De Fransen stuurden twee jaar geleden baansprinter Bourgain naar de wegkoers wielrennen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef DeeBee het volgende:
Was dat niet ook een keer op een andere Spelen, dat ze iemand voor een onderdeel hadden ingeschreven zodat ze reserve ergens anders kon zijn of iets?
Dat was ook echt in de categorie sprintster op een marathon of zo, maar ik weet het even niet meer wat het precies was.
Wel bazen als ze echt starten trouwens.![]()
Robert Foerstemann bij de Duitsers ingeschreven bij de mountainbikewedstrijd ookquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Fransen stuurden twee jaar geleden baansprinter Bourgain naar de wegkoers wielrennen.
Ah ja, die ook inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Robert Foerstemann bij de Duitsers ingeschreven bij de mountainbikewedstrijd ook![]()
Volgens mij een Nieuw-Zeelandse kogelstoter op de 100 meter sprint.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef DeeBee het volgende:
Was dat niet ook een keer op een andere Spelen, dat ze iemand voor een onderdeel hadden ingeschreven zodat ze reserve ergens anders kon zijn of iets?
Dat was ook echt in de categorie sprintster op een marathon of zo, maar ik weet het even niet meer wat het precies was.
Wel bazen als ze echt starten trouwens.![]()
Iets meer dan 2 uur.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:11 schreef Jason22 het volgende:
Spannend! Hoe lang doen ze er ongeveer over?
Beterschapquote:Op zondag 23 februari 2014 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lig helaas ziek op de bank.
En finland is een van de weinige landen op de wereld waar voetbal weinig boeit, behalve het nationale team.
Derhalve: Roelfs
Is die niet van Belkin?quote:Op zondag 23 februari 2014 08:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben voor Lars Petter Nordhaug omdat hij net als ik een fervent pokeraar is.
Jaquote:
Hij heeft het volbracht hoor, op elke afstand (samenvatting of live) een uitgebreide uitleg geven over de wax binnen de langlaufquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |