abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:23:27 #76
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136888987
*O* voor de wisselweken

Verder ben ik er klaar voor: het gesprek! Vandaag secretly pregnant :+ Collega's zeiden dat het me erg goed gelukt is de buik de verhullen. Je zou hooguit denken dat ik van mezelf een beetje voller ben. Wijd blousje, jasje, sjaaltje en je bekken kantelen en buik wat intrekken doen wonderen. Verder niet achterover hangen als ik zit. Dus dit moet ik wel vol kunnen houden totdat er een goed moment in het gesprek komt om het aan te kaarten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Chanty op 20-02-2014 08:11:14 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136889025
Heel goed gelukt, toitoitoi!
pi_136889038
Chanty :D
Succes meid!
pi_136889206
Ziet er goed uit Chanty!
Succes! *O*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136889305
Chanty, succes!
Ik had het niet verwacht, maar het is je inderdaad gelukt om je buik te verhullen :D Leuk blousje!
Het jasje ziet er wel uit alsof je het van je man hebt geleend ofzo, net zoals je ook boyfriendjeans hebt ;)
bedoel ik niet verkeerd hoor :@ Maar met jouw lijf kan je normaal gesproken véél strakkere jasjes aan en deze ziet er vooral op de eerste foto gewoon groot uit

Zet 'm op! *O*
pi_136889342
Gefeliciteerd Gateway, wat een mooierd *O*

Verhullen is goed gelukt Chanty, succes vandaag!
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:34:44 #82
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136889363
Wow chanty, das idd goed gelukt! Heel veel succes vanmiddag!

*O* voor de wissels van klap en Enf

:* voor Nikki; ik vond mijn verlof eerst ook een beetje gek, maar inmiddels ben ik een echte luilak en vind ik het heerlijk dat ik na zon rotnacht als vannacht nog een uurtje kan tukken. Ik hoop dat het voor jou ook vlug went! Oh en 7 maart zei je he? Ik vind 5 maart zo leuk. Ik wil 5 maart. Of 15 :D m.a.w. Klap mag echt eerst!

Wups wat een mooie stats! Doe mij er ook maar zo 1 O+

Ik zag nog een GTT voorbij komen, meh! Succes tap!

Loj :* alle tips die ik ken zijn je al gegeven, hoop dat je je vlug beter voelt!

Musique wat rottig, rustig aan maar!

Hier na een prutnacht met vervelende kerel (ga op je eigen plek tis al krap genoeg hier }:| en stop met snurken en hijgen en tandenknarsen en in m'n gezicht ademen aub) en een irritante kat (ben je wakker vrouwtje? Mauw mauw ik hoor het wel mauw mauw) toch nog een uurtje kunnen slapen. Ben helemaal geradbraakt joh. Vanmiddag even naar de stad voor een verlenging van m'n telefoonabonnement en langs t paard met mams en dan nog wat huishoudelijks en dan is t wel weer mooi :@

Gisterenavond was het hier overigens anderhalf uur lang heel gezellig met waxinelichtjes en elkaar. De stroom was in de halve stad uitgeschakeld door een grote storing :o alles zwart! Heel erg gek om te zien. Benieuwd of er over 9 maanden extra baby's geboren worden :Y)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:38:24 #83
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136889549
Dank jullie :D

@Dyre, dit jasje moet je eigenlijk gesloten dragen dan zit het heel erg mooi getailleerd. Maar dicht kan ie niet meer :') Maar zogezien ideaal om open te laten hangen omdat hij dan wat wijder valt dan mijn andere jasjes.

Moet zeggen dat de foto ook wat vertekend. Heb van mezelf een enorm klein hoofd (mutsen, brillen zijn ook altijd te groot) dus op de foto lijkt het nu ook totaal niet in verhouding door de hoek waaruit hij genomen is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136889557
Goed gelukt hoor Chanty!
S. 2014
J. 2016
pi_136889877
Chanty dat doe je goed! Je ziet er niets van! Heel veel succes straks!

KimP :* voor de rottige nachten!

Mijn vriend is idd zelf fysio en die denkt ook aan ischias / zenuwpijn. Hij heeft net al aan mijn been getrokken en enigszins geprobeerd de zenuwknelling los te krijgen maar het helpt nog niet echt. Moet nu een bekkenband om van hem, mag niet meer bukken en vanavond gaan we oefeningen doen die ik dagelijks moet herhalen. Hoop dat het snel overgaat want dit is echt hell zeg!

Nu toch maar bijles geven, zowiezo laatste keer dat ik er heen ga :)
pi_136890074
Chanty goed gelukt! Succes!
pi_136890369
Chanty good luck!

Burd, voel je al wat?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136890627
Chanty! :D Wat heb je dat goed verborgen zo :Y Veel succes voor straks *O*
pi_136890655
Gateway, nog van harte *O*

En hurray voor alle mijlpalen :)
pi_136890826
Veel succes Chanty! Nikki, dat verlof went best snel ;) Musique, wat handig een eigen fysio! Hopelijk voel je je snel beter :)

Ik heb vanochtend bij de bibliotheek boeken over bevallen gehaald en we hebben net de cosleeper neergezet zodat we de katten nog kunnen leren dat het niet hun bed is. Als we of Arie zelf slapen blijven ze beneden, maar normaal gesproken liggen ze graag in het grote bed, dus om te voorkomen dat ik elke dag het bedje opnieuw moet opmaken ivm kattenharen doen we toch een poging ze weg te houden... Matrasje zit nu nog ingepakt, dus dat is handig oefenen :)
pi_136890892
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef Dot. het volgende:
Veel succes Chanty! Nikki, dat verlof went best snel ;) Musique, wat handig een eigen fysio! Hopelijk voel je je snel beter :)

Ik heb vanochtend bij de bibliotheek boeken over bevallen gehaald en we hebben net de cosleeper neergezet zodat we de katten nog kunnen leren dat het niet hun bed is. Als we of Arie zelf slapen blijven ze beneden, maar normaal gesproken liggen ze graag in het grote bed, dus om te voorkomen dat ik elke dag het bedje opnieuw moet opmaken ivm kattenharen doen we toch een poging ze weg te houden... Matrasje zit nu nog ingepakt, dus dat is handig oefenen :)
Wij hebben de katten van de slaapkamer verbannen sinds Saar er is. Maar dat kwam omdat we haar ook vaak/vaker bij ons in bed pakten (om te knuffelen enzo), en dan kwam ze er als een grote haarbal weer uit. Dus toen gezegd, dan maar geen katten meer bij ons op de slaapkamer. Ik mis ze soms nog steeds, was altijd zo gezellig O+.

We hebben trouwens 4 langharige katten, dat scheelt waarschijnlijk ook een hoop overigens.
pi_136891332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wij hebben de katten van de slaapkamer verbannen sinds Saar er is. Maar dat kwam omdat we haar ook vaak/vaker bij ons in bed pakten (om te knuffelen enzo), en dan kwam ze er als een grote haarbal weer uit. Dus toen gezegd, dan maar geen katten meer bij ons op de slaapkamer. Ik mis ze soms nog steeds, was altijd zo gezellig O+.

We hebben trouwens 4 langharige katten, dat scheelt waarschijnlijk ook een hoop overigens.
Op zich zou ik dat ook een goed idee vinden, maar volgens mij hoeft dat niet zo van mijn vriend. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat als ze niet mee naar bed mogen eigenlijk, want we hebben er een die dan vlot urenlang aan de deur gaat krabben en we hebben in de huiskamer geen kattenbak, dus ze moeten wel naar de eerste verdieping kunnen. We hebben een houten vloer op de begane grond en ze hebben sinds de verhuizing nogal wel eens een ongelukje, dus ik neem het risico van een mooie zwarte kattenurinevlek toch liever niet. De een heeft een eigen plekje in de slaapkamer naast het bed waar ze eigenlijk altijd ligt, dus die durf ik nog wel mee te nemen, maar de jongste ligt ook graag op ons, dus die mag niet in de buurt van een slapende baby komen

Wij hebben twee htk-poezen, maar soms lijken ze ook wel langharig :P
pi_136891631
Gateway en vrouw gefeliciteerd met jullie mooie dochter *O*

Ziet er goed uit Chanty, succes!

Ennnn terug van de gyn!
O+ We hebben een duidelijke knipper O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136891675
Jeeeej skittles!! hoever ben je nu?
S. 2014
J. 2016
pi_136891683
Skittles een knipper! Gefeliciteerd *O*
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:43:28 #96
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136891874
Wat fijn Skittles *O*!

Hoe ver ben je nu :)?

Chanty :D, dat kan je idd nog goed verbergen zeg! Heel veel succes!
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:45:01 #97
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_136891918
Yeeee een knipper voor skittles *O*

En chanty heel veel succes op je gesprek ^O^
W
Z
E
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:45:23 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_136891935
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:36 schreef Skittles het volgende:
Gateway en vrouw gefeliciteerd met jullie mooie dochter *O*

Ziet er goed uit Chanty, succes!

Ennnn terug van de gyn!
O+ We hebben een duidelijke knipper O+

SPOILER
Top! Fijn! 8,5 mm al, dan zal je UD wel wat naar voren gaan :D O+
disclaimer
pi_136891967
Wiehoe Skittles *O* *O*

Wat betreft katten: Mogen absoluut niet meer op de kamer komen. Sowieso gaat degene die wel de kamer binnenkwam ALTIJD op mijn kant van het bed liggen, maar sinds ik een keer een vlo daar aantrof (en ja, ik behandel mijn poezels zeer regelmatig) zijn ze verbannen. Heel jammer voor ze. Daarbij komt dat ik licht allergisch blijk voor katten en dat niet echt een goede bijdrage levert aan de netelroos die me zo nu en dan teistert.

Ohja Chanty!! Succes bij het gesprek!!
Tralalalaaa
pi_136891969
Succes met je sollicitatie Chanty!!

Mooie echo Skittles, wat fijn een knipper *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')