschool te gaan!
pi_136929690
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Daarom zorg ik er altijd voor dat ik nooit de laatste ben :')
pi_136929715
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:51 schreef xuryah het volgende:

[..]

Daarom zorg ik er altijd voor dat ik nooit de laatste ben :')
Oefening baart kunst.. :D
  FOK!fotograaf donderdag 20 februari 2014 @ 14:56:21 #8
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_136929896
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo lang je hem niet linkt aan je eigen username, zoals een bepaald, niet nader te noemen persoon ook doet, valt het wel mee toch? :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_136929992
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zo lang je hem niet linkt aan je eigen username, zoals een bepaald, niet nader te noemen persoon ook doet, valt het wel mee toch? :P
Nee geloof me dat gaat niet gebeuren haha.
pi_136930062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef xuryah het volgende:

[..]

Nee denk niet dat we iets speciaals gaan doen :) Gewoon beetje chillen, bijkletsen eten en misschien filmpje kijken!
Nee had nog turks brood dat op moest gister, dus vandaag gemaakt :) en ik eet niet zoveel pasta omdat ik vaak s avonds alleen groente en een beetje vlees/vis eet.
Jij bent wel lekker aan het sporten he?! :) Goed van je. Ik hoop dat ik morgen weer kan sporten, heb toch nog even gewacht met mijn been omdat het nog steeds wel pijn doet. Vind het ook altijd lekker om naar de sportschool te gaan!
Ja nu ik wat meer sport moet ik wel mijn koolhydraten binnen krijgen anders val ik snel neer (al een keer meegemaakt bij het spinnen) .. Ik ben sinds een klein half jaartje meer aan het sporten (is altijd wel fijn om een vriendinnetje te hebben die dat ook graag doet vind ik, als ik alleen ga doe ik in mijn beleving minder) .. Ik doe spinning/zwemmen en groepslessen omdat die mij goed motiveren! (ga 3 en soms 4 keer per week)
En ik vind fietsen heel fijn dus dat helpt ook wel!
pi_136930064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zeik niet zo pizza.

Jij had ook de tijd van je leven toen jouw naam in de TT stond! :P Jammer voor je dat de SC zo snel gaat tegenwoordig dat jouw geluk geen dag mocht duren :')

:W
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:01:50 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136930105
En nu is het een ode aan mij en dat is altijd terecht.
pi_136930280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Ja nu ik wat meer sport moet ik wel mijn koolhydraten binnen krijgen anders val ik snel neer (al een keer meegemaakt bij het spinnen) .. Ik ben sinds een klein half jaartje meer aan het sporten (is altijd wel fijn om een vriendinnetje te hebben die dat ook graag doet vind ik, als ik alleen ga doe ik in mijn beleving minder) .. Ik doe spinning/zwemmen en groepslessen omdat die mij goed motiveren! (ga 3 en soms 4 keer per week)
En ik vind fietsen heel fijn dus dat helpt ook wel!
Leuk ja! Groepslessen heb ik ook op de sportschool, maar doe bijna nooit mee (behalve paar keer buikspierkwartiertje, maar dat is heftiggg). Op de dagen dat ik sport eet ik trouwens wel koolhydraten hoor :) En ik eet ook gewoon brood, crackers, etc.. allemaal volkoren.
Ik fitness met mijn vriend, maar hij is te zwak voor mij eigenlijk :P Als ik even geen zin heb, gaat hij gewoon alleen zonder mij proberen over te halen. Het probleem bij mij is dat ik nooit zin heb om er naar toe te gaan, maar het sporten zelf vind ik heerlijk. Ik ben ook niet streng genoeg tegen mezelf :( ik wilde eigenlijk elke dag gaan nu ik toch geen werk of school heb, nou ik ga misschien 1 of 2 keer per week....
pi_136930366
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Uncle het volgende:

[..]

Zeik niet zo pizza.

Jij had ook de tijd van je leven toen jouw naam in de TT stond! :P Jammer voor je dat de SC zo snel gaat tegenwoordig dat jouw geluk geen dag mocht duren :')

:W
Klein verschil is dat hij het er niet zelf neergezet had. Maar boeiend wat de TT is al staat er oempaloempa.
pi_136930387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:06 schreef xuryah het volgende:

[..]

Leuk ja! Groepslessen heb ik ook op de sportschool, maar doe bijna nooit mee (behalve paar keer buikspierkwartiertje, maar dat is heftiggg). Op de dagen dat ik sport eet ik trouwens wel koolhydraten hoor :) En ik eet ook gewoon brood, crackers, etc.. allemaal volkoren.
Ik fitness met mijn vriend, maar hij is te zwak voor mij eigenlijk :P Als ik even geen zin heb, gaat hij gewoon alleen zonder mij proberen over te halen. Het probleem bij mij is dat ik nooit zin heb om er naar toe te gaan, maar het sporten zelf vind ik heerlijk. Ik ben ook niet streng genoeg tegen mezelf :( ik wilde eigenlijk elke dag gaan nu ik toch geen werk of school heb, nou ik ga misschien 1 of 2 keer per week....
Elke dag sporten is ook niet alles, vooral niet als je dan dalijk weer werk hebt.. Dan is je lichaam zo gewend aan dat sporten en als je dan minder gaat merk je dat meteen :)
1 a 2 keer per week is toch ook al wat?! Hoelang ga je dan en wat doe je dan op de sportschool?
Ok gelukkig eet je gewoon koolhydraten zonder leven is echt heel slecht!
Gaat je vriend vaak naar de sportschool? Mijne is juist luier dan dat ik ben, vandaar vriendin :D
pi_136930754
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:09 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Elke dag sporten is ook niet alles, vooral niet als je dan dalijk weer werk hebt.. Dan is je lichaam zo gewend aan dat sporten en als je dan minder gaat merk je dat meteen :)
1 a 2 keer per week is toch ook al wat?! Hoelang ga je dan en wat doe je dan op de sportschool?
Ok gelukkig eet je gewoon koolhydraten zonder leven is echt heel slecht!
Gaat je vriend vaak naar de sportschool? Mijne is juist luier dan dat ik ben, vandaar vriendin :D
Dat is wel waar ja. Het liefst ga ik dan 3 keer per week. 1 keer vind ik gewoon niet genoeg voor mijzelf.
Ik ga meestal een uurtje ongeveer. Ik begin met 20 minuten crosstrainer en doe daarna krachttraining. Soms sluit ik af met nog wat cardio van 10 of 15 minuten.
Mijn vriend gaat 2 keer naar de sportschool, soms vaker. Hij heeft wel die discipline die ik mis :P
pi_136930812
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef xuryah het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja. Het liefst ga ik dan 3 keer per week. 1 keer vind ik gewoon niet genoeg voor mijzelf.
Ik ga meestal een uurtje ongeveer. Ik begin met 20 minuten crosstrainer en doe daarna krachttraining. Soms sluit ik af met nog wat cardio van 10 of 15 minuten.
Mijn vriend gaat 2 keer naar de sportschool, soms vaker. Hij heeft wel die discipline die ik mis :P
en met een vriendin of familielid gaan? of iets anders dan de sportschool ? (daarom zwem ik) , alleen sportschool vind ik saai :)
pi_136930822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef xuryah het volgende:

[..]

3x is een mooi aantal. Bij teveel gaat het je tegenstaan. Tenminste bij mij wel.
pi_136930915
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

en met een vriendin of familielid gaan? of iets anders dan de sportschool ? (daarom zwem ik) , alleen sportschool vind ik saai :)
Mijn vrienden zijn allemaal niet erg sportief :P En de meeste wonen in Den Haag, net als mijn familie, ik zelf woon in Leiden. Wil wel gaan kijken of ik met mijn zusje kan gaan hardlopen, maar dat kan waarschijnlijk ook maar 1 x per week dan omdat ik zo te vaak heen en weer kan rijden.
Maar 2 dagen fitness en 1 dag hardlopen lijk mij ook wel prima eigenlijk :)
Zwemmen deed ik altijd met een vriendin, maar die is tot juli nog in Madrid voor een stage.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:25:39 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136930997
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:23 schreef xuryah het volgende:

[..]

Mijn vrienden zijn allemaal niet erg sportief :P En de meeste wonen in Den Haag, net als mijn familie, ik zelf woon in Leiden. Wil wel gaan kijken of ik met mijn zusje kan gaan hardlopen, maar dat kan waarschijnlijk ook maar 1 x per week dan omdat ik zo te vaak heen en weer kan rijden.
Maar 2 dagen fitness en 1 dag hardlopen lijk mij ook wel prima eigenlijk :)
Zwemmen deed ik altijd met een vriendin, maar die is tot juli nog in Madrid voor een stage.
Waarom doe je niet Evy, kun je alleen doen, en toch heb je aanspraak ;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931062
Paupers op mijn FB helemaal over de zeik. Boete bij de honden belasting controle. Dan moeten ze die belasting maar betalen.

En idd Xuryah Evy werkt best goed :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:28:58 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Paupers op mijn FB helemaal over de zeik. Boete bij de honden belasting controle. Dan moeten ze die belasting maar betalen.

En idd Xuryah Evy werkt best goed :)
:Y k ga vanavond maar weer eens
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef Ynske het volgende:

[..]

:Y k ga vanavond maar weer eens
Lekker hoor!

Ik wil skeelers hebben. Volgens mij is dat ook wel goed toch.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:32:13 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931266
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker hoor!

die heb ik, maar ik durf niet meer nadat ik met mn ex ben gaan skieen en die sukkel me de eerste keer op de latten de zwarte piste af liet gaan :') :X
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931269
quote:

[..]

Lekker hoor!

jaaa skeeleren is geweldig!! moet ik in de lente/zomer maar weer gaan doen!!! :D
pi_136931273
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

Waarom doe je niet Evy, kun je alleen doen, en toch heb je aanspraak ;)
Ja die probeerde ik te downloaden, maar kon het niet vinden? Heb jij een link er van?
Het zal wel goed werken in je eentje, maar weet niet of ik de discipline heb om het daadwerkelijk te gaan doen. Dat vind ik zo irritant aan mezelf :(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:32:51 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931286
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja die probeerde ik te downloaden, maar kon het niet vinden? Heb jij een link er van?
Het zal wel goed werken in je eentje, maar weet niet of ik de discipline heb om het daadwerkelijk te gaan doen. Dat vind ik zo irritant aan mezelf :(
yep monumentje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931305
quote:

[..]

Lekker hoor!

Skeeleren ben ik echt doodsbang voor :') Net als schaatsen. Niks voor mij :P
Heb niet zo'n goede evenwicht en snel val als ik op dat soort krengen sta. Oh en ik durf nooit te remmen op skeelers.
Maar het ziet er wel altijd heel fijn uit als andere het doen.
pi_136931310
quote:

[..]

dan met je zusje gaan inderdaad .. 1 keer in de 4 weken ofzo heeft ook geen zin :) of iets anders vinden wat je echt leuk vindt en dus ook alleen kunt doen! :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:33:52 #30
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136931316
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

die heb ik, maar ik durf niet meer nadat ik met mn ex ben gaan skieen en die sukkel me de eerste keer op de latten de zwarte piste af liet gaan :') :X
Skeeleren en skieen is iets anders hoor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:34:24 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Skeeleren en skieen is iets anders hoor
vallen, en daarmee je polsen beschadigen
dan durf je echt niet meer
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931351
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef xuryah het volgende:

[..]

Skeeleren ben ik echt doodsbang voor :') Net als schaatsen. Niks voor mij :P
Heb niet zo'n goede evenwicht en snel val als ik op dat soort krengen sta. Oh en ik durf nooit te remmen op skeelers.
Maar het ziet er wel altijd heel fijn uit als andere het doen.
Haha ja remmen is een probleem ik ga meestal al verrrr van tevoren langzamer rijden omdat ik niet goed kan remmen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:35:20 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931374
quote:

[..]

en discipline, je gaat t leuk vinden, althans dat merkte ik bij mij
nu even niet geweest want ziek en toscane, maar wel weer zin erin
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931435
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

en discipline, je gaat t leuk vinden, althans dat merkte ik bij mij
nu even niet geweest want ziek en toscane, maar wel weer zin erin
hardlopen is wel iets dat je moet liggen.. ik ben een mooi weer hardloper XD
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:37:28 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:36 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

hardlopen is wel iets dat je moet liggen.. ik ben een mooi weer hardloper XD
ik ga ook niet als t regent :D
hoewel ik wel hockey als t regent, maar dat is anders O-)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik ga ook niet als t regent :D
hoewel ik wel hockey als t regent, maar dat is anders O-)
ja en dat is een groepssport dat is ook wel fijn
pi_136931703
Haha, ik kom sowieso het liefst de deur niet uit als het regent :P
Maar Evy leek me een leuke manier om er aan te beginnen. Rustig opbouwen.
Ga eens vragen of mn zusje zin heeft om volgende week te beginnen!
pi_136931717
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat zijn ski's haha maar desalniettemin heb je hem geen enorme klap voor zijn harses gegeven?
pi_136931747
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef xuryah het volgende:
Haha, ik kom sowieso het liefst de deur niet uit als het regent :P
Maar Evy leek me een leuke manier om er aan te beginnen. Rustig opbouwen.
Ga eens vragen of mn zusje zin heeft om volgende week te beginnen!
Moet je niet nog uitkijken met je spier dan? hardlopen belast je hem wel erg he.. Misschien is een start op de sportschool wel handiger :)
pi_136931760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

jaaa skeeleren is geweldig!! moet ik in de lente/zomer maar weer gaan doen!!! :D
Ja ik doe nu wel schaatsen. Moet eens skeelers kopen vroeger echt heel veel gedaan. Mijn vriend is gek op fietsen. Hij fietsen ik op de skeelers mee. Gaat vast goedkomen.
pi_136931791
Hallo daar ben ik weer :W
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:48:06 #42
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931800
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat zijn ski's haha maar desalniettemin heb je hem geen enorme klap voor zijn harses gegeven?
nee, maar was wel verstandig geweest.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Moet je niet nog uitkijken met je spier dan? hardlopen belast je hem wel erg he.. Misschien is een start op de sportschool wel handiger :)
Hmm.. das wel waar ja. Al gaat het nu wel een stuk beter, maar hardlopen is idd belastend. Ben bang dat ik hem dan weer overbelast. Lastig..
pi_136931813
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

Volgens mij komt zo'n ski best hard aan :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 15:49:24 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136931851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Volgens mij komt zo'n ski best hard aan :X
ja dus?
ik heb jaren met een kapotte pols gelopen, die welliswaar inmiddels weer redelijk aan elkaar genaaid is geworden, maar nog altijd veel problemen oplevert.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136931904
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

Had het gedaan en zijn kop nog een paar keer in de sneeuw geduwd.
pi_136931982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja dus?
ik heb jaren met een kapotte pols gelopen, die welliswaar inmiddels weer redelijk aan elkaar genaaid is geworden, maar nog altijd veel problemen oplevert.
Dus? Wat Think zegt :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_136932029
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Had het gedaan en zijn kop nog een paar keer in de sneeuw geduwd.
:D :D
pi_136932056
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja dus?
Als je me de foto's stuurt wil ik er best een keer naar kijken.
pi_136932094
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

Hmm.. das wel waar ja. Al gaat het nu wel een stuk beter, maar hardlopen is idd belastend. Ben bang dat ik hem dan weer overbelast. Lastig..
niet doen nog dus..

Beter even wachten dan nooit meer kunnen.. lijkt mij :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:02:22 #51
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136932324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

vallen, en daarmee je polsen beschadigen
dan durf je echt niet meer
Tsja, enige wat je daar tegen kan doen is polsbeschermers kopen en weer gaan.
pi_136933041
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja, enige wat je daar tegen kan doen is polsbeschermers kopen en weer gaan.
Als je 'goed' valt heb je meer schade met polsbescherms dan zonder :P
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 20 februari 2014 @ 16:22:08 #53
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_136933090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef Uncle het volgende:

[..]

Zijn er dan geen polsbeschermerbeschermers om dat wat te beperken :?
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:28:13 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136933313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef Uncle het volgende:

[..]

Oh. Ik heb er geen verstand van. Maar hoezo dan? Je gaat er vanuit dat ze je polsen beschermen...
pi_136933383
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh. Ik heb er geen verstand van. Maar hoezo dan? Je gaat er vanuit dat ze je polsen beschermen...
Ja dat klopt, maar dan breekt de arm vaak net boven de polsbeschermer en daar is het meestal een veel lelijkere breuk :P

Maar verder skeeleren O+
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:30:22 #56
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136933406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar dan breekt de arm vaak net boven de polsbeschermer en daar is het meestal een veel lelijkere breuk :P

Maar verder skeeleren O+
Mogen skeelers wel binnen staan :?
pi_136933461
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mogen skeelers wel binnen staan :?
We hebben een heuze skeeler/shaatskast waar alles in staat :p al liggen de schaatsen meestal op een andere kast omdat ze nog moeten drogen na de training :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:33:31 #58
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136933519
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:32 schreef Uncle het volgende:

[..]

We hebben een heuze skeeler/shaatskast waar alles in staat :p al liggen de schaatsen meestal op een andere kast omdat ze nog moeten drogen na de training :P
Ik zal mijne wel weer zo ongeveer moeten invetten. 1 hele keer geskaatst dit jaar :') Al was ik het pootje over nog niet verleerd en als ze nou ook nog eens echt goed geslepen zijn durf ik na een paar keer wel weer mee op de binnenkant :+
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:34:46 #59
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136933565
En dan de heletijd BUITEN roepen als er mensen in de weg schaatsen B-)

Dat haat ik wel van schaatsen, die ontiegelijke mongolen die veel te ver naar links gaan. Zowel mensen die niet harder kunnen doen dat, en mensen die snel zijn en uitschaatsen. En dan verontwaardigd reageren als je tegen zo'n knul in een snelpak zegt dat hij wel naar rechts mag als je er voor de derde keer rechts langs gaat :')
pi_136933578
Schaatsen slijpen goed dat je het zegt. Ze van het weekend even weg brengen. Had ineens een flinke braam op mijn schaats.
pi_136933926
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Schaatsen slijpen goed dat je het zegt. Ze van het weekend even weg brengen. Had ineens een flinke braam op mijn schaats.
Schaatsen door een ander laten slijpen is als je RAW file aan de klant leveren en zelf laten nabewerken -O-

ofzo..
pi_136934381
het ziet er buiten nogal regenachtig uit en ik moet er nog zeker 3 keer doorheen ...
pi_136934384
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:44 schreef Uncle het volgende:

[..]

Schaatsen door een ander laten slijpen is als je RAW file aan de klant leveren en zelf laten nabewerken -O-

ofzo..
Ik heb daar zelf niet de spullen voor, zou niet weten hoe het moet, het boeit me niet, vind het wel lekker makkelijk zo en daarbij ligt het schaatsen me niet zo aan het hart als fotograferen.
pi_136934669
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

3x is een mooi aantal. Bij teveel gaat het je tegenstaan. Tenminste bij mij wel.
Dan doe je het niet goed, moet je vaker afwisselen :)
pi_136934966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:03 schreef Timmos het volgende:

[..]

Dan doe je het niet goed, moet je vaker afwisselen :)
Ik wissel ook wel af dat zal het probleem niet zijn. Maar heb gewoon geen zin om iedere dag te sporten. Bij 3 keer in de week blijft het leuk. En het gebeurt ook met regelmaat dat ik bijv. Eerst ga squashen en daana ga zwemmen en dat als 1 keer tel.
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:48:01 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136936364
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:44 schreef Uncle het volgende:

[..]

ofzo..
Als jij er goed een ronding in kan slijpen wil ik de kunst er wel een keer vanaf kijken :+
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:48:51 #67
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136936402
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wissel ook wel af dat zal het probleem niet zijn. Maar heb gewoon geen zin om iedere dag te sporten. Bij 3 keer in de week blijft het leuk. En het gebeurt ook met regelmaat dat ik bijv. Eerst ga squashen en daana ga zwemmen en dat als 1 keer tel.
Ik fiets nu elke dag 30 min naar mijn werk en 30 terug en af en toe nog een rondje om terug. Elke dag fietsen _O_ Kan niet wachten tot het weer mooi weer is *O*
pi_136936659
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als jij er goed een ronding in kan slijpen wil ik de kunst er wel een keer vanaf kijken :+
Als je goed slijpt dan hoef je dat maar 1x per seizoen te laten doen ;)

Geen reden om zelf een machine voor te kopen dus :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:56:38 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136936718
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef Uncle het volgende:

[..]

Als je goed slijpt dan hoef je dat maar 1x per seizoen te laten doen ;)

Geen reden om zelf een machine voor te kopen dus :P
Is bij mij alweer 5 seizoenen geleden denk ik. Laat ik het zo zeggen, ik heb ze nog nooit weggebracht en ik denk ook niet dat opa dat toendertijd gedaan heeft :P
pi_136936722
Voor alle haters. :7

#telefoonfoto. _O_
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_136936890
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik fiets nu elke dag 30 min naar mijn werk en 30 terug en af en toe nog een rondje om terug. Elke dag fietsen _O_ Kan niet wachten tot het weer mooi weer is *O*
Ja maar dat deed ik ook altijd. Vind dat toch weer anders dan iedere avond naar het zwembad, schaatsbaan of de squashbaan gaan haha.
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:03:16 #72
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136936943
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja maar dat deed ik ook altijd. Vind dat toch weer anders dan iedere avond naar het zwembad, schaatsbaan of de squashbaan gaan haha.
Je moet zorgen dat het leuk is. Voorheen trainde ik 3 keer per week bij de kanovereniging, in het weekend vaak een rondje varen en later dan wielrennen erbij. Moet ook wel zeggen dat ik van sporten hou *O*
pi_136936983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je moet zorgen dat het leuk is. Voorheen trainde ik 3 keer per week bij de kanovereniging, in het weekend vaak een rondje varen en later dan wielrennen erbij. Moet ook wel zeggen dat ik van sporten hou *O*
Oh ik ben gek op sporten. Maar heb ook nog andere dingen die ik ook heel erg leuk vind.
pi_136936984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Is bij mij alweer 5 seizoenen geleden denk ik. Laat ik het zo zeggen, ik heb ze nog nooit weggebracht en ik denk ook niet dat opa dat toendertijd gedaan heeft :P
ronding is ook voor amateurs die op vlakke schaatsen niet vooruit komen :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:06:22 #75
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136937057
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:04 schreef Uncle het volgende:

[..]

ronding is ook voor amateurs die op vlakke schaatsen niet vooruit komen :P
Huh? Hoe bedoel je?
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ik ben gek op sporten. Maar heb ook nog andere dingen die ik ook heel erg leuk vind.
Ik hou van eten en bier drinken. geen handige combi _O-
pi_136937233
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Huh? Hoe bedoel je?

Dat was sarcastisch bedoeld :X

Een fatsoenlijke ronding is bijna net zo belangrijk als hoe scherp je schaatsen zijn. En als er al 5+ jaar geen nieuwe in gezet is maar er wel geslepen is dan durf ik er wel een kratje op te zetten dat er weinig van je ronding over is.

Maar het moet wel heel dramatisch zijn wil je verbazen want soms krijg je schaatsen te zien dat je überhaupt afvraagd hoe men daar nog op kan rijden (vlakke ijzers, holle ijzers of zelfs golfpatronen) :')
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:13:54 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136937264
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Uncle het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke ronding is bijna net zo belangrijk als hoe scherp je schaatsen zijn. En als er al 5+ jaar geen nieuwe in gezet is maar er wel geslepen is dan durf ik er wel een kratje op te zetten dat er weinig van je ronding over is.

Maar het moet wel heel dramatisch zijn wil je verbazen want soms krijg je schaatsen te zien dat je überhaupt afvraagd hoe men daar nog op kan rijden (vlakke ijzers, holle ijzers of zelfs golfpatronen) :')
Zoveel heb ik ook weer niet geschaatst de afgelopen jaren dus 't zal wel meevallen. Ik merk wel dat mijn schaatsen tijdens pootje over soms een beetje zwabberen en zijdelings wegglijden. Kan dat aan de ronding liggen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 18:15:24 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136937307
First World Problem....

Toeter is dat een mannetje of een vrouwtje?

De groene!

Today is life -

Dale Carnegie
pi_136937444
Mannetje
Hmz...
pi_136937751
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef Ynske het volgende:
First World Problem....

Toeter is dat een mannetje of een vrouwtje?

De groene!

[ afbeelding ]
Toeter is een mannelijke snorkel
pi_136937940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Huh? Hoe bedoel je?

[..]

Ik hou van eten en bier drinken. geen handige combi _O-
Goeie hobby's ^O^
pi_136939051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zoveel heb ik ook weer niet geschaatst de afgelopen jaren dus 't zal wel meevallen. Ik merk wel dat mijn schaatsen tijdens pootje over soms een beetje zwabberen en zijdelings wegglijden. Kan dat aan de ronding liggen?
Bot, braam, slechte ronding of gebrekkige techniek ^O^
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:09:06 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136939110
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef Uncle het volgende:

[..]

Bot, braam, slechte ronding of gebrekkige techniek ^O^
:D
pi_136939608
De snorkels :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 20:10:35 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136942036
Lekker gelopen om de vijver, les 6 van Evy
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136942050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:10 schreef Ynske het volgende:
Droog gebleven?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 20:12:48 #87
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136942119
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Droog gebleven?
yep, tis hier in t zuiden heerlijk, nog geen druppel gehad vandaag
Today is life -

Dale Carnegie
pi_136942240
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

yep, tis hier in t zuiden heerlijk, nog geen druppel gehad vandaag
Oh hier in het zuiden al wel het een en ander gehad helaas :'(
pi_136942965
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Uncle het volgende:

[..]

Klopt. Toen ik nog wedstrijden reed liet ik minimaal 1x per seizoen de ronding weer opnieuw erin zetten. Of vaker als ik merkte dat 't nodig was. Goed ik reed dan ook met een extremer ronding (18,5m). Met een gewone ronding kon ik m'n slag niet fatsoelijk afmaken.
pi_136947061
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:10 schreef Ynske het volgende:
Leuk!
Ik heb ook Evy gedownload nu. Als ik het goed gedaan heb tenminste.
0-5km en 5-10km toch?
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 20 februari 2014 @ 22:20:13 #91
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_136950738
Sport.....

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_136952479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef Ouwesok het volgende:
Sport.....

[ afbeelding ]
haha :)
pi_136952679
ik net thuis van een spinning lesje en erna nog 45 minuten wat spieroefeningen :) morgen ook maar weer eens hardlopen :) (als het niet regent uiteraard, aangezien ik een mooi weer loper ben :P ) :)
pi_136953012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Mironda90 het volgende:
ik net thuis van een spinning lesje en erna nog 45 minuten wat spieroefeningen :) morgen ook maar weer eens hardlopen :) (als het niet regent uiteraard, aangezien ik een mooi weer loper ben :P ) :)
^O^
Super! Ik ga morgen ook weer sporten! Denk dat het wel kan :D
Door jou krijg ik elke keer zo'n zin om te gaan. Goede motivatie deze FOT SC haha!
pi_136953133
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

^O^
Super! Ik ga morgen ook weer sporten! Denk dat het wel kan :D
Door jou krijg ik elke keer zo'n zin om te gaan. Goede motivatie deze FOT SC haha!
Je moet wel uitkijken hoor met die spier in je been, zelfs als het een lichte zweepslag is.. en de dokter zei toch ook dat je rustig aan moest doen?
Het is lastig niks te doen dat weet ik wel, maar blessures extra belasten kunnen voor zwakke plekken zorgen :)
pi_136953539
Ik ben te vroeg weer gaan voetballen na een verrekte enkelband. Blijf dat voelen..
pi_136954453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben te vroeg weer gaan voetballen na een verrekte enkelband. Blijf dat voelen..
ja dat bedoel ik..:(
pi_136954563
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Je moet wel uitkijken hoor met die spier in je been, zelfs als het een lichte zweepslag is.. en de dokter zei toch ook dat je rustig aan moest doen?
Het is lastig niks te doen dat weet ik wel, maar blessures extra belasten kunnen voor zwakke plekken zorgen :)
Ik ga ook geen dingen doen waarbij ik mijn been intensief hoef te gebruiken :) Denk wat krachttraining (buik, armen, rug en schouders) en rustig wandelen op de loopband.
Denk dat dat wel kan toch?
pi_136955119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik ga ook geen dingen doen waarbij ik mijn been intensief hoef te gebruiken :) Denk wat krachttraining (buik, armen, rug en schouders) en rustig wandelen op de loopband.
Denk dat dat wel kan toch?
voor sommige krachtoefeningen heb je toch echt ook kracht uit je benen nodig :) en lopen op de loopband, lastig... ik denk dat je daar nog het meest mee moet oppassen, is toch anders belasten dan gewoon wandelen bijvoorbeeld (kun je daar niet eerst mee beginnen, een wandeling of een fietstochtje?)..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')