de enige die dat niet schint te snappen ben jijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]Je snapt ook wel dat de vergelijking niet opgaat.
Hij fietst ergens midden in de nacht. Iets wat de meeste mensen niet doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Was er een inbraak?
Was er anderzijds aan te nemen dat ts een inbreker was?
voila je antwoord
en als de inbreker snel was weggefietst hadden ze hem ook wel gepaktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Manke het volgende:
inbrekers, die reden gebruiken ze altijd, dit is gewoon bezigheidstherapire voor hen.
Alsof een inbreker naar een politiewagen gaat fietsen om een praatje te maken
onzin.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, want dat is een compleet ander scenario, iets met appels en peren enzo.
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en als de inbreker snel was weggefietst hadden ze hem ook wel gepakt
nee het gaat over de staande houding. Was de politie gerechtigd om de kleurling staande te houden? Ondanksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, want dat is een compleet ander scenario, iets met appels en peren enzo.
zoeken er meer moeten doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Manke het volgende:
Ik ga ook eens het strafwetboek lezen, best handig
Die zaak stamt uit 1976, toen was er nog geen sprake van de huidige identificatieplicht, die heeft pas in 2005 zijn huidige vorm gekregen, dus dat is een non argument en is niet vergelijkbaar met TS zijn relaas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hollende_kleurling-arrest
[..]
sterker nog, IK doe dat iedere dag behalve vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij fietst ergens midden in de nacht. Iets wat de meeste mensen niet doen
Ongebruikelijk, maar ongebruikelijk handelen op zich is nog geen aanleiding tot ergens van verdacht zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij fietst ergens midden in de nacht. Iets wat de meeste mensen niet doen
gewoon een truuk van de politie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Manke het volgende:
inbrekers, die reden gebruiken ze altijd, dit is gewoon bezigheidstherapire voor hen.
Alsof een inbreker naar een politiewagen gaat fietsen om een praatje te maken
Ik ga ook eens het strafwetboek lezen, best handig
Troll.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sterker nog, IK doe dat iedere dag behalve vrijdag en zaterdag
en dan zie ik toch altijd andere mensen op straat, je punt?
ahhahahahahahahahahaahahahquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die zaak stamt uit 1976, toen was er nog geen sprake van de huidige identificatieplicht, die heeft pas in 2005 zijn huidige vorm gekregen, dus dat is een non argument en is niet vergelijkbaar met TS zijn relaas.
Finkersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ongebruikelijk, maar ongebruikelijk handelen op zich is nog geen aanleiding tot ergens van verdacht zijn.
Dat doet me denken aan de voorstelling van Herman Finkers:
Je begrijpt dat schelden de weg van de minste weerstand is en dat dit mij alleen nog maar meer overtuigd van mijn gelijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
duw die erwtjes weg en stop een sok in je broek, dan wil ik misschien iets typen, niet voor eeen zaadcontainer met overgewicht met de viva voor dr kop
als ts de enige op straat is (op een maandag notabene) is het iets opvallender. op een vrijdag komt het meer voor dat mensen in de nacht fietsen. als TS in een kleine stad woont is het natuurlijk ook vrij verdachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sterker nog, IK doe dat iedere dag behalve vrijdag en zaterdag
en dan zie ik toch altijd andere mensen op straat, je punt?
Echt wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ongebruikelijk, maar ongebruikelijk handelen op zich is nog geen aanleiding tot ergens van verdacht zijn.
Dat doet me denken aan de voorstelling van Herman Finkers:
vrouwen op leeftijdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je begrijpt dat schelden de weg van de minste weerstand is en dat dit mij alleen nog maar meer overtuigd van mijn gelijk?
fout! Pas na een staande houding mag de politie om jouw id vragen. Dus de vraag is nog steeds of de staande houding terecht was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die zaak stamt uit 1976, toen was er nog geen sprake van de huidige identificatieplicht, die heeft pas in 2005 zijn huidige vorm gekregen, dus dat is een non argument en is niet vergelijkbaar met TS zijn relaas.
Niet echt vergelijkbaar met 's nachts over straat fietsen hè?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt wel.
Of wil je beweren dat je als een volslagen onbekende in een school rondloopt terwijl je daar niks te zoeken hebt, dat je dan niet verdacht bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |