SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Chanty op 20-02-2014 08:11:14 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Wij hebben de katten van de slaapkamer verbannen sinds Saar er is. Maar dat kwam omdat we haar ook vaak/vaker bij ons in bed pakten (om te knuffelen enzo), en dan kwam ze er als een grote haarbal weer uit. Dus toen gezegd, dan maar geen katten meer bij ons op de slaapkamer. Ik mis ze soms nog steeds, was altijd zo gezelligquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef Dot. het volgende:
Veel succes Chanty! Nikki, dat verlof went best snelMusique, wat handig een eigen fysio! Hopelijk voel je je snel beter
![]()
Ik heb vanochtend bij de bibliotheek boeken over bevallen gehaald en we hebben net de cosleeper neergezet zodat we de katten nog kunnen leren dat het niet hun bed is. Als we of Arie zelf slapen blijven ze beneden, maar normaal gesproken liggen ze graag in het grote bed, dus om te voorkomen dat ik elke dag het bedje opnieuw moet opmaken ivm kattenharen doen we toch een poging ze weg te houden... Matrasje zit nu nog ingepakt, dus dat is handig oefenen
Op zich zou ik dat ook een goed idee vinden, maar volgens mij hoeft dat niet zo van mijn vriend. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat als ze niet mee naar bed mogen eigenlijk, want we hebben er een die dan vlot urenlang aan de deur gaat krabben en we hebben in de huiskamer geen kattenbak, dus ze moeten wel naar de eerste verdieping kunnen. We hebben een houten vloer op de begane grond en ze hebben sinds de verhuizing nogal wel eens een ongelukje, dus ik neem het risico van een mooie zwarte kattenurinevlek toch liever niet. De een heeft een eigen plekje in de slaapkamer naast het bed waar ze eigenlijk altijd ligt, dus die durf ik nog wel mee te nemen, maar de jongste ligt ook graag op ons, dus die mag niet in de buurt van een slapende baby komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij hebben de katten van de slaapkamer verbannen sinds Saar er is. Maar dat kwam omdat we haar ook vaak/vaker bij ons in bed pakten (om te knuffelen enzo), en dan kwam ze er als een grote haarbal weer uit. Dus toen gezegd, dan maar geen katten meer bij ons op de slaapkamer. Ik mis ze soms nog steeds, was altijd zo gezellig.
We hebben trouwens 4 langharige katten, dat scheelt waarschijnlijk ook een hoop overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:36 schreef Skittles het volgende:
Gateway en vrouw gefeliciteerd met jullie mooie dochter![]()
Ziet er goed uit Chanty, succes!
Ennnn terug van de gyn!
We hebben een duidelijke knipper
Top! Fijn! 8,5 mm al, dan zal je UD wel wat naar voren gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |