quote:Op zondag 23 februari 2014 08:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
jeetje die facings, die linkse voortand springt zowat eruit
aan je hoeveelste gebit ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 09:48 schreef sherezade het volgende:
het is sowieso fake, maar als je het laat doen laat het dan goed doen...
quote:Op zondag 23 februari 2014 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
aan je hoeveelste gebit ben jij eigenlijk?
met al dat zuur dat jij voortbrengt spettert het glazuur om je oren.
ben jij ooit wel eens ergens positief over?
quote:Op zondag 23 februari 2014 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een prachtleven moet jij hebben dat je je daar druk over kan maken.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:48 schreef sherezade het volgende:
http://www.elle.nl/lifest(...)us-een-nieuwe-liefdequote:HEEFT MILEY CYRUS EEN NIEUWE LIEFDE?
Het lijkt erop dat Miley Cyrus haar ex-verloofde Liam Hemsworth nu toch echt helemaal is vergeten. Ze heeft een nieuwe vlam.
En niet zomaar een vlam, het is de voor een Oscar genomineerde Jared Leto! Miley Cyrus is meerdere keren gespot aan de zijde van deze acteur. Bijvoorbeeld op het pre-Grammy feest van een paar weken geleden. Miley en Jared leken het daar meer dan gezellig te hebben.
AFSPRAAK NA AFSPRAAK
Maar ook buiten de werkvloer om daten de twee erop los, zo laat een insider aan US Weekly weten. Miley zou zelfs al wat nachten doorgebracht hebben bij Jared in Los Angeles. Een andere insider laat weten dat de zangeres en de acteur elkaar al lang kennen en de laatste tijd naar elkaar toe gegroeid zijn.
Dus: Miley aan de arm van Jared tijdens de Oscars 2014? We zijn benieuwd…
Passen wel bij elkaar. Beide muzikant/acteur en een extraverte persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://www.elle.nl/lifest(...)us-een-nieuwe-liefde
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Passen wel bij elkaar. Beide muzikant/acteur en een extraverte persoonlijkheid.
Waarom moet ik positiefs over iets zijn als het gewoon niet positief is? Kijk eerst eens hoe het oorspronkelijk allemaal uit zag en nu naar heden naar dit paardengebit wat ze zich heeft laten aanmeten.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet druk over, dit is voor mij pure amusementquote:Op zondag 23 februari 2014 15:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
wat een prachtleven moet jij hebben dat je je daar druk over kan maken.
quote:Miley Cyrus heeft het tijdens een optreden dat ze in Los Angeles gaf in het kader van haar veelbesproken Bangerz-tour op een zoenen gezet met Katy Perry.
Cyrus was druk aan het optreden toen ze haar collega in het publiek ontwaarde. Miley twijfelde geen moment en trakteerde Perry op een dikke pakkerd, zo meldt de New York Post.
Is ze tegenwoordig ook al stripper?quote:
Je moet haar tourpromotiefoto's eens zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Jared Leto zou toch al iets hebben met Lupita Nyong'o?
Mileys gebit vind ik niet lelijk, maar die tandvleeslach is niet zo mooi. Dat heeft Yolanthe ook.
[..]
Is ze tegenwoordig ook al stripper?
Waarom 'sowieso fake' eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 09:48 schreef sherezade het volgende:
hij gaat steeds meer op Russell Brand lijkenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel cute samen
Waar ook door meerdere users even vriendelijk op wordt gereageerd...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:56 schreef Greys het volgende:
Oh nou, ik ben blij dat we iemand hebben die dat soort dingen allemaal zo belangrijk vindt dat ze dat allemaal weet! En dat vervolgens altijd zo vriendelijk brengt, ook...
Wow. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef sherezade het volgende:
Moet je dat echt nog afvragen? uiteraard zijn die cover foto's allemaal geshopt....zo zag het eerst uit
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |