Ik zuip wel mee, wel duits bier dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Want kratje wedden dat de hele klootzaak daar volgende maand weer op zijn kont ligt vanwege eoa zogenaamd dringends
wel eerder lijkt mequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Want kratje wedden dat de hele klootzaak daar volgende maand weer op zijn kont ligt vanwege eoa zogenaamd dringends
Ach hou je wauwel tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar nee hoor je mag niks zeggen over falend onderhoud of spook-inspecties of ander gevingerverf. Nee je moet gewoon even blijven wachten tot je trein met +2880 overmorgen weer gaat rijden en DAN nog blij zijn dat ie gaat rijden, en DAN nog wachten tot het rapport er over 7 maanden is en DAN mag je pas gaan zeiken van meneer deadlock. MITS daar aanleiding toe is dan he, anders niet
En CS - (noi) - Leiden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:06 schreef James1988 het volgende:
Inmiddels is de reisplanner weer aangepast, de IC Venlo - Den Haag rijdt niet tussen Rotterdam en Den Haag.
Tussen Rotterdam en Den Haag blijft dus over:
- 4x per uur IC van/naar NOI
- 2x per uur sprinter (tot HS)
- Het lijkt er op dit moment op dat de Beneluxtrein ook rijdt, maar dat is niet gegarandeerd.
Normaal rijdt er:
- 4x per uur IC van/naar NOI
- 2x per uur IC van/naar Centraal
- 4x per uur sprinter van/naar Centraal
- Beneluxtrein
Er is dus in ieder geval 40% minder treinaanbod per uur. NS waarschuwt ook dat de wel rijdende treinen korter kunnen zijn of in een andere samenstelling rijden dan gebruikelijk. Best wel opmerkelijk, de treinen die niet rijden tussen Den Haag en Rotterdam rijden normaalgesproken in eigen omlopen en zijn niet gekoppeld aan wat er verder rijdt.
Gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar rijden alle treinen zoals gepland. 4x/uur een sprinter, 4x/u een IC.
Frequentie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:06 schreef DriekOplopers het volgende:
Morgenochtend 06:30 uur mag ik los op BNR-Nieuwsradio.
FREQUENTIESquote:
Zeg Driek, leuk plan hoor, dat eerder korting, maar je weet zelf ook wel dat het systeem dat niet aankan. Later of zelfs géén korting, geen probleem, dat zijn tenslotte features waar de klanten wél wat aan hebben, maar eerder?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:28 schreef DriekOplopers het volgende:
Hmmm, toch niet helemaal met m'n mond vol tanden.
"Na Fyrafiasco nu ook Wisselfiasco".
*zachtjes huilt*
Interview plus downplayen door ProRail hier terug te beluisteren:quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg Driek, leuk plan hoor, dat eerder korting, maar je weet zelf ook wel dat het systeem dat niet aankan. Later of zelfs géén korting, geen probleem, dat zijn tenslotte features waar de klanten wél wat aan hebben, maar eerder?.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FREQUENTIES
Randstad / Lopik
100.1 FM
Amsterdam
101.8 FM
Noord Holland / Wormer
99.9 FM
Het Gooi / Hilversum
99.8 FM
Friesland / Tjerkgaast
95.5 FM
Drenthe Oost / Emmen
95.4 FM
Groningen, Drenthe, Friesland Noord / Smilde
89.6 FM
Overijssel Oost / Dedemsvaart
99.9 FM
Overijssel West / Zwollerskerspel
95.3 FM
Achterhoek en Twente / Lochem
100.2 FM
Gelderland Noord / Ugchelen* (is zender Apeldoorn)
99.9 FM
Gelderland Zuid / Nijmegen
100.1 FM
Limburg / Eys
91.5 FM
Midden Brabant / Tilburg
91.3 FM
Oost Brabant / Mierlo* (is zender Eindhoven)
88.6 FM
West Brabant en Zeeland / Gilze
95.4 FM
Zeeland Zuid / Oostburg
91.5 FM
Zuid-Holland / Rotterdam
91.3 FM
Zuid-Holland / Dordrecht
91.5 FM
Tsja, dat de trein zo had moeten rijden, dat weten we. Dat er "een storing" is, ook. En als je meer info wilt, zoek het maar uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:10 schreef James1988 het volgende:
Lang niet gezien, maar daar is hij weer... een spoorbericht.
[ afbeelding ]
Herstel: uiteraard is er inmiddels een vertraagde trein langs de mijne, die wel gewoon op tijd reed, gevingerverfd. [insert smiley].quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:26 schreef JDude het volgende:
Groeten uit Brabant, waar de treinen wel gewoon rijden.
Mentor wist het ook niet, komt daar bijna nooitquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het aan de machinist vragen
Door aangescherpte plannormen ontstond een conflict tussen de sprinter van Tiel naar Utrecht Centraal en een goederenpad van Utrecht Centraal naar het zuiden. Om dat op te lossen, wordt Utrecht Lunetten door voorgenoemde sprinter richting Utrecht Centraal niet meer bediend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef GlenSpey het volgende:
Gisteravond voor het eerst een slag met de 6000 (sprinter Utrecht - Tiel) gemaakt. Wat me opviel was dat we op de heenweg wél op Utrecht Lunetten stopten, maar op de terugweg opeens niet meerwie weet hoe dit zit?
Denk dat dat meer vergissingen zijn dan bewuste stops. Op een gegeven moment kijk je eigenlijk niet meer naar het dienstkaartje omdat je het al tig keer gedaan hebt, en al helemaal met een stoptrein waarmee je normaal bij ieder station stoptquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:57 schreef ReisT het volgende:
Een conflict dat alleen bestaat áls er op dat moment een goederentrein rijdt en áls alle treinen exact op tijd rijden.
In de praktijk is er dus geen enkele reden om Lunetten over te slaan en sommige machinisten stoppen er gewoon wél ook al is het officieel niet de bedoeling.
mja, in het geval van werken aan de weg zouden de regels af en toe best eens wat strenger mogen zijn, als je ziet wat voor blinde paarden er op de weg rondrijden ...quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:01 schreef dennistd het volgende:
Eigenlijk zouden ze de regels die nu van toepassing zijn op werken aan het spoor eens toe moeten gaan passen op werken aan de weg, dan ziet men pas wat voor idiote regels het eigenlijk zijn...
Eerder die remhendel aanhalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef GlenSpey het volgende:
Gisteravond voor het eerst een slag met de 6000 (sprinter Utrecht - Tiel) gemaakt. Wat me opviel was dat we op de heenweg wél op Utrecht Lunetten stopten, maar op de terugweg opeens niet meerwie weet hoe dit zit?
Tussen automobilisten en wegwerkers zit vaak niets meer dan een paar pionnen en een tijdelijke snelheidsbeperking. Dat zou best wat veiliger mogen, inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, in het geval van werken aan de weg zouden de regels af en toe best eens wat strenger mogen zijn, als je ziet wat voor blinde paarden er op de weg rondrijden ...
Ik heb een paar jaar terug een soortgelijk, maar ondertussen toch net ander akkefietje gehad. Ook ik kreeg een brief van TLS dat ze het saldo van mijn verlopen chipkaart (welgeteld ¤0,15) terug gingen storten op rekeningnummer *******xyz, wat vrij duidelijk niet mijn rekeningnummer was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:22 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Had je gemaild. .
Inmiddels de persoon achter het ingevoerde mailadres gevonden en het bleek zijn rekeningnummer te zijn wat in mijn brief stond. Het komt er op neer dat hij dus per ongeluk mijn chipkaartnummer had ingevoerd.
Met als gevolg dus dat zijn mailadres in mijn account is verschenen en HIJ mijn saldo heeft ontvangen. Dit deelsysteem van de chipkaart is dus zo lek als een mandje....
Ik stuur je straks de zaken uit mijn gesprek met hem naar je toe.
quote:
Ik ben wel eens bijna station Achter de Hoven voorbij gereden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Denk dat dat meer vergissingen zijn dan bewuste stops. Op een gegeven moment kijk je eigenlijk niet meer naar het dienstkaartje omdat je het al tig keer gedaan hebt, en al helemaal met een stoptrein waarmee je normaal bij ieder station stopt
Als je hem 's ochtends rijd vanuit Groningen willen er wel een man of 30-40 uit stappen daar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
niet dat er veel mensen daar in- of uitstappen
hoorde iets over een stroomstoring in een relaiskast in Houtenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:16 schreef Fixers het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand tussen Utrecht en Den Bosch. Dat er 'veel minder' treinen rijden?
brand los zou ik zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag ik hier ook een vraag stellen over de NS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |