Als het zo doorgaat is de koers op Mt Gox binnen paar uur op -150 USD...quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:45 schreef DaMart het volgende:
Vanavond goedkoop Bitcoins inslaan dus?![]()
.
Ik heb daar geen account of cash... dus hoop dat de Europrijs bij Bitonic ook even flink zaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:47 schreef A321456 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is de koers op Mt Gox binnen paar uur op -150 USD...
BTC-e ook wel een beetje, maar dat zal wel een blijmakertje zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:49 schreef A321456 het volgende:
Nou ja net dus fiat gegaan, en tov de koers nu voor 5 euro te goedkoop verkocht. Bitstamp laat wel veerkracht (omhoog) zien.
Dat bedrag na de crash herinvesteren en dan maak je over een paar maanden weer winstquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:51 schreef A321456 het volgende:
Mijn tot investering was 16 x zo hoog
19.83% waardevermindering van mn investering
Ach, challenges, I like them![]()
Dat is het kantoor dat ze eerst hadden en waar ze uit zijn gegaan omdat het veel te klein was. Schijnt echt een bezemhok te zijn. Nu zitten ze in het gebouw ernaast waar ze 3 hele verdiepingen huren. Dus ze hebben of ineens geen personeel meer, of ze willen niet nog meer protesteerders voor de deur.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem daarvan? Ik snap dat niet namelijk.
De boot?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:11 schreef A321456 het volgende:
Gox nu weer 200? Heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Happel het volgende:
Het nieuwe logo van MT Gox
[ afbeelding ]
Goed nieuws (wel lullig voor degenen, die hun kapitaal bij GOX hebben): Centjes/muntjes foetsie is beter als een bericht, dat withdrawals weer mogelijk worden en bendes goedkope coins op andere Exchanges worden gedumpt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:19 schreef Faazz het volgende:
Van reddit via Trollbox..
http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/1yeye1/mtgox_situation/
Nee, blijft laag staan rond de 6/7 Satoshi... hopelijk wordt dat snel meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:48 schreef Slaapscheet het volgende:
Heb ik al een mint pump gemist?
Ik weet niet of dit wel wenselijk is. Dat een exchange er mee kapt omdat het incompetent is, is jammer maar helaas. Zodra dit uitmondt op een groot schandaal waarbij ~2mln. bitcoins 'verdwenen' zijn of dat Gox op een andere manier de benen neemt zodat iedereen naar zijn centen kan fluiten lijkt me schadelijk voor de algemene reputatie van Bitcoin.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goed nieuws (wel lullig voor degenen, die hun kapitaal bij GOX hebben): Centjes/muntjes foetsie is beter als een bericht, dat withdrawals weer mogelijk worden en bendes goedkope coins op andere Exchanges worden gedumpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |