SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
I dare you.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik er echt voor ga zitten heb ik dit topic vol voor er iemand anders kan reageren.
tsjernobyl ligt in oekraïnequote:Op woensdag 19 februari 2014 17:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
kut tjechoslowakische tjernorus!
zullen we die frikandel van jou eens chop choii-en?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik er echt voor ga zitten heb ik dit topic vol voor er iemand anders kan reageren.
Het is maar net wat je hobby is. Ik persoonlijk heb meer met goed tandenpoetsen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:27 schreef THEFXR het volgende:
yo gasten, dit is een alpha topic, voor de echte bazen, zeg maar
LIF / Klassiek scheren #XIII
Met een scheermes?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het is maar net wat je hobby is. Ik persoonlijk heb meer met goed tandenpoetsen.
Heb hardnekkig tandsteen.quote:
Mirrin' in welke tijd?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
J0nges wat vinden jullie van mijn hardloop schema progressie
[ afbeelding ]
bonerquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog wel een hamer liggenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb hardnekkig tandsteen.
Ruimteverspilling.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
de top 20 posters (in 2014?) er in zetten
Niemand moet iets.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
Etha, de nieuwe TS moet even alle UI's eruit halen en van de top 20 posters (in 2014?) er in zetten
pas op voor je hartje, jongenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
http://womensdiet.co/nl2/
Begonnen met cutten, 18 kg loss in 5 weken here I come.
kijk wie er bij comments staatquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Montelly het volgende:
damn..
https://www.facebook.com/(...)71297&type=2&theater
heel even dacht ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef seto het volgende:
[..]
kijk wie er bij comments staat
https://www.facebook.com/people/Yuri-Boyka/100002411578981
ik denk dat dit de echte isquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
heel even dacht ik...maar toen was het al snel
Valt me tegen van hem dat hij rookt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:40 schreef seto het volgende:
[..]
ik denk dat dit de echte is
https://www.facebook.com/coktatli.sevimli
geen kaas, manquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:44 schreef Montelly het volgende:
jongens hoe kijken jullie tegen een halve ristorante pizza met extra kaas aan, moet kunnen toch?
Gewoon doen, lekker genieten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:44 schreef Montelly het volgende:
jongens hoe kijken jullie tegen een halve ristorante pizza met extra kaas aan, moet kunnen toch?
heb ik gedaan, geniet momentje alweer voorbij nu al spijtquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb ik gedaan, geniet momentje alweer voorbij nu al spijt
Iifym, G.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:44 schreef Montelly het volgende:
jij bent gwn haar vriend hè. ik heb je gevonden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:08 schreef seto het volgende:
ik sta altijd te chillen in de park als zij foto's komt maken
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jij bent gwn haar vriend hè. ik heb je gevonden.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Montelly het volgende:
damn..
https://www.facebook.com/(...)71297&type=2&theater
Hahaha sickeningquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef seto het volgende:
[..]
kijk wie er bij comments staat
https://www.facebook.com/people/Yuri-Boyka/100002411578981
Nope, kwam erop via de 'Modepolitie'-facebookpagina.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef seto het volgende:
[..]
kom je toevallig uit de buurt van dronten vriendje?
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nope, kwam erop via de 'Modepolitie'-facebookpagina.
hmmm, do like.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:31 schreef seto het volgende:
[..]
ik neem het terug vriend deze chick die er ook op stond is toch best wel gijl
https://www.facebook.com/denisa.eliasova.9
Kijk je wel uit?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
Pak wel elke dag een multi. Alpha male blend.
Fuck endurance maatje. Ik ben een tactical nuke. BOEM!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kijk je wel uit?
http://jp.physoc.org/cont(...)ol.2013.267419.short
yes do likequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:31 schreef seto het volgende:
[..]
ik neem het terug vriend deze chick die er ook op stond is toch best wel gijl
https://www.facebook.com/denisa.eliasova.9
Ik zie inderdaad dat je er alles aan doet om dat topic te vermijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef dreamerbulk het volgende:
Dankzij jou VMSDKR, worden wij nu als trannyhunters bestempeld ...
ik krijg je nog wel!!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat je er alles aan doet om dat topic te vermijden. [ afbeelding ]
Inderdaad ja, heb al een paar berichten gehad van andere fokkers/foksters waar dat topic over gingquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef dreamerbulk het volgende:
ik krijg je nog wel!!
Lost it.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:51 schreef seto het volgende:
je zou dus kunnen zeggen dat dreamerbulk en sapstengel echt voor schut staan
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:51 schreef seto het volgende:
je zou dus kunnen zeggen dat dreamerbulk en sapstengel echt voor schut staan
waar staat de tijd?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
je zou bijna denken dat het het een homofiele biker isquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, van die facebookmeisjes die denken dat ze stylish zijn omdat ze zo'n modeblogje bijhouden.
[ afbeelding ]
But who was ass?
Gewoon van achteren. Of denken dat ze heul goed kan pijpen. Dan boeit 't niet wat haar/zijn broekje zit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan nooit meer een chick van jullie raten zonder in mijn achterhoofd te denken; "Might have a dick", "Might have a dick."
Haha zo gaar altijd die cquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, van die facebookmeisjes die denken dat ze stylish zijn omdat ze zo'n modeblogje bijhouden.
[ afbeelding ]
But who was ass?
You're welcome.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan nooit meer een chick van jullie raten zonder in mijn achterhoofd te denken; "Might have a dick", "Might have a dick."
Kunstacademie lijkt me juist wel een beetje jouw doelgroep. Kom eens wodkawoensdag hier doen, dan zit de kroeg er vol mee. Zoals ik me jou voorstel pas je er precies tussenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha zo gaar altijd die c
chicks ja. Ook moeilijk lelijke kledingstijl altijd van die zogenaamde high fashion hipstertroep. Op de kunstacademie zit het er ook vol mee.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef dreamerbulk het volgende:
ik krijg je nog wel!!
Ik kan totaal niet met kunstmeisjes overweg. Voornamelijk omdat ik me binnen een minuut kapot erger meestalquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Kunstacademie lijkt me juist wel een beetje jouw doelgroep. Kom eens wodkawoensdag hier doen, dan zit de kroeg er vol mee. Zoals ik me jou voorstel pas je er precies tussen
Dat zijn wss gewoon mensen die de reeks volgen en niet daadwerkelijk het topic open hebben staan iirc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef Montelly het volgende:
ik vertrouw die lurkcount niet, altijd 200 - 205 lurkers aanwezig, heel apart.
Vind ik nog veel, hebben er uberhaubt wel zoveel unieke users gepost hier?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn wss gewoon mensen die de reeks volgen en niet daadwerkelijk het topic open hebben staan iirc.
Wellicht even ergens vragenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:32 schreef fathank het volgende:
Waar komen die lurkstats überhaupt vandaan?
Net klaar met mn foamroller, alsof je herboren bent. lekker man
paste ie een beetje in je hol?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:32 schreef fathank het volgende:
Dit is over de afgelopen 365 dagen:quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:31 schreef Klokov het volgende:
Hoe staat het met de GYM-reeks top 100? Ik pas de UI's het volgende topic aan als ik kan openen. Kon alleen de top 100 niet tevoorschijn toveren omdat ik moest inloggen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit is over de afgelopen 365 dagen:I'm on it broSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja, dat sowieso wel, maar het is wel een beetje creepy ja zoveel lurkers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vind ik nog veel, hebben er uberhaubt wel zoveel unieke users gepost hier?
Niet dat ik weet bro.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:31 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik een fokoffje doe. Yuri, dat progje van jou, heb je zoiets ook mobiel?
Ze worden aangetrokken door jouw zieke PUA skills.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:32 schreef fathank het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |