Waarom geeft wisdom die niet weer?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:31 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
staat een mooie wall op MtGox op 8:00 tot nu. Was 1,5k BTC, is nu al een stuk minder
Ik zie hem de hele dag al op wisdom, doet mijn link wat anders dan die van jou?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom geeft wisdom die niet weer?
Ja de onderkant viel me ook al op, stopt steevast op 261.23. Maar waarom daar? Er staat bij mij echt geen wall op die cijfers. Erg raar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:33 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Ik zie hem de hele dag al op wisdom, doet mijn link wat anders dan die van jou?
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
@260, hele strakke onderkant, hele dag al
Ik zie het ja. Toch gaat het nog steeds niet door die magische 261.23 heen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:02 schreef Faazz het volgende:
Er staat een ~580BTC wall op $260,- die eerder trouwens op $261.23 stond.
http://bitcoin.clarkmoody.com/ en check zowat het hele orderbook.
Lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:46 schreef Maxbet het volgende:
Bijna klaar met werken
Er is niet echt meer wat te doen dus ik heb een halve dag vrij gepakt zodat ik nog wat kan slapen
Slapenquote:Op donderdag 20 februari 2014 02:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inderdaad, nu even een sigaretje, snel de was doen en (hopelijk) snel slapen
quote:
eBay Building Digital Wallet That Stores ‘Multiple Types’ of Currency
John Donahoe, eBay’s CEO, has confirmed that the company is building a digital wallet for PayPal that can take multiple types of currency.
quote:
Winklevoss Twins Launch Price Index for Bitcoin Named the ‘Winkdex’
The Winklevoss twins really do want to put their name into bitcoin – they have launched a blended bitcoin price index, the ‘Winkdex’ that they say reflects the true price of the digital currency. The index will be used to price the assets in the brothers’ forthcoming bitcoin trust.
The Winkdex will be offered by Math-based Asset Index LLC, a company operated by the Winklevosses. It was announced today in the brothers’ latest filing with the SEC, an amended version of its July filing describing the Winklevoss Bitcoin Trust.
Crash incoming?quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:19 schreef Faazz het volgende:
Van reddit via Trollbox..
http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/1yeye1/mtgox_situation/
Wat is precies het probleem daarvan? Ik snap dat niet namelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:19 schreef Faazz het volgende:
Er wordt gesuggereerd dat Mt Gox zich uit de voeten maakt en als afleiding een virtueel kantoor heeft, zonder dat daar mensen aanwezig zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem daarvan? Ik snap dat niet namelijk.
Hoe was de situatie dan voor al deze problemen bij Gox?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:31 schreef ioko het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat Mt Gox zich uit de voeten maakt en als afleiding een virtueel kantoor heeft, zonder dat daar mensen aanwezig zijn.
Ze zijn verhuisd volgens mij. Daarvoor hadden ze een groter kantoor waar echt mensen werkten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe was de situatie dan voor al deze problemen bij Gox?
Als het zo doorgaat is de koers op Mt Gox binnen paar uur op -150 USD...quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:45 schreef DaMart het volgende:
Vanavond goedkoop Bitcoins inslaan dus?![]()
.
Ik heb daar geen account of cash... dus hoop dat de Europrijs bij Bitonic ook even flink zaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:47 schreef A321456 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is de koers op Mt Gox binnen paar uur op -150 USD...
BTC-e ook wel een beetje, maar dat zal wel een blijmakertje zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:49 schreef A321456 het volgende:
Nou ja net dus fiat gegaan, en tov de koers nu voor 5 euro te goedkoop verkocht. Bitstamp laat wel veerkracht (omhoog) zien.
Dat bedrag na de crash herinvesteren en dan maak je over een paar maanden weer winstquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:51 schreef A321456 het volgende:
Mijn tot investering was 16 x zo hoog
19.83% waardevermindering van mn investering
Ach, challenges, I like them![]()
Dat is het kantoor dat ze eerst hadden en waar ze uit zijn gegaan omdat het veel te klein was. Schijnt echt een bezemhok te zijn. Nu zitten ze in het gebouw ernaast waar ze 3 hele verdiepingen huren. Dus ze hebben of ineens geen personeel meer, of ze willen niet nog meer protesteerders voor de deur.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem daarvan? Ik snap dat niet namelijk.
De boot?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:11 schreef A321456 het volgende:
Gox nu weer 200? Heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Happel het volgende:
Het nieuwe logo van MT Gox
[ afbeelding ]
Goed nieuws (wel lullig voor degenen, die hun kapitaal bij GOX hebben): Centjes/muntjes foetsie is beter als een bericht, dat withdrawals weer mogelijk worden en bendes goedkope coins op andere Exchanges worden gedumpt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:19 schreef Faazz het volgende:
Nee, blijft laag staan rond de 6/7 Satoshi... hopelijk wordt dat snel meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:48 schreef Slaapscheet het volgende:
Heb ik al een mint pump gemist?
Ik weet niet of dit wel wenselijk is. Dat een exchange er mee kapt omdat het incompetent is, is jammer maar helaas. Zodra dit uitmondt op een groot schandaal waarbij ~2mln. bitcoins 'verdwenen' zijn of dat Gox op een andere manier de benen neemt zodat iedereen naar zijn centen kan fluiten lijkt me schadelijk voor de algemene reputatie van Bitcoin.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goed nieuws (wel lullig voor degenen, die hun kapitaal bij GOX hebben): Centjes/muntjes foetsie is beter als een bericht, dat withdrawals weer mogelijk worden en bendes goedkope coins op andere Exchanges worden gedumpt.
Weer een zoethoudertje dusquote:Dear MtGox Customers,
Thank you for your patience this week while we are working on re-initiating bitcoin
withdrawals.
In addition to the technical issue, this week we have experienced some
security problems, and as a result we had to relocate MtGox to our previous office building
in Shibuya (details can be found here https://support.mtgox.com/home).
The move,
combined with some other security and technical challenges, pushed back our progress.
As much as we didn’t want to only provide an “update on an update”, this is the current
status. We are committed to solving this issue and will provide more information as soon
as possible to keep everyone in the loop.
We are very sorry for the delays and deeply appreciate your kind understanding and
continuous support."
Best regards,
MtGox Team
bron
Gelukkig, is al meer dan vorige week in ieder gevalquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, blijft laag staan rond de 6/7 Satoshi... hopelijk wordt dat snel meer.
Daar zit de koers even in een flinke dip nu. Geen idee hoe lang die trend standhoudt. Als Amerika straks wakker wordt en leest dat Gox (quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik mijn bitcoins al naar btc-e overzetten?
Tja, het werd ook voor onmogelijk gehouden, dat banken failliet gingen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:18 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel wenselijk is. Dat een exchange er mee kapt omdat het incompetent is, is jammer maar helaas. Zodra dit uitmondt op een groot schandaal waarbij ~2mln. bitcoins 'verdwenen' zijn of dat Gox op een andere manier de benen neemt zodat iedereen naar zijn centen kan fluiten lijkt me schadelijk voor de algemene reputatie van Bitcoin.
Hier zijn heel wat mensen de dupe op dit moment, maar wie weet hoe het af gaat lopen. Ik kan me gewoon niet echt voorstellen dat zo'n grote speler zomaar de biezen pakt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
aantal posts: 9.824 (gemiddeld 12 per dag)
Ik kan het gewoon niet laten om elk uur naar dat aantal te kijken
Hoeveel Ltc heb je?quote:
Ja... Wat moet je anders doen...?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:21 schreef RoelerMF het volgende:
Wat ik niet begrijp met die Gox koers. Je kan er niks heen brengen en niks naar buiten brengen. Dus daar zitten serieus mensen met coins te handelen in een soort zeepbel die op spatten staat omdat je coins die je nu goedkoop koopt er nooit meer uit krijgt?
Je bent het toch kwijt als je zo denkt dan...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef RoelerMF het volgende:
Je tijd nuttiger besteden, in een hoekje gaan huilen, maar het voelt zo zinloos
Als ze failliet zijn en de handel bewust door laten gaan zijn ze strafbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:36 schreef lf2 het volgende:
Minuut stilte voor de slachtoffers van mtgox. Ik meen het serieus ik vind het echt lullig...
Dat bitcoin kapot gaat etc daar hou ik rekening mee de dag dat ik ermee ben begonnen maar dat je opgelicht wordt door een Exchange met een grote naam... Ja dat is echt zuur.
Kan me voorstellen dat mensen tonnen kwijt zijn geraakt, wedden morgen of overmorgen zeggen ze: Failliet.
Blijkbaar hebben ze geld van klanten voor operationele doeleinden gebruikt. Dus een schuld bij hun gebruikers. Die ze nu niet meer kunnen terug betalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar gox heeft zelf toch niets in bezit? Het zijn toch gebruikers die van elkaar overkopen?
Serieus?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze geld van klanten voor operationele doeleinden gebruikt. Dus een schuld bij hun gebruikers. Die ze nu niet meer kunnen terug betalen
Om hoeveel zou het nog gaan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef lf2 het volgende:
Het enige waar ik serieus op kan komen is dit:
CEO koopt alle bitcoins zometeen op mtgox en verkoopt de klanten de bitcoins op een andere Exchange. Daarna opent hij de withdrawels weer en verkoopt wat hij bij hun heeft gekocht met zijn miljoenen weer terug voor hogere prijs.
De schuld ? Geen idee genoeg mensen die al maanden wachten op hun fiat withdrawels.quote:
Enige manier is, dat er veel in de virtueel fiat $-accounts staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:21 schreef RoelerMF het volgende:
Wat ik niet begrijp met die Gox koers. Je kan er niks heen brengen en niks naar buiten brengen. Dus daar zitten serieus mensen met coins te handelen in een soort zeepbel die op spatten staat omdat je coins die je nu goedkoop koopt er nooit meer uit krijgt?
Dat scenario ga ik ook van uit + dat ze de laatste weken de koers aan het manipuleren zijn om deze zo laag mogelijk te krijgenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
De schuld ? Geen idee genoeg mensen die al maanden wachten op hun fiat withdrawels.
Ik acht zo een scenario echt mogelijk om uit de problemen te komen zonder er zelf voor op te draaien
Wel een aai over je bol.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
Wil iemand mij voor m'n bek rammen? Ik verdien het
Heb je btc staan / gekocht bij mtgox ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huilen gvd
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
Nee, erger.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Heb je btc staan / gekocht bij mtgox ?
Ik werd zondagavond gebeld door een nummer dat ik niet kende. Die pak ik nooit op, zeker niet in een stiltecoupé. Dus ik voegde dat nr. even toe aan whatsapp om de foto te bekijken, dus ik dacht: ken ik niet. Nu kom ik erachter dat dit om opnames ging voor een seriequote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |