dat zijn weer de huisregels van de winkel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is om die reden dat er wel een tassencontrolebeleid wordt ingevoerd, al dan niet met bewakers. Waar je overigens niet aan mee hoeft te werken.
Vanzelfsprekend kijkt de politie wel even vreemd op als je uit de lokale AH komt gerend.
Er was geen sprake van een inbraakgebied.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Helemaal eens.
In de OP staat dat TS met een fiets wegfietst, wat dus ook verdacht is opzich (iets met: ik heb net ingebroken, nu moet ik zorgen dat ik zo snel mogelijk wegkom). En hopppaaaaa, grond voor het vragen naar zijn ID. En dat in een inbraakgebied.
precies, als vrouw kun je het beste zo hard mogelijk wegrennen, niet verzetten dat helpt je nietsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, het manneke heeft aandacht nodig, blijkbaar komt hij dat tekort, iemand moet hem dat toch geven?
Maar ik heb het vermoeden inderdaad dat negeren nog het beste werkt.
In de OP voert de agente aan dat veel inbraken voorkomen, neem ik aan dat het een gebied is waar veel inbraken voorkomen, en dus is de agente in kwestie gerechtigd en deed TS vet moeilijk en lopen we al 4 delen te discussiėren om niks wat voor zichzelf spreekt en Life2.0 is bij deze bevestigd als een kuttroll.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Indien en voorzover het inderdaad om inbraakpreventie gaat. Maar dat kan een doorsnee burger niet weten en dus ook niet of de agent in kwestie dat ter plekke uit zijn duim staat te zuigen om toch maar zijn zin door te drammen.
Dat weet jij niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:09 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Er was geen sprake van een inbraakgebied.
Nee ze zei dat er 's avonds inbrekers zijn enz.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de OP staat voert de agente aan dat veel inbraken voorkomen, neem ik aan dat het een gebied is waar veel inbraken voorkomen, en dus is de agente in kwestie gerechtigd en deed TS vet moeilijk en lopen we al 4 delen te discussiėren om niks wat voor zichzelf spreekt en Life2.0 is bij deze bevestigd als een kuttroll.
maar art? bron? ljr? ????quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet het eens minder op de man (of vrouw) spelen en wat meer kijken naar wat er daadwerkelijk getyped wordt, niks van wat jij beweerd kan ondersteund worden door de wetgeving, wat ik ( en vele anderen) beweren wel.
Ik begrijp dat het voor jou heel moeilijk te verkroppen is als een vrouw intelligenter is dan jij dus probeer eens niet naar het geslacht te kijken, dan worden discussies als deze wat toleranter.
Was vergeten om een 'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja dat KAN
maar dan moet het eerst aangegeven staan, met een redelijk doel en duur, zo niet; DAN NIET HAHHAHA
Zowel winkeldiefstal als inbraak zijn misdrijven, waarmee de acties van de politie nu eenmaal verband houden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee.
Dat komt omdat een ah een supermarkt is en niet het huis van een burger waar in is gebroken, wtf lul je nou
Oh, in mijn straat niks van gemerkt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee ze zei dat er 's avonds inbrekers zijn enz.
Ja maar die zijn er altijd.
Als dat een argument is dan mag je overal ter wereld altijd gefouilleerd worden. Zo werkt het niet gelukkig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de OP voert de agente aan dat veel inbraken voorkomen, neem ik aan dat het een gebied is waar veel inbraken voorkomen, en dus is de agente in kwestie gerechtigd en deed TS vet moeilijk en lopen we al 4 delen te discussiėren om niks wat voor zichzelf spreekt en Life2.0 is bij deze bevestigd als een kuttroll.
Ja joh, artikel 8a politiewet geldt niet voor TS, alleen voor Marokkanenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef Keith_Bakker het volgende:
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk ts
staat dat in de apv?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de OP voert de agente aan dat veel inbraken voorkomen, neem ik aan dat het een gebied is waar veel inbraken voorkomen, en dus is de agente in kwestie gerechtigd en deed TS vet moeilijk en lopen we al 4 delen te discussiėren om niks wat voor zichzelf spreekt en Life2.0 is bij deze bevestigd als een kuttroll.
Nee, maar dat zullen wij, als burgers, nooit weten. Helaas. Dat is een kritiekpuntje, maar neemt niet weg dat als TS daadwerkelijk niks te verbergen had, hij gewoon zijn ID had kunnen laten zien en dan was die binnen 2 minuten weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:11 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Als dat een argument is dan mag je overal ter wereld altijd gefouilleerd worden. Zo werkt het niet gelukkig.
Nogmaals, laat mij dan zien waar ik iets typ wat onwaar is! Inplaats van mij uit te maken voor vanalles wat zou je dat toch wel op zijn minst kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat deed ik eerst, maar toen je tot drie keer toe dezelfde onwaarheden ging posten moest ik toch even kijken welke idioot er toch steeds op invoeren drukte
jij slimmer dan mij? okay nee ik wil wel spelen, bring it onbegin maar bij het begin dan
doe niet zo zielig omdat je zelf te dom bent om argumenten en feiten aan te dragen, homo met een calimerocomplexquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]Jij verdient echt een ban. Serieus.
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, laat mij dan zien waar ik iets typ wat onwaar is! Inplaats van mij uit te maken voor vanalles wat zou je dat toch wel op zijn minst kunnen doen.
Bij het begin? The big bang? Wat verwacht je nu van me?
Ik heb mijn privacy te verbergen, wat er nog van over is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar dat zullen wij, als burgers, nooit weten. Helaas. Dat is een kritiekpuntje, maar neemt niet weg dat als TS daadwerkelijk niks te verbergen had, hij gewoon zijn ID had kunnen laten zien en dan was die binnen 2 minuten weg.
Je komt wel verdacht vaak terug op mijn homo zijn, ben je soms onzeker over jezelf?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
doe niet zo zielig omdat je zelf te dom bent om argumenten en feiten aan te dragen, homo met een calimerocomplex
Hopelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je via het internet hackt, zullen ze vast op een of andere manier achter het IP-adres komen.
Hopelijk.quote:Als je in de AH steelt, zal je op een of andere manier herkend worden dmv camera's,
Hopelijk.quote:Als je inbreekt in een buurt, zal je DNA ongetwijfeld gevonden worden, en hebben ze een naam. Maar het gezicht?!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik heb mijn privacy te verbergen, wat er nog van over is.
deel 1 al hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, laat mij dan zien waar ik iets typ wat onwaar is! Inplaats van mij uit te maken voor vanalles wat zou je dat toch wel op zijn minst kunnen doen.
Bij het begin? The big bang? Wat verwacht je nu van me?
Als ts daar niks verkeerd doet zie ik het hele punt van die identificatie niet. Die is ongegrond en daarmee is het aan ts om daar wel of niet aan mee te werken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar dat zullen wij, als burgers, nooit weten. Helaas. Dat is een kritiekpuntje, maar neemt niet weg dat als TS daadwerkelijk niks te verbergen had, hij gewoon zijn ID had kunnen laten zien en dan was die binnen 2 minuten weg.
Nog niet, de naam op het ID moet overeenkomen met de naam die ze in hun achterhoofd hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hopelijk.
[..]
Hopelijk.
[..]
Hopelijk.
Met al bovenstaande zaken heb je de identiteit van de dader nog niet te pakken. Met het opvragen van het ID wel.
pm je nummer maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]Zoals ik al zei: agente weet je naam en geboortedatum. Nou. Woehoeeeeee. Nu gaat ze je stalken. OMG. Wat erg!
bron?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, in mijn straat niks van gemerkt?
Ik denk dat als TS op een normale wijze had gereageerd en had gevraagd naar de omstandigheden daar niet moeilijk over gedaan zou zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Indien en voorzover het inderdaad om inbraakpreventie gaat. Maar dat kan een doorsnee burger niet weten en dus ook niet of de agent in kwestie dat ter plekke uit zijn duim staat te zuigen om toch maar zijn zin door te drammen.
TS hoeft niets verkeerd te doen. Er kan een vermoeden zijn, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Als ts daar niks verkeerd doet zie ik het hele punt van die identificatie niet. Die is ongegrond en daarmee is het aan ts om daar wel of niet aan mee te werken.
Nou Howhoeee nu weten ze mijn naam en geboorte datum, nu kunnen ze de wereld reden OMG. Wat fijn!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]Zoals ik al zei: agente weet je naam en geboortedatum. Nou. Woehoeeeeee. Nu gaat ze je stalken. OMG. Wat erg!
quote:De heroļnebezittende, agenten bijtende kleurling wordt van beide beschuldigingen vrijgesproken.
Oftewel: jankzak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nou Howhoeee nu weten ze mijn naam en geboorte datum, nu kunnen ze de wereld reden OMG. Wat fijn!
nu maar hopen dat ze dit lezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:15 schreef Life2.0 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hollende_kleurling-arrest
Misschien handig als je in plaats van alleen de eerste regel ook de rest van het artikel en verwante artikelen / referenties leest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ja joh, artikel 8a politiewet geldt niet voor TS, alleen voor Marokkanen
Ik ben niet aan het janken, ik scheld niet, ik beledig niet.quote:
Waar zie jij stalking staan? Ik zie het niet hoor. Ik zie preventief fouilleren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Misschien handig als je in plaats van alleen de eerste regel ook de rest van het artikel en verwante artikelen / referenties leest.
De identificatieplicht is namelijk in leven geroepen met het doel de politieman te ondersteunen in het uitoefenen van zijn taak. Ik wist niet dat het stalken van burgers daar ook onder valt.
De morele vraag in deze is inderdaad of het algemeen belang, in deze uitvoerend vertegenwoordigd door de politie, zwaarder weegt dan het belang van het individu. En of de politie inderdaad naar de letter van de wet handelt, of dat zij af en toe voor het gemak naar goeddunken handelt. Gelet op de verschillende misstanden bij politie en justitie de laatste decennia kan dat laatste zeker niet worden uitgesloten. Om die reden acht ik het niet meer dan billijk dat TS zich van de juistheid van het handelen van de politie vergewist. Indien dat juist handelen eenmaal is vastgesteld, waaruit vervolgens een voldoende rechtsgrond blijkt voor het vorderen van het ID, dient TS dan wel zijn ID te tonen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik heb mijn privacy te verbergen, wat er nog van over is.
wat fouillerenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij stalking staan? Ik zie het niet hoor. Ik zie preventief fouilleren.
Oh is dat het probleem? tja,. projectie blijft een lastig probleem in de psychologie, maar ik heb een relatie hoor, overigens ook geen overgewicht, niet dat dat er iets toe doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar art? bron? ljr? ????
gewoon roepen dat jij single dikke vlotte sterke vrouw veel slimmer bent dan mannen en daar je kracht uit halen
en vanavond op de bank je volvreten met vette troep omdat niemand respect voor jou heeft
ts is niet gefouilleerd schatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lees de OP en deel 1 t/m deze post nog maar eens, dan mag je weer mee praten.
maar mocht de politie ts staande houden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De morele vraag in deze is inderdaad of het algemeen belang, in deze uitvoerend vertegenwoordigd door de politie, zwaarder weegt dan het belang van het individu. En of de politie inderdaad naar de letter van de wet handelt, of dat zij af en toe voor het gemak naar goeddunken handelt. Gelet op de verschillende misstanden bij politie en justitie de laatste decennia kan dat laatste zeker niet worden uitgesloten. Om die reden acht ik het niet meer dan billijk dat TS zich van de juistheid van het handelen van de politie vergewist. Indien dat juist handelen eenmaal is vastgesteld, waaruit vervolgens een voldoende rechtsgrond blijkt voor het vorderen van het ID, dient TS dan wel zijn ID te tonen.
Samengevat: TS moet zijn IS tonen als het aannemelijk is dat de politie dat op basis van juiste rechtsgronden doet. TS moet dat niet doen om de politie het werk alleen maar gemakkelijk te maken.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ts is niet gefouilleerd schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |