Ik vond het ook groot SQ, maar mijn echo van 7.2 weken zegt ook 1.15 cm, dat wist ik ook niet meer maar heb het ff gecheckt net.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Oh toch wel 7 weken?
Ik heb een vertekend beeld van mm's![]()
Fijn
Bizar als je dat in % gaat berekenen hoeveel zo'n embryo de eerste weken in omvang toeneemt elke dagquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:53 schreef marel88 het volgende:
Wat fijn, Skittles!
[..]
Ik vond het ook groot SQ, maar mijn echo van 7.2 weken zegt ook 1.15 cm, dat wist ik ook niet meer maar heb het ff gecheckt net.
Ja, bizarquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bizar als je dat in % gaat berekenen hoeveel zo'n embryo de eerste weken in omvang toeneemt elke dag
Ik heb dat ook maar dan met een meisje, ik heb t altijd over haar en zij...quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:47 schreef Skittles het volgende:
Was een beetje moeilijk te meten, eerste meting 6w+5 en de tweede keer 7w precies, maar ze vergat daar foto's van te maken. En met de laatste metingen waar ik de foto's van heb gaf het apparaat het niet meer aan. Er is ook veel totaal langs me heen gegaan moet ik eerlijk bekennen.
Er kwam een gyn binnen en die zat me heel enthousiast half uit elkaar te rammelen van hoooi, gefeliciteerd! Dat is van jou, wat een wonder hè, wat leuk! En ik zat maar naar het scherm te grijnzen en te kijken naar het hartje![]()
Is het trouwens gek als ik al vanaf het begin het gevoel heb dat het een jongetje is? Ik noem de kleine hummel ook structureel 'hij' waarop vriend dan corrigeert 'of zij', oja of zij natuurlijk..
Mental image van een klein babyhandje uit je...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Bolletje... het volgende:
Succes Chanty!!! Ik zal je nog even pm'en
Hier heeft Joopie volgens mij de uitgang gevonden, met z'n vingersauw!!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mental image van een klein babyhandje uit je...
Zo voelt het welquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mental image van een klein babyhandje uit je...
Kan dat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Bolletje... het volgende:
Hier heeft Joopie volgens mij de uitgang gevonden, met z'n vingersauw!!
Ik heb geen idee, maar als hij druk is dan voelt het nu wel zoquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
boks wat betreft de mental image trouwens![]()
Ik heb 2 kittens borstvoeding gegevenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:59 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zo voelt het wel
Wie had er hier nu dromen over bevallen van een kat? Ik had vannacht zo'n zelfde droom![]()
Ik gaf wel flesvoeding
Whaha BE, ik was echt helemaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik heb 2 kittens borstvoeding gegeven
Huuuuuuquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar als hij druk is dan voelt het nu wel zo
Gelukkig zijn we niet de enige die deze droom hebben gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whaha BE, ik was echt helemaal
in de war vanmorgen, en toen bedacht ik mij dat ik die droom eerder had gehoord/ gelezen
Ik ben net geen 28 weken maar mijn buik is ook soms hard en strak dus het zal wel normaal zijn. Zolang ze geen pijn doen, hoeven we niet te panikeren. Ik heb er eens voor gebeld naar mijn gyn en die zei dat het normaal is tenzij ze pijn doen en als je er veel hebt. Ik veronderstel dat je niet altijd een harde buik hebt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:06 schreef Aisly het volgende:
Succes Chanty!![]()
Skittles een knipper![]()
![]()
Hier sinds een dag of 3 echt een harde en strakke buik. Pff dat voelt niet al te fijn. En elke keer als de kleine beweegt voel je dat precies langs m'n buik gaanMisschien groeispurt ofzo waardoor het nu allemaal net iets krapper (voelt als TE krap..) is daarbinnen? Of is zo'n strakke en harde buik normaal vanaf een week of 33?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |