abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136889342
Gefeliciteerd Gateway, wat een mooierd *O*

Verhullen is goed gelukt Chanty, succes vandaag!
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:34:44 #82
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136889363
Wow chanty, das idd goed gelukt! Heel veel succes vanmiddag!

*O* voor de wissels van klap en Enf

:* voor Nikki; ik vond mijn verlof eerst ook een beetje gek, maar inmiddels ben ik een echte luilak en vind ik het heerlijk dat ik na zon rotnacht als vannacht nog een uurtje kan tukken. Ik hoop dat het voor jou ook vlug went! Oh en 7 maart zei je he? Ik vind 5 maart zo leuk. Ik wil 5 maart. Of 15 :D m.a.w. Klap mag echt eerst!

Wups wat een mooie stats! Doe mij er ook maar zo 1 O+

Ik zag nog een GTT voorbij komen, meh! Succes tap!

Loj :* alle tips die ik ken zijn je al gegeven, hoop dat je je vlug beter voelt!

Musique wat rottig, rustig aan maar!

Hier na een prutnacht met vervelende kerel (ga op je eigen plek tis al krap genoeg hier }:| en stop met snurken en hijgen en tandenknarsen en in m'n gezicht ademen aub) en een irritante kat (ben je wakker vrouwtje? Mauw mauw ik hoor het wel mauw mauw) toch nog een uurtje kunnen slapen. Ben helemaal geradbraakt joh. Vanmiddag even naar de stad voor een verlenging van m'n telefoonabonnement en langs t paard met mams en dan nog wat huishoudelijks en dan is t wel weer mooi :@

Gisterenavond was het hier overigens anderhalf uur lang heel gezellig met waxinelichtjes en elkaar. De stroom was in de halve stad uitgeschakeld door een grote storing :o alles zwart! Heel erg gek om te zien. Benieuwd of er over 9 maanden extra baby's geboren worden :Y)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:38:24 #83
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136889549
Dank jullie :D

@Dyre, dit jasje moet je eigenlijk gesloten dragen dan zit het heel erg mooi getailleerd. Maar dicht kan ie niet meer :') Maar zogezien ideaal om open te laten hangen omdat hij dan wat wijder valt dan mijn andere jasjes.

Moet zeggen dat de foto ook wat vertekend. Heb van mezelf een enorm klein hoofd (mutsen, brillen zijn ook altijd te groot) dus op de foto lijkt het nu ook totaal niet in verhouding door de hoek waaruit hij genomen is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136889557
Goed gelukt hoor Chanty!
S. 2014
J. 2016
pi_136889877
Chanty dat doe je goed! Je ziet er niets van! Heel veel succes straks!

KimP :* voor de rottige nachten!

Mijn vriend is idd zelf fysio en die denkt ook aan ischias / zenuwpijn. Hij heeft net al aan mijn been getrokken en enigszins geprobeerd de zenuwknelling los te krijgen maar het helpt nog niet echt. Moet nu een bekkenband om van hem, mag niet meer bukken en vanavond gaan we oefeningen doen die ik dagelijks moet herhalen. Hoop dat het snel overgaat want dit is echt hell zeg!

Nu toch maar bijles geven, zowiezo laatste keer dat ik er heen ga :)
pi_136890074
Chanty goed gelukt! Succes!
pi_136890369
Chanty good luck!

Burd, voel je al wat?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136890627
Chanty! :D Wat heb je dat goed verborgen zo :Y Veel succes voor straks *O*
pi_136890655
Gateway, nog van harte *O*

En hurray voor alle mijlpalen :)
pi_136890826
Veel succes Chanty! Nikki, dat verlof went best snel ;) Musique, wat handig een eigen fysio! Hopelijk voel je je snel beter :)

Ik heb vanochtend bij de bibliotheek boeken over bevallen gehaald en we hebben net de cosleeper neergezet zodat we de katten nog kunnen leren dat het niet hun bed is. Als we of Arie zelf slapen blijven ze beneden, maar normaal gesproken liggen ze graag in het grote bed, dus om te voorkomen dat ik elke dag het bedje opnieuw moet opmaken ivm kattenharen doen we toch een poging ze weg te houden... Matrasje zit nu nog ingepakt, dus dat is handig oefenen :)
pi_136890892
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef Dot. het volgende:
Veel succes Chanty! Nikki, dat verlof went best snel ;) Musique, wat handig een eigen fysio! Hopelijk voel je je snel beter :)

Ik heb vanochtend bij de bibliotheek boeken over bevallen gehaald en we hebben net de cosleeper neergezet zodat we de katten nog kunnen leren dat het niet hun bed is. Als we of Arie zelf slapen blijven ze beneden, maar normaal gesproken liggen ze graag in het grote bed, dus om te voorkomen dat ik elke dag het bedje opnieuw moet opmaken ivm kattenharen doen we toch een poging ze weg te houden... Matrasje zit nu nog ingepakt, dus dat is handig oefenen :)
Wij hebben de katten van de slaapkamer verbannen sinds Saar er is. Maar dat kwam omdat we haar ook vaak/vaker bij ons in bed pakten (om te knuffelen enzo), en dan kwam ze er als een grote haarbal weer uit. Dus toen gezegd, dan maar geen katten meer bij ons op de slaapkamer. Ik mis ze soms nog steeds, was altijd zo gezellig O+.

We hebben trouwens 4 langharige katten, dat scheelt waarschijnlijk ook een hoop overigens.
pi_136891332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wij hebben de katten van de slaapkamer verbannen sinds Saar er is. Maar dat kwam omdat we haar ook vaak/vaker bij ons in bed pakten (om te knuffelen enzo), en dan kwam ze er als een grote haarbal weer uit. Dus toen gezegd, dan maar geen katten meer bij ons op de slaapkamer. Ik mis ze soms nog steeds, was altijd zo gezellig O+.

We hebben trouwens 4 langharige katten, dat scheelt waarschijnlijk ook een hoop overigens.
Op zich zou ik dat ook een goed idee vinden, maar volgens mij hoeft dat niet zo van mijn vriend. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat als ze niet mee naar bed mogen eigenlijk, want we hebben er een die dan vlot urenlang aan de deur gaat krabben en we hebben in de huiskamer geen kattenbak, dus ze moeten wel naar de eerste verdieping kunnen. We hebben een houten vloer op de begane grond en ze hebben sinds de verhuizing nogal wel eens een ongelukje, dus ik neem het risico van een mooie zwarte kattenurinevlek toch liever niet. De een heeft een eigen plekje in de slaapkamer naast het bed waar ze eigenlijk altijd ligt, dus die durf ik nog wel mee te nemen, maar de jongste ligt ook graag op ons, dus die mag niet in de buurt van een slapende baby komen

Wij hebben twee htk-poezen, maar soms lijken ze ook wel langharig :P
pi_136891631
Gateway en vrouw gefeliciteerd met jullie mooie dochter *O*

Ziet er goed uit Chanty, succes!

Ennnn terug van de gyn!
O+ We hebben een duidelijke knipper O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136891675
Jeeeej skittles!! hoever ben je nu?
S. 2014
J. 2016
pi_136891683
Skittles een knipper! Gefeliciteerd *O*
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:43:28 #96
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136891874
Wat fijn Skittles *O*!

Hoe ver ben je nu :)?

Chanty :D, dat kan je idd nog goed verbergen zeg! Heel veel succes!
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:45:01 #97
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_136891918
Yeeee een knipper voor skittles *O*

En chanty heel veel succes op je gesprek ^O^
W
Z
E
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:45:23 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_136891935
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:36 schreef Skittles het volgende:
Gateway en vrouw gefeliciteerd met jullie mooie dochter *O*

Ziet er goed uit Chanty, succes!

Ennnn terug van de gyn!
O+ We hebben een duidelijke knipper O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top! Fijn! 8,5 mm al, dan zal je UD wel wat naar voren gaan :D O+
disclaimer
pi_136891967
Wiehoe Skittles *O* *O*

Wat betreft katten: Mogen absoluut niet meer op de kamer komen. Sowieso gaat degene die wel de kamer binnenkwam ALTIJD op mijn kant van het bed liggen, maar sinds ik een keer een vlo daar aantrof (en ja, ik behandel mijn poezels zeer regelmatig) zijn ze verbannen. Heel jammer voor ze. Daarbij komt dat ik licht allergisch blijk voor katten en dat niet echt een goede bijdrage levert aan de netelroos die me zo nu en dan teistert.

Ohja Chanty!! Succes bij het gesprek!!
Tralalalaaa
pi_136891969
Succes met je sollicitatie Chanty!!

Mooie echo Skittles, wat fijn een knipper *O*
pi_136891981
Was een beetje moeilijk te meten, eerste meting 6w+5 en de tweede keer 7w precies, maar ze vergat daar foto's van te maken. En met de laatste metingen waar ik de foto's van heb gaf het apparaat het niet meer aan. Er is ook veel totaal langs me heen gegaan moet ik eerlijk bekennen. :P
Er kwam een gyn binnen en die zat me heel enthousiast half uit elkaar te rammelen van hoooi, gefeliciteerd! Dat is van jou, wat een wonder hè, wat leuk! En ik zat maar naar het scherm te grijnzen en te kijken naar het hartje O+

Is het trouwens gek als ik al vanaf het begin het gevoel heb dat het een jongetje is? Ik noem de kleine hummel ook structureel 'hij' waarop vriend dan corrigeert 'of zij', oja of zij natuurlijk..
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:50:27 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_136892101
Oh toch wel 7 weken?
Ik heb een vertekend beeld van mm's _O-
Fijn O+
disclaimer
pi_136892183
Skittles *O*
pi_136892210
Wat fijn, Skittles!

quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Oh toch wel 7 weken?
Ik heb een vertekend beeld van mm's _O-
Fijn O+
Ik vond het ook groot SQ, maar mijn echo van 7.2 weken zegt ook 1.15 cm, dat wist ik ook niet meer maar heb het ff gecheckt net.
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:54:13 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_136892236
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:53 schreef marel88 het volgende:
Wat fijn, Skittles!

[..]

Ik vond het ook groot SQ, maar mijn echo van 7.2 weken zegt ook 1.15 cm, dat wist ik ook niet meer maar heb het ff gecheckt net.
Bizar als je dat in % gaat berekenen hoeveel zo'n embryo de eerste weken in omvang toeneemt elke dag O+
disclaimer
pi_136892255
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bizar als je dat in % gaat berekenen hoeveel zo'n embryo de eerste weken in omvang toeneemt elke dag O+
Ja, bizar O+
pi_136892436
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:47 schreef Skittles het volgende:
Was een beetje moeilijk te meten, eerste meting 6w+5 en de tweede keer 7w precies, maar ze vergat daar foto's van te maken. En met de laatste metingen waar ik de foto's van heb gaf het apparaat het niet meer aan. Er is ook veel totaal langs me heen gegaan moet ik eerlijk bekennen. :P
Er kwam een gyn binnen en die zat me heel enthousiast half uit elkaar te rammelen van hoooi, gefeliciteerd! Dat is van jou, wat een wonder hè, wat leuk! En ik zat maar naar het scherm te grijnzen en te kijken naar het hartje O+

Is het trouwens gek als ik al vanaf het begin het gevoel heb dat het een jongetje is? Ik noem de kleine hummel ook structureel 'hij' waarop vriend dan corrigeert 'of zij', oja of zij natuurlijk..
Ik heb dat ook maar dan met een meisje, ik heb t altijd over haar en zij...
S. 2014
J. 2016
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:01:17 #108
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136892506
Gateway en vrouw gefeliciteerd! *O*

*O* voor alle wisseldagen!

Loj balen dat je ineens zo misselijk bent. Hoop dat de tips helpen. Ook nog van harte met je knipper! *O* (ja ik loop hier zwaar op achter met reageren).

Wup, mooie stats en naam!

Musique, klinkt zeer pijnlijk. Hoop dat je vriend je goed kan helpen.

Chanty knap verborgen :D. Heel veel succes!

Skittles een knipper! Feli! *O*

Zo, dat waren uit mijn hoofd even de highlights. Sorry als ik wat vergeet.

Hier heeft mijn jongste nu de waterpokken (2 wk geleden mijn oudste). Hij is echt heel zielig. Hele ochtend alleen maar hangen en huilen. Nu ben ik ook kapot. Gelukkig hebben mijn ouders de oudste meegenomen naar t strand. De kleine ligt nu al vanaf 12 uur in bed en ik onder een dekentje op de bank. Pfff zoooo moe en dan een kind met waterpokken: geen ideale combi. Tot zover even klagen :P.

In leuker nieuws: op 11 maart staat mijn eerste echo gepland!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fee-nix op 19-02-2014 15:31:41 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:06:44 #109
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_136892703
Ik lees snel ff bij, maar herkent iemand het volgende gevoel?
Ik liep net in de supert, en opeens kreeg ik een enorme pijn down-under, alsof er een olifant met zijn volle gewicht op mijn blaas ging zitten! :{

Toen ik ging zitten zakte het snel weer weg en voelde ik mini ook gelijk bewegen.. Maar meeeeeeen, that hurts :'(
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:13:08 #110
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136892943
Succes Chanty!!! Ik zal je nog even pm'en :@

Hier heeft Joopie volgens mij de uitgang gevonden, met z'n vingers :') auw!!
doei
pi_136893528
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Bolletje... het volgende:
Succes Chanty!!! Ik zal je nog even pm'en :@

Mental image van een klein babyhandje uit je... :D
pi_136893583
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

:D
S. 2014
J. 2016
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:59:36 #113
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136895102
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Zo voelt het wel :D

Wie had er hier nu dromen over bevallen van een kat? Ik had vannacht zo'n zelfde droom _O-
Ik gaf wel flesvoeding :')
doei
pi_136895190
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Bolletje... het volgende:
Kan dat? :o

boks wat betreft de mental image trouwens :') _O-
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:02:37 #115
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136895263
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kan dat? :o

boks wat betreft de mental image trouwens :') _O-
Ik heb geen idee, maar als hij druk is dan voelt het nu wel zo :D
doei
pi_136895299
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Zo voelt het wel :D

Wie had er hier nu dromen over bevallen van een kat? Ik had vannacht zo'n zelfde droom _O-
Ik gaf wel flesvoeding :')
Ik heb 2 kittens borstvoeding gegeven :')
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:06:44 #117
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136895411
Succes Chanty! ^O^

Skittles een knipper O+ *O*

Hier sinds een dag of 3 echt een harde en strakke buik. Pff dat voelt niet al te fijn. En elke keer als de kleine beweegt voel je dat precies langs m'n buik gaan :{ Misschien groeispurt ofzo waardoor het nu allemaal net iets krapper (voelt als TE krap..) is daarbinnen? Of is zo'n strakke en harde buik normaal vanaf een week of 33?
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:08:46 #118
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136895489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik heb 2 kittens borstvoeding gegeven :')
Whaha BE, ik was echt helemaal
in de war vanmorgen, en toen bedacht ik mij dat ik die droom eerder had gehoord/ gelezen :D
doei
pi_136895493
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:02 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar als hij druk is dan voelt het nu wel zo :D
Huuuuuu :X Dat lijkt me niet geheel prettig :D

Ik ga weer verder a/h werk, pauze heeft lang genoeg geduurd nu :+
pi_136895553
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Whaha BE, ik was echt helemaal
in de war vanmorgen, en toen bedacht ik mij dat ik die droom eerder had gehoord/ gelezen :D
Gelukkig zijn we niet de enige die deze droom hebben gehad.
Geloof dat DJMomo laatst daardoor haar kat tijdens haar eigen bv-sessies in de gaten heeft gehouden :D
pi_136896038
Skittles ik had vanaf dag 1 het gevoel dat het een jongetje zou zijn. En dat klopt nog ook. Heel maf.
pi_136896119
Twinkle hoe gaat het 6 uurtjes per dag werken?
En hoe gaat het met je lichaam nu?
pi_136896164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef Aisly het volgende:
Succes Chanty! ^O^

Skittles een knipper O+ *O*

Hier sinds een dag of 3 echt een harde en strakke buik. Pff dat voelt niet al te fijn. En elke keer als de kleine beweegt voel je dat precies langs m'n buik gaan :{ Misschien groeispurt ofzo waardoor het nu allemaal net iets krapper (voelt als TE krap..) is daarbinnen? Of is zo'n strakke en harde buik normaal vanaf een week of 33?
Ik ben net geen 28 weken maar mijn buik is ook soms hard en strak dus het zal wel normaal zijn. Zolang ze geen pijn doen, hoeven we niet te panikeren. Ik heb er eens voor gebeld naar mijn gyn en die zei dat het normaal is tenzij ze pijn doen en als je er veel hebt. Ik veronderstel dat je niet altijd een harde buik hebt?
pi_136896166
Holy hell, ik had al een meegroei bh gehaald omdat mijn hele mooie saph bh's met bandjes niet meer pasten. En nu begin ik uit die bh te puilen!!!!
pi_136896233
Oja succes Chanty! Hou ons op de hoogte he!

Proficiat voor de jompels *O*
pi_136896971
Skittles een knipper! *O*

Wat leuk dat je al meteen heel sterk het idee hebt dat het een jongetje is :)

Ik heb zelf geen flauw idee, het is al gek genoeg dat er uberhaupt een babietje in me groeit :D
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:05:50 #127
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136897443
Hee euhh, heb ik Burdie gemist of missen we Burdie? :+
pi_136897798
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:05 schreef Kimpossible het volgende:
Rond 11 was ze er nog, dus op zich valt het mee :+
♥ J & S
pi_136897838
Ik ben benieuwd hoe het met NZ is.
Zou die al aan het babyknuffelen zijn?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:17:53 #130
52229 Chanty
pi_136897850
Overleefd! Nu maar afwachten. Geen moeilijke vragen gehad dus volgens mij gaat het er meer om of er een klik was en of mijn zwangerschap een probleem is voor de planning (ben bang van wel). Volgende week hoor ik meer. Ze hadden het iig niet gezien :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 19-02-2014 18:04:07 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:18:32 #131
52229 Chanty
pi_136897874
En nu ga ik even bijlezen
pi_136898314
Fijn Chanty! Nu hopen op een goede afloop *O*!

En idd ben ook benieuwd naar N_Z
♥ J & S
pi_136898474
Tof dat ze de zwangerschap gewoon niet gezien hebben Chanty. Ze hebben in ieder geval kennis kunnen maken met je "verbergskills". :D

Ik ben vanmiddag op visite geweest bij de beste vriendin van mijn overleden mama. Als ik vroeger had mogen kiezen waar ik zou willen wonen als mijn ouders iets zou overkomen, dan was dat bij haar geweest. Ik ben echt fan van die vrouw. En nu is ze ook een soort van surrogaatoma voor L. O+ We hebben gezellig even bijgekletst en koekjes gegeten. tjee, ik voel me nu net een echte huisvrouw... :P
pi_136898997
Chanty spannend!

Nikki trots op je huisvrouwengedrag, bevalt het? ;)

Ik moet me toch écht eens gaan bezighouden met het zoeken naar een zwangerschapscursus :@ .
Maar ik ben een beetje anti-pufclubjes en heb al snel een geitenwollensokken gevoel erbij.
Ben ook heel stiekem geneigd het niet te gaan doen, maar heb mezelf er alleen maar mee ben ik bang.
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:00:49 #135
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136899101
Dan heb ik Burdie zelf gemist, haha!

Nik dat klinkt als een prima dagje!

Blue, als je t niet ziet zitten kan je ook gewoon niks doen natuurlijk. Ik weet niet of ik uberhaupt wat ga hebben hoor, aan de yoga ;)
pi_136899142
Wat fijn skittles! *O*

Goed verborgen gehouden Chanty! :D

Nog geen nieuws van N_Z?

Verder weet ik het niet meer..

Moe! Volle dag (wel een leuke, want weer een jaartje nog steeds jong geworden :+) en straks nog wat visite. Nu even chrashen op de bank :s)
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:05:34 #137
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136899234
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty spannend!

Ik moet me toch écht eens gaan bezighouden met het zoeken naar een zwangerschapscursus :@ .
Maar ik ben een beetje anti-pufclubjes en heb al snel een geitenwollensokken gevoel erbij.
Ben ook heel stiekem geneigd het niet te gaan doen, maar heb mezelf er alleen maar mee ben ik bang.
Mensendieck misschien? Trekt in elk geval heel nuchtere mensen aan, zo nuchter dat ik me de zweverige van het stel voel :+
Oude (on)bekende.
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:12:02 #138
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_136899389
Die kattendromen he komen die nou alleen voor bij mensen die echt een kat hebben ?

Fee-nix beterschap voor je pokkenkindje en sterkte voor jou.
De dreumes hier is gelukkig opgedroogd en jeuk vrij.
W
Z
E
pi_136899467
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:12 schreef rebel-angel het volgende:
Die kattendromen he komen die nou alleen voor bij mensen die echt een kat hebben ?

Hier 2 katten maar nooit over borstvoedingssessies met de katten gehad :O !
Maaaaar het kan nog :')
♥ J & S
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:31:42 #140
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136899912
Wij hebben alleen een hond :')
doei
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:32:54 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136899952
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:05 schreef Kimpossible het volgende:
Ben er nog hoor :+ alleen een beetje teruggetrokken in mijn eigen coconnetje.
Voel me niet erg tof :@.
KuikenGuppy
pi_136900038
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ben er nog hoor :+ alleen een beetje teruggetrokken in mijn eigen coconnetje.
Voel me niet erg tof :@.
:* Vervelend Burdie.. vanwege 'weeen' of omdat je kuikentje er nog niet is? :*
♥ J & S
pi_136900249
Ooh Burdie, hoop dat je snel je kleintje op je buik hebt en dat alles zal gaan zoals je het graag wilt :*
pi_136900341
:* Burdie, gewoon lekker in je coconnetje zitten als je dat nu fijn vindt.

Chanty, goed gedaan.

Een knipper voor Skittles! Ik weet ook zo goed als zeker dat t weer een jongetje wordt hier. En bijna iedereen om mij heen zei ook altijd al, twee jochies. Kan mezelf ook niet echt als meisjesmoeder voorstellen (maar zou dat natuurlijk ook heel leuk vinden). Alleen dat ik meer "klachten" heb dan bij Ow is raar.. ;)

Dank voor de tips tegen de misselijkheid trouwens... De vanillevla met cola deed t goed. Ik ben benieuwd hoe t straks gaat, maar ga niet meer klagen erover hoor!
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:50:18 #145
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136900472
Een :* voor jou Bur! Doe maar lekker cocoonen, je kleintje komt echt heus, dus neem voor nu lekker de tijd voor jezelf en alles wat je bezighoudt. Voor je t weet kun je samen cocoonen! :*
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:25:48 #146
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136901770
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty spannend!

Ik heb vorige x ook helemaal niks gedaan en heb absoluut niet het gevoel iets gemist te hebben :).

Ik kan me nog wel herinneren hoe ik me die laatste dagen voelde Burdie, niks leuks aan. Hou nog ff vol :*

Chanty, hoe tof dat ze het niet zagen haha! Spannend nu!
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:33:06 #147
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136902061
Chanty mooie outfit had je zeg voor je sollicitatie O+
Ben benieuwd!

Skittles een knipper! *O* Jeuj!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:49:14 #148
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136902687
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:12 schreef rebel-angel het volgende:
Dank je! Fijn dat het bij jou al weer over is... Hier was het echt op z'n ergst vandaag. Ik denk morgen nog een rotdagje en dat het dan wel weer op z'n retour gaat.

IMA van harte! *O* Denk ik... heb ik het goed gelezen en begrepen? :D

Chanty ben benieuwd of je de baan hebt. Wel goed dat ze het niet hadden gezien :D.
pi_136902755
Fee, ja ;) Dankje!
pi_136903027
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:

Ik ga zwangerfit doen, een sportles voor zwangeren om fit te blijven, met naar keuze een aantal theorielessen die je ook kunt skippen, zou dat wat kunnen zijn?

En Burd, :*
pi_136903099
Burdie dat coconnetje is misschien wel net het teken dat het er nu echt aan zit te komen. Lekker de tijd voor nemen dus :*

Volgens mij vroeg BE hoe het nu ging met. wat minder werken? Lief dat je eraan denkt :*
Het geeft me zoveel meer rust! Ik eis nu niet het uiterste van mijn lijf en dat doet me goed. Pas nu kom ik erachter dat het er psychisch gezien ook in gehakt heeft. Me telkens maar moeten bewijzen en de schijn ophouden dat alles okay was. Ik heb deze week (nu vroege, hectische dienst) 1 keer gehad dat het rond een uur of 10 zeurend pijnlijk begon te worden. Dus tandje terug en om 12.15 lekker naar huis. Ik heb het geluk dat mijn dreumes dan lekker gaat slapen tot een uur of 15. Kan mama ook even plat :+

Late dienst gaat prima :)

Ischias is wel meer en meer aanwezig maar op het werk heb ik daar minder last van omdat dat vooral zittend werk is. Nu eens per week fysio die het dan lekker los masseert .. dan kan ik er weer tegenaan :)

Verder weinig te melden buiten dat ik heerlijk geniet van het gekriebel van het jommetje in mijn buik! :)

Maandag belde de gynaecoloog spontaan op om te vragen hoe het ging. Vond ik zeer attent! Ben zo blij met dit zkh :) .. over twee weekjes alweer de SEO!
pi_136903215
Chanty ik ben ook benieuwd hoe je gesprek gegaan is?

En o my. god er melden zich al mensen voor eind oktober ... dan is mijn dreumes al twee! Mensenlief wat gaat dat hard!
pi_136903616
Zwangerfit gaat het helaas niet worden.
Waar ik 'vroegah' pietje sportief en druk en bezig was, ben ik nu veroordeeld tot weinig activiteit vanwege enorme hoofdpijnaanvallen
(zonder hier meteen in een klaagverhaal te komen, maar zit ook al gedwongen ziekgemeld thuis :@ )

Heb al even bij het Mensendieck-verhaal van Mevr_Mus gekeken en die lijkt me inderdaad wel wat, is ook geen lange cursus.
Nog maar eens even met de meneer over gaan hebben wat me wijsheid lijkt ook.
pi_136903676
Ik heb Mensendieck (prive cursus) gedaan, ik vond het echt fijn.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136903864
O, Blue, dat wist ik ook wel, sorry. Dan is het idd niks....
pi_136904387
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef Fee-nix het volgende:
Gateway en vrouw gefeliciteerd! *O*

*O* voor alle wisseldagen!

Loj balen dat je ineens zo misselijk bent. Hoop dat de tips helpen. Ook nog van harte met je knipper! *O* (ja ik loop hier zwaar op achter met reageren).

Wup, mooie stats en naam!

Musique, klinkt zeer pijnlijk. Hoop dat je vriend je goed kan helpen.

Chanty knap verborgen :D. Heel veel succes!

Skittles een knipper! Feli! *O*

Zo, dat waren uit mijn hoofd even de highlights. Sorry als ik wat vergeet.

Hier heeft mijn jongste nu de waterpokken (2 wk geleden mijn oudste). Hij is echt heel zielig. Hele ochtend alleen maar hangen en huilen. Nu ben ik ook kapot. Gelukkig hebben mijn ouders de oudste meegenomen naar t strand. De kleine ligt nu al vanaf 12 uur in bed en ik onder een dekentje op de bank. Pfff zoooo moe en dan een kind met waterpokken: geen ideale combi. Tot zover even klagen :P.

In leuker nieuws: op 11 maart staat mijn eerste echo gepland!
:* dikke knuf, wij lopen heel gelijk op (zelfs dezelfde echo datum) en ik had geen idee Day je nu al zo moe kam zijn.

En dam doe jij het gewoon met twee kleintjes in huis :o restecp!
Kwak
pi_136904920
(Even zonder bij te lezen:)
Net terug van de vk, strippen was opnieuw niet mogelijk al was de baarmoeder al wel iets verder open. Vrijdag weer terug. Ik hou maar op met hopen dat er voor die tijd uit zichzelf iets gebeurt. -O-
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:40:58 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136905153
RFR wat balen zeg -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136905419
RFR :*
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:51:33 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136905738
RFR :*
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: