SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik mezelf twee weken geleden opgemeten, dus over een paar weken weer metenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zeggen ze altijd dat je foto's moet maken en zo, de weegschaal is a bitch.
Heb ik hetzelfde, maar ik doe het ook met foto's en andere metingen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd, zonder weegschaal, maar dan mis ik dus m'n drive. Ik heb die cijfers nodig.
Zo klinkt het wel heel drastisch.
Oh ik blijf ook nog wegen jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd, zonder weegschaal, maar dan mis ik dus m'n drive. Ik heb die cijfers nodig.
Zo klinkt het wel heel drastisch.
Schommelingen kan ik ook wel handelen hoor, meer motivatie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik blijf ook nog wegen jamaar schommelingen kan ik wel handelen dus het motiveert alleen om nog beter mn best te doen.
Al moet ik zeggen dat ik hoop dat de motivatie voor het sporten vanavond spontaan uit lucht komt vallen over een paar uur, want hij is nog niet aanwezig
Ja ik bedoelde meer te zeggen dat ik me dus niet superdruk maak over die +0,7 waar ik het eerder over had, mocht het zo overkomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Schommelingen kan ik ook wel handelen hoor, meer motivatie.
Ik ga zo eens ontbijten.
Je hoeft niet gemotiveerd te gaan, als je maar gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik blijf ook nog wegen jamaar schommelingen kan ik wel handelen dus het motiveert alleen om nog beter mn best te doen.
Al moet ik zeggen dat ik hoop dat de motivatie voor het sporten vanavond spontaan uit lucht komt vallen over een paar uur, want hij is nog niet aanwezig
Zo had ik het niet opgevat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer te zeggen dat ik me dus niet superdruk maak over die +0,7 waar ik het eerder over had, mocht het zo overkomen
Ditquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet gemotiveerd te gaan, als je maar gaat.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit
* IJsdraakje gaat zichzelf straks naar buiten schoppen om een rondje te hobbelen
Dat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Owquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was wel zwak en ben niet gegaan.
Of mijn verstandskies komt door, of ik heb een holte-ontsteking of er is iets met een kies...
Netjes, mag ik wat van jouw motivatie?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ja, gewoon gaan, na afloop voelt het dan toch weer goed.
Ik heb mijn doel van deze maand gehaald, er is 1 kilo af sinds 1 februari. Nu lekker doorgaan en zien wat de eindstand van deze maand wordt. Met nog een halve kilo extra zou ik toch nog wel blij zijn, net weer zo'n psychologische grens die ik dan doorbreek.
Kan je wel een stukje wandelen? Of zwemmen misschien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik sport nog steeds niet, in verband met kapotte knie. Ben al lang blij dat ik eindelijk m'n normale dingen weer op kan pakken.
Ik wandel wel. Heb honden, dus daar kom ik niet onderuit. En inmiddels kan ik ook weer ietsjes meer dan een rondje om de kerk. Vandaag een uurtje onderweg geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je wel een stukje wandelen? Of zwemmen misschien?
dood engquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owniet fijn.
Even naar laten kijken?
Level 1 in ieder gevalquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hi y'all! Live from the US of A.
Het leven bestaat hier echt uit eten-eten-eten...Gelukkig wel vaak zelf keuzes kunnen maken so far, maar toch... Gisterenavond heel netjes geen dessert genomen. Kom je in het hotel 'oh by the way, we hebben vanmiddag voor jullie daar en daar nog wat lekkers gehaald: een doosje met 5 macarons.
En sorry... Dit vlees is zwak...
Het blijft dus vnml bij 'de schade beperken'.
Ik realiseerde me vandaag wel ook nog dat het zelfs irritant is als je niet gewoon lekker kan drinken wat je gewend bent. Water hier is ijskoud, ook als je 'no ice' vraagt en het smaakt naar chloor. En bij een diner kan je nou eenmaal geen thee drinken hier. Wat dat betreft is Azie echt veel handiger, daar drinkt iedereen juist thee.
Oh well, proberen de juiste keuzes te maken maar en 1 maart gaat het roer heel drastisch om.
Heb F. nog wel gevraagd of hij me Jillian kan dropboxen, dan kan ik toch in mijn hotelkamer nog wat doen.
Oh wacht, ze staat ook gewoon op Youtube toch?
Oh joh! Dat is al meer dan heel veel mensen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wandel wel. Heb honden, dus daar kom ik niet onderuit. En inmiddels kan ik ook weer ietsjes meer dan een rondje om de kerk. Vandaag een uurtje onderweg geweest.
Is ook! En als ik er ben is het toch altijd wel weer fijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen thee?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hi y'all! Live from the US of A.
Het leven bestaat hier echt uit eten-eten-eten...Gelukkig wel vaak zelf keuzes kunnen maken so far, maar toch... Gisterenavond heel netjes geen dessert genomen. Kom je in het hotel 'oh by the way, we hebben vanmiddag voor jullie daar en daar nog wat lekkers gehaald: een doosje met 5 macarons.
En sorry... Dit vlees is zwak...
Het blijft dus vnml bij 'de schade beperken'.
Ik realiseerde me vandaag wel ook nog dat het zelfs irritant is als je niet gewoon lekker kan drinken wat je gewend bent. Water hier is ijskoud, ook als je 'no ice' vraagt en het smaakt naar chloor. En bij een diner kan je nou eenmaal geen thee drinken hier. Wat dat betreft is Azie echt veel handiger, daar drinkt iedereen juist thee.
Oh well, proberen de juiste keuzes te maken maar en 1 maart gaat het roer heel drastisch om.
Heb F. nog wel gevraagd of hij me Jillian kan dropboxen, dan kan ik toch in mijn hotelkamer nog wat doen.
Oh wacht, ze staat ook gewoon op Youtube toch?
Mooie wandeling.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wandel wel. Heb honden, dus daar kom ik niet onderuit. En inmiddels kan ik ook weer ietsjes meer dan een rondje om de kerk. Vandaag een uurtje onderweg geweest.
Enkel wel braaf gebleven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
Leuk joh, sporten. Ik kom nu amper normaal een trap op en af dankzij de spierpijn in mn benen. Haar wassen was ook een uitdaging vanmorgen....
Als ze die dan even opwarmen, is het helemaal opgelost....quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:40 schreef Zeester het volgende:
Even een tip voor Amerika BE, ongezoete ice tea is daar juist weer wel heel gewoon om te bestellen! En dat is fan gewoon letterlijk koude thee, dus calorieloos!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
Leuk joh, sporten. Ik kom nu amper normaal een trap op en af dankzij de spierpijn in mn benen. Haar wassen was ook een uitdaging vanmorgen....
Als het spierpijn is, werkt ijs averechts... Bij zwelling helpt het welquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier fucking pijn in mijn knieën. Kon amper naar de xenos fietsenZo maar ff ijs erop.
Reumaquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als het spierpijn is, werkt ijs averechts... Bij zwelling helpt het wel
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef Zeester het volgende:
Nieuwe ATL, op 91,7. 28,9 in totaal eraf. Zowel de -30 als je >90 komen binnen hand bereik, dus daar moet ik me echt ff op gaan toeleggen!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef Zeester het volgende:
Nieuwe ATL, op 91,7. 28,9 in totaal eraf. Zowel de -30 als je >90 komen binnen hand bereik, dus daar moet ik me echt ff op gaan toeleggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Vicky, wanneer mag je weer sporten?
Ijsbad na sporten schijnt wel spierpijn te voorkomen. Maar ik heb geen bad en ik haat kouquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als het spierpijn is, werkt ijs averechts... Bij zwelling helpt het wel
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef Zeester het volgende:
Ow, en ik vergeet nog een mijlpaal, weer een kilo onder de 90 is m'n BMI eindelijk onder de 30.
Ik heb ff nagedacht, en ga deze week eventjes keihard m'n best doen. Eventjes 2x gaan zwemmen, en weer even goed de touwtjes aantrekken. Dan lukt het me wel om 1,1 kilo af te vallen in 1 week, en dan heb ik eindelijk m'n -30.Ik hoop na de voorjaarsvakantie.. dus begin maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Vicky, wanneer mag je weer sporten?
morgen weer naar de fysio.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef Zeester het volgende:
Ow, en ik vergeet nog een mijlpaal, weer een kilo onder de 90 is m'n BMI eindelijk onder de 30.
Ik heb ff nagedacht, en ga deze week eventjes keihard m'n best doen. Eventjes 2x gaan zwemmen, en weer even goed de touwtjes aantrekken. Dan lukt het me wel om 1,1 kilo af te vallen in 1 week, en dan heb ik eindelijk m'n -30.Jij heldin!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Vicky, wanneer mag je weer sporten?
Ik ben een gigantisch watje, ben ik achter. Het welzijn van m'n kat weerspiegelt op m'n hele gedrag, hoe debiel is dat
. Morgen komtie weer thuis want uitbehandeld, en dan gaan we samen hopelijk toch echt de draad weer oppakken. Ik heb vandaag niet slecht gegeten op zich, maar kon me niet tot de sportschool zetten. /laf De blueberry oatmeal muffins van laatst staan weer in de oven, zodat ik een lekker tussendoortje heb de komende dagen.
Dan ben je geen watje, dan heb je gewoon nog geen nieuwe manier gevonden om heftige emoties te verwerken. Wij hier (denk ik) kunnen allemaal meeleven met hoe het is als je je heel kut voelt, en hoe het dan is om te moeten lijnen. Daar moet je je echt voor kunnen vermannen, en je moet een goede modus hebben. Zit je er al niet lekker in, dan is het helemaal een lastige klus. Dus niets watje! Kijk over een week of wat, als het beter gaat terug en bedenk je dan waar je valkuilen zaten, en hoe je die kunt verbeteren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij heldin!!
Ik ben een gigantisch watje, ben ik achter. Het welzijn van m'n kat weerspiegelt op m'n hele gedrag, hoe debiel is dat
. Morgen komtie weer thuis want uitbehandeld, en dan gaan we samen hopelijk toch echt de draad weer oppakken. Ik heb vandaag niet slecht gegeten op zich, maar kon me niet tot de sportschool zetten. /laf De blueberry oatmeal muffins van laatst staan weer in de oven, zodat ik een lekker tussendoortje heb de komende dagen.
Lieve woordenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dan ben je geen watje, dan heb je gewoon nog geen nieuwe manier gevonden om heftige emoties te verwerken. Wij hier (denk ik) kunnen allemaal meeleven met hoe het is als je je heel kut voelt, en hoe het dan is om te moeten lijnen. Daar moet je je echt voor kunnen vermannen, en je moet een goede modus hebben. Zit je er al niet lekker in, dan is het helemaal een lastige klus. Dus niets watje! Kijk over een week of wat, als het beter gaat terug en bedenk je dan waar je valkuilen zaten, en hoe je die kunt verbeteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:10 schreef douche-eendje het volgende:
Qwea, nu merk ik het verschil voor mij tussen wel - geen whey gebruiken want de pot was leeg. Wel whey > dag erna gewoon normale eend met spierpijn. Geen whey > stervende honger de dag na trainen. En spierpijn.
Zaterdag maar weer een pot halen dus
Ja door mijn vegetarische eten zit ik sowieso al sneller te laag in mijn eiwit, dus is het wel een handige manier om hem iig op de dagen dat ik sport even omhoog te gooien op een effectieve manierquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb mijn eiwit inname met de dietist besproken, die is meer als voldoende. Ik hoef niet aan de whey
Maar wel tof dat het zo werkt voor je
Zou ik het complete recept van je mogen? Mijn moeder zoekt een recept voor slanke cakejesquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve woorden.
En ach, op zich ben ik al blij dat ik niet m'n gezicht heb volgepropt met van alles (al is er ook weinig in huis, dat helpt). Ik vind het al knap zat dat ik geen taart heb gemaakt met benodigdheden die ik net in de kast tegen kwam en gewoon gekookt heb vandaag. En die muffins zijn soort van semi-gezond, dus ook prima.
Ik vind het wel een mooi principe trouwens, ipv boter en suiker suikervrije appelmoes en yoghurt gebruiken om te bakken. Met meergranenbloem en havermout erdoor (en dan een klein beetje suiker wel, maar echt de helft van wat je normaal zou gebruiken) heb je serieus lekkere muffins.
Waarom is het erg als het je moeder opvalt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef Fripsel het volgende:
Faal![]()
vandaag mijn eerste stagedag, en en ik krijg lunch op het werk. Maar ik had me heel braaf aan mijn 2 boterhammen gehouden..
Komt mijn vriend me ophalen voor het eerst in 7 jaar stelt hij voor om samen iets te gaan eten en dan ook nog sushi..kon het aanbod niet weerstaan. Dat word vrijdag bij de wok alleen maar sla. En dat gaat mijn moeder opvallen..
Omdat ik niet wil dat ze zich ermee bemoeit. Mijn moeder is gewichtsconsulente.. Iets van een jeugdtrauma geloof ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef Zeester het volgende:
[..]
Waarom is het erg als het je moeder opvalt?
Dat snap ik wel. Ik had dat ook. Niet dat mijn moeder gewichtsconsulente is, maar wel heel dun (te dun). Ik heb toen eerst 12 kilo verloren en het niet vertelt. Was wel lastig, omdat ik dan dus ook niet langs kon gaan. Heb ze uiteindelijk bij een kilo of 7 wel gezien, en toen viel het nog niet zo op gelukkig. Na 12 kilo wist ik dat ik het echt niet meer kon verbergen en heb ik het verteld, en erbij uitgelegd dat het mijn plan en mijn weg was, en dat ik dat gewoon zelf wilde doen. En dat hielp wel, omdat ik dus al bewezen had dat ik het zelf kon.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat ze zich ermee bemoeit. Mijn moeder is gewichtsconsulente.. Iets van een jeugdtrauma geloof ik.
Het scheelt allee al zoveel om gewoon even mijn hart te luchten. Biefstuk it is! Thnxquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:10 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik had dat ook. Niet dat mijn moeder gewichtsconsulente is, maar wel heel dun (te dun). Ik heb toen eerst 12 kilo verloren en het niet vertelt. Was wel lastig, omdat ik dan dus ook niet langs kon gaan. Heb ze uiteindelijk bij een kilo of 7 wel gezien, en toen viel het nog niet zo op gelukkig. Na 12 kilo wist ik dat ik het echt niet meer kon verbergen en heb ik het verteld, en erbij uitgelegd dat het mijn plan en mijn weg was, en dat ik dat gewoon zelf wilde doen. En dat hielp wel, omdat ik dus al bewezen had dat ik het zelf kon.
Maar je hoeft echt niet alleen sla te eten. Eet gewoon lekker garnalen, stukjes biefstuk, vis, kip!
http://www.ellaphanteats.com/2014/02/blueberry-oatmeal-muffins/quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou ik het complete recept van je mogen? Mijn moeder zoekt een recept voor slanke cakejes
Bij de wok ook vast wel voldoende gezonde opties, mits je oppast met de dikmakende extraatjes. Fijne is wel dat je bij wokken zelf wel keuze kunt maken in wat er uiteindelijk op je bord gaat belanden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat ze zich ermee bemoeit. Mijn moeder is gewichtsconsulente.. Iets van een jeugdtrauma geloof ik.
Precies, laat de bami met sausjes en andere troep links liggen en gooi lekker veel groente, mager vlees, witvis en kip in je wok en er is niet zoveel aan de hand. Volgende dag ben je wrs wat zwaarder, maar dat komt dan voornamelijk door zout.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bij de wok ook vast wel voldoende gezonde opties, mits je oppast met de dikmakende extraatjes. Fijne is wel dat je bij wokken zelf wel keuze kunt maken in wat er uiteindelijk op je bord gaat belanden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:50 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]Atl
Niet zeiken over het stof
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik probeerde het stof al weg te vegen van mijn telefoonscherm![]()
nice!
Dat dus, een wokrestaurant is dan echt ideaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:17 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Precies, laat de bami met sausjes en andere troep links liggen en gooi lekker veel groente, mager vlees, witvis en kip in je wok en er is niet zoveel aan de hand. Volgende dag ben je wrs wat zwaarder, maar dat komt dan voornamelijk door zout.
goed lijstjequote:Op donderdag 20 februari 2014 10:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ga even een lijstje posten inclusief kcal. De t's zet ik los onderaan want ik weet nog niet welke ik wanneer ga eten.
O: kwark met honing en muesli [276]
L: 2 donker volkoren met ham en twee gebakken eieren , beetje ketchup [452]
D: groentesoep met stukjes vlees, ballen en vermicelli + een wrapje met avocado en kip [488]
T: 'medium' banaan [126]
T: mandarijn en kiwi [65]
S: bodypump
= 1407 kcal. Da's wel een beetje aan de lage kant met sporten, dus ik moet nog even wat erbij bedenken. Misschien na het sporten nog wat kwark.
Ik heb 20 gram berekend voor de avocado, ik wou ongeveer twee/drie plakjes in de wrap doen. Hoe zwaar is avocado?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
goed lijstje
kloppen de kcal van je d? Wrap en avocado tikken snel hard aan.
Ik las ergens dat een avocado ongeveer 200 gram is (zonder pit) en 188kcal per 100 gram. De mfp-app gaf 150kcal per avocado aan, dus heb ik al die tijd toch een beetje te weinig aangehouden. Oepsquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 20 gram berekend voor de avocado, ik wou ongeveer twee/drie plakjes in de wrap doen. Hoe zwaar is avocado?Dat is dan 40 kcal en de wrap iets van 180. 4 plakjes kipfilet erin: ongeveer 80 kcal en ijsbergsla heb ik niet berekend want dat is echt 3 kcal ofzo.
-Oh, ik bedenk me net dat ik er ook wel wat pijnboompitjes in kan doenDat tikt iig al meer aan-
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik lees het nu nog eens.. is een kwart avocado dan niet 50 kcal of ben ik nu gek?
Dus dan zou je voor een hele avocado 2x188= 376 kcal aanhouden en 376/4 voor een kwart is dan 94 kcal.quote:Ik las ergens dat een avocado ongeveer200 gram is (zonder pit) en 188kcal per 100 gram
Klinkt logisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Dus dan zou je voor een hele avocado 2x188= 376 kcal aanhouden en 376/4 voor een kwart is dan 94 kcal.
Toch?
Veel sporten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ben soms trouwens wel jaloers op de lijstjes van Qwea. Waarom moet jij zoveel eten eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Gewoon door twee delen had ook gekund.
Of je grammen vermenigvuldigen met 1,88quote:
Ja, dat snap ik.. maar wat is precies veel en waar gaat ze dan voor? Spieropbouw en vetafname neem ik aan. Dat is wat ik ook wil, moet ik dan niet ook zoveel (of iig meer) eten?quote:
Vooral spierafbraak voorkomen vermoed ik. En hoeveel sporten weet ik niet precies, maar wel dat er aardig wat krachttraining bij zit. En da's nogal veeleisend als je het goed doet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.. maar wat is precies veel en waar gaat ze dan voor? Spieropbouw en vetafname neem ik aan. Dat is wat ik ook wil, moet ik dan niet ook zoveel (of iig meer) eten?
Het helpt ook dat ze al een gezond gewicht heeft en niet meer moet afvallen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.. maar wat is precies veel en waar gaat ze dan voor? Spieropbouw en vetafname neem ik aan. Dat is wat ik ook wil, moet ik dan niet ook zoveel (of iig meer) eten?
Dat vraag ik me dus af, want ik heb ook een gezond gewicht. Maar ik heb, ook met al die verschillende info op internet, geen idee hoe ik erachter kom. Bmr meters zeggen dat ik 2100 kcal moet eten om op gewicht te blijven inclusief sporten, maar ja.. dan weet ik nog steeds weinig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het helpt ook dat ze al een gezond gewicht heeft en niet meer moet afvallen.
En wie weet, misschien moet je ook meer eten
Hoe lang ben je en hoe veel weeg je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af, want ik heb ook een gezond gewicht. Maar ik heb, ook met al die verschillende info op internet, geen idee hoe ik erachter kom. Bmr meters zeggen dat ik 2100 kcal moet eten om op gewicht te blijven inclusief sporten, maar ja.. dan weet ik nog steeds weinig.
179, 66kgquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe lang ben je en hoe veel weeg je?
Wow je bent inderdaad wel slankquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
179, 66kg
Hoop niet dat jullie me nu naar Slank verbannen![]()
Oh, het was niet mijn intentie om voor je te antwoorden trouwens.quote:
Dietistquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af, want ik heb ook een gezond gewicht. Maar ik heb, ook met al die verschillende info op internet, geen idee hoe ik erachter kom. Bmr meters zeggen dat ik 2100 kcal moet eten om op gewicht te blijven inclusief sporten, maar ja.. dan weet ik nog steeds weinig.
Ja nee, ik liep in die post te tieren en te vloeken want ik ben bloed chago vanwege mijn knie enzo. Dus ik heb hem maar gewoon verwijderdquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het was niet mijn intentie om voor je te antwoorden trouwens.
Als je spieren erbij wilt zal je meer moeten eten dan je verbrandt. Alleen dan kan je aankomen in massa. Net zoals je alleen kunt afvallen als je minder eet dan je verbrandt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Likje op je knie!quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, ik liep in die post te tieren en te vloeken want ik ben bloed chago vanwege mijn knie enzo. Dus ik heb hem maar gewoon verwijderd
En waarom wou jij nog meer afvallen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
179, 66kg
Hoop niet dat jullie me nu naar Slank verbannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |