Wij hebben de katten van de slaapkamer verbannen sinds Saar er is. Maar dat kwam omdat we haar ook vaak/vaker bij ons in bed pakten (om te knuffelen enzo), en dan kwam ze er als een grote haarbal weer uit. Dus toen gezegd, dan maar geen katten meer bij ons op de slaapkamer. Ik mis ze soms nog steeds, was altijd zo gezelligquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef Dot. het volgende:
Veel succes Chanty! Nikki, dat verlof went best snelMusique, wat handig een eigen fysio! Hopelijk voel je je snel beter
![]()
Ik heb vanochtend bij de bibliotheek boeken over bevallen gehaald en we hebben net de cosleeper neergezet zodat we de katten nog kunnen leren dat het niet hun bed is. Als we of Arie zelf slapen blijven ze beneden, maar normaal gesproken liggen ze graag in het grote bed, dus om te voorkomen dat ik elke dag het bedje opnieuw moet opmaken ivm kattenharen doen we toch een poging ze weg te houden... Matrasje zit nu nog ingepakt, dus dat is handig oefenen
Op zich zou ik dat ook een goed idee vinden, maar volgens mij hoeft dat niet zo van mijn vriend. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat als ze niet mee naar bed mogen eigenlijk, want we hebben er een die dan vlot urenlang aan de deur gaat krabben en we hebben in de huiskamer geen kattenbak, dus ze moeten wel naar de eerste verdieping kunnen. We hebben een houten vloer op de begane grond en ze hebben sinds de verhuizing nogal wel eens een ongelukje, dus ik neem het risico van een mooie zwarte kattenurinevlek toch liever niet. De een heeft een eigen plekje in de slaapkamer naast het bed waar ze eigenlijk altijd ligt, dus die durf ik nog wel mee te nemen, maar de jongste ligt ook graag op ons, dus die mag niet in de buurt van een slapende baby komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij hebben de katten van de slaapkamer verbannen sinds Saar er is. Maar dat kwam omdat we haar ook vaak/vaker bij ons in bed pakten (om te knuffelen enzo), en dan kwam ze er als een grote haarbal weer uit. Dus toen gezegd, dan maar geen katten meer bij ons op de slaapkamer. Ik mis ze soms nog steeds, was altijd zo gezellig.
We hebben trouwens 4 langharige katten, dat scheelt waarschijnlijk ook een hoop overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:36 schreef Skittles het volgende:
Gateway en vrouw gefeliciteerd met jullie mooie dochter![]()
Ziet er goed uit Chanty, succes!
Ennnn terug van de gyn!
We hebben een duidelijke knipper
Top! Fijn! 8,5 mm al, dan zal je UD wel wat naar voren gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Ik vond het ook groot SQ, maar mijn echo van 7.2 weken zegt ook 1.15 cm, dat wist ik ook niet meer maar heb het ff gecheckt net.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Oh toch wel 7 weken?
Ik heb een vertekend beeld van mm's![]()
Fijn
Bizar als je dat in % gaat berekenen hoeveel zo'n embryo de eerste weken in omvang toeneemt elke dagquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:53 schreef marel88 het volgende:
Wat fijn, Skittles!
[..]
Ik vond het ook groot SQ, maar mijn echo van 7.2 weken zegt ook 1.15 cm, dat wist ik ook niet meer maar heb het ff gecheckt net.
Ja, bizarquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bizar als je dat in % gaat berekenen hoeveel zo'n embryo de eerste weken in omvang toeneemt elke dag
Ik heb dat ook maar dan met een meisje, ik heb t altijd over haar en zij...quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:47 schreef Skittles het volgende:
Was een beetje moeilijk te meten, eerste meting 6w+5 en de tweede keer 7w precies, maar ze vergat daar foto's van te maken. En met de laatste metingen waar ik de foto's van heb gaf het apparaat het niet meer aan. Er is ook veel totaal langs me heen gegaan moet ik eerlijk bekennen.
Er kwam een gyn binnen en die zat me heel enthousiast half uit elkaar te rammelen van hoooi, gefeliciteerd! Dat is van jou, wat een wonder hè, wat leuk! En ik zat maar naar het scherm te grijnzen en te kijken naar het hartje![]()
Is het trouwens gek als ik al vanaf het begin het gevoel heb dat het een jongetje is? Ik noem de kleine hummel ook structureel 'hij' waarop vriend dan corrigeert 'of zij', oja of zij natuurlijk..
Mental image van een klein babyhandje uit je...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Bolletje... het volgende:
Succes Chanty!!! Ik zal je nog even pm'en
Hier heeft Joopie volgens mij de uitgang gevonden, met z'n vingersauw!!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mental image van een klein babyhandje uit je...
Zo voelt het welquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mental image van een klein babyhandje uit je...
Kan dat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Bolletje... het volgende:
Hier heeft Joopie volgens mij de uitgang gevonden, met z'n vingersauw!!
Ik heb geen idee, maar als hij druk is dan voelt het nu wel zoquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
boks wat betreft de mental image trouwens![]()
Ik heb 2 kittens borstvoeding gegevenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zo voelt het wel
Wie had er hier nu dromen over bevallen van een kat? Ik had vannacht zo'n zelfde droom![]()
Ik gaf wel flesvoeding
Whaha BE, ik was echt helemaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik heb 2 kittens borstvoeding gegeven
Huuuuuuquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar als hij druk is dan voelt het nu wel zo
Gelukkig zijn we niet de enige die deze droom hebben gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whaha BE, ik was echt helemaal
in de war vanmorgen, en toen bedacht ik mij dat ik die droom eerder had gehoord/ gelezen
Ik ben net geen 28 weken maar mijn buik is ook soms hard en strak dus het zal wel normaal zijn. Zolang ze geen pijn doen, hoeven we niet te panikeren. Ik heb er eens voor gebeld naar mijn gyn en die zei dat het normaal is tenzij ze pijn doen en als je er veel hebt. Ik veronderstel dat je niet altijd een harde buik hebt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef Aisly het volgende:
Succes Chanty!![]()
Skittles een knipper![]()
![]()
Hier sinds een dag of 3 echt een harde en strakke buik. Pff dat voelt niet al te fijn. En elke keer als de kleine beweegt voel je dat precies langs m'n buik gaanMisschien groeispurt ofzo waardoor het nu allemaal net iets krapper (voelt als TE krap..) is daarbinnen? Of is zo'n strakke en harde buik normaal vanaf een week of 33?
Rond 11 was ze er nog, dus op zich valt het meequote:Op woensdag 19 februari 2014 17:05 schreef Kimpossible het volgende:
Hee euhh, heb ik Burdie gemist of missen we Burdie?
Mensendieck misschien? Trekt in elk geval heel nuchtere mensen aan, zo nuchter dat ik me de zweverige van het stel voelquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty spannend!
Nikki trots op je huisvrouwengedrag, bevalt het?![]()
Ik moet me toch écht eens gaan bezighouden met het zoeken naar een zwangerschapscursus.
Maar ik ben een beetje anti-pufclubjes en heb al snel een geitenwollensokken gevoel erbij.
Ben ook heel stiekem geneigd het niet te gaan doen, maar heb mezelf er alleen maar mee ben ik bang.
Hier 2 katten maar nooit over borstvoedingssessies met de katten gehadquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:12 schreef rebel-angel het volgende:
Die kattendromen he komen die nou alleen voor bij mensen die echt een kat hebben ?
Fee-nix beterschap voor je pokkenkindje en sterkte voor jou.
De dreumes hier is gelukkig opgedroogd en jeuk vrij.
Ben er nog hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:05 schreef Kimpossible het volgende:
Hee euhh, heb ik Burdie gemist of missen we Burdie?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben er nog hooralleen een beetje teruggetrokken in mijn eigen coconnetje.
Voel me niet erg tof.
Ik heb vorige x ook helemaal niks gedaan en heb absoluut niet het gevoel iets gemist te hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty spannend!
Nikki trots op je huisvrouwengedrag, bevalt het?![]()
Ik moet me toch écht eens gaan bezighouden met het zoeken naar een zwangerschapscursus.
Maar ik ben een beetje anti-pufclubjes en heb al snel een geitenwollensokken gevoel erbij.
Ben ook heel stiekem geneigd het niet te gaan doen, maar heb mezelf er alleen maar mee ben ik bang.
Dank je! Fijn dat het bij jou al weer over is... Hier was het echt op z'n ergst vandaag. Ik denk morgen nog een rotdagje en dat het dan wel weer op z'n retour gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:12 schreef rebel-angel het volgende:
Fee-nix beterschap voor je pokkenkindje en sterkte voor jou.
De dreumes hier is gelukkig opgedroogd en jeuk vrij.
Ik ga zwangerfit doen, een sportles voor zwangeren om fit te blijven, met naar keuze een aantal theorielessen die je ook kunt skippen, zou dat wat kunnen zijn?quote:[b]Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef Fee-nix het volgende:
Gateway en vrouw gefeliciteerd!voor alle wisseldagen!
Loj balen dat je ineens zo misselijk bent. Hoop dat de tips helpen. Ook nog van harte met je knipper!(ja ik loop hier zwaar op achter met reageren).
Wup, mooie stats en naam!
Musique, klinkt zeer pijnlijk. Hoop dat je vriend je goed kan helpen.
Chanty knap verborgen. Heel veel succes!
Skittles een knipper! Feli!
Zo, dat waren uit mijn hoofd even de highlights. Sorry als ik wat vergeet.
Hier heeft mijn jongste nu de waterpokken (2 wk geleden mijn oudste). Hij is echt heel zielig. Hele ochtend alleen maar hangen en huilen. Nu ben ik ook kapot. Gelukkig hebben mijn ouders de oudste meegenomen naar t strand. De kleine ligt nu al vanaf 12 uur in bed en ik onder een dekentje op de bank. Pfff zoooo moe en dan een kind met waterpokken: geen ideale combi. Tot zover even klagen.
In leuker nieuws: op 11 maart staat mijn eerste echo gepland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |