In tegenstelling tot op de skiatlon denk ik dat het hier optioneel is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:54 schreef Max23 het volgende:
Hoe zit dat met dat wisselen. Moet je dat een keer verplicht doen of is dat optioneel?
Ik hoop het omgekeerde.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:05 schreef Max23 het volgende:
Hopen dat Bjoergen niet wint![]()
Johaug wel![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop het omgekeerde.
Raad eens waarom.
quote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop het omgekeerde.
Raad eens waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoopte al dat ze op het podium zou komen, gewoon voor de headlines in de USAquote:
Als die nou met Semen Elistratov trouwt...quote:
Nah....het is toch echt Kowalczyck die exit is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:11 schreef heywoodu het volgende:
Oh, nu is het Fessel die eruit ligt
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die nou met Semen Elistratov trouwt...
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die nou met Semen Elistratov trouwt...
Ja de tijdwaarneming was wat in de war, maar ze zijn er allebei uit dus.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nah....het is toch echt Kowalczyck die exit is.
Fessel heeft een viruserkrankung.
Kijk je via streams of TV?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja de tijdwaarneming was wat in de war, maar ze zijn er allebei uit dus.
Helaas voor Nicole
Ik kijk snowboarden op tv en langlaufen op de stream. Gebeurt toch niet echt heel veel bij dat laatste voorlopig, met een schuin oog in de gaten houden is wel voldoendequote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk je via streams of TV?
Bij de Duitser schakelen ze steeds heen en weer tussen langlaufen en snowboarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |