Wellicht even ergens vragenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:32 schreef fathank het volgende:
Waar komen die lurkstats überhaupt vandaan?
Net klaar met mn foamroller, alsof je herboren bent. lekker man
paste ie een beetje in je hol?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:32 schreef fathank het volgende:
Dit is over de afgelopen 365 dagen:quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:31 schreef Klokov het volgende:
Hoe staat het met de GYM-reeks top 100? Ik pas de UI's het volgende topic aan als ik kan openen. Kon alleen de top 100 niet tevoorschijn toveren omdat ik moest inloggen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit is over de afgelopen 365 dagen:I'm on it broSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja, dat sowieso wel, maar het is wel een beetje creepy ja zoveel lurkers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vind ik nog veel, hebben er uberhaubt wel zoveel unieke users gepost hier?
Niet dat ik weet bro.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:31 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik een fokoffje doe. Yuri, dat progje van jou, heb je zoiets ook mobiel?
Ze worden aangetrokken door jouw zieke PUA skills.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:32 schreef fathank het volgende:
Maar als je de top 20 alleen laat staan vallen er een paar prominente posters buiten.quote:
Ga weg lul, laat je mij hier achter met deze mensen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:31 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik een fokoffje doe. Yuri, dat progje van jou, heb je zoiets ook mobiel?
Hij wil de stats niet in de OP zetten geloof ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zou je die stats in de OP zetten man, echt.
zoals?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar als je de top 20 alleen laat staan vallen er een paar prominente posters buiten.
[..]
Ga weg man kankerlul, laat je mij hier achter met deze mensen?
Niet de stats, de UI'squote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zou je die stats in de OP zetten man, echt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit is over de afgelopen 365 dagen:Heb je van de afgelopen 3 maand oid? Er vallen idd een paar actieve posters onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Nee ik bedoel alleen waar die statistieken vandaan komen hoeveel lurkers dit topic heeft? Waar staat die info? En wat is de definitie van lurker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso wel, maar het is wel een beetje creepy ja zoveel lurkers.
[..]
Niet dat ik weet bro.
[..]
Ze worden aangetrokken door jouw zieke PUA skills.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom zou je dit allemaal willen doen man? Niemand bekijkt die UI's toch.
Houd je muisaanwijzer op de TT, en een lurker is iemand die alleen in de topics lurkt maar niet mee post of zelden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik bedoel alleen waar die statistieken vandaan komen hoeveel lurkers dit topic heeft? Waar staat die info? En wat is de definitie van lurker?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is sinds 01-01-2014.Wtf, check dat verschil wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom zou je dit allemaal willen doen man? Niemand bekijkt die UI's toch.If not now, then when.
Dan zit ik precies goed op nr 30quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is sinds 01-01-2014.Doe tot en met 56.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom zou je dit allemaal willen doen man? Niemand bekijkt die UI's toch.BEASTMODE
Denk het wel. Weekje of zo ff.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar als je de top 20 alleen laat staan vallen er een paar prominente posters buiten.
[..]
Ga weg lul, laat je mij hier achter met deze mensen?
[..]
Hij wil de stats niet in de OP zetten geloof ik.
Zowat 1000 meer posts dan de 2dequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat moet ik zien dan? Je staat 1e en 3e.
Dat komt van je nachtposts.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zowat 1000 meer posts dan de 2de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |