Ik voel me in deze niet aangesproken in elk gevalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waar ook door meerdere users even vriendelijk op wordt gereageerd...
Oh bedoelde je dát? Dat coverpics allemaal geshopt worden, wist ik idd ook wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef sherezade het volgende:
uiteraard zijn die cover foto's allemaal geshopt...
Ik doelde ook niet op jou.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me in deze niet aangesproken in elk geval
nee dat bedoelde ik niet, er zijn zeker mensen die van zichzelf mooie tanden hebben maar bij haar is het overduidelijk... het merendeel van de celebs laten zich altijd van die te grote stoeptegels aanmeten en bleken dat hun oogwit zelfs niet meer wit lijktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me in deze niet aangesproken in elk geval
[..]
Oh bedoelde je dát? Dat coverpics allemaal geshopt worden, wist ik idd ook wel.
Ik dacht dat je bedoelde dat haar tanden sowieso fake waren.
(Dat zijn ze kennelijk ook, maar ik dacht dat je bedoelde dat niemand van zichzelf zulke mooie tanden heeft).
Gelukkig reageer jij ook altijd vriendelijk..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waar ook door meerdere users even vriendelijk op wordt gereageerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Jup.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:27 schreef vencodark het volgende:
Die laatste foto's is allemaal Miley?
Had haar nooit herkend.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:23 schreef Soldier2000 het volgende:
Er blijft zo weinig over voor een eventuele playboy editie
Lekker wijf idd.quote:
quote:
quote:
Liever dit dan de vagina van Heleen van Royen met een vuile tampon die er half uit hangt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:56 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft die kerel lippenstift op?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlands Versace-model Daan van der Deen met cracky Miley
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ar_depressief__.html
Mijn god wat een dom wijf..
Inderdaad! Hij heeft haar kapsel van vroeger, en zij het zijne!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel cute samen
En waarom zou dat niet kunnen?quote:
Mijn poes is ook gewoon deel van het gezin.quote:
Zeker. Ik heb ook 3 katten en ik zou vreselijk verdrietig zijn als zij doodgaan maar een serieuze depressie klinkt voor mij wel erg ver.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mijn poes is ook gewoon deel van het gezin.
quote:
Concerten waar geen leeftijdsgrens is maar wel zeer pikante dingen gebeuren inclusief het roken van joints on stage, absurde foto's op twitter waar ze haar kledingstuk zo strak trekt tussen haar benen dat haar vagina bijna zichtbaar is, de hele tijd haar tong uit haar mond laten hangen als een hond.. iemand met een beetje verstand zou dit niet doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik zie er weinig ontsporing in.
En bepaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |