Je bent het toch kwijt als je zo denkt dan...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef RoelerMF het volgende:
Je tijd nuttiger besteden, in een hoekje gaan huilen, maar het voelt zo zinloos
Als ze failliet zijn en de handel bewust door laten gaan zijn ze strafbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:36 schreef lf2 het volgende:
Minuut stilte voor de slachtoffers van mtgox. Ik meen het serieus ik vind het echt lullig...
Dat bitcoin kapot gaat etc daar hou ik rekening mee de dag dat ik ermee ben begonnen maar dat je opgelicht wordt door een Exchange met een grote naam... Ja dat is echt zuur.
Kan me voorstellen dat mensen tonnen kwijt zijn geraakt, wedden morgen of overmorgen zeggen ze: Failliet.
Blijkbaar hebben ze geld van klanten voor operationele doeleinden gebruikt. Dus een schuld bij hun gebruikers. Die ze nu niet meer kunnen terug betalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar gox heeft zelf toch niets in bezit? Het zijn toch gebruikers die van elkaar overkopen?
Serieus?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze geld van klanten voor operationele doeleinden gebruikt. Dus een schuld bij hun gebruikers. Die ze nu niet meer kunnen terug betalen
Om hoeveel zou het nog gaan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef lf2 het volgende:
Het enige waar ik serieus op kan komen is dit:
CEO koopt alle bitcoins zometeen op mtgox en verkoopt de klanten de bitcoins op een andere Exchange. Daarna opent hij de withdrawels weer en verkoopt wat hij bij hun heeft gekocht met zijn miljoenen weer terug voor hogere prijs.
De schuld ? Geen idee genoeg mensen die al maanden wachten op hun fiat withdrawels.quote:
Enige manier is, dat er veel in de virtueel fiat $-accounts staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:21 schreef RoelerMF het volgende:
Wat ik niet begrijp met die Gox koers. Je kan er niks heen brengen en niks naar buiten brengen. Dus daar zitten serieus mensen met coins te handelen in een soort zeepbel die op spatten staat omdat je coins die je nu goedkoop koopt er nooit meer uit krijgt?
Dat scenario ga ik ook van uit + dat ze de laatste weken de koers aan het manipuleren zijn om deze zo laag mogelijk te krijgenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
De schuld ? Geen idee genoeg mensen die al maanden wachten op hun fiat withdrawels.
Ik acht zo een scenario echt mogelijk om uit de problemen te komen zonder er zelf voor op te draaien
Wel een aai over je bol.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
Wil iemand mij voor m'n bek rammen? Ik verdien het
Heb je btc staan / gekocht bij mtgox ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huilen gvd
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
Nee, erger.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Heb je btc staan / gekocht bij mtgox ?
Ik werd zondagavond gebeld door een nummer dat ik niet kende. Die pak ik nooit op, zeker niet in een stiltecoupé. Dus ik voegde dat nr. even toe aan whatsapp om de foto te bekijken, dus ik dacht: ken ik niet. Nu kom ik erachter dat dit om opnames ging voor een seriequote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |