Als ts daar niks verkeerd doet zie ik het hele punt van die identificatie niet. Die is ongegrond en daarmee is het aan ts om daar wel of niet aan mee te werken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar dat zullen wij, als burgers, nooit weten. Helaas. Dat is een kritiekpuntje, maar neemt niet weg dat als TS daadwerkelijk niks te verbergen had, hij gewoon zijn ID had kunnen laten zien en dan was die binnen 2 minuten weg.
Nog niet, de naam op het ID moet overeenkomen met de naam die ze in hun achterhoofd hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hopelijk.
[..]
Hopelijk.
[..]
Hopelijk.
Met al bovenstaande zaken heb je de identiteit van de dader nog niet te pakken. Met het opvragen van het ID wel.
pm je nummer maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]Zoals ik al zei: agente weet je naam en geboortedatum. Nou. Woehoeeeeee. Nu gaat ze je stalken. OMG. Wat erg!
bron?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, in mijn straat niks van gemerkt?
Ik denk dat als TS op een normale wijze had gereageerd en had gevraagd naar de omstandigheden daar niet moeilijk over gedaan zou zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Indien en voorzover het inderdaad om inbraakpreventie gaat. Maar dat kan een doorsnee burger niet weten en dus ook niet of de agent in kwestie dat ter plekke uit zijn duim staat te zuigen om toch maar zijn zin door te drammen.
TS hoeft niets verkeerd te doen. Er kan een vermoeden zijn, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Als ts daar niks verkeerd doet zie ik het hele punt van die identificatie niet. Die is ongegrond en daarmee is het aan ts om daar wel of niet aan mee te werken.
Nou Howhoeee nu weten ze mijn naam en geboorte datum, nu kunnen ze de wereld reden OMG. Wat fijn!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]Zoals ik al zei: agente weet je naam en geboortedatum. Nou. Woehoeeeeee. Nu gaat ze je stalken. OMG. Wat erg!
quote:De heroïnebezittende, agenten bijtende kleurling wordt van beide beschuldigingen vrijgesproken.
Oftewel: jankzak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:16 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nou Howhoeee nu weten ze mijn naam en geboorte datum, nu kunnen ze de wereld reden OMG. Wat fijn!
nu maar hopen dat ze dit lezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:15 schreef Life2.0 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hollende_kleurling-arrest
Misschien handig als je in plaats van alleen de eerste regel ook de rest van het artikel en verwante artikelen / referenties leest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ja joh, artikel 8a politiewet geldt niet voor TS, alleen voor Marokkanen
Ik ben niet aan het janken, ik scheld niet, ik beledig niet.quote:
Waar zie jij stalking staan? Ik zie het niet hoor. Ik zie preventief fouilleren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Misschien handig als je in plaats van alleen de eerste regel ook de rest van het artikel en verwante artikelen / referenties leest.
De identificatieplicht is namelijk in leven geroepen met het doel de politieman te ondersteunen in het uitoefenen van zijn taak. Ik wist niet dat het stalken van burgers daar ook onder valt.
De morele vraag in deze is inderdaad of het algemeen belang, in deze uitvoerend vertegenwoordigd door de politie, zwaarder weegt dan het belang van het individu. En of de politie inderdaad naar de letter van de wet handelt, of dat zij af en toe voor het gemak naar goeddunken handelt. Gelet op de verschillende misstanden bij politie en justitie de laatste decennia kan dat laatste zeker niet worden uitgesloten. Om die reden acht ik het niet meer dan billijk dat TS zich van de juistheid van het handelen van de politie vergewist. Indien dat juist handelen eenmaal is vastgesteld, waaruit vervolgens een voldoende rechtsgrond blijkt voor het vorderen van het ID, dient TS dan wel zijn ID te tonen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik heb mijn privacy te verbergen, wat er nog van over is.
wat fouillerenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij stalking staan? Ik zie het niet hoor. Ik zie preventief fouilleren.
Oh is dat het probleem? tja,. projectie blijft een lastig probleem in de psychologie, maar ik heb een relatie hoor, overigens ook geen overgewicht, niet dat dat er iets toe doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar art? bron? ljr? ????
gewoon roepen dat jij single dikke vlotte sterke vrouw veel slimmer bent dan mannen en daar je kracht uit halen
en vanavond op de bank je volvreten met vette troep omdat niemand respect voor jou heeft
ts is niet gefouilleerd schatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lees de OP en deel 1 t/m deze post nog maar eens, dan mag je weer mee praten.
maar mocht de politie ts staande houden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De morele vraag in deze is inderdaad of het algemeen belang, in deze uitvoerend vertegenwoordigd door de politie, zwaarder weegt dan het belang van het individu. En of de politie inderdaad naar de letter van de wet handelt, of dat zij af en toe voor het gemak naar goeddunken handelt. Gelet op de verschillende misstanden bij politie en justitie de laatste decennia kan dat laatste zeker niet worden uitgesloten. Om die reden acht ik het niet meer dan billijk dat TS zich van de juistheid van het handelen van de politie vergewist. Indien dat juist handelen eenmaal is vastgesteld, waaruit vervolgens een voldoende rechtsgrond blijkt voor het vorderen van het ID, dient TS dan wel zijn ID te tonen.
Samengevat: TS moet zijn IS tonen als het aannemelijk is dat de politie dat op basis van juiste rechtsgronden doet. TS moet dat niet doen om de politie het werk alleen maar gemakkelijk te maken.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ts is niet gefouilleerd schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |