Rond 11 was ze er nog, dus op zich valt het meequote:Op woensdag 19 februari 2014 17:05 schreef Kimpossible het volgende:
Hee euhh, heb ik Burdie gemist of missen we Burdie?
Mensendieck misschien? Trekt in elk geval heel nuchtere mensen aan, zo nuchter dat ik me de zweverige van het stel voelquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty spannend!
Nikki trots op je huisvrouwengedrag, bevalt het?![]()
Ik moet me toch écht eens gaan bezighouden met het zoeken naar een zwangerschapscursus.
Maar ik ben een beetje anti-pufclubjes en heb al snel een geitenwollensokken gevoel erbij.
Ben ook heel stiekem geneigd het niet te gaan doen, maar heb mezelf er alleen maar mee ben ik bang.
Hier 2 katten maar nooit over borstvoedingssessies met de katten gehadquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:12 schreef rebel-angel het volgende:
Die kattendromen he komen die nou alleen voor bij mensen die echt een kat hebben ?
Fee-nix beterschap voor je pokkenkindje en sterkte voor jou.
De dreumes hier is gelukkig opgedroogd en jeuk vrij.
Ben er nog hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:05 schreef Kimpossible het volgende:
Hee euhh, heb ik Burdie gemist of missen we Burdie?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben er nog hooralleen een beetje teruggetrokken in mijn eigen coconnetje.
Voel me niet erg tof.
Ik heb vorige x ook helemaal niks gedaan en heb absoluut niet het gevoel iets gemist te hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty spannend!
Nikki trots op je huisvrouwengedrag, bevalt het?![]()
Ik moet me toch écht eens gaan bezighouden met het zoeken naar een zwangerschapscursus.
Maar ik ben een beetje anti-pufclubjes en heb al snel een geitenwollensokken gevoel erbij.
Ben ook heel stiekem geneigd het niet te gaan doen, maar heb mezelf er alleen maar mee ben ik bang.
Dank je! Fijn dat het bij jou al weer over is... Hier was het echt op z'n ergst vandaag. Ik denk morgen nog een rotdagje en dat het dan wel weer op z'n retour gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:12 schreef rebel-angel het volgende:
Fee-nix beterschap voor je pokkenkindje en sterkte voor jou.
De dreumes hier is gelukkig opgedroogd en jeuk vrij.
Ik ga zwangerfit doen, een sportles voor zwangeren om fit te blijven, met naar keuze een aantal theorielessen die je ook kunt skippen, zou dat wat kunnen zijn?quote:[b]Op woensdag 19 februari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |