Ja die probeerde ik te downloaden, maar kon het niet vinden? Heb jij een link er van?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarom doe je niet Evy, kun je alleen doen, en toch heb je aanspraak
yep monumentjequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja die probeerde ik te downloaden, maar kon het niet vinden? Heb jij een link er van?
Het zal wel goed werken in je eentje, maar weet niet of ik de discipline heb om het daadwerkelijk te gaan doen. Dat vind ik zo irritant aan mezelf
Skeeleren ben ik echt doodsbang voorquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik wil skeelers hebben. Volgens mij is dat ook wel goed toch.
dan met je zusje gaan inderdaad .. 1 keer in de 4 weken ofzo heeft ook geen zinquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja die probeerde ik te downloaden, maar kon het niet vinden? Heb jij een link er van?
Het zal wel goed werken in je eentje, maar weet niet of ik de discipline heb om het daadwerkelijk te gaan doen. Dat vind ik zo irritant aan mezelf
Skeeleren en skieen is iets anders hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik, maar ik durf niet meer nadat ik met mn ex ben gaan skieen en die sukkel me de eerste keer op de latten de zwarte piste af liet gaan![]()
vallen, en daarmee je polsen beschadigenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Skeeleren en skieen is iets anders hoor
Haha ja remmen is een probleem ik ga meestal al verrrr van tevoren langzamer rijden omdat ik niet goed kan remmen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Skeeleren ben ik echt doodsbang voorNet als schaatsen. Niks voor mij
Heb niet zo'n goede evenwicht en snel val als ik op dat soort krengen sta. Oh en ik durf nooit te remmen op skeelers.
Maar het ziet er wel altijd heel fijn uit als andere het doen.
en discipline, je gaat t leuk vinden, althans dat merkte ik bij mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
hardlopen is wel iets dat je moet liggen.. ik ben een mooi weer hardloper XDquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
en discipline, je gaat t leuk vinden, althans dat merkte ik bij mij
nu even niet geweest want ziek en toscane, maar wel weer zin erin
ik ga ook niet als t regentquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:36 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
hardlopen is wel iets dat je moet liggen.. ik ben een mooi weer hardloper XD
ja en dat is een groepssport dat is ook wel fijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga ook niet als t regent
hoewel ik wel hockey als t regent, maar dat is anders
Dat zijn ski's haha maar desalniettemin heb je hem geen enorme klap voor zijn harses gegeven?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik, maar ik durf niet meer nadat ik met mn ex ben gaan skieen en die sukkel me de eerste keer op de latten de zwarte piste af liet gaan![]()
Moet je niet nog uitkijken met je spier dan? hardlopen belast je hem wel erg he.. Misschien is een start op de sportschool wel handigerquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef xuryah het volgende:
Haha, ik kom sowieso het liefst de deur niet uit als het regent
Maar Evy leek me een leuke manier om er aan te beginnen. Rustig opbouwen.
Ga eens vragen of mn zusje zin heeft om volgende week te beginnen!
Ja ik doe nu wel schaatsen. Moet eens skeelers kopen vroeger echt heel veel gedaan. Mijn vriend is gek op fietsen. Hij fietsen ik op de skeelers mee. Gaat vast goedkomen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:32 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
jaaa skeeleren is geweldig!! moet ik in de lente/zomer maar weer gaan doen!!!
nee, maar was wel verstandig geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat zijn ski's haha maar desalniettemin heb je hem geen enorme klap voor zijn harses gegeven?
Hmm.. das wel waar ja. Al gaat het nu wel een stuk beter, maar hardlopen is idd belastend. Ben bang dat ik hem dan weer overbelast. Lastig..quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Moet je niet nog uitkijken met je spier dan? hardlopen belast je hem wel erg he.. Misschien is een start op de sportschool wel handiger
Volgens mij komt zo'n ski best hard aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar was wel verstandig geweest.
ja dus?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Volgens mij komt zo'n ski best hard aan
Had het gedaan en zijn kop nog een paar keer in de sneeuw geduwd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar was wel verstandig geweest.
Dus? Wat Think zegtquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dus?
ik heb jaren met een kapotte pols gelopen, die welliswaar inmiddels weer redelijk aan elkaar genaaid is geworden, maar nog altijd veel problemen oplevert.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had het gedaan en zijn kop nog een paar keer in de sneeuw geduwd.
Als je me de foto's stuurt wil ik er best een keer naar kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dus?
ik heb jaren met een kapotte pols gelopen, die welliswaar inmiddels weer redelijk aan elkaar genaaid is geworden, maar nog altijd veel problemen oplevert.
niet doen nog dus..quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmm.. das wel waar ja. Al gaat het nu wel een stuk beter, maar hardlopen is idd belastend. Ben bang dat ik hem dan weer overbelast. Lastig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |