De Fransen stuurden twee jaar geleden baansprinter Bourgain naar de wegkoers wielrennen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef DeeBee het volgende:
Was dat niet ook een keer op een andere Spelen, dat ze iemand voor een onderdeel hadden ingeschreven zodat ze reserve ergens anders kon zijn of iets?
Dat was ook echt in de categorie sprintster op een marathon of zo, maar ik weet het even niet meer wat het precies was.
Wel bazen als ze echt starten trouwens.![]()
Robert Foerstemann bij de Duitsers ingeschreven bij de mountainbikewedstrijd ookquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Fransen stuurden twee jaar geleden baansprinter Bourgain naar de wegkoers wielrennen.
Ah ja, die ook inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Robert Foerstemann bij de Duitsers ingeschreven bij de mountainbikewedstrijd ook![]()
Volgens mij een Nieuw-Zeelandse kogelstoter op de 100 meter sprint.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef DeeBee het volgende:
Was dat niet ook een keer op een andere Spelen, dat ze iemand voor een onderdeel hadden ingeschreven zodat ze reserve ergens anders kon zijn of iets?
Dat was ook echt in de categorie sprintster op een marathon of zo, maar ik weet het even niet meer wat het precies was.
Wel bazen als ze echt starten trouwens.![]()
Iets meer dan 2 uur.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:11 schreef Jason22 het volgende:
Spannend! Hoe lang doen ze er ongeveer over?
Beterschapquote:Op zondag 23 februari 2014 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lig helaas ziek op de bank.
En finland is een van de weinige landen op de wereld waar voetbal weinig boeit, behalve het nationale team.
Derhalve: Roelfs
Is die niet van Belkin?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben voor Lars Petter Nordhaug omdat hij net als ik een fervent pokeraar is.
Jaquote:
Hij heeft het volbracht hoor, op elke afstand (samenvatting of live) een uitgebreide uitleg geven over de wax binnen de langlaufquote:
En dat terwijl de voorjaarsklassiekers nog moeten startenquote:Op zondag 23 februari 2014 08:45 schreef Mani89 het volgende:
Roelfs schrijft Nordhaug nu al af, maar wat weet hij daar nou van.
Dat die man nog een baan heeft is echt schandalig maar ja, NOSquote:Op zondag 23 februari 2014 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat terwijl de voorjaarsklassiekers nog moeten starten
95% vd kijkers weet er toch niets van, dus niemand klaagtquote:Op zondag 23 februari 2014 08:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat die man nog een baan heeft is echt schandalig maar ja, NOS
Zouden ze het ook gewoon doen puur omdat Duitsland nog 2 lege startplekken had en dus "omdat het kan"? Ik vind het helden als ze het ook gewoon uitlopenquote:Op zondag 23 februari 2014 08:55 schreef Leatherface het volgende:
Ach ja, als je al een heel biatlontoernooi in de benen hebt.
EPO, dan ben je wel heel dom.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:56 schreef Leatherface het volgende:
Dürr is trouwens betrapt op EPO, als dat al niet hier gemeld was.
Catastrofaal voor mijn Nostradamus dit.
Misschien stonden er ranking punten op het spel voor Duitsland?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zouden ze het ook gewoon doen puur omdat Duitsland nog 2 lege startplekken had en dus "omdat het kan"? Ik vind het helden als ze het ook gewoon uitlopen
Wat doe je elke keer zo laat dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:23 schreef Ambrosius het volgende:
Amai, dat was een kort nachtje, maar ik ben erbij.
Roelfs heeft het ook doorquote:
jan is gewoon nog niet wakker na 30k langlaufenquote:Op zondag 23 februari 2014 09:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Roelfs heeft het ook door. Ik ga maar weer gelijk terug naar de ZDF, al ben ik dat Duitse gelul een beetje zat na twee weken
.
heb die race gezienquote:Op zondag 23 februari 2014 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olsson deed zelfs gewoon even een kilometer of 30 in z'n eentje en niemand kwam er meer bij
Gewaagde uitspraakquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 09:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je liet me schrikken man, ik dacht dat het Gesink was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |