Die australische ging er gewoon vol voor om zo goed mogelijk te presteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ook. En ze zal vast ook niet met zo'n suf lachje over de finish zijn gekomen zoals Mae met haar "haha kijk mij eens lekker gek zijn en hier meedoen voor de lol xDDD"
Yep, en als je uit Australiė komt zijn trainingsfaciliteiten voor deze sport niet legio. Dan moet je waarschijnlijk al naar Japan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die australische ging er gewoon vol voor om zo goed mogelijk te presteren.
Zoals ik al zei, meteen klokje stilzetten als ze over de finish komt. Zoiets geeft wel aan dat je er echt mee bezig bent.
Ja, en voor zo'n Australische heb ik dan ook uitermate veel respectquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die australische ging er gewoon vol voor om zo goed mogelijk te presteren.
Zoals ik al zei, meteen klokje stilzetten als ze over de finish komt. Zoiets geeft wel aan dat je er echt mee bezig bent.
Nieuw-Zeeland?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, en als je uit Australiė komt zijn trainingsfaciliteiten voor deze sport niet legio. Dan moet je waarschijnlijk al naar Japan.
Ja, had ik doorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en voor zo'n Australische heb ik dan ook uitermate veel respect
De duim omlaag was voor Mae
Ja, daar heb je wel bergen. Maar zijn daar ook langlaufers en coaches op niveau, waar je mee kunt trainen? In Japan heb je er al een paar die top 10 klasseringen halen.quote:
is de NOS "live" ja?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:50 schreef heywoodu het volgende:
Valt er een Russische, heel duidelijk, en wat zegt Jan??
"En een valpartij. Is dat Kowalczyk?? Het is niet goed te zien..."
Polen heeft ook echt een totaal ander pak dan Rusland, godverdomme Jan
Samen om weg te komen (en te blijven) van de rest, tegen elkaar om de medailles te bepalenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:24 schreef Gremen het volgende:
Ik snap dit onderdeel niet, spelen deze nu samen of tegen elkaar?
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef TLC het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik die 30 km's door de sneeuw ploeteren en dan een clean streak op het podium krijgen ik een veel grotere prestatie vind dan wat rondjes draaien op het ijs (het verst was nog geen 1/3 van wat die langlaufsters doen![]()
)
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:16 schreef Columbiafan het volgende:
Erik Lesser en Arnd Peiffer doen mee bij de 50 kilometer langlaufen morgen![]()
![]()
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef TLC het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik die 30 km's door de sneeuw ploeteren en dan een clean streak op het podium krijgen ik een veel grotere prestatie vind dan wat rondjes draaien op het ijs (het verst was nog geen 1/3 van wat die langlaufsters doen![]()
)
Haha, nou leuken grapje hoor groetjens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:16 schreef Columbiafan het volgende:
Erik Lesser en Arnd Peiffer doen mee bij de 50 kilometer langlaufen morgen![]()
![]()
Het is echt zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, nou leuken grapje hoor groetjens.
*Toch maar even kijken.![]()
Ja vandaar diequote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is echt zo.Ze staan op de startlijst.
Pure armoede bij dat Duitse team. Ze hebben nog wel Teichmann, maar okay. Angerer doet trouwens niet mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja vandaar die![]()
Dat kan toch niet
Die zit al thuis volgens mij? Maar dan nog, een Tim Tscharnke zou het toch beter moeten doen over zo'n afstand..?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Pure armoede bij dat Duitse team. Ze hebben nog wel Teichmann, maar okay. Angerer doet trouwens niet mee.
Die zal er dan wel geen zin in hebben of zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zit al thuis volgens mij? Maar dan nog, een Tim Tscharnke zou het toch beter moeten doen over zo'n afstand..?
De Fransen stuurden twee jaar geleden baansprinter Bourgain naar de wegkoers wielrennen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef DeeBee het volgende:
Was dat niet ook een keer op een andere Spelen, dat ze iemand voor een onderdeel hadden ingeschreven zodat ze reserve ergens anders kon zijn of iets?
Dat was ook echt in de categorie sprintster op een marathon of zo, maar ik weet het even niet meer wat het precies was.
Wel bazen als ze echt starten trouwens.![]()
Robert Foerstemann bij de Duitsers ingeschreven bij de mountainbikewedstrijd ookquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Fransen stuurden twee jaar geleden baansprinter Bourgain naar de wegkoers wielrennen.
Ah ja, die ook inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Robert Foerstemann bij de Duitsers ingeschreven bij de mountainbikewedstrijd ook![]()
Volgens mij een Nieuw-Zeelandse kogelstoter op de 100 meter sprint.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef DeeBee het volgende:
Was dat niet ook een keer op een andere Spelen, dat ze iemand voor een onderdeel hadden ingeschreven zodat ze reserve ergens anders kon zijn of iets?
Dat was ook echt in de categorie sprintster op een marathon of zo, maar ik weet het even niet meer wat het precies was.
Wel bazen als ze echt starten trouwens.![]()
Iets meer dan 2 uur.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:11 schreef Jason22 het volgende:
Spannend! Hoe lang doen ze er ongeveer over?
Beterschapquote:Op zondag 23 februari 2014 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lig helaas ziek op de bank.
En finland is een van de weinige landen op de wereld waar voetbal weinig boeit, behalve het nationale team.
Derhalve: Roelfs
Is die niet van Belkin?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben voor Lars Petter Nordhaug omdat hij net als ik een fervent pokeraar is.
Jaquote:
Hij heeft het volbracht hoor, op elke afstand (samenvatting of live) een uitgebreide uitleg geven over de wax binnen de langlaufquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |