meer koffie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit al bijna een uur op mijn werk, maar ik kan maar niet wakker worden.
Ik drink geen koffie.quote:
Is er niet, en drink ik eigenlijk alleen soms in het weekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
cola ? red bull? Daar word je vast wakker van
Red Bullquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
cola ? red bull? Daar word je vast wakker van
Waarom?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Red Bull![]()
Na gisteravond heb ik alle monster energy drink weggegooid.
Omdat Red Bull je in de voetballerij blijkbaar vleugels geeft.quote:
Ik heb het denk ik 25 minuten vol kunnen houden voor de TVquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Red Bull![]()
Na gisteravond heb ik alle monster energy drink weggegooid.
Was toch puur genieten manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik 25 minuten vol kunnen houden voor de TV
Heb alleen van dat 3e doelpunt kunnen genietenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was toch puur genieten man![]()
Wat waren ze goed
2e was ook mooi vond ik. Weer fel afjagen en na het veroveren van de bal in 1 keer perfect diep. Spits rond het rustig af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heb alleen van dat 3e doelpunt kunnen genieten
Heb een kennis een lijstje van apparatuur gegeven wat ze allemaal mee moet nemenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef Uncle het volgende:
Nog mensen met wilde fotoplannen komend weekend?
Maatje komt verjaardag van mini-me inhalen, die heeft een 60D aangeschaft en wilt vast wel wat glas uitproberen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef Uncle het volgende:
Nog mensen met wilde fotoplannen komend weekend?
Daar heb je je dochter toch voorquote:
Wet op de Geneesmiddelenvoorziening (WOG)quote:
WerkOntwijkendGedragquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wet op de Geneesmiddelenvoorziening (WOG)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |