En dat terwijl de voorjaarsklassiekers nog moeten startenquote:Op zondag 23 februari 2014 08:45 schreef Mani89 het volgende:
Roelfs schrijft Nordhaug nu al af, maar wat weet hij daar nou van.
Dat die man nog een baan heeft is echt schandalig maar ja, NOSquote:Op zondag 23 februari 2014 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat terwijl de voorjaarsklassiekers nog moeten starten
95% vd kijkers weet er toch niets van, dus niemand klaagtquote:Op zondag 23 februari 2014 08:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat die man nog een baan heeft is echt schandalig maar ja, NOS
Zouden ze het ook gewoon doen puur omdat Duitsland nog 2 lege startplekken had en dus "omdat het kan"? Ik vind het helden als ze het ook gewoon uitlopenquote:Op zondag 23 februari 2014 08:55 schreef Leatherface het volgende:
Ach ja, als je al een heel biatlontoernooi in de benen hebt.
EPO, dan ben je wel heel dom.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:56 schreef Leatherface het volgende:
Dürr is trouwens betrapt op EPO, als dat al niet hier gemeld was.
Catastrofaal voor mijn Nostradamus dit.
Misschien stonden er ranking punten op het spel voor Duitsland?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zouden ze het ook gewoon doen puur omdat Duitsland nog 2 lege startplekken had en dus "omdat het kan"? Ik vind het helden als ze het ook gewoon uitlopen
Wat doe je elke keer zo laat dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:23 schreef Ambrosius het volgende:
Amai, dat was een kort nachtje, maar ik ben erbij.
Roelfs heeft het ook doorquote:
jan is gewoon nog niet wakker na 30k langlaufenquote:Op zondag 23 februari 2014 09:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Roelfs heeft het ook door. Ik ga maar weer gelijk terug naar de ZDF, al ben ik dat Duitse gelul een beetje zat na twee weken
.
heb die race gezienquote:Op zondag 23 februari 2014 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olsson deed zelfs gewoon even een kilometer of 30 in z'n eentje en niemand kwam er meer bij
Gewaagde uitspraakquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 09:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je liet me schrikken man, ik dacht dat het Gesink was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |