abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136884441
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136884476
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom zeggen ze altijd dat je foto's moet maken en zo, de weegschaal is a bitch. *O*
Ja ik mezelf twee weken geleden opgemeten, dus over een paar weken weer meten :9
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136884534
Ik heb het wel eens geprobeerd, zonder weegschaal, maar dan mis ik dus m'n drive. Ik heb die cijfers nodig.

Zo klinkt het wel heel drastisch. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136884570
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd, zonder weegschaal, maar dan mis ik dus m'n drive. Ik heb die cijfers nodig.

Heb ik hetzelfde, maar ik doe het ook met foto's en andere metingen. :Y
pi_136884589
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:

Oh ik blijf ook nog wegen ja :') maar schommelingen kan ik wel handelen dus het motiveert alleen om nog beter mn best te doen.

Al moet ik zeggen dat ik hoop dat de motivatie voor het sporten vanavond spontaan uit lucht komt vallen over een paar uur, want hij is nog niet aanwezig :')
pi_136884680
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oh ik blijf ook nog wegen ja :') maar schommelingen kan ik wel handelen dus het motiveert alleen om nog beter mn best te doen.

Al moet ik zeggen dat ik hoop dat de motivatie voor het sporten vanavond spontaan uit lucht komt vallen over een paar uur, want hij is nog niet aanwezig :')
Schommelingen kan ik ook wel handelen hoor, meer motivatie.

Ik ga zo eens ontbijten.
pi_136885024
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Schommelingen kan ik ook wel handelen hoor, meer motivatie.

Ik ga zo eens ontbijten.
Ja ik bedoelde meer te zeggen dat ik me dus niet superdruk maak over die +0,7 waar ik het eerder over had, mocht het zo overkomen ;)
pi_136885284
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Je hoeft niet gemotiveerd te gaan, als je maar gaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136885385
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde meer te zeggen dat ik me dus niet superdruk maak over die +0,7 waar ik het eerder over had, mocht het zo overkomen ;)
Zo had ik het niet opgevat. ;)
pi_136885870
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit ^O^

* IJsdraakje gaat zichzelf straks naar buiten schoppen om een rondje te hobbelen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136886063
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit ^O^

* IJsdraakje gaat zichzelf straks naar buiten schoppen om een rondje te hobbelen
*O* goed bezig
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 februari 2014 @ 13:34:01 #12
22592 crew  Ole
pi_136889337
quote:

[..]

Dat.
Ik heb geen excuus om niet te gaan, want afspraak. Maandag heb ik mijn kuit en voet laten behandelen (enkelblessure) omdat ik te misselijk was en niet durfde te trainen :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_136889484
Hier ook geen zin om vanavond te gaan trainen, maarja dat is geen reden om niet te gaan.
pi_136889560
Ik sport nog steeds niet, in verband met kapotte knie. Ben al lang blij dat ik eindelijk m'n normale dingen weer op kan pakken.
pi_136889573
Ik was wel zwak en ben niet gegaan.
Of mijn verstandskies komt door, of ik heb een holte-ontsteking of er is iets met een kies... :@
-O-
pi_136889580
Ja, gewoon gaan, na afloop voelt het dan toch weer goed.

Ik heb mijn doel van deze maand gehaald, er is 1 kilo af sinds 1 februari. Nu lekker doorgaan en zien wat de eindstand van deze maand wordt. Met nog een halve kilo extra zou ik toch nog wel blij zijn, net weer zo'n psychologische grens die ik dan doorbreek.
pi_136889701
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was wel zwak en ben niet gegaan.
Of mijn verstandskies komt door, of ik heb een holte-ontsteking of er is iets met een kies... :@
-O-
Ow -O- niet fijn.
Even naar laten kijken?
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:43:08 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136889757
Hi y'all! Live from the US of A. ;)

Het leven bestaat hier echt uit eten-eten-eten... :{ Gelukkig wel vaak zelf keuzes kunnen maken so far, maar toch... Gisterenavond heel netjes geen dessert genomen. Kom je in het hotel 'oh by the way, we hebben vanmiddag voor jullie daar en daar nog wat lekkers gehaald: een doosje met 5 macarons.
En sorry... Dit vlees is zwak... -O-
Het blijft dus vnml bij 'de schade beperken'.

Ik realiseerde me vandaag wel ook nog dat het zelfs irritant is als je niet gewoon lekker kan drinken wat je gewend bent. Water hier is ijskoud, ook als je 'no ice' vraagt en het smaakt naar chloor. En bij een diner kan je nou eenmaal geen thee drinken hier. Wat dat betreft is Azie echt veel handiger, daar drinkt iedereen juist thee. :D

Oh well, proberen de juiste keuzes te maken maar en 1 maart gaat het roer heel drastisch om.

Heb F. nog wel gevraagd of hij me Jillian kan dropboxen, dan kan ik toch in mijn hotelkamer nog wat doen.
Oh wacht, ze staat ook gewoon op Youtube toch?
pi_136889830
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ja, gewoon gaan, na afloop voelt het dan toch weer goed.

Ik heb mijn doel van deze maand gehaald, er is 1 kilo af sinds 1 februari. Nu lekker doorgaan en zien wat de eindstand van deze maand wordt. Met nog een halve kilo extra zou ik toch nog wel blij zijn, net weer zo'n psychologische grens die ik dan doorbreek.
Netjes, mag ik wat van jouw motivatie? :D
Ik had als doel deze maand 0,5 tot 1 kilo af te vallen. Tot nu toe nog niet gelukt -O-
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:44:59 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136889842
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik sport nog steeds niet, in verband met kapotte knie. Ben al lang blij dat ik eindelijk m'n normale dingen weer op kan pakken.
Kan je wel een stukje wandelen? Of zwemmen misschien?
pi_136889951
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan je wel een stukje wandelen? Of zwemmen misschien?
Ik wandel wel. Heb honden, dus daar kom ik niet onderuit. En inmiddels kan ik ook weer ietsjes meer dan een rondje om de kerk. Vandaag een uurtje onderweg geweest. :)
pi_136889966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow -O- niet fijn.
Even naar laten kijken?
dood eng :@

Ik heb al een reguliere afspraak staan bij de tandarts over 2 weken...

Ik ben al met al 3 weken bezig geweest om weer op te knappen, eerst verkouden, toen dacht ik dus die kaakholteontsteking, dus flink met homeopathische neusspray en stomen enzo aan de gang, toen werd het minder, knapte flink op.
Paar dagen later hoppa nog eens de griep erover heen, keelontsteking, flinke koppijn, spierpijn overal....
Stiekem hoopte ik eigenlijk wel dat het klaar was, tot vannacht: slecht geslapen en vanmorgen weer wakker werd met een algehele meh gevoel -O-
Ik weet niet wat het is... en of ik dus eerst naar de HA of de TA moet bellen :@ ;(
pi_136889995
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:43 schreef Brighteyes het volgende:

Het leven bestaat hier echt uit eten-eten-eten... :{ Gelukkig wel vaak zelf keuzes kunnen maken so far, maar toch... Gisterenavond heel netjes geen dessert genomen. Kom je in het hotel 'oh by the way, we hebben vanmiddag voor jullie daar en daar nog wat lekkers gehaald: een doosje met 5 macarons.

Ik realiseerde me vandaag wel ook nog dat het zelfs irritant is als je niet gewoon lekker kan drinken wat je gewend bent. Water hier is ijskoud, ook als je 'no ice' vraagt en het smaakt naar chloor. En bij een diner kan je nou eenmaal geen thee drinken hier. Wat dat betreft is Azie echt veel handiger, daar drinkt iedereen juist thee. :D

Oh well, proberen de juiste keuzes te maken maar en 1 maart gaat het roer heel drastisch om.

Heb F. nog wel gevraagd of hij me Jillian kan dropboxen, dan kan ik toch in mijn hotelkamer nog wat doen.
Level 1 in ieder geval :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:50:52 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136890075
Tx Sarabi! O+

quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wandel wel. Heb honden, dus daar kom ik niet onderuit. En inmiddels kan ik ook weer ietsjes meer dan een rondje om de kerk. Vandaag een uurtje onderweg geweest. :)
Oh joh! Dat is al meer dan heel veel mensen! :Y
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 februari 2014 @ 14:34:24 #25
22592 crew  Ole
pi_136891574
Zometeen naar Haarlem. Afspraak is kwartier lopen vanaf het station. Dus dat is dan al weer half uurtje wandelen vandaag.

Dan om 7 uur beulen met fysio. Krijg al spierpijn als ik er aan denk :P
pi_136891587
quote:

[..]

Is ook! En als ik er ben is het toch altijd wel weer fijn.
pi_136892120
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:43 schreef Brighteyes het volgende:

Geen thee? :o

En schade beperken is al een stuk betere mindset dan gewoon maar opgeven. :Y

quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mooie wandeling. :Y Hopelijk werkt knie snel weer een beetje mee!

Het hardlopen ging echt knudde vandaag. Nu is dat op zich niets nieuws, na een "lange" afstand (dat dat bijna twee weken geleden is, maakt blijkbaar geen reet uit :')) zijn de daaropvolgende rondjes 9 v/d 10 keer zwaar matig. Maandag maar weer een poging. Om niet helemaal een faalgevoel te krijgen heb ik net nog even wat van m'n sportschooloefeningen gedaan (op zich niet onhandig, thuis wat gewichten hebben liggen :P) en gelukkig ging dat een stuk beter. Vrijdag weer m'n hele programma. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136892190
Leuk joh, sporten. Ik kom nu amper normaal een trap op en af dankzij de spierpijn in mn benen. Haar wassen was ook een uitdaging vanmorgen.... :')
pi_136892244
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
Leuk joh, sporten. Ik kom nu amper normaal een trap op en af dankzij de spierpijn in mn benen. Haar wassen was ook een uitdaging vanmorgen.... :')
Enkel wel braaf gebleven?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136894148
Even een tip voor Amerika BE, ongezoete ice tea is daar juist weer wel heel gewoon om te bestellen! En dat is fan gewoon letterlijk koude thee, dus calorieloos!
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:31:17 #31
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136896323
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:40 schreef Zeester het volgende:
Even een tip voor Amerika BE, ongezoete ice tea is daar juist weer wel heel gewoon om te bestellen! En dat is fan gewoon letterlijk koude thee, dus calorieloos!
Als ze die dan even opwarmen, is het helemaal opgelost.... _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:38:31 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136896575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
_O_

Hier fucking pijn in mijn knieën. Kon amper naar de xenos fietsen :') Zo maar ff ijs erop.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:03:14 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136899164
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O_

Hier fucking pijn in mijn knieën. Kon amper naar de xenos fietsen :') Zo maar ff ijs erop.
Als het spierpijn is, werkt ijs averechts... Bij zwelling helpt het wel :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:05:33 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136899233
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Reuma :P Ff koeling doet meestal wel de truc. Het is iig al minder.

Taart aan het maken :9 1ste taart evah. Ik vind het nu al briljant.
pi_136899619
Nieuwe trainingsoutfit aangetrokken *O* nu begint de motivatie wel te komen hahaha.
pi_136901782
Nieuwe ATL, op 91,7. 28,9 in totaal eraf. Zowel de -30 als je >90 komen binnen hand bereik, dus daar moet ik me echt ff op gaan toeleggen!
pi_136901973
Netjes Zeester!!

Ik ben mijn motivatie ff kwijt... Komt wel weer als ik weer mag sporten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136902003
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef Zeester het volgende:
Nieuwe ATL, op 91,7. 28,9 in totaal eraf. Zowel de -30 als je >90 komen binnen hand bereik, dus daar moet ik me echt ff op gaan toeleggen!
_O_ _O_
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 februari 2014 @ 19:43:53 #39
22592 crew  Ole
pi_136902468
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef Zeester het volgende:
*O*

Net weer afgebeuld. Ben gesloopt! maar wel lekker gesloopt ;)
pi_136904928
Ow, en ik vergeet nog een mijlpaal, weer een kilo onder de 90 is m'n BMI eindelijk onder de 30 :D.

Ik heb ff nagedacht, en ga deze week eventjes keihard m'n best doen. Eventjes 2x gaan zwemmen, en weer even goed de touwtjes aantrekken. Dan lukt het me wel om 1,1 kilo af te vallen in 1 week, en dan heb ik eindelijk m'n -30.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Vicky, wanneer mag je weer sporten?
pi_136905097
Zeester, gaat goed dus! Hopelijk ga je het snel redden!
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:55:32 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136906053
Goeie tip Zeester, en wat ga je goed zeg! Inspratie! :Y

Ze hebben natuurlijk wel thee, maar het voelt vreemd dat bij het eten te bestellen. ;)
Maar ik heb wel zojuist sportkleding gekocht! Nu nog schoenen! *O*
pi_136906930
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ijsbad na sporten schijnt wel spierpijn te voorkomen. Maar ik heb geen bad en ik haat kou :D

Draakje, mijn enkel heeft zich redelijk braaf gedragen. Bepaalde oefeningen zijn nog wel gevoelig, vooral springen, met name de intens gehate kikkersprong :r (Squat, vanuit de squat-positie vooruitspringen en dan terug bij landen gelijk weer in squat, vooruitspringen etc tot je het pad af bent).

Lijstje:
O: 2 volkoren met chocopasta
T: banaan
L: 3 volkoren. 2 met een subtiel laagje smeerkaas en een ei, 1 met restantje smeerkaas. Stuk komkommer, tomaat, 150 g kwark.
T: sinasappel, rijstwafel
D: panzanella
T: stukje pure chocolade.

Niet het meest "geweldige" lijstje... morgen weer wat mogelijkheden tot verbetering. Zie oa hieronder waardoor het kwam.

Qwea, nu merk ik het verschil voor mij tussen wel - geen whey gebruiken want de pot was leeg. Wel whey > dag erna gewoon normale eend met spierpijn. Geen whey > stervende honger de dag na trainen. En spierpijn.
Zaterdag maar weer een pot halen dus :')
pi_136906941
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef Zeester het volgende:
Ow, en ik vergeet nog een mijlpaal, weer een kilo onder de 90 is m'n BMI eindelijk onder de 30 :D.

Ik heb ff nagedacht, en ga deze week eventjes keihard m'n best doen. Eventjes 2x gaan zwemmen, en weer even goed de touwtjes aantrekken. Dan lukt het me wel om 1,1 kilo af te vallen in 1 week, en dan heb ik eindelijk m'n -30.

SPOILER
Ik hoop na de voorjaarsvakantie.. dus begin maart
morgen weer naar de fysio.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136907354
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef Zeester het volgende:

SPOILER
Jij heldin!!

Ik ben een gigantisch watje, ben ik achter :'). Het welzijn van m'n kat weerspiegelt op m'n hele gedrag, hoe debiel is dat :'). Morgen komtie weer thuis want uitbehandeld, en dan gaan we samen hopelijk toch echt de draad weer oppakken. Ik heb vandaag niet slecht gegeten op zich, maar kon me niet tot de sportschool zetten. /laf De blueberry oatmeal muffins van laatst staan weer in de oven, zodat ik een lekker tussendoortje heb de komende dagen.
pi_136908052
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij heldin!!

Ik ben een gigantisch watje, ben ik achter :'). Het welzijn van m'n kat weerspiegelt op m'n hele gedrag, hoe debiel is dat :'). Morgen komtie weer thuis want uitbehandeld, en dan gaan we samen hopelijk toch echt de draad weer oppakken. Ik heb vandaag niet slecht gegeten op zich, maar kon me niet tot de sportschool zetten. /laf De blueberry oatmeal muffins van laatst staan weer in de oven, zodat ik een lekker tussendoortje heb de komende dagen.
Dan ben je geen watje, dan heb je gewoon nog geen nieuwe manier gevonden om heftige emoties te verwerken. Wij hier (denk ik) kunnen allemaal meeleven met hoe het is als je je heel kut voelt, en hoe het dan is om te moeten lijnen. Daar moet je je echt voor kunnen vermannen, en je moet een goede modus hebben. Zit je er al niet lekker in, dan is het helemaal een lastige klus. Dus niets watje! Kijk over een week of wat, als het beter gaat terug en bedenk je dan waar je valkuilen zaten, en hoe je die kunt verbeteren.
pi_136908368
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dan ben je geen watje, dan heb je gewoon nog geen nieuwe manier gevonden om heftige emoties te verwerken. Wij hier (denk ik) kunnen allemaal meeleven met hoe het is als je je heel kut voelt, en hoe het dan is om te moeten lijnen. Daar moet je je echt voor kunnen vermannen, en je moet een goede modus hebben. Zit je er al niet lekker in, dan is het helemaal een lastige klus. Dus niets watje! Kijk over een week of wat, als het beter gaat terug en bedenk je dan waar je valkuilen zaten, en hoe je die kunt verbeteren.
Lieve woorden O+.

En ach, op zich ben ik al blij dat ik niet m'n gezicht heb volgepropt met van alles (al is er ook weinig in huis, dat helpt :+). Ik vind het al knap zat dat ik geen taart heb gemaakt met benodigdheden die ik net in de kast tegen kwam en gewoon gekookt heb vandaag. En die muffins zijn soort van semi-gezond, dus ook prima.

Ik vind het wel een mooi principe trouwens, ipv boter en suiker suikervrije appelmoes en yoghurt gebruiken om te bakken. Met meergranenbloem en havermout erdoor (en dan een klein beetje suiker wel, maar echt de helft van wat je normaal zou gebruiken) heb je serieus lekkere muffins.
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:56:55 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136909588
Check mijn taart bazig gelukt zijn :D

SPOILER
SPOILER
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:58:19 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136909671
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:10 schreef douche-eendje het volgende:

Qwea, nu merk ik het verschil voor mij tussen wel - geen whey gebruiken want de pot was leeg. Wel whey > dag erna gewoon normale eend met spierpijn. Geen whey > stervende honger de dag na trainen. En spierpijn.
Zaterdag maar weer een pot halen dus :')
:D Ik heb mijn eiwit inname met de dietist besproken, die is meer als voldoende. Ik hoef niet aan de whey :D Maar wel tof dat het zo werkt voor je :D
pi_136910037
Faal :'( :'( vandaag mijn eerste stagedag, en en ik krijg lunch op het werk. Maar ik had me heel braaf aan mijn 2 boterhammen gehouden..

Komt mijn vriend me ophalen voor het eerst in 7 jaar stelt hij voor om samen iets te gaan eten en dan ook nog sushi.. -O- kon het aanbod niet weerstaan. Dat word vrijdag bij de wok alleen maar sla. En dat gaat mijn moeder opvallen.. :'(
pi_136910099
Ik kijk 'Dit is mijn lijf' en daar is een meisje dat heel veel is afgevallen met heel veel huid over. Soms word ik daar opeens zo bang voor. Bij mij valt het vooralsnog wel mee, maar ik weet ook niet precies hoe nog 20 kilo dat zou veranderen. Dat sterkt me dan wel in mijn keuze om niet tot het bittere einde door te gaan met afvallen eigenlijk. Liever iets zwaarder maar iets minder hangerig...
pi_136910130
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D Ik heb mijn eiwit inname met de dietist besproken, die is meer als voldoende. Ik hoef niet aan de whey :D Maar wel tof dat het zo werkt voor je :D
Ja door mijn vegetarische eten zit ik sowieso al sneller te laag in mijn eiwit, dus is het wel een handige manier om hem iig op de dagen dat ik sport even omhoog te gooien op een effectieve manier :)
Had vandaag zo'n honger dat het echt niet leuk was. Werd er vannacht en vanmorgen wakker van. Een uur na mn ontbijt begon ik alweer geluiden te maken :') bij lunch uiteindelijk maar extra kwark genomen, dat had wel enig effect.
pi_136910165
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lieve woorden O+.

En ach, op zich ben ik al blij dat ik niet m'n gezicht heb volgepropt met van alles (al is er ook weinig in huis, dat helpt :+). Ik vind het al knap zat dat ik geen taart heb gemaakt met benodigdheden die ik net in de kast tegen kwam en gewoon gekookt heb vandaag. En die muffins zijn soort van semi-gezond, dus ook prima.

Ik vind het wel een mooi principe trouwens, ipv boter en suiker suikervrije appelmoes en yoghurt gebruiken om te bakken. Met meergranenbloem en havermout erdoor (en dan een klein beetje suiker wel, maar echt de helft van wat je normaal zou gebruiken) heb je serieus lekkere muffins.
Zou ik het complete recept van je mogen? Mijn moeder zoekt een recept voor slanke cakejes
pi_136910182
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef Fripsel het volgende:
Faal :'( :'( vandaag mijn eerste stagedag, en en ik krijg lunch op het werk. Maar ik had me heel braaf aan mijn 2 boterhammen gehouden..

Komt mijn vriend me ophalen voor het eerst in 7 jaar stelt hij voor om samen iets te gaan eten en dan ook nog sushi.. -O- kon het aanbod niet weerstaan. Dat word vrijdag bij de wok alleen maar sla. En dat gaat mijn moeder opvallen.. :'(
Waarom is het erg als het je moeder opvalt?
pi_136910239
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef Zeester het volgende:

[..]

Waarom is het erg als het je moeder opvalt?
Omdat ik niet wil dat ze zich ermee bemoeit. Mijn moeder is gewichtsconsulente.. Iets van een jeugdtrauma geloof ik.
pi_136910381
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil dat ze zich ermee bemoeit. Mijn moeder is gewichtsconsulente.. Iets van een jeugdtrauma geloof ik.
Dat snap ik wel. Ik had dat ook. Niet dat mijn moeder gewichtsconsulente is, maar wel heel dun (te dun). Ik heb toen eerst 12 kilo verloren en het niet vertelt. Was wel lastig, omdat ik dan dus ook niet langs kon gaan. Heb ze uiteindelijk bij een kilo of 7 wel gezien, en toen viel het nog niet zo op gelukkig. Na 12 kilo wist ik dat ik het echt niet meer kon verbergen en heb ik het verteld, en erbij uitgelegd dat het mijn plan en mijn weg was, en dat ik dat gewoon zelf wilde doen. En dat hielp wel, omdat ik dus al bewezen had dat ik het zelf kon.

Maar je hoeft echt niet alleen sla te eten. Eet gewoon lekker garnalen, stukjes biefstuk, vis, kip!
pi_136910532
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Ik had dat ook. Niet dat mijn moeder gewichtsconsulente is, maar wel heel dun (te dun). Ik heb toen eerst 12 kilo verloren en het niet vertelt. Was wel lastig, omdat ik dan dus ook niet langs kon gaan. Heb ze uiteindelijk bij een kilo of 7 wel gezien, en toen viel het nog niet zo op gelukkig. Na 12 kilo wist ik dat ik het echt niet meer kon verbergen en heb ik het verteld, en erbij uitgelegd dat het mijn plan en mijn weg was, en dat ik dat gewoon zelf wilde doen. En dat hielp wel, omdat ik dus al bewezen had dat ik het zelf kon.

Maar je hoeft echt niet alleen sla te eten. Eet gewoon lekker garnalen, stukjes biefstuk, vis, kip!
Het scheelt allee al zoveel om gewoon even mijn hart te luchten. Biefstuk it is! Thnx O+
pi_136910933
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zou ik het complete recept van je mogen? Mijn moeder zoekt een recept voor slanke cakejes
http://www.ellaphanteats.com/2014/02/blueberry-oatmeal-muffins/

Ik doe er minder suiker in, ongeveer 1/3 cup. Afgekoeld zijn ze aanzienlijk lekkerder (dan is de havermout wat 'steviger').

http://chelseasmessyapron(...)amon-pecan-streusel/

http://fooddoodles.com/20(...)-chip-baked-oatmeal/

Deze twee staan ook nog op m'n probeerlijst.
pi_136912606
Hier ook een sportschool-faal. Hele dag al last van m'n keel, moe van werk en laat gegeten, dus ik vond dat ik er wel aan toe mocht geven. Hoop niet dat ik ziek word.. Hoe zit het met strepsils en calorieën trouwens? :P

Vanochtend zat ik wel eindelijk weer op het gewicht van 10 dagen geleden, nadat ik na de piek van zaterdag er niet meer op durfde te staan :) Vandaag goed op m'n eten gelet, dus hopelijk is er morgen nog weer wat van af.
pi_136913000
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bij de wok ook vast wel voldoende gezonde opties, mits je oppast met de dikmakende extraatjes. Fijne is wel dat je bij wokken zelf wel keuze kunt maken in wat er uiteindelijk op je bord gaat belanden.
  donderdag 20 februari 2014 @ 08:17:16 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136919285
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Bij de wok ook vast wel voldoende gezonde opties, mits je oppast met de dikmakende extraatjes. Fijne is wel dat je bij wokken zelf wel keuze kunt maken in wat er uiteindelijk op je bord gaat belanden.
Precies, laat de bami met sausjes en andere troep links liggen en gooi lekker veel groente, mager vlees, witvis en kip in je wok en er is niet zoveel aan de hand. Volgende dag ben je wrs wat zwaarder, maar dat komt dan voornamelijk door zout.
pi_136920216
Ik heb eigenlijk de hele week slecht gegeten -O- En hoe meer je dat doet, hoe meer je denkt 'oh dit kan ik ook nog wel eten' en 'nog twee bonbons is niet erg'. En ik wil niet weer moeten afkicken van suiker :')
Dus vandaag en voorlopig weer normaal doen en vanavond ein-de-lijk bodypumpen.

Fripsel, gewoon genieten bij de wok! Iedereen heeft je al de juiste tips gegeven. Lekker veel groente, mager vlees en evt wat stukjes sushi eten en als toetje bijvoorbeeld vers fruit :) En wat je moeder ervan denkt is toch niet boeiend? Jullie zijn allebei volwassen en verantwoordelijk voor je eigen eten, niet voor dat van een ander ;)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:50:31 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136920638

*O* Atl *O*

Niet zeiken over het stof :P
pi_136921070
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:50 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

*O* Atl *O*

Niet zeiken over het stof :P
:9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136921108
Ik probeerde het stof al weg te vegen van mijn telefoonscherm :') *O* nice!
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:17:26 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136921250
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik probeerde het stof al weg te vegen van mijn telefoonscherm :') *O* nice!
_O- Lol. :D
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:17:49 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136921260
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:9~
:9
pi_136921461
Ik ga even een lijstje posten inclusief kcal. De t's zet ik los onderaan want ik weet nog niet welke ik wanneer ga eten.

O: kwark met honing en muesli [276]
L: 2 donker volkoren met ham en twee gebakken eieren , beetje ketchup [452]
D: groentesoep met stukjes vlees, ballen en vermicelli + een wrapje met avocado en kip [488]
T: 'medium' banaan [126]
T: mandarijn en kiwi [65]
S: bodypump

= 1407 kcal. Da's wel een beetje aan de lage kant met sporten, dus ik moet nog even wat erbij bedenken. Misschien na het sporten nog wat kwark.
pi_136921477
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 08:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Precies, laat de bami met sausjes en andere troep links liggen en gooi lekker veel groente, mager vlees, witvis en kip in je wok en er is niet zoveel aan de hand. Volgende dag ben je wrs wat zwaarder, maar dat komt dan voornamelijk door zout.
Dat dus, een wokrestaurant is dan echt ideaal.
Vanavond gaan wij weer naar een sushi restaurant :9 op kosten van de baas dus helemaal fijn :D
pi_136921516
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ga even een lijstje posten inclusief kcal. De t's zet ik los onderaan want ik weet nog niet welke ik wanneer ga eten.

O: kwark met honing en muesli [276]
L: 2 donker volkoren met ham en twee gebakken eieren , beetje ketchup [452]
D: groentesoep met stukjes vlees, ballen en vermicelli + een wrapje met avocado en kip [488]
T: 'medium' banaan [126]
T: mandarijn en kiwi [65]
S: bodypump

= 1407 kcal. Da's wel een beetje aan de lage kant met sporten, dus ik moet nog even wat erbij bedenken. Misschien na het sporten nog wat kwark.
goed lijstje
kloppen de kcal van je d? Wrap en avocado tikken snel hard aan.
pi_136921561
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

goed lijstje
kloppen de kcal van je d? Wrap en avocado tikken snel hard aan.
Ik heb 20 gram berekend voor de avocado, ik wou ongeveer twee/drie plakjes in de wrap doen. Hoe zwaar is avocado? :P Dat is dan 40 kcal en de wrap iets van 180. 4 plakjes kipfilet erin: ongeveer 80 kcal en ijsbergsla heb ik niet berekend want dat is echt 3 kcal ofzo.

-Oh, ik bedenk me net dat ik er ook wel wat pijnboompitjes in kan doen :9 Dat tikt iig al meer aan-
pi_136921726
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:32 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik heb 20 gram berekend voor de avocado, ik wou ongeveer twee/drie plakjes in de wrap doen. Hoe zwaar is avocado? :P Dat is dan 40 kcal en de wrap iets van 180. 4 plakjes kipfilet erin: ongeveer 80 kcal en ijsbergsla heb ik niet berekend want dat is echt 3 kcal ofzo.

-Oh, ik bedenk me net dat ik er ook wel wat pijnboompitjes in kan doen :9 Dat tikt iig al meer aan-
Ik las ergens dat een avocado ongeveer 200 gram is (zonder pit) en 188kcal per 100 gram. De mfp-app gaf 150kcal per avocado aan, dus heb ik al die tijd toch een beetje te weinig aangehouden. Oeps :') Maar 2-3 plakjes is ongeveer een kwart? Dus zo'n 80 kcal.
pi_136921899
Oke goed om te weten,dan reken ik er 80 voor ^O^
pi_136922452
Vanmorgen trouwens weer stabiel 83,5.
Gisteren ook foto's gemaakt in mijn nieuwe trainingsoutfit en dat zag er eigenlijk wel goed uit :D
83 of 82,5 in maart is nu het doel.
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:55:09 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136927524
Pfft. Zit al een half uur op de schilder te wachten. Wat een koekwaus.
pi_136929972
Ik lees het nu nog eens.. is een kwart avocado dan niet 50 kcal of ben ik nu gek?
pi_136931067
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik lees het nu nog eens.. is een kwart avocado dan niet 50 kcal of ben ik nu gek?
quote:
Ik las ergens dat een avocado ongeveer200 gram is (zonder pit) en 188kcal per 100 gram
Dus dan zou je voor een hele avocado 2x188= 376 kcal aanhouden en 376/4 voor een kwart is dan 94 kcal.

Toch?
pi_136932399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

[..]

Dus dan zou je voor een hele avocado 2x188= 376 kcal aanhouden en 376/4 voor een kwart is dan 94 kcal.

Toch?
Klinkt logisch. :Y

Gewoon door twee delen had ook gekund. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136932835
Oh grapje, ik las 200kcal per stuk.
pi_136933159
Ben soms trouwens wel jaloers op de lijstjes van Qwea. Waarom moet jij zoveel eten eigenlijk?
pi_136933334
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ben soms trouwens wel jaloers op de lijstjes van Qwea. Waarom moet jij zoveel eten eigenlijk?
Veel sporten. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136933343
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Klinkt logisch. :Y

Gewoon door twee delen had ook gekund. :P
:Y :') inderdaad
pi_136933449
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:Y :') inderdaad
Of je grammen vermenigvuldigen met 1,88 O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136933482
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Veel sporten. :Y
Ja, dat snap ik.. maar wat is precies veel en waar gaat ze dan voor? Spieropbouw en vetafname neem ik aan. Dat is wat ik ook wil, moet ik dan niet ook zoveel (of iig meer) eten? :P
pi_136933722
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:32 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik.. maar wat is precies veel en waar gaat ze dan voor? Spieropbouw en vetafname neem ik aan. Dat is wat ik ook wil, moet ik dan niet ook zoveel (of iig meer) eten? :P
Vooral spierafbraak voorkomen vermoed ik. En hoeveel sporten weet ik niet precies, maar wel dat er aardig wat krachttraining bij zit. En da's nogal veeleisend als je het goed doet. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:39:05 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136936040
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Qwea op 20-02-2014 17:41:13 ]
pi_136936292
quote:

[..]

Het helpt ook dat ze al een gezond gewicht heeft en niet meer moet afvallen.
En wie weet, misschien moet je ook meer eten
pi_136936526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het helpt ook dat ze al een gezond gewicht heeft en niet meer moet afvallen.
En wie weet, misschien moet je ook meer eten
Dat vraag ik me dus af, want ik heb ook een gezond gewicht. Maar ik heb, ook met al die verschillende info op internet, geen idee hoe ik erachter kom. Bmr meters zeggen dat ik 2100 kcal moet eten om op gewicht te blijven inclusief sporten, maar ja.. dan weet ik nog steeds weinig.
pi_136936552
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af, want ik heb ook een gezond gewicht. Maar ik heb, ook met al die verschillende info op internet, geen idee hoe ik erachter kom. Bmr meters zeggen dat ik 2100 kcal moet eten om op gewicht te blijven inclusief sporten, maar ja.. dan weet ik nog steeds weinig.
Hoe lang ben je en hoe veel weeg je?
pi_136936743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe lang ben je en hoe veel weeg je?
179, 66kg

Hoop niet dat jullie me nu naar Slank verbannen :@
pi_136936846
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

179, 66kg

Wow je bent inderdaad wel slank ;)
Maar op sportdagen is 2100kcal dan zeker niet gek hoor.
pi_136936877
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef Qwea het volgende:
-
Oh, het was niet mijn intentie om voor je te antwoorden trouwens. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:01:33 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136936887
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Dietist *O* En trail and error :Y
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:02:04 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136936906
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, het was niet mijn intentie om voor je te antwoorden trouwens. :@
Ja nee, ik liep in die post te tieren en te vloeken want ik ben bloed chago vanwege mijn knie enzo. Dus ik heb hem maar gewoon verwijderd :')
pi_136936996
quote:

[..]

Als je spieren erbij wilt zal je meer moeten eten dan je verbrandt. Alleen dan kan je aankomen in massa. Net zoals je alleen kunt afvallen als je minder eet dan je verbrandt.

Dus als je sport en wilt aankomen in spieren, moet je best veel eten. :Y
pi_136937085
Ik zal het eens vragen op de sportschool. Maar heb altijd het gevoel dat ze bij mijn sportschool meer om sport geven en minder om eten.
Of zelf eens kijken wat er gebeurt als ik structureel 2100 eet op sportdagen.

Sterkte met je knie Qwea :*

Strawberry, ik vind het zo eng om 'teveel' te eten, stel je voor dat ik niet genoeg sport en dan gewoon loop aan te komen :P maarja tis idd ook een deel trial and error.
pi_136937138
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja nee, ik liep in die post te tieren en te vloeken want ik ben bloed chago vanwege mijn knie enzo. Dus ik heb hem maar gewoon verwijderd :')
Likje op je knie!
pi_136937180
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

179, 66kg

En waarom wou jij nog meer afvallen? :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:12:24 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136937219
quote:
12s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:09 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Likje op je knie!
Ja, die had je vanmorgen zelf kunnen komen geven, maar neeeeeee :{w

Als je naar Texelt moet moejje ff laten weten :Y
pi_136937225
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zal het eens vragen op de sportschool. Maar heb altijd het gevoel dat ze bij mijn sportschool meer om sport geven en minder om eten.

Strawberry, ik vind het zo eng om 'teveel' te eten, stel je voor dat ik niet genoeg sport en dan gewoon loop aan te komen :P maarja tis idd ook een deel trial and error.
Joh, je bent 66 kilo, je komt echt niet na 2 weken iets meer eten 20 kilo aan :). Daarnaast moet je juist als je voor spieropbouw gaat echt minder op de weegschaal gaan letten, want spieren zijn nu eenmaal zwaarder dan vet. Je wilde gewoon strakker worden, right? Dat zit hem dan inderdaad meer in het bewegen en minder in het eten.
pi_136937228
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hehehe ik las het verkeerd :D Dat is natuurlijk ook een manier om van de pijn af te komen :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:13:54 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136937265
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Hehehe ik las het verkeerd :D Dat is natuurlijk ook een manier om van de pijn af te komen :P
Godverdomme :') 2de x in 10 min dat ik zoeen fout maak _O-
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:14:36 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136937282
quote:
3s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Joh, je bent 66 kilo, je komt echt niet na 2 weken iets meer eten 20 kilo aan :). Daarnaast moet je juist als je voor spieropbouw gaat echt minder op de weegschaal gaan letten, want spieren zijn nu eenmaal zwaarder dan vet. Je wilde gewoon strakker worden, right? Dat zit hem dan inderdaad meer in het bewegen en minder in het eten.
Bingo. ik weeg nog wel elke dag voor mijn trendline app. Maar ik kan me er niet meer druk om maken of ik aankom of niet. Ik weet dat ik genoeg sport en dat dat never vet kan zijn *O*
pi_136937322
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:07 schreef PluisigNijntje het volgende:

Je komt ook wel aan, maar als het goed is voornamelijk in spier. :P En anders probeer je daarna weer een beetje af te vallen.
pi_136937396
Oke, oke. Ik heb nu ruim een week niet gesport maar als ik weer in het ritme zit zal ik de kcal eens omhoog gooien en kijken wat er gebeurt :)
pi_136937688
quote:
12s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, die had je vanmorgen zelf kunnen komen geven, maar neeeeeee :{w

Als je naar Texelt moet moejje ff laten weten :Y
:Y *;
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:39:48 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136938075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oke, oke. Ik heb nu ruim een week niet gesport maar als ik weer in het ritme zit zal ik de kcal eens omhoog gooien en kijken wat er gebeurt :)
Ja. En trek je ff niks aan van die weegschaal. Want je lichaam moet ook wennen aan je extra kcal en je gewicht gaat daarna echt ff omhoog. Been there. Probeer te meten ofzo. Of een vetmeting in de sportschool.

Alhoewel die van mijn sportschool alles behalve betrouwbaar was. 33% vet :') My ass. Ik zat eerst op 28% op dat ding. Bij de dietist bleek het 25% te zijn.
pi_136938132
Het einde van de maand icm hoge dierenartskosten is ook wel goed voor het afvallen trouwens :'). Ik ben gedwongen m'n vriezer leeg te eten en daar liggen alleen maar gezonde dingen in.
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:47:40 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136938300
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Het einde van de maand icm hoge dierenartskosten is ook wel goed voor het afvallen trouwens :'). Ik ben gedwongen m'n vriezer leeg te eten en daar liggen alleen maar gezonde dingen in.

Zie je die dip? BoeBoe stress. Dat was de dag van inslapen. Heb daarvoor 2 dagen NIKS gegeten. Val je ook vanaf :X
pi_136938841
Stresskipjes :*

Ik ga maar eens omkleden voor sporten. Sportkleding of zwemkleding, shampoo mee of toch maar in de badkamer douchen... Rotweer :P Zal wel weer zeiknat thuiskomen. En mn buik is nogal van slag :?. Alweer :X
pi_136938989
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
Stresskipjes :*

Ik ga maar eens omkleden voor sporten. Sportkleding of zwemkleding, shampoo mee of toch maar in de badkamer douchen... Rotweer :P Zal wel weer zeiknat thuiskomen. En mn buik is nogal van slag :?. Alweer :X
Echt, props dat je met dit weer buiten gaat sporten. Ik zie al op tegen de 7 minuten fietsen naar de sportschool :P.

Maar straks weer ff lekker knallen bij de spinnin :9.
pi_136939414
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Echt, props dat je met dit weer buiten gaat sporten. Ik zie al op tegen de 7 minuten fietsen naar de sportschool :P.

Maar straks weer ff lekker knallen bij de spinnin :9.
10 heen + 10 minuten. terug fietsen + minimaal een uur buiten sporten.

Van bankhangen gaan we niet slank worden :s)
pi_136940177
Jawel hoor, bijna 29 kilo and counting vanaf de bank :P
pi_136940418
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef Zeester het volgende:
Jij bent dan ook awesome op jouw manier O+.

Maar sporten heeft, naast afvallen, wel meer voordelen voor me merk ik, voornamelijk wat betreft gemoedstoestand. Dus ik probeer mezelf verslaafd te krijgen.
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:39:04 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136940526
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus ik probeer mezelf verslaafd te krijgen.
Ik zie jou over een poosje ook wel posten dat je bloed chago bent omdat je niet kan sporten _O-
pi_136945266
quote:

[..]

Maar sporten heeft, naast afvallen, wel meer voordelen voor me merk ik, voornamelijk wat betreft gemoedstoestand. Dus ik probeer mezelf verslaafd te krijgen.
Ik raad het ook niet aan hoor. Mijn huisgenootje zei vandaag nog 'zou jij niet veel sneller afvallen als je ook sportte?'. En dat zou zeker waar zijn, maar ja, ik doe het toch niet.
pi_136945430
Jezelf vervelen met een volle tap in de buurt is ook niet handig. :') Gelukkig drink ik sowieso nooit als ik achter de bar sta, maar de verleiding is er wel. :')

(Beneden een band, maar bar boven niet open is geen optie. Helaasch.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136945538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef Zeester het volgende:
Ja dat ben jij :P Maar het heeft ook gewoon veel positieve effecten naast alleen maar het afvallen...en ik geloof er heilig in dat je door sporten toch wat strakker kan worden.
quote:

[..]

Dat merk ik ook wel hoor. Naast dat mijn conditie vooruit gaat merk ik dat ik beter slaap, op andere momenten beter presteer en zelfs met soms kleine dingen merk dat ik iets ineens wel kan. En c_c, wacht maar af... jij gaat een betere conditie zooooo goed merken tijdens je volgende backpack-avontuur.
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zie jou over een poosje ook wel posten dat je bloed chago bent omdat je niet kan sporten _O-
Vorige week was echt drama. Kon niet sporten door verzwikte enkel en nu nog niet helemaal 100% meedoen, maar ik ben weer bezig. De week duurde gruwelijk lang en na een dag binnen werken in een zuurstofloos koppijnhok ben ik gewoon blij dat ik een uur buiten mag sporten. Regen of geen regen, FRISSE LUCHT O+.
Dan noemt men mij maar verslaafd, deal with it :{w .

OTlijssie:
O: 2stuk volkoren knackebrod met pindakaas
L: 3x volkorenbrood met smeerkaasachtig iets (la vache qui rit achtige meuk), komkommer, tomaat.
T: 2 kiwi's, rijstwafel
D: leftover panzanella van gister
S: bootcamp. In de regen, dus extra punten daarvoor natuurlijk 8-)
T: magere kwark met walnoten en honing.
pi_136945810
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja dat ben jij :P Maar het heeft ook gewoon veel positieve effecten naast alleen maar het afvallen...en ik geloof er heilig in dat je door sporten toch wat strakker kan worden.

[..]

Dat merk ik ook wel hoor. Naast dat mijn conditie vooruit gaat merk ik dat ik beter slaap, op andere momenten beter presteer en zelfs met soms kleine dingen merk dat ik iets ineens wel kan. En c_c, wacht maar af... jij gaat een betere conditie zooooo goed merken tijdens je volgende backpack-avontuur.

[..]

Vorige week was echt drama. Kon niet sporten door verzwikte enkel en nu nog niet helemaal 100% meedoen, maar ik ben weer bezig. De week duurde gruwelijk lang en na een dag binnen werken in een zuurstofloos koppijnhok ben ik gewoon blij dat ik een uur buiten mag sporten. Regen of geen regen, FRISSE LUCHT O+.
Dan noemt men mij maar verslaafd, deal with it :{w .

OTlijssie:
O: 2stuk volkoren knackebrod met pindakaas
L: 3x volkorenbrood met smeerkaasachtig iets (la vache qui rit achtige meuk), komkommer, tomaat.
T: 2 kiwi's, rijstwafel
D: leftover panzanella van gister
S: bootcamp. In de regen, dus extra punten daarvoor natuurlijk 8-)
T: magere kwark met walnoten en honing.
Ik weet het, dat het veel beter is. Ik wil in de toekomst ook niet mijn bank-hangende persoonlijkheid volhouden, want het is gewoon gezonder om een goede conditie te hebben. Maar op het moment is het er nog eventjes geen tijd voor geloof ik. Ik denk dat ik straks, als het weer beter weer is en het buitenbad hier in de buurt weer open is, lekker vaak zwemmen. Dat is een sport die ik echt leuk vind, en waar ik me echt goed van voel, terwijl het zwemmen in het binnenbad wel ok is, maar niet helemaal wat ik wil.

En DE, als ik jouw lijstjes lees, en je sportactiviteiten hoor, snap ik echt niet dat je nog niet op je streefgewicht bent! Keep it going!
pi_136946419
Yaaay, eindelijk weer bodypump gedaan :) En 30min op de fiets en 10min crosstrainer.

Lijstje was uiteindelijk nog wel anders geworden:
O: kwark, muesli, honing
L: 2 donker volkoren met ham en gebakken ei
T: kiwi, mandarijn
T: donker volkoren pindakaas, oh en een Belgisch chocolaatje nog O+
D: klein bord soep met maar een halve wrap, toen zat ik echt vol
S: Bodypump
T: kwark met honing

Ik heb vandaag geprobeerd naar m'n lichaam te luisteren :) en die extra kwark voor de eiwitten. Zit nu nog maar op 1765 dus misschien eet ik voor het slapen nog wat. Langzame koolhydraten moeten dat zijn toch? Broodje pindakaas?
pi_136948949
Zeester, je moet wel een sport vinden die bij je past, leuk is om te doen en waar je plezier in hebt. Dat is ook gewoon belangrijk, het moet geen "moeten sporten" maar willen sporten zijn.

Ik denk dat ik mijn streef vooral nog niet bereikt heb omdat ik het in de weekenden iets te gezellig heb. Iets met lekkere biertjes, uit eten etc. Nou ja, dat is dan maar jammer even... ik ga gewoon verder en ik kom er echt wel hoor :Y. Maar ik ben nu even toe aan genieten van de leuke dingen ipv telkens maar netjes binnen de lijntjes te moeten blijven.
pi_136949511
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
Zeester, je moet wel een sport vinden die bij je past, leuk is om te doen en waar je plezier in hebt. Dat is ook gewoon belangrijk, het moet geen "moeten sporten" maar willen sporten zijn.

Ik denk dat ik mijn streef vooral nog niet bereikt heb omdat ik het in de weekenden iets te gezellig heb. Iets met lekkere biertjes, uit eten etc. Nou ja, dat is dan maar jammer even... ik ga gewoon verder en ik kom er echt wel hoor :Y. Maar ik ben nu even toe aan genieten van de leuke dingen ipv telkens maar netjes binnen de lijntjes te moeten blijven.
Hier precies hetzelfde, wat is de lol van afvallen en goed in je vel zitten als je het niet kunt vieren met veel bier en gezelligheid!
pi_136949768
Zo, heerlijk dat afvallen zeg.
14 kilo kwijt al _O_
Voel me elke dag fitter en vitaler worden, ben niet meer chaggerijnig, bewegen gaat makkelijker, ben een stuk losser, conditie is beter (Het hijgerige is compleet weg _O_ )

Nog 29 te gaan _O_
Bij 100 kilo de sportschool in, en bij 90 kilo Insanity of T25 maar eens een 2e kans geven :)
pi_136950051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Zeester het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde, wat is de lol van afvallen en goed in je vel zitten als je het niet kunt vieren met veel bier en gezelligheid!
Wat ik wel merk is dat dit lijf veeeeeeeeeel meer aandacht krijgt. O-) ;)
pi_136950353
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wat ik wel merk is dat dit lijf veeeeeeeeeel meer aandacht krijgt. O-) ;)
Ik weet niet of mijn lijf meer aandacht krijgt, maar ik merk wel dat ik gewoon lekkerder in mijn vel zit en makkelijker toegankelijk ben. En dat ik makkelijker ja zeg op leuke dingen, terwijl ik vroeger gewoon graag in mijn eigen bubbeltje bleef.
pi_136952355
Jaaa hoor, ik heb net weer eens mijn telefoon kapotgeflikkerd. alsof ik nog niet genoeg stress had. Morgen meteen maar een nieuwe bestellen.. En nou ben ik vergeten om nog wat te eten voor het slapen :') Ben toe aan weekend!
pi_136953104
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
14 kilo kwijt al _O_
Voel me elke dag fitter en vitaler worden, ben niet meer chaggerijnig, bewegen gaat makkelijker, ben een stuk losser, conditie is beter (Het hijgerige is compleet weg _O_ )

Nog 29 te gaan _O_
Bij 100 kilo de sportschool in, en bij 90 kilo Insanity of T25 maar eens een 2e kans geven :)
Echt top Braddie dat je het dit keer gewoon doet. _O_ Blijf zo doorgaan, je zal er geen spijt van krijgen.
pi_136953602
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
14 kilo kwijt al _O_

Nog 29 te gaan _O_
Maar dat hijgerige was een week geleden toch nog iets waar je behoorlijk tegenaan liep? Hoe heb je dat zo snel opgelost?

Wel fijn dat je zo lekker bezig bent hoor, daar niet van. :)
pi_136953824
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jaaa hoor, ik heb net weer eens mijn telefoon kapotgeflikkerd. alsof ik nog niet genoeg stress had. Morgen meteen maar een nieuwe bestellen.. En nou ben ik vergeten om nog wat te eten voor het slapen :') Ben toe aan weekend!
Welke word het?
Als je een goede maar toch goedekope mobiel wilt, Motorola G!
pi_136953860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt top Braddie dat je het dit keer gewoon doet. _O_ Blijf zo doorgaan, je zal er geen spijt van krijgen.
Ik moet wel ! En het voelt zo fijn om fit te worden, veranderingen die ik aan mezelf zie zijn echt O+
pi_136953933
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Maar dat hijgerige was een week geleden toch nog iets waar je behoorlijk tegenaan liep? Hoe heb je dat zo snel opgelost?

Wel fijn dat je zo lekker bezig bent hoor, daar niet van. :)
Gewoon m`n hartslag flink omhoog gooien tijdens een workout, dat nu een kleine week elke dag 1-2 minuten en het is weg.
pi_136953983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik weet niet of mijn lijf meer aandacht krijgt, maar ik merk wel dat ik gewoon lekkerder in mijn vel zit en makkelijker toegankelijk ben. En dat ik makkelijker ja zeg op leuke dingen, terwijl ik vroeger gewoon graag in mijn eigen bubbeltje bleef.
Lekker in mn vel, mwah. Momenteel niet zo maar dat komt wel goed. Laat het maar snel zomertijd worden :Y
  vrijdag 21 februari 2014 @ 07:54:10 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136962158
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Lekker in mn vel, mwah. Momenteel niet zo maar dat komt wel goed. Laat het maar snel zomertijd worden :Y
Dat.

Ik ben nog steeds bloed chago. Beter komen ze zo van de vloerisolatie dan kan ik rond 10:30 m'n workout met de fysio gaan doen.
pi_136962269
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Welke word het?
Als je een goede maar toch goedekope mobiel wilt, Motorola G!
Dezelfde weer denk ik, samsung s3 mini. die is nu toch niet zo duur meer.. als ik meer geld had gehad was ik meteen voor de s4 gegaan, is misschien ook slimmer maar ja. heb geen geldboom in de tuin :')
pi_136962972
Vanmorgen vergeten te wegen, misschien ook wel beter na de sushi.
/struisvogel
pi_136963236
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen vergeten te wegen, misschien ook wel beter na de sushi.
/struisvogel
Ik heb me wel gewogen vanmorgen. Conclusie: ik moet echt even de touwtjes gaan aantrekken en vooral normaal doen.Doel is nog ssteeds om halverwege april 80 kilo te wegen maar dan moet t afvallen wel nu beginnen.
My salvation lies in your love..
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:16:43 #138
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136963240
Ik vanochtend ook niet gewogen, want vriendjelief had de wekker niet meer teruggezet naar de goede tijd en dus was ik een half uur later wakker dan gepland.

Lijstje voor vandaag:
O: 2 meergranen kapjes met lv smeerkaas. 250 ml lv yoghurt met een handje notencruesli.
T: Appel of banaan of pakje crackertjes.
L: 4 meergranen bth, 2 met 30+kaas en appelstroop, 2 gehakt. 1/3 komkommer.
T: Zie T1
D: Moet werken tot 17:uur en dan nog naar huis rijden om om 19:00 uur weer op de manege te zijn en om 20:00 uur te hobbelen. Dan wordt heel krap om iets warms te eten. Kan goed zijn dat het een bak sla met pijnboompitjes, olijfjes, tomaatjes, komkommer en een beetje kaas wordt. Als er nog wat lasagne van gisteren over is, neem ik daar misschien een stukje van.
S: Uur paardrijden. Als het net zo'n fikse les wordt als vorige week, kun je me daarna wegdragen... -O- Wel 60 cm gesprongen :D
T: Ranja na het paardrijden. Als ik echt trek heb, mag ik een zakje chips.

SPOILER
pi_136963277
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:16 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik heb me wel gewogen vanmorgen. Conclusie: ik moet echt even de touwtjes gaan aantrekken en vooral normaal doen.Doel is nog ssteeds om halverwege april 80 kilo te wegen maar dan moet t afvallen wel nu beginnen.
Touwtjes aantrekken moet sowieso, maarja in het weekend vind ik dat toch altijd lastiger.
Zo lang ik maar niet ga snoepen/snacken dit weekend ben ik tevreden.
80 hoop ik ergens in de zomer te halen :) en dan 75 eind van het jaar.
pi_136963370
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Touwtjes aantrekken moet sowieso, maarja in het weekend vind ik dat toch altijd lastiger.
Zo lang ik maar niet ga snoepen/snacken dit weekend ben ik tevreden.
80 hoop ik ergens in de zomer te halen :) en dan 75 eind van het jaar.
Ik moet voor mezelf altijd redelijk pittige doelen stellen, anders gebeurt er niets :p
Ik heb dat normaal in t weekend ook maar heb nu deze week al zoveel gesnoept dat ik maar gewoon ff streng ga doen voor mezelf :)
pi_136963406
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:22 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik moet voor mezelf altijd redelijk pittige doelen stellen, anders gebeurt er niets :p
Ik heb dat normaal in t weekend ook maar heb nu deze week al zoveel gesnoept dat ik maar gewoon ff streng ga doen voor mezelf :)
Slim ^O^
Zo veel ruggengraat heb ik dan weer niet.
Zondag zelfgemaakte pizza, vanavond stokbrood en verder elke dag wel wijn -O- I'm weak.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:33:39 #142
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136963655
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Slim ^O^
Zo veel ruggengraat heb ik dan weer niet.
Zondag zelfgemaakte pizza, vanavond stokbrood en verder elke dag wel wijn -O- I'm weak.
Hoe komt het dan dat het mis gaat? Vind je eten belangrijker dan afvallen of is er een andere logische reden te bedenken? Eet je bijvoorbeeld door de dag heen te weinig, heb je te weinig gezondere alternatieven in huis of...?
pi_136963747
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat het mis gaat? Vind je eten belangrijker dan afvallen of is er een andere logische reden te bedenken? Eet je bijvoorbeeld door de dag heen te weinig, heb je te weinig gezondere alternatieven in huis of...?
In het weekend ga ik niet opletten (tenminste wel opletten maar laat ik die dingen die ik net noem niet liggen), zo belangrijk vind ik het afvallen inderdaad niet.

Normaal kan ik dan goed halve/1 kilo per maand afvallen als ik doordeweeks op let, dus dat is goed genoeg.
Door stress ging het de afgelopen weken doordeweeks ook fout, maar dat kwartje is nu wel meer dan ooit gevallen dus ik heb goede moed dat het doordeweeks nu weer beter zal gaan.

Sowieso ben ik meer van het sporten ipv het heel erg opletten op het eten.
Daarom ben ik waarschijnlijk ook gewoon stabiel gebleven de afgelopen weken.
Dus op zich loop ik nog op schema :)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:40:21 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136963819
Mooi Sarabi :)

Interessant artikeltje op BN de Stem btw: http://www.bndestem.nl/al(...)e-huisarts-1.4228470

Iemand ervaring mee?
pi_136963866
Geen ervaring mee, maar kan me er wel wat bij voorstellen....
pi_136964281
Mijn huisarts is een lange slungel, maar een keer stuurde hij me voor iets specifieks naar een collega door (inentingen voor een reis) en het viel me toen wel op dat die behoorlijk fors en een tikkeltje onverzorgd oogde. Blijkbaar verwacht ik heel verantwoorde en gezonde figuren als ik de huisartsenpraktijk binnenwandel.

(Overigens ben ik in de twee jaar na die reis 13 kg aangekomen (waarvan er in de loop van afgelopen jaar 11 verdwenen zijn *O*), maar ik denk niet dat er een héél groot verband is met het bezoek aan die forse huisarts. ;))
pi_136964354
Net even twee optredens in juni geregeld *O* *stuiter*
pi_136964378
Leuk! Bij wat voor soort gelegenheden is dat, Sarabi?
pi_136964417
Dit is toevallig twee keer een (buik)dansfestival, eentje in België & eentje in Rosmalen.
Beide in juni, dus we moeten nu haast gaan maken met de nieuwe choreo en nieuwe kostuums maken.
pi_136965548
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:40 schreef Tink89 het volgende:
Mooi Sarabi :)

Interessant artikeltje op BN de Stem btw: http://www.bndestem.nl/al(...)e-huisarts-1.4228470

Iemand ervaring mee?
Een dikke huisarts kan nog. Een dikke dietist zou raar zijn. :D Geen ervaring mee.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:47:25 #151
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136965634
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een dikke huisarts kan nog. Een dikke dietist zou raar zijn. :D Geen ervaring mee.
Mijn dieetiste was zo akelig mager dat ik haar moeilijk serieus kon nemen als het om een gezond gewicht ging... Mijn huisarts is wel een forse dame.
pi_136965648
De weekendkilo's zijn er weer af. :')_!
pi_136965672
Net op tijd Lonaa ;)
pi_136965779
Ja, lekker is dat. :')
pi_136965865
Ik heb niet veel gepost de laatste tijd maar ik ben bij de 77 aanbeland dus ik kom steeds dichter in de buurt *O*
pi_136965873
Beter dan dat ze niet weg waren toch?
pi_136965878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mijn dieetiste was zo akelig mager dat ik haar moeilijk serieus kon nemen als het om een gezond gewicht ging... Mijn huisarts is wel een forse dame.
Aan de andere kant is het ook een beetje dat je anderen misschien wel kunt helpen, maar jezelf niet. De theorie beheersen, maar de praktijk niet. Toch zou ik liever advies aannemen van iemand met een gezond figuurtje op dat gebied. :Y
pi_136965893
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb niet veel gepost de laatste tijd maar ik ben bij de 77 aanbeland dus ik kom steeds dichter in de buurt *O*
*O*
pi_136965924
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

*O*
Merk wel dat het heeeeel traag gaat nu :D heb ook een tijdje stilgestaan.
pi_136965936
Mijn afvalrace gaat in een slakkentempo van jewelste, maar ik vind het niet erg. Die laatste kilo's mogen langzaam gaan. Anders moet ik maar vaker sporten want het minder eten wil niet zo lukken.
pi_136965982
Bij mij gaat het ook traag qua kilo's sinds ik met meer sporten en krachttraining begonnen ben. Omtrek een paar weken geleden opgemeten. Die hou ik achter de hand voor als de motivatie wegzakt :')

Frustreert wel een klein beetje, vooral omdat ik echt nooit cheat.
pi_136965989
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn afvalrace gaat in een slakkentempo van jewelste, maar ik vind het niet erg. Die laatste kilo's mogen langzaam gaan. Anders moet ik maar vaker sporten want het minder eten wil niet zo lukken.
Ja, dat heb ik ook! Ik let nog steeds wel op, maar merk wel dat ik wat losser ben geworden met snoepen dan ik in het begin was.
pi_136966288
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik mag hopen dat ik ook maar in de buurt ga komen van de 80 kiloe
(Goed gewicht voor mijn lengte is 80-85 volgens mij.. Maar het ik weet niet of je nog buikvet gaat zien als ik 85-90 kilo ben..)
pi_136966334
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ik ook maar in de buurt ga komen van de 80 kiloe
(Goed gewicht voor mijn lengte is 80-85 volgens mij.. Maar het ik weet niet of je nog buikvet gaat zien als ik 85-90 kilo ben..)
Niet hopen! Volhouden en doen! Je hebt het zelf in de hand. :)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:32:07 #165
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136967291
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:Y

Ik heb trek in lunch, maar een laaaaange werkdag, dus ben nog even aan het rekken. Nog 20 minuutjes ofzo, dan mag ik eten. Heb toch niet meer bij me, dus dan is nog even wachten geen risico voor belachelijk veel eten.
pi_136967400
Ik ben aan het nadenken wat ik voor de lunch ga doen. Heb brood uit de vriezer gehaald net, dus dat is dan wel ontdooid. Maar heb ook nog wat gekookte aardappels liggen, en zat mij te bedenken of ikd aar nog iets mee kon doen anders dan opbakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door laiveneertiekje op 21-02-2014 12:29:51 ]
pi_136967455
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is zo!
Gisternacht gaan slapen om 1 uur met echt een verschrikkelijk honger gevoel, m`n maag smeekte bijna om eten, maar ik ben (na het drinken van 1 glas water) toch maar gaan slapen.

Ben in lange tijd niet zo uitgerust wakker geworden.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:41:44 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136967662
:O 08:30 wakker, om 10u instorten en tukje doen, net wakker. Gaat m'n planning :')

Naja, zo maar ff flink eten en kijken of sporten lukt :O

Lijstje

O: bak kwark met muesli, 2x speltbrood met pindakaas
B: slapen :+
L: bak kwark, 4x speltbrood, pindakaas, muisjes, jam, 20+ kaas, laatste stukkie taart en 2 beschuitjes.
B2: Sportschool :O
T: 2 handjes noten
T2: 2 gebakken eieren met banaan
S: Lopen met de hond van een vriendin.
D: Bord groente, aardappels, griekse yofhurt, biefstuk.
T: Smoothie
T2: knackerbrod kaas

:O
pi_136967864
Jij bent echt de hele dag aan het eten of niet? :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:55:57 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136968155
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef Lonaa het volgende:
Jij bent echt de hele dag aan het eten of niet? :')
Pretty much :Y

Btw :r koffie :r

Wat is dat toch ranzige zooi :')
pi_136968196
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Pretty much :Y

Btw :r koffie :r

Wat is dat toch ranzige zooi :')
Koffie. O+

Ik ben sinds kort ook thee gaan drinken. Water met een smaakje zonder kcal. ^O^
pi_136968409
Ik probeer elke avond een hele pot groene thee te drinken. Dan zit ik lekker vol, heb ik iets te consumeren (heb hele lekkere groene thee dus is echt genieten) en men zegt dat groene thee goed is voor vanalles en nog iets, dus dat is mooi meegenomen.

Ik wil deze hele week ff hard dieten, maar heb vanavond een soort kerstdiner bij een vriendin (ze was een paar maanden op stage tijdens kerst dus vandaar nu) dus dat wordt ff lastig. Iedereen neemt iets mee, en wegens blut en nog aardappels in huis heb ik beloofd een aardappel gratin te maken, want dat is lekker cheap en echt kerstig vind ik. Maar goed, hopelijk maken anderen wat gezondere opties :D.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:06:29 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136968524
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Koffie. O+

Ik ben sinds kort ook thee gaan drinken. Water met een smaakje zonder kcal. ^O^
Ik drink zelden koffie. Maar mijn tukje was weer eens niet voldoende, dus ik dacht ipv redbull "koffie!". Koffie :r
pi_136968683
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:02 schreef Zeester het volgende:
Ik probeer elke avond een hele pot groene thee te drinken. Dan zit ik lekker vol, heb ik iets te consumeren (heb hele lekkere groene thee dus is echt genieten) en men zegt dat groene thee goed is voor vanalles en nog iets, dus dat is mooi meegenomen.

Ik wil deze hele week ff hard dieten, maar heb vanavond een soort kerstdiner bij een vriendin (ze was een paar maanden op stage tijdens kerst dus vandaar nu) dus dat wordt ff lastig. Iedereen neemt iets mee, en wegens blut en nog aardappels in huis heb ik beloofd een aardappel gratin te maken, want dat is lekker cheap en echt kerstig vind ik. Maar goed, hopelijk maken anderen wat gezondere opties :D.
Ik heb ook groene thee gekocht, om dezefde reden als jij, maar ik ben er niet kapot van, welke heb jij?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:12:50 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136968702
Ik moet van thee altijd zo onwijs veel naar de toilet. Netzoals van bier :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:13:25 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136968730
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mijne is triatleet O+
pi_136968888
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook groene thee gekocht, om dezefde reden als jij, maar ik ben er niet kapot van, welke heb jij?

Maar Earl Grey is sowieso mijn lievelingsthee, dus dit is ideaal voor mij. En zijn zakjes voor een hele pot dus dat is fijn.

quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef Qwea het volgende:
Ik moet van thee altijd zo onwijs veel naar de toilet. Netzoals van bier :')
Ik denk altijd maar zo dat t vet toch je lijf moet verlaten, en dat plassen dan wel een goede optie is ;)!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:18:45 #178
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136968932
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben aan het nadenken wat ik voor de lunch ga doen. Heb brood uit de vriezer gehaald net, dus dat is dan wel dooi. Maar heb ook nog wat gekookte aardappels liggen, en zat mij te bedenken of ikd aar nog iets mee kon doen anders dan opbakken.
Lekker met yoghurt, kruiden en andere zooi een aardappelsalade van maken.

De taalneuroot in mij vraagt zich af of 'dat is dooi' is iets wat je ook irl zou zeggen... :@
pi_136968955
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is zo!
Beetje vertrouwen hebben in jezelf. :Y Als jij 80 kilo wil wegen, ga je daar gewoon voor. Maakt niet uit hoe lang het duurt. Op mijn zwaarst woog ik 98 kilo en ik dacht dat ik nooit een gezond gewicht zou hebben. Nu heb ik dat bijna (nog 2 kilo). Als je gelooft/weet dat je zelf controle hebt over je gewicht, is alles mogelijk.

quote:
Gisternacht gaan slapen om 1 uur met echt een verschrikkelijk honger gevoel, m`n maag smeekte bijna om eten, maar ik ben (na het drinken van 1 glas water) toch maar gaan slapen.

Steken van de honger lijken mij dan weer niet goed, maar wel gedisciplineerd van je dat je bent gaan slapen.
pi_136969280
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

De taalneuroot in mij vraagt zich af of 'dat is dooi' is iets wat je ook irl zou zeggen... :@
Ik denk het niet. Nu ik het teruglees vraag ik mij zelfs af hoe ik het zo neer heb kunnen zetten.. :@
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:34:08 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136969452
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Nu ik het teruglees vraag ik mij zelfs af hoe ik het zo neer heb kunnen zetten.. :@
_O-
pi_136970144
Poste op deze baggertelefoon is moeilijk ;(
Laiveneertiekje: Spaanse tortilla van bakken :9

Zo ik ben weer op weg naar huis, tentamen ging kuttig, maar bijna weekend O+
Vanavond lekker iets gezonds met pasta maken, nog even bedenken hoe en wat.. Heb eigenlijk wel trek in lasagna :@
pi_136970577
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is zo!

lijkt me niet prettig of gezond
trek oke maar echt honger hoef je natuurlijk niet te hebben
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:21:10 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136971003
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Poste op deze baggertelefoon is moeilijk ;(
Laiveneertiekje: Spaanse tortilla van bakken :9

Zo ik ben weer op weg naar huis, tentamen ging kuttig, maar bijna weekend O+
Vanavond lekker iets gezonds met pasta maken, nog even bedenken hoe en wat.. Heb eigenlijk wel trek in lasagna :@
Dan maak je toch lasagne? :9
pi_136971478
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Beetje vertrouwen hebben in jezelf. :Y Als jij 80 kilo wil wegen, ga je daar gewoon voor. Maakt niet uit hoe lang het duurt. Op mijn zwaarst woog ik 98 kilo en ik dacht dat ik nooit een gezond gewicht zou hebben. Nu heb ik dat bijna (nog 2 kilo). Als je gelooft/weet dat je zelf controle hebt over je gewicht, is alles mogelijk.

[..]

Steken van de honger lijken mij dan weer niet goed, maar wel gedisciplineerd van je dat je bent gaan slapen.
Ik was op m`n zwaarst (eind december) 123kg, nu ben ik 110 :) Dus het gaat de goede kant op!

Ik had geen steken, hahaha... Maar m`n maag rammelde gewoon enorm.
Maar ik had na m`n avond eten al een bakje Ben En Jerry`s op, dus ik vond dat wel genoeg.

(Daarna overigens wel nog 2,5 uur steps gedaan)
pi_136971507
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

lijkt me niet prettig of gezond
trek oke maar echt honger hoef je natuurlijk niet te hebben
Het was niet heel erg prettig om zo`n honger gevoel te hebben, maar ik had na m`n avond eten al een flinke bak ijs op.. (Kwam m`n ma mee aanzetten als toetje :D ) Dus ik vond het wel zat.
pi_136971548
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik was op m`n zwaarst (eind december) 123kg, nu ben ik 110 :) Dus het gaat de goede kant op!

Ik had geen steken, hahaha... Maar m`n maag rammelde gewoon enorm.
Maar ik had na m`n avond eten al een bakje Ben En Jerry`s op, dus ik vond dat wel genoeg.

(Daarna overigens wel nog 2,5 uur steps gedaan)
Volgende keer iets van kwark na je sporten, dat wil vast ook helpen.
Met 2,5 uur steps verbrand je meer dan 1000kcal dus dat moet je wel aanvullen, niet vreemd dat je dan ruim 10 kilo in nog geen 2 maanden kwijt bent.
pi_136971604
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgende keer iets van kwark na je sporten, dat wil vast ook helpen.
Met 2,5 uur steps verbrand je meer dan 1000kcal dus dat moet je wel aanvullen, niet vreemd dat je dan ruim 10 kilo in nog geen 2 maanden kwijt bent.
Ongeveer 6-7 kilo per maand denk ik? :)
Ik eet na m`n avond eten normaal gesproken nog 1 sneetje brood, maar ik had dus al die bak ijs op, dus ik had geen zin meer in nóg meer eten, vond het wel prima.
Wilde deze workout afmaken en daarna gaan slapen, en dat lukte prima :)
pi_136971672
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ongeveer 6-7 kilo per maand denk ik? :)
Ik eet na m`n avond eten normaal gesproken nog 1 sneetje brood, maar ik had dus al die bak ijs op, dus ik had geen zin meer in nóg meer eten, vond het wel prima.
Wilde deze workout afmaken en daarna gaan slapen, en dat lukte prima :)
7 kilo per maand is wel supersnel.
Eet je overdag dan genoeg om die +1000kcal te compenseren?
Je bent een grote man die dus ook nog eens veel sport.
pi_136971689
Over die steps gesproken.
Het is niet zo dat ik ook daadwerkelijk zo`n opstapje heb, maar ik beweeg gewoon op muziek hier, loop ik op de maat heen en weer ( :') ) Ziet er heel erg dom uit, maar als het werkt dan werkt het :) (Ik noem het maar steps, omdat ik er geen andere benaming voor heb _O-)
pi_136971760
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

7 kilo per maand is wel supersnel.
Eet je overdag dan genoeg om die +1000kcal te compenseren?
Je bent een grote man die dus ook nog eens veel sport.
Ik eet in de ochtend 2 sneetjes brood met 2 plakjes beleg (kaas/ham meestal) In de middag 4 sneetjes brood met hetzelfde (Of 2 tosti`s met 2 plakken kaas en 2 plakken ham) En in de avond een goed bord avond eten en een snee brood met ham/kaas, of soms 2 goede borden avond eten als het écht lekker is.

Verder drink ik 3 koppen koffie per dag met 2 suiker en drink ik ongeveer 2-3 liter water per dag :)
pi_136971836
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Braddie het volgende:
Het is niet zo dat ik ook daadwerkelijk zo`n opstapje heb, maar ik beweeg gewoon op muziek hier, loop ik op de maat heen en weer ( :') ) Ziet er heel erg dom uit, maar als het werkt dan werkt het :) (Ik noem het maar steps, omdat ik er geen andere benaming voor heb _O-)
Ahh oke dat is inderdaad wel anders, dan verbrand je inderdaad wel minder.
pi_136971900
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahh oke dat is inderdaad wel anders, dan verbrand je inderdaad wel minder.
Ik schat zelf dat ik in 2,5 uur tijd rond de 400-500 calorieën verbrand.. Stuk minder, maar als ik écht steps zou doen zou ik ook wel meer eten hoor :)
pi_136971967
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Braddie het volgende:
Video's van Leslie Sansone downloaden ^O^ Zelfde principe maar dan doe je tussendoor ook nog allerlei andere oefeningen. Ze heeft ook een site. Als je je daar inschrijft kun je gratis iedere maand met een stuk of 8 video's meelopen.
pi_136972006
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Video's van Leslie Sansone downloaden ^O^ Zelfde principe maar dan doe je tussendoor ook nog allerlei andere oefeningen. Ze heeft ook een site. Als je je daar inschrijft kun je gratis iedere maand met een stuk of 8 video's meelopen.
Leslie Sansone, dat is die vrouw die 3/4/5 miles " Loopt " toch? Wel eens wat van gezien op internet :)
Wat is daar precies het voordeel van t.o.v wat ik nu doe?
pi_136972007
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oja ik probeerde ook alweer haar naam te herinneren, veel van de dames hier deden dat.
pi_136972103
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Leslie Sansone, dat is die vrouw die 3/4/5 miles " Loopt " toch? Wel eens wat van gezien op internet :)
Wat is daar precies het voordeel van t.o.v wat ik nu doe?
Dat je ook allerlei andere spierversterkende oefeningen doet en dat is dan weer goed voor je :Y
pi_136972154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja ik probeerde ook alweer haar naam te herinneren, veel van de dames hier deden dat.
Je hebt ook video's op YouTube staan trouwens. Wel even zoeken naar volledige versies.
pi_136972176
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:53 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Je hebt ook video's op YouTube staan trouwens. Wel even zoeken naar volledige versies.
Ja die had ik toen ook ooit gevonden.
Maar het is niets voor mij.
pi_136972348
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja die had ik toen ook ooit gevonden.
Maar het is niets voor mij.
Ik vind het wel wat, maar dan vooral die met de extraatjes zeg maar.. Dus met gewichten oid of de intervalvarianten.
pi_136972574
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:57 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat, maar dan vooral die met de extraatjes zeg maar.. Dus met gewichten oid of de intervalvarianten.
Kan me voorstellen dat die leuker zijn ja :)
Na de vakantie ga ik weer beginnen met Jillian.
pi_136972680
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar ga ik bij dood :@ Zover ben ik nog niet. Eerst nog (flink) wat kilo's kwijt en wat conditie erbij :+
pi_136972743
Alles op zijn tijd ^O^
Ik wil twee keer Jillian een maand doen en dan kijken of ik weer het hardlopen kan opbouwen zonder last te krijgen van mijn heup.
pi_136972934
quote:

[..]

Ik zou ook wel wat willen beginnen met Jillian O+
Die 30 Days Shred is trouwens super lastig, dat terzijde.
Als ik nog 20 kilo kan kwijtraken wil ik T25 proberen :)
pi_136972971
Honger. :')
pi_136973099
Heb je Jillian al ooit gedaan Braddie want het ziet er volgens mij vooral moeilijk uit? Het doen valt nog best wel mee.
pi_136973108
Ik ga ook eens video's zoeken van Leslie! Dan kan ik makkelijk thuis doen. Zo ook boodschappen doen. Geen gekke dingen in huis halen! Heb ook een goede planning gemaakt voor de avondmaaltijden. Zodat ik savonds niet thuis kom en denk ik pak wel een blik soep of ik rij snel naar de snackbar.

Eerst maar weer eens normaal doen, en meer drinken en daarna wat dingen aanpassen. Aankomende week ook een minder drukke week als de afgelopen weken, dat helpt ook altijd wel om weer normaal te doen.

Druk weekend voor de boeg, maar ga erg mijn best doen om morgen iig nog een uurtje te gaan sporten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136973152
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Lonaa het volgende:
Honger. :')
Dan moet je eten :P
pi_136973194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:14 schreef Sarabi het volgende:
Heb je Jillian al ooit gedaan Braddie want het ziet er volgens mij vooral moeilijk uit? Het doen valt nog best wel mee.
Heb het nog nooit gedaan nee... Maar dat komt wel!
Wil me eerst focussen op wat meer conditie, wat meer stamina, en een kilo of 20 minder, dan ga ik beginnen aan dat soort oefeningen voor een strakker lijf enz.
pi_136973255
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

Heb het nog nooit gedaan nee... Maar dat komt wel!
Wil me eerst focussen op wat meer conditie, wat meer stamina, en een kilo of 20 minder, dan ga ik beginnen aan dat soort oefeningen voor een strakker lijf enz.
Met Jillian kan je eventueel ook conditie opbouwen en afvallen, mocht je het eerder willen gaan proberen
pi_136973754
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dan moet je eten :P
Net gedaan. :P
pi_136973975
Hier ook net gelunched :9 crackers met leverworst
pi_136974066
Ik eet lekker een bakje magere yoghurt met een in kleine stukjes gesneden appel. Vind ik erg lekker zo.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:38:18 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136974180
Ik zit heel hip aan een eggwhite omelet m w tomaat en avocado! :9
En gisterenavond heb ik echt een superlekkere salade van boerenkool met cranberries en pijnboompitjes op. Beetje olijfolie en citroen erover. Dat ga ik thuis zeker nog eens proberen! :Y
pi_136974494
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit heel hip aan een eggwhite omelet m w tomaat en avocado! :9
En gisterenavond heb ik echt een superlekkere salade van boerenkool met cranberries en pijnboompitjes op. Beetje olijfolie en citroen erover. Dat ga ik thuis zeker nog eens proberen! :Y
Klinkt goed die salade! :9~
pi_136975893
Ik maak vega lasagne met spinazie :) eerste keer dus ik ben benieuwd.
pi_136977954
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik maak vega lasagne met spinazie :) eerste keer dus ik ben benieuwd.
Klinkt lekker! Recept?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:41:27 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136979337
O+ Zweten O+
pi_136979692
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:41 schreef Qwea het volgende:
O+ Zweten O+
pi_136979712
O+ Gewicht verliezen O+
Van 42 kilo overgewicht naar 29 in 2 maanden _O_ (Lijkt wel een tell sell reclame)
pi_136979959
quote:

[..]

Dooi is Brabants volgens mij haha, hier hoor ik het namelijk nog wel eens.
pi_136980173
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dooi is Brabants volgens mij haha, hier hoor ik het namelijk nog wel eens.
In welk deel van Brabant woon je? Ik heb het nog nooit gehoord.
pi_136980520
Zometeen de red roasted pork in de oven :9
pi_136981023
Hier staat de aardappel gratin in de oven, en een 2e (met als extra vetmaker ook nog spekjes) staat klaar. Aardappel gratin was altijd 1 van mijn favoriete dingen om te maken als mensen kwamen eten, kun je goed voorbereiden en het smaakt zo feestelijk. Heb het nu al sinds kerst vorig jaar niet gegeten :D.
pi_136981835
quote:

[..]

Hey taalneurootje! Lees je laatste zin nog eens goed ;)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:28:30 #227
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136983183
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:49 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Hey taalneurootje! Lees je laatste zin nog eens goed ;)
Haha! Goed punt :)

Heroinjunk, waar woon jij? Ik woon al zes jaar in omgeving Tilburg en heb het nog nooit gehoord.

Diner werd 4 boterhammen en een flinke bak sla, komkommer, pijnboompitjes, een klein beetje kaas en dressing.

Zo lekker paardrijden. Heb er zin in!
pi_136983615
Avondeten zit er ook in.
1 bord Rijst (Met Cashew noten en groente, geen idee hoe het heet :D )
2 sneetjes brood (Met 1 plak cervelaat per broodje)
1 Rijstpudding toetje.

Even laten zakken en dan ga ik weer aan mijn "Workout" beginnen, 1 uur en 40 minuten ditmaal.
pi_136984009
Braddie misschien een idee om je brood en toetje pas na je workout te eten?
Nu is het wel een erg grote maaltijd en dan heb je ook geen last meer van die knorrende maag.
pi_136984214
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:51 schreef Sarabi het volgende:
Braddie misschien een idee om je brood en toetje pas na je workout te eten?
Nu is het wel een erg grote maaltijd en dan heb je ook geen last meer van die knorrende maag.
Na m`n workout?... Inclusief pauzes is die workout pas rond een uur of 10-half 11 afgelopen.. Dus dan ga ik niet meer eten...
pi_136984278
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Na m`n workout?... Inclusief pauzes is die workout pas rond een uur of 10-half 11 afgelopen.. Dus dan ga ik niet meer eten...
Dan tussendoor.
Maar over een workout van 1,5 uur doe je 3,5 uur?
pi_136984391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan tussendoor.
Maar over een workout van 1,5 uur doe je 3,5 uur?
Nee ok, erg ruim genomen.
Maar toch zeker 2,5 :) Want ik neem gemiddeld 3-4 x pauze, zeg maar elk half uur, dan maak ik 1 examen voor m`n auto theorie, en dan ga ik weer verder..
pi_136986591
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:04 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Klinkt lekker! Recept?
Het was een eigen baksel.. Knoflook fruiten, en pak passata en 4 tomaten in blokjes erbij en een beetje laten inkoken met kruiden naar wens. Dan 500gram spinazie erin slinken en basilicum en pijnboompitjes toevoegen. Dan om en om lasagnebladen/ spinazieprut en 1 laagje bechamelsaus of 2 laagjes creme fraîche met kaas in de schaal leggen en ook met de bechamelsaus/ creme fraîche afwerken.
Verder niks bijzonder, maar was wel lekker! :9
pi_136990117
Zo, even een appel naar binnen werken :)
pi_136990214
quote:

[..]

Ik moet Jillian nog steeds een keer voltooien, is me nog niet gelukt.. Ik vind de oefeningen zo saai worden met die herhalingen :@ Heb ook al eens overwogen om 3x 5 dagen te doen en dat dan weer te herhalen, maar ik vraag me af of dat goed is voor de opbouw van het programma.

Vandaag gezwicht voor vis op het werk, een lekkerbek was misschien niet de beste keus.. En gisteren ook al sushi, dus morgen extra hard sporten om dat te compenseren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

En als je je toetje dan halverwege doet? Dan kun je de tijd tussen avondeten en slapen misschien beter overbruggen en zonder knorrende maag naar bed.
pi_136990253
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ik moet Jillian nog steeds een keer voltooien, is me nog niet gelukt.. Ik vind de oefeningen zo saai worden met die herhalingen :@ Heb ook al eens overwogen om 3x 5 dagen te doen en dat dan weer te herhalen, maar ik vraag me af of dat goed is voor de opbouw van het programma.

Vandaag gezwicht voor vis op het werk, een lekkerbek was misschien niet de beste keus.. En gisteren ook al sushi, dus morgen extra hard sporten om dat te compenseren.

[..]

En als je je toetje dan halverwege doet? Dan kun je de tijd tussen avondeten en slapen misschien beter overbruggen en zonder knorrende maag naar bed.
Ik heb nu tussendoor een appel gepakt, ook prima te doen :)
pi_136990285
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb nu tussendoor een appel gepakt, ook prima te doen :)
Dat kan natuurlijk ook :)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:31:40 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_136992437
Aaaaah! Latte :9 !!!
pi_136997815
Lopend buffet aan toetjes... :'(
pi_137001177
Ongeveer 1/4 zak chips gehad ;( Niet rampzalig, wel jammer.
pi_137006018
Precies 10kg eraf vanochtend! Nog vele te gaan, maar het gaat best ok! *O* *O*
pi_137006314
Nice PB!

De schade valt hier gelukkig mee, 74,5. -1 met gisteren en +0.3 met woensdag. Wel even een streng weekend, ik wil zo graag voor maart onder de 74 zitten..
  zaterdag 22 februari 2014 @ 09:45:49 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137006420
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Precies 10kg eraf vanochtend! Nog vele te gaan, maar het gaat best ok! *O* *O*
_O_ *trots*

Hoeveel wil/moet je nog? O+

Ik moet eten maar heb geen honger en wil slapen :') /meh
pi_137006436
Hier hou ik denk ik vocht vast. 2,3 kilo erbij in 2 dagen. Dat kan echt niet komen van alleen maar eten.
pi_137006497
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O_ *trots*

Hoeveel wil/moet je nog? O+

Ik moet eten maar heb geen honger en wil slapen :') /meh
Ik heb zo'n overwicht, jonguh, dat wil je echt niet weten. Dus dat doen we maar even onder een spoiler :')

SPOILER
Meerjarenplan dus. Maar het zat er ook niet in een week aan zullen we maar denken.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 09:53:12 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137006518
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:51 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb zo'n overwicht, jonguh, dat wil je echt niet weten. Dus dat doen we maar even onder een spoiler :')

SPOILER
Meerjarenplan dus. Maar het zat er ook niet in een week aan zullen we maar denken.
Maaaar, je bent al wel 10kg kwijt! _O_ Hoelang heb je over die 10 gedaan?
pi_137006543
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maaaar, je bent al wel 10kg kwijt! _O_ Hoelang heb je over die 10 gedaan?
Zo'n 2,5 maand, maar ik heb niet de illusie dat het zo hard blijft gaan, dus we kijken wel hoe het aan het einde van dit jaar zit. Maar wil geen maagband of wat dan ook (da's eng), dus ik moet het maar op pure wilskracht :') doen.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 10:17:00 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137006884
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zo'n 2,5 maand, maar ik heb niet de illusie dat het zo hard blijft gaan, dus we kijken wel hoe het aan het einde van dit jaar zit. Maar wil geen maagband of wat dan ook (da's eng), dus ik moet het maar op pure wilskracht :') doen.
Hey, niet die " :') ". Je bent de eerste 10 kwijt, die zijn je gelukt. De rest gaat je ook lukken. Opzouten hoor.
pi_137007963
Lekker bezig PaarsBeestje *O*
pi_137010526
Mezelf net even helemaal afgemat in de sportschool, heerlijk begin van het weekend!

Lijstje:
O. Muesli met noten en amandelmelk
S. 1,5 - 2 uur cardio + kt
L. 2 gegrilde boterhammen met avocado, zongedroogde tomaat en light mozzarella :9
T. Bakje aardbeienyoghurt
T. Appel
D. Ik twijfel nog, maar waarschijnlijk spinaziestamppot met gehakt en een paar spekjes.
T. Maximaal een paar biertjes.. :') Edit: Nee, ik moet streng zijn, geen alcohol vanavond. Ik kan dat best.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:15:28 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137012872
*O*
Gisteren sportschoenen gekocht, toen meteen half uurtje cardio in the gym en nu net voor het ontbijt weer 40 minuten! *O* The zone komt langzaam in zicht! Het resetten is iig al gebeurd. Ik denk niet meer elke seconde van de dag aan wat ik waar kan gaan eten. :Y :@
pi_137012980
Vanavond verjaardagsfeestje van een vriendin.
Niet snoepen staat op de planning maar wel een paar wijntjes :9
pi_137014526
Goedzo BE! En Sarabi, veel plezier :).

Ik ben sinds 1 feb 0,5 kilo per week kwijt, dus 1,5 in totaal. Niet veel, maar gezien de stressige week vind ik het prima. Ik heb zojuist weer een heel schema gemaakt voor volgende week, (wat ik doe op die dag, of ik sport, en de hele O-L-D-T-planning) en adh daarvan een appie-bestelling gedaan :9. Het kost wat tijd, maar geeft me doordeweeks een redelijke houvast.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2014 15:08:58 ]
pi_137014707
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedzo BE! En Sarabi, veel plezier :).

Ik ben sinds 1 feb 0,5 kilo per week kwijt, dus 1,5 in totaal. Niet veel, maar gezien de stressige week vind ik het prima. Ik heb zojuist weer een heel schema gemaakt voor volgende week, (wat ik doe op die dag, of ik sport, en de hele O-L-D-T-planning) en adh daarvan een appie-bestelling gedaan :9. Het kost wat tijd, maar geeft me doordeweeks een redelijke houvast.
Doe ik ook anders ga ik de mist in. Een heel strak schema werkt op dit moment toch nog het beste. De slechte gewoontes zijn zo weer terug als ik ff niet oplet.

BE *O*
Sarabi veel plezier!
pi_137018546
Eens kijken wat hier allemaal meeleest :+ :')

Ik had het gisteren met collega ook nog over wat handig is met mn sporten, want whey beviel tijd geleden wel erg goed. Dus op zijn advies online besteld, gisteravond. Kon ik net het pakketje ophalen. Ik schrok toen ik hem open had gemaakt :')

SPOILER
Nou ja, morgen maar eens proberen na het sporten. Samplepack met 12 verschillende smaakjes en een hugeass pot met chocoladesmaak.
pi_137018622
hahaha die potten zijn inderdaad belachelijk groot :P zijn vaak maar voor 3/4 gevuld maar goed. Heb je de maatschep al gevonden? Die zit meestal verstopt onder een laag whey ;)
pi_137018654
Oeh die smaakjes zijn goed te hachelen hoor.
Body&fitshop is prima merk. Zeer tevreden over.
Ik heb de eiwitafslankversie. ^O^
pi_137018859
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:49 schreef BananaPancake het volgende:
hahaha die potten zijn inderdaad belachelijk groot :P zijn vaak maar voor 3/4 gevuld maar goed. Heb je de maatschep al gevonden? Die zit meestal verstopt onder een laag whey ;)
Bovenop, thank god _O_ Het ruikt wel echt mierzoet zeg!
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ah, tof :D
pi_137018926
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Bovenop, thank god _O_ Het ruikt wel echt mierzoet zeg!

[..]

Ah, tof :D
Het ruikt mierzoet en sommige zijn ook mierzoet.
pi_137019308
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Het ruikt mierzoet en sommige zijn ook mierzoet.
Ik ga het ervaren :D
pi_137023196
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe gebruik jij die versie dan. Echt meerdere shakes op een dag of anders?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:10:39 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137031291
Vele van jullie gaan lekker ^O^

[ Bericht 61% gewijzigd door uniekhoorn op 22-02-2014 22:20:19 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_137031346
Volgens mij heeft douche-eendje haar eetpatroon aardig op de rails staan.
pi_137031491
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:12 schreef BananaPancake het volgende:
Volgens mij heeft douche-eendje haar eetpatroon aardig op de rails staan.
Jep. Is alleen voor na training, ik kom anders gewoon niet aan voldoende eiwitten als vegetariër.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:35:03 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137032106
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:17 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Jep. Is alleen voor na training, ik kom anders gewoon niet aan voldoende eiwitten als vegetariër.
Dat is een zeer goede reden ^O^
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_137037220
Hahaha, de jongen waar ik mijn eerste kus van heb gekregen 100 jaar geleden heeft een dieetboek geschreven. Misschien moet ik het maar lezen :D
  zondag 23 februari 2014 @ 09:51:29 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137039238
:X Kater :X :')
  zondag 23 februari 2014 @ 09:52:26 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137039248
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:47 schreef douche-eendje het volgende:

Ik had het gisteren met collega ook nog over wat handig is met mn sporten, want whey beviel tijd geleden wel erg goed. Dus op zijn advies online besteld, gisteravond. Kon ik net het pakketje ophalen. Ik schrok toen ik hem open had gemaakt :')

SPOILER
Nou ja, morgen maar eens proberen na het sporten. Samplepack met 12 verschillende smaakjes en een hugeass pot met chocoladesmaak.
_O_ Heb toevallig vorige week aardbei van een vriend geprobeert. Ook van body fit. Was best te doen, alleen wel erg zoet.
pi_137039510
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 01:56 schreef Zeester het volgende:
Hahaha, de jongen waar ik mijn eerste kus van heb gekregen 100 jaar geleden heeft een dieetboek geschreven. Misschien moet ik het maar lezen :D
Meant to be :D
pi_137042179
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meant to be :D
Ik ga het denk ik wel bestellen, ben wel nieuwsgierig namelijk. Het is niet alsof ik hem ooit nog zie/spreek/whatever, maar deed een rondje 'mensen uit het verleden' facebooken en kwam er zo achter :D.
pi_137045969
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is een zeer goede reden ^O^
Gelukkig maar ;)

Net eentje op, mierzoet :'). Superlekkere bootcamp gehad, fijn weer ook buiten. Droog, wind, maar zonnig O+ Dus voor we het in de gaten hadden waren we anderhalf uur verder terwijl training normaal ongeveer een uur duurt.
  zondag 23 februari 2014 @ 13:30:40 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137046028
Lijstje :

o : bak kwark met muesli en 2x speltbrood met kalkoenfilet en jam
l : 4x speltbrood, kalkoenfilet, 20+kaas, gestampte muisjes, jam. 2x witbrood, 1x pindakaas 1x chocopasta
t : bakje kwark
t2 : 2 eieren met banaan
d : aardappelen, groente, kipfilet, grieskse yoghurt jus
t : smoothe
t : knackerbrod met 20+ kaas
t : iets. Dunno wat.
pi_137046065
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:30 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :

o : bak kwark met muesli en 2x speltbrood met kalkoenfilet en jam
l : 4x speltbrood, kalkoenfilet, 20+kaas, gestampte muisjes, jam. 2x witbrood, 1x pindakaas 1x chocopasta
t : bakje kwark
t2 : 2 eieren met banaan
d : aardappelen, groente, kipfilet, grieskse yoghurt jus
t : smoothe
t : knackerbrod met 20+ kaas
t : iets. Dunno wat.
:o geen S? Q, wat is er aan de hand? :o :P
  zondag 23 februari 2014 @ 14:22:24 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137047574
quote:
17s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

:o geen S? Q, wat is er aan de hand? :o :P
Ik wilde S gaan doen want gisteren ook al niet ivm knie... Maar hij is nog steeds kut. Dus als ik vandaag S doe weet ik vrij zeker dat ik er maandag en dinsdag uitlig :P dus met pijn in mijn hart maar ff niet ;(
  Moderator / Miss SHO zondag 23 februari 2014 @ 15:58:18 #275
22592 crew  Ole
pi_137051703
Woeiiiiii *O*

Heb mijn vetpercentage laten meten. 1,5 jaar geleden in het ziekenhuis 54% nu 44%
Ook al kan het iets afwijken, dit is sowieso een behoorlijke daling!!!! Al dat sporten dus niet voor niets!
pi_137051848
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef Ole het volgende:
Woeiiiiii *O*

Heb mijn vetpercentage laten meten. 1,5 jaar geleden in het ziekenhuis 54% nu 44%
Ook al kan het iets afwijken, dit is sowieso een behoorlijke daling!!!! Al dat sporten dus niet voor niets!
*O*

Ik heb vanmiddag echt een superlekker broodje gehad O+ Donker meergranen triangel met héél veel sla, carpaccio, rode ui en goede oude kaas. En dat het nog gezond is ook maakt me nog blijer.
En het is echt heerlijk weer hier, dus ik denk dat ik vanavond maar eens de stoute ( :P )schoenen aantrek en buiten ga hardlopen!
  Moderator / Miss SHO zondag 23 februari 2014 @ 16:06:20 #277
22592 crew  Ole
pi_137052127
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

*O*

Ik heb vanmiddag echt een superlekker broodje gehad O+ Donker meergranen triangel met héél veel sla, carpaccio, rode ui en goede oude kaas. En dat het nog gezond is ook maakt me nog blijer.
En het is echt heerlijk weer hier, dus ik denk dat ik vanavond maar eens de stoute ( :P )schoenen aantrek en buiten ga hardlopen!
Klinkt goed allemaal! Heb net 2 uur door de stad gebanjerd. Pfff eigenlijk veel te druk. En ik ging alleen maar voor een nieuwe doucheslang :P , Kom thuis met 2 tassen vol.
pi_137052375
Ik ben zo blij dat ik door het lopen nu niet gelijk meer blaren krijg. (ik kneep altijd met m'n tenen, heel stom, en kreeg dan blaren maar doe het opeens niet meer). Dus zonet 5 km gewandeld samen met de hond. :)
pi_137055468
Net de hele dag gehockeyd (soort toernooi). Ik ben gesloopt :)
Zo lekker rode kool eten met een groenteburger en wat rostirondjes :9
pi_137056382
Ole, wat goed! *O*

Ik heb ook een mijlpaal. Half jaar aan het sporten :7 49 trainingen gedaan :)
  Moderator / Miss SHO zondag 23 februari 2014 @ 18:11:52 #281
22592 crew  Ole
pi_137057419
quote:
17s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef douche-eendje het volgende:
Ole, wat goed! *O*

Ik heb ook een mijlpaal. Half jaar aan het sporten :7 49 trainingen gedaan :)
Goed zo

En het voorjaar begint, dan vind ik het nog een heel stukje makkelijker om te gaan trainen en stukken te wandelen ipv de tram nemen *O*

en ik weet dat vet% metingen uiteenlopen. Maar zeker is dat hij flink is gedaald.
pi_137058812
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:47 schreef douche-eendje het volgende:

SPOILER
Kijk, dat begint al ergens op te lijken ^O^
pi_137060880
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:11 schreef Ole het volgende:

[..]

Goed zo

En het voorjaar begint, dan vind ik het nog een heel stukje makkelijker om te gaan trainen en stukken te wandelen ipv de tram nemen *O*

en ik weet dat vet% metingen uiteenlopen. Maar zeker is dat hij flink is gedaald.
Wat goed Ole! Goed bezig! _O_ ^O^
pi_137070473
Fijn Ole!

Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn vetpercentage zou zijn. Kun je dat bij de sportschool laten meten?
pi_137070664
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

Kijk, dat begint al ergens op te lijken ^O^
Ah, jij dus :7 :P Ik squat je er inmiddels echt uit.
pi_137070905
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, jij dus :7 :P Ik squat je er inmiddels echt uit.
Let's put that to a test 8-)
  zondag 23 februari 2014 @ 22:21:47 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137072780
*O* Net gebeld en ze hebben het in-room mandje met chips en kitkats en zooi meegenomen! *trots is! *O*

Ik kon de overheerlijke chocolate dipped aarbeien die als welkom klaar stonden niet weerstaan, maar toch... Verder geen verleidingen voor mij!

Nu alleen nog even zien hoe het met sporten gaat. Heb twee dikke blaren van mijn sportschoenen... -O-
pi_137073274
Jaaa hoor, ik stap in bed, lig net lekker en bam. Honger. Ik ga niet meer eruit om te eten hoor bekijk het :') .
Ik was trouwens ook benieuwd geworden naar whey, en nu kan ik van een vriend e
en bijna volle 900 grams pot isolaat overnemen voor een prikkie. Dat ga ik dus maar proberen :) . En we gaan morgen misschien samen squashen, zijn idee :')

Goed van je BE! Die aardbeien zou ik ook niet kunnen weerstaan hoor O+
pi_137073300
Vandaag cake, friet en döner op. Morgen naar de rechtbank voor een geschil met m'n vorige energieleverancier, waar ik me helemaal niet op heb kunnen voorbereiden. Dinsdag dierenarts, waar volgens mij uit gaat komen dat de kat niet meer te redden valt. Awesome. Heb er nu al zin in.
pi_137073753
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
*O* Net gebeld en ze hebben het in-room mandje met chips en kitkats en zooi meegenomen! *trots is! *O*

Ik kon de overheerlijke chocolate dipped aarbeien die als welkom klaar stonden niet weerstaan, maar toch... Verder geen verleidingen voor mij!

Nu alleen nog even zien hoe het met sporten gaat. Heb twee dikke blaren van mijn sportschoenen... -O-
Kunnen ze niet gewoon een roomin mandje met gezonde dingen neerzetten? Of gewoon, dagelijks wat fruit neerleggen? :P

Maar verder... go BE *O*

c_c :* * douche-eendje geeft virtuele knuffel
  zondag 23 februari 2014 @ 22:44:48 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137074093
quote:
17s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:38 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Kunnen ze niet gewoon een roomin mandje met gezonde dingen neerzetten? Of gewoon, dagelijks wat fruit neerleggen? :P

Maar verder... go BE *O*

c_c :* * douche-eendje geeft virtuele knuffel
Ja, ik snap niet dat ze dat niet doen. Doe mij maar een mandje met wat appels ofzo.

Nu net: klopklop!
Gift for you madam!

Tas met oa het programma voor de komende dagen, maar dus ook weer een doosje met bonbons. -O-
Die krijgen dus de koffiemelk-treatment! Van de week kreeg ik een zak met blablaspeciale chips van een van de hotels. Daar heb ik dus koffiemelk overheen gegoten. :@ :o
Ik weet wel dat het ook zonder zou moeten kunnen, maar damn die ruggegraat soms....
pi_137074487
Ik vind de koffiemelk-treatment toch niet zo heel verkeerd van je hoor. Ik zou mezelf eerder voorhouden dat zoiets niet nodig is, en dat ik er heus wel af kan blijven, of bij nader inzien dat één bonbon wel mag, of nou ja, twee ook wel, enz.

Hoewel ik (oké, dit weekend leek het nergens op, maar dat wreef de weegschaal me vanmorgen ook goed in) de laatste tijd steeds beter word in afblijven van spul dat gemakkelijk voorhanden is.
  maandag 24 februari 2014 @ 04:40:58 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137079817
Argh! Wat is dit? Kom ik terug, twee chocolaatjes op mijn kussen! Geen wonder dat er steeds meer dikke mensen zijn!
Staat heel gastvrij hoor, maar van mij hoeft het niet... :{

De grote vraag is nu... Wat doe ik er mee. :{ :')
Heerlijk gegeten trouwens, vooraf brood m crabdip en toen forel met eronder een groente-iets m cranberrybeans en bloemkool. En geen dessert. *O*

.
Ze liggen in de prullenbak! :6 *)

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 24-02-2014 04:52:35 ]
pi_137080434
Ik vind het knap van je BE!

Als ik iets (meestal zoets) neem dan kan ik gewoon geen maat houden, dus ik ontzeg mezelf van alles. Ik ben echt op zoek naar een nieuwe balans, maar dat kost nogal wat tijd. Ups en downs.
Met een meidenkwartet
  maandag 24 februari 2014 @ 08:42:05 #295
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137080707
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 04:40 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Wat is dit? Kom ik terug, twee chocolaatjes op mijn kussen! Geen wonder dat er steeds meer dikke mensen zijn!
Staat heel gastvrij hoor, maar van mij hoeft het niet... :{

De grote vraag is nu... Wat doe ik er mee. :{ :')
Heerlijk gegeten trouwens, vooraf brood m crabdip en toen forel met eronder een groente-iets m cranberrybeans en bloemkool. En geen dessert. *O*

.
Ze liggen in de prullenbak! :6 *)
*O*

Ik heb best een goed weekend gehad, maar merk nu dat ik echt, echt, echt de dagen aan het aftellen ben tot mijn vakantie. Ben echt doodop en dan is het moeilijker om maat te houden dan het normaal gesproken is.

Nog 4,5 dag werken... Ben serieus aan het overwegen om vrijdag ook maar gewoon vrij te nemen om een dagje te relaxen en een paardrijlesje extra te doen ofzo.
  maandag 24 februari 2014 @ 08:50:27 #296
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_137080832
Afgelopen week niks afgevallen, zoals wel verwacht. Dit weekend gevoelsmatig redelijk ongeschonden doorgekomen en nu de OS zijn afgelopen ook geen smoesjes meer om sport te gaan kijken ipv zelf te gaan sporten. Er weer fris en fruitig tegenaan dus :)
»» Democracy is so overrated »»
  maandag 24 februari 2014 @ 09:01:30 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137081010
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:14 schreef Cathmar het volgende:
Ik vind het knap van je BE!

Als ik iets (meestal zoets) neem dan kan ik gewoon geen maat houden.
Dat gisteren complete zak choco pepernoten weggewerkt _O- En een stuk taart _O- En gewone pepernoten _O-

Naja, ach, alles wat er aan vet bijkomt kan ik mooi weer omzetten in spieren B-)
pi_137081111
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 09:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat gisteren complete zak choco pepernoten weggewerkt _O- En een stuk taart _O- En gewone pepernoten _O-

Naja, ach, alles wat er aan vet bijkomt kan ik mooi weer omzetten in spieren B-)
Q, je weet dat vetverbranding en spiergroei los van elkaar staan hè? :@. Ik weet niet of je sarcastisch was maar dacht ik zeg het ff :@.

Niet dat dat uitmaakt voor wat jij eet, want jij bent allejezus strak tegenwoordig :9.

Ik ga zo dus naar de rechtbank (zelf aangevraagd hoor, niet dat ik beschuldigd ben :D) en ben heel benieuwd wat dat voor ervaring gaat zijn :o.
  maandag 24 februari 2014 @ 09:27:04 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137081430
quote:

[..]

Lijkt gymtopic wel _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137081473
quote:

[..]

Haha, zo doen die jochies in het bodybuilder topic toch ook? :D :')
  maandag 24 februari 2014 @ 09:29:54 #301
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137081479
Haha
BEASTMODE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')