SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat alleen de Rasmussen-rel in 2007 bij die reeks in de buurt komtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De vorige keer leverde het een hoop topics op.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Mooie TV ook. Mag van mij nog wel eens gebeurenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
We zullen zien wat er gebeurd. Ergens hoop ik wel stiekem dat het nog eens gebeurd:p
![]()
![]()
Ik keek nog even naar het oude topic. En een paar minuten voordat het gebeurde was er deze post:quote:![]()
Inside job. Of Kemkers zit op FOK!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef Wombcat het volgende:
Ik keek nog even naar het oude topic. En een paar minuten voordat het gebeurde was er deze post:
[..]Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
B natuurlijkquote:
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Wat een droeftoeters die Noren. Ga maar lekker naar huis, die eventuele medaille op de ploegenachtervolging is jullie niet gegund.![]()
Waarom kwalificeer je je dan? Het is niet alsof je nu pas de laatste weken ziet dat je kansloos bent
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bokko faalt altijd
Trekt z'n ploeggenoten mee in z'n loserdomLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat een gehuil, de tering. Huilden wij ook zo hard toen Kramer de 1500m oversloeg?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Als ze zaterdag een medaille winnen, dan was dit de juiste beslissing.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Drebbelman het volgende:
Winnen is belangrijker dan meedoen voor de Noren.![]()
Kramer had ook gewoon de 1500 moeten rijden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Erben lult wel weer uit z'n nek. Bokko is veel meer een 1500 rijder dan een 10000 rijder geworden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Om kansloos 14e te worden...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer had ook gewoon de 1500 moeten rijden.![]()
Ja. Dan moet je niet meedoen op het OKT.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat dus, kansloosquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef JackHerrer het volgende:
Haha, krampachtig Sven verdedigen.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Erben lult wel meer uit zijn nek ... ik word een beetje Erben-moe. Ritsma zegt nog wel zinnige dingen, zoals opletten op Brodkaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Szura het volgende:
Erben lult wel weer uit z'n nek. Bokko is veel meer een 1500 rijder dan een 10000 rijder geworden.![]()
![]()
Maar Kramer had in ieder geval nog een vervanger, die Noren komen niet eens opdagen, zelfs geen reserve.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer had ook gewoon de 1500 moeten rijden.٩๏̯͡๏)۶![]()
Daarom Annettjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef bigE het volgende:
[..]
Erben lult wel meer uit zijn nek ... ik word een beetje Erben-moe. Ritsma zegt nog wel zinnige dingen, zoals opletten op Brodka![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar Kramer had in ieder geval nog een vervanger, die Noren komen niet eens opdagen, zelfs geen reserve.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Dan moet je niet meedoen op het OKT.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Joh die filmpjes heeft de NOS zelf gemaakt Ritsma
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Denk je dat ie wel had meegedaan als er geen vervanger was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar Kramer had in ieder geval nog een vervanger, die Noren komen niet eens opdagen, zelfs geen reserve.![]()
Ik dacht dat Sven in de verkeerde baan reed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lee bevestigt even dat shorttrack moeilijker is dan langebaanOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Daar is god.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heywoodu mist dit hopelijk niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Dat was een olympisch record, nog steeds"
No shit Erben.... wanneer had dat verbroken moeten worden?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ik zag hem net weggaan op tv dus op de stream (die achterloopt) nog snel even gekeken, maar wel gemist dat ie aan kwam enzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heywoodu mist dit hopelijk niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Annette Gerritsen wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef Jason22 het volgende:
Ik denk niet het er vandaag vol zal zitten![]()
heywoodu
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef rubbereend het volgende:
"Dat was een olympisch record, nog steeds"
No shit Erben.... wanneer had dat verbroken moeten worden?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Het ijs blijft heel lang goed? Waar hebben we dat kunnen zien, zelf op de 500 meter was een dweilpauze.![]()
Reclame is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Remzz het volgende:
Het ijs blijft heel lang goed? Waar hebben we dat kunnen zien, zelf op de 500 meter was een dweilpauze.sig verwijderd door FA![]()
Niet anoniem, maar als de vorige Olympisch kampioen die gedubbeld gaat worden door de nieuwe Olympisch kampioen.quote:Géén kloon van tvlxd!![]()
Jan-Willemquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
daar maken ze het ijs natuurlijk wel sneller kapotquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Remzz het volgende:
Het ijs blijft heel lang goed? Waar hebben we dat kunnen zien, zelf op de 500 meter was een dweilpauze.DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Die mevrouw is helemaal happy
DeLuna vindt me dik ;(
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Pino is de mol[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hij doet PJH nog te veel na vind ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Art is wel een baas
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb het eigenlijk de laatste 2 jaar niet meer gezien, begon te vervelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef muzas het volgende:
[..]
hij doet PJH nog te veel na vind ik.
PJH was wel écht een baas![]()
![]()
15 minuten voor van Velde.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Oh verrek, das waar ja. Met zijn tijd van Astana is de kans op gedubbeld worden inderdaad gewoon best grootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet anoniem, maar als de vorige Olympisch kampioen die gedubbeld gaat worden door de nieuwe Olympisch kampioen.
Neuh, vind ik niet, maar wordt eeuwige discussie. Vind Art gewoon een held, zo'n type waarmee je rustig biertje mee kan drinkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef muzas het volgende:
[..]
hij doet PJH nog te veel na vind ik.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Oh dat sowieso, zijn mol-jaar vond ik m ook erg sterk. En buiten wie is de mol ook goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Bombvis het volgende:
zo'n type waarmee je rustig biertje mee kan drinken
Wat voor tijd zou hij schaatsen op de 10k?![]()
Wat is dan de ideale luchtdruk voor de 10km? Op deze afstand heb je minder aan een lage luchtdruk, omdat zuurstofinname belangrijker wordt.![]()
Hadden die Noren ook kunnen doen. Oefenen voor de TP.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef hhh38 het volgende:
Lee laat zich gewoon terugzakken tot achter Kramer en gaat dan achter hem aan stayeren![]()
DENK AAN DE LUCHTCIRCULATIE!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef NEDW het volgende:
Wat is dan de ideale luchtdruk voor de 10km? Op deze afstand heb je minder aan een lage luchtdruk, omdat zuurstofinname belangrijker wordt.![]()
In 35 minuten kan hij het vast wel (geen idee, ben dramatisch met inschatten daarvan, kan zelf niet schaatsen)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, zijn mol-jaar vond ik m ook erg sterk. En buiten wie is de mol ook goed.
Wat voor tijd zou hij schaatsen op de 10k?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |