quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Mironda90 het volgende:
ik net thuis van een spinning lesje en erna nog 45 minuten wat spieroefeningenmorgen ook maar weer eens hardlopen
(als het niet regent uiteraard, aangezien ik een mooi weer loper ben
)
Je moet wel uitkijken hoor met die spier in je been, zelfs als het een lichte zweepslag is.. en de dokter zei toch ook dat je rustig aan moest doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef xuryah het volgende:
[..]![]()
Super! Ik ga morgen ook weer sporten! Denk dat het wel kan
Door jou krijg ik elke keer zo'n zin om te gaan. Goede motivatie deze FOT SC haha!
ja dat bedoel ik..:(quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben te vroeg weer gaan voetballen na een verrekte enkelband. Blijf dat voelen..
Ik ga ook geen dingen doen waarbij ik mijn been intensief hoef te gebruikenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Je moet wel uitkijken hoor met die spier in je been, zelfs als het een lichte zweepslag is.. en de dokter zei toch ook dat je rustig aan moest doen?
Het is lastig niks te doen dat weet ik wel, maar blessures extra belasten kunnen voor zwakke plekken zorgen
voor sommige krachtoefeningen heb je toch echt ook kracht uit je benen nodigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ga ook geen dingen doen waarbij ik mijn been intensief hoef te gebruikenDenk wat krachttraining (buik, armen, rug en schouders) en rustig wandelen op de loopband.
Denk dat dat wel kan toch?
heb je al weekend? ik ga zo nog wat tv kijken en mijn bed in..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand nog wat leuks te melden ik ben weer eens klaarwakker.
Denk dat de meeste kracht wel uit de bovenbenen komt, ipv onderbenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
voor sommige krachtoefeningen heb je toch echt ook kracht uit je benen nodigen lopen op de loopband, lastig... ik denk dat je daar nog het meest mee moet oppassen, is toch anders belasten dan gewoon wandelen bijvoorbeeld (kun je daar niet eerst mee beginnen, een wandeling of een fietstochtje?)..
Eigenlijk niet echt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand nog wat leuks te melden ik ben weer eens klaarwakker.
Wat voor blog is het? Doe je dat als bijbaan? Ik ben geen goede schrijver maar lees ze wel graag XDquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt.
Mijn blog loopt eigenlijk wel goed! Dat vind ik zelf wel leukHad ik niet verwacht.
Sinds maandag er mee begonnen en nu al zo'n 130 bezoekers per dag, terwijl er nog niet eens zoveel op staat!
Een Foodblog. Neuh, ik doe het omdat ik het leuk vind. En het daagt me uit om nieuwe en interessante dingen uit te proberen. En ik ben op deze manier ook nog eens bewust van wat ik eet!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Wat voor blog is het? Doe je dat als bijbaan? Ik ben geen goede schrijver maar lees ze wel graag XD
yepquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb ook Evy gedownload nu. Als ik het goed gedaan heb tenminste.
0-5km en 5-10km toch?
quote:
Ben ook wel benieuwd naar je blog!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Een Foodblog. Neuh, ik doe het omdat ik het leuk vind. En het daagt me uit om nieuwe en interessante dingen uit te proberen. En ik ben op deze manier ook nog eens bewust van wat ik eet!
Je verdient er in principe niks mee. Misschien een paar cent, als iemand op een advertentie klikt. Maar bijna niemand doet dat
Wil je hem wel DM'en als je het leuk vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:18 schreef Merlijn het volgende:
Meuning...
Vandaag een half werk, half pappa-dochter dagje. Vrouw is naar de huishoudbeurs, dus vanavond halen we een frietje en een friek'ndel... compenseert weer met het gezonde eten hier
Ze kan trouwens prima assisteren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Goedemorgen allen!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Een Foodblog. Neuh, ik doe het omdat ik het leuk vind. En het daagt me uit om nieuwe en interessante dingen uit te proberen. En ik ben op deze manier ook nog eens bewust van wat ik eet!
Je verdient er in principe niks mee. Misschien een paar cent, als iemand op een advertentie klikt. Maar bijna niemand doet dat
Wil je hem wel DM'en als je het leuk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |