Weer een zoethoudertje dusquote:Dear MtGox Customers,
Thank you for your patience this week while we are working on re-initiating bitcoin
withdrawals.
In addition to the technical issue, this week we have experienced some
security problems, and as a result we had to relocate MtGox to our previous office building
in Shibuya (details can be found here https://support.mtgox.com/home).
The move,
combined with some other security and technical challenges, pushed back our progress.
As much as we didn’t want to only provide an “update on an update”, this is the current
status. We are committed to solving this issue and will provide more information as soon
as possible to keep everyone in the loop.
We are very sorry for the delays and deeply appreciate your kind understanding and
continuous support."
Best regards,
MtGox Team
bron
Gelukkig, is al meer dan vorige week in ieder gevalquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, blijft laag staan rond de 6/7 Satoshi... hopelijk wordt dat snel meer.
Daar zit de koers even in een flinke dip nu. Geen idee hoe lang die trend standhoudt. Als Amerika straks wakker wordt en leest dat Gox (quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik mijn bitcoins al naar btc-e overzetten?
Tja, het werd ook voor onmogelijk gehouden, dat banken failliet gingen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:18 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel wenselijk is. Dat een exchange er mee kapt omdat het incompetent is, is jammer maar helaas. Zodra dit uitmondt op een groot schandaal waarbij ~2mln. bitcoins 'verdwenen' zijn of dat Gox op een andere manier de benen neemt zodat iedereen naar zijn centen kan fluiten lijkt me schadelijk voor de algemene reputatie van Bitcoin.
Hier zijn heel wat mensen de dupe op dit moment, maar wie weet hoe het af gaat lopen. Ik kan me gewoon niet echt voorstellen dat zo'n grote speler zomaar de biezen pakt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
aantal posts: 9.824 (gemiddeld 12 per dag)
Ik kan het gewoon niet laten om elk uur naar dat aantal te kijken
Hoeveel Ltc heb je?quote:
Ja... Wat moet je anders doen...?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:21 schreef RoelerMF het volgende:
Wat ik niet begrijp met die Gox koers. Je kan er niks heen brengen en niks naar buiten brengen. Dus daar zitten serieus mensen met coins te handelen in een soort zeepbel die op spatten staat omdat je coins die je nu goedkoop koopt er nooit meer uit krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |