Ja volgens mij hebben de Noren stiekem een grote wisseltruc gedaan dat ze nu zo als een trein gaan ineensquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet Kalla? Heeft die de wax van de Noren genomen?
ik ga over naar de computerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk is de finish wel live op tv.
ZDFquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk is de finish wel live op tv.
Gewiss in Waalse Pijl 1994quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:39 schreef Leatherface het volgende:
Dit is net Mapei in Parijs-Roubaix 1996, voor de wedstrijdspanning een anticlimax.
Johaug had inderdaad wel eens individueel goud mogen pakken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:40 schreef Columbiafan het volgende:
Bjoergen weer, ze is wel de sterkste maar gunde het de andere Noorse ook wel eens
Wax.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook die ja.
Hoe heeft Noorwegen toch die estafette niet kunnen winnen als je dit ziet?
Zesde goud.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
Bjorgen, aardige erelijst ook al
.
maar toch niet zo groot als OEB en Daehlie wmbquote:
dan is het goedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kwam toen toch door hun campagnolo wielen met hoge velgen?
Zo leek het wel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Netjes inderdaad. Deed Kalla niet mee vandaag?
Njah, Hattestad en Falla hadden ook gewoon sprintgoud hè?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef DeeBee het volgende:
Geen fan van Bjoergen, maar haar prestaties verdienen ongelofelijk respect. Redt in d'r eentje zo'n beetje het Noorse langlaufen hier.
Ik doe het haar niet na in die tijd, denk ik zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:00 schreef Leatherface het volgende:
Arme Australische, maar is zij nu een loser? Ik bedoel, Kowalczyk haalde niet eens de streep. Ook geen enkele Duitse in de einduitslag.
Zeker niet, ze heeft ook nog best een redelijk tempo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik doe het haar niet na in die tijd, denk ik zo.
Volgens mij is ze ook geen Vanessa Mae die door haar geld voor de fun start.
Neuhquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook geen Vanessa Mae die door haar geld voor de fun start.
Mwah. Ik ga soms voor de lol 200 km fietsen, dat duurt nog veel langer.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh
Sowieso zal dat niet gebeuren, want hier staan er veel minder aan de start. En je gaat niet voor de lol een 30km langlaufen denk ik zo, als je dat ook gewoon niet kunt doen
En ik gok zo dat deze Australische niet zo schamper doet over skiërs die al sinds hun vierde op twee latten staan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh
Sowieso zal dat niet gebeuren, want hier staan er veel minder aan de start. En je gaat niet voor de lol een 30km langlaufen denk ik zo, als je dat ook gewoon niet kunt doen
Zeller werd 12dequote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:00 schreef Leatherface het volgende:
Arme Australische, maar is zij nu een loser? Ik bedoel, Kowalczyk haalde niet eens de streep. Ook geen enkele Duitse in de einduitslag.
Dat ook. En ze zal vast ook niet met zo'n suf lachje over de finish zijn gekomen zoals Mae met haar "haha kijk mij eens lekker gek zijn en hier meedoen voor de lol met al die gekkies die dit serieus nemen haha xDDD"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En ik gok zo dat deze Australische niet zo schamper doet over skiërs die al sinds hun vierde op twee latten staan.
Die australische ging er gewoon vol voor om zo goed mogelijk te presteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ook. En ze zal vast ook niet met zo'n suf lachje over de finish zijn gekomen zoals Mae met haar "haha kijk mij eens lekker gek zijn en hier meedoen voor de lol xDDD"
Yep, en als je uit Australië komt zijn trainingsfaciliteiten voor deze sport niet legio. Dan moet je waarschijnlijk al naar Japan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die australische ging er gewoon vol voor om zo goed mogelijk te presteren.
Zoals ik al zei, meteen klokje stilzetten als ze over de finish komt. Zoiets geeft wel aan dat je er echt mee bezig bent.
Ja, en voor zo'n Australische heb ik dan ook uitermate veel respectquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die australische ging er gewoon vol voor om zo goed mogelijk te presteren.
Zoals ik al zei, meteen klokje stilzetten als ze over de finish komt. Zoiets geeft wel aan dat je er echt mee bezig bent.
Nieuw-Zeeland?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, en als je uit Australië komt zijn trainingsfaciliteiten voor deze sport niet legio. Dan moet je waarschijnlijk al naar Japan.
Ja, had ik doorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en voor zo'n Australische heb ik dan ook uitermate veel respect
De duim omlaag was voor Mae
Ja, daar heb je wel bergen. Maar zijn daar ook langlaufers en coaches op niveau, waar je mee kunt trainen? In Japan heb je er al een paar die top 10 klasseringen halen.quote:
is de NOS "live" ja?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:50 schreef heywoodu het volgende:
Valt er een Russische, heel duidelijk, en wat zegt Jan??
"En een valpartij. Is dat Kowalczyk?? Het is niet goed te zien..."
Polen heeft ook echt een totaal ander pak dan Rusland, godverdomme Jan
Samen om weg te komen (en te blijven) van de rest, tegen elkaar om de medailles te bepalenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:24 schreef Gremen het volgende:
Ik snap dit onderdeel niet, spelen deze nu samen of tegen elkaar?
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef TLC het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik die 30 km's door de sneeuw ploeteren en dan een clean streak op het podium krijgen ik een veel grotere prestatie vind dan wat rondjes draaien op het ijs (het verst was nog geen 1/3 van wat die langlaufsters doen![]()
)
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:16 schreef Columbiafan het volgende:
Erik Lesser en Arnd Peiffer doen mee bij de 50 kilometer langlaufen morgen![]()
![]()
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef TLC het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik die 30 km's door de sneeuw ploeteren en dan een clean streak op het podium krijgen ik een veel grotere prestatie vind dan wat rondjes draaien op het ijs (het verst was nog geen 1/3 van wat die langlaufsters doen![]()
)
Haha, nou leuken grapje hoor groetjens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:16 schreef Columbiafan het volgende:
Erik Lesser en Arnd Peiffer doen mee bij de 50 kilometer langlaufen morgen![]()
![]()
Het is echt zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, nou leuken grapje hoor groetjens.
*Toch maar even kijken.![]()
Ja vandaar diequote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is echt zo.Ze staan op de startlijst.
Pure armoede bij dat Duitse team. Ze hebben nog wel Teichmann, maar okay. Angerer doet trouwens niet mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja vandaar die![]()
Dat kan toch niet
Die zit al thuis volgens mij? Maar dan nog, een Tim Tscharnke zou het toch beter moeten doen over zo'n afstand..?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Pure armoede bij dat Duitse team. Ze hebben nog wel Teichmann, maar okay. Angerer doet trouwens niet mee.
Die zal er dan wel geen zin in hebben of zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zit al thuis volgens mij? Maar dan nog, een Tim Tscharnke zou het toch beter moeten doen over zo'n afstand..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |