Ik zag hem net weggaan op tv dus op de stream (die achterloopt) nog snel even gekeken, maar wel gemist dat ie aan kwam enzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heywoodu mist dit hopelijk niet.
Annette Gerritsen wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef Jason22 het volgende:
Ik denk niet het er vandaag vol zal zitten
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef rubbereend het volgende:
"Dat was een olympisch record, nog steeds"
No shit Erben.... wanneer had dat verbroken moeten worden?
Reclame is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Remzz het volgende:
Het ijs blijft heel lang goed? Waar hebben we dat kunnen zien, zelf op de 500 meter was een dweilpauze.
Niet anoniem, maar als de vorige Olympisch kampioen die gedubbeld gaat worden door de nieuwe Olympisch kampioen.quote:
Jan-Willemquote:
daar maken ze het ijs natuurlijk wel sneller kapotquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Remzz het volgende:
Het ijs blijft heel lang goed? Waar hebben we dat kunnen zien, zelf op de 500 meter was een dweilpauze.
hij doet PJH nog te veel na vind ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Art is wel een baas
[ afbeelding ]
Ik heb het eigenlijk de laatste 2 jaar niet meer gezien, begon te vervelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef muzas het volgende:
[..]
hij doet PJH nog te veel na vind ik.
Oh verrek, das waar ja. Met zijn tijd van Astana is de kans op gedubbeld worden inderdaad gewoon best grootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet anoniem, maar als de vorige Olympisch kampioen die gedubbeld gaat worden door de nieuwe Olympisch kampioen.
Neuh, vind ik niet, maar wordt eeuwige discussie. Vind Art gewoon een held, zo'n type waarmee je rustig biertje mee kan drinkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef muzas het volgende:
[..]
hij doet PJH nog te veel na vind ik.
Oh dat sowieso, zijn mol-jaar vond ik m ook erg sterk. En buiten wie is de mol ook goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Bombvis het volgende:
zo'n type waarmee je rustig biertje mee kan drinken
Hadden die Noren ook kunnen doen. Oefenen voor de TP.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef hhh38 het volgende:
Lee laat zich gewoon terugzakken tot achter Kramer en gaat dan achter hem aan stayeren
DENK AAN DE LUCHTCIRCULATIE!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef NEDW het volgende:
Wat is dan de ideale luchtdruk voor de 10km? Op deze afstand heb je minder aan een lage luchtdruk, omdat zuurstofinname belangrijker wordt.
In 35 minuten kan hij het vast wel (geen idee, ben dramatisch met inschatten daarvan, kan zelf niet schaatsen)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, zijn mol-jaar vond ik m ook erg sterk. En buiten wie is de mol ook goed.
Wat voor tijd zou hij schaatsen op de 10k?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |