zij hebben mazzel. Zij landen op Eelde en gaan dan per bus naar Assenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:31 schreef lezut het volgende:
Lekker voor Sven Kramer, komt ie straks thuis, heeft de media het waarschijnlijk alsnog de hele tijd over wissels
Oja, en wissels zijn techniek... dat kan kapot. Neemt niet weg dat ik ook benieuwd ben naar de oorzaak.
Uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend wel verlengd tot 10 bakken dan hequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:49 schreef James1988 het volgende:
- 2 i.p.v. 4 sprinters per uur tussen Rotterdam en Den Haag HS
twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:54:51Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker donderdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
Zo te zien niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:49 schreef James1988 het volgende:
Zo te zien is NS bezig met het bijwerken van de reisplanner.
Nu vraag ik me echt af hoe een wissel van de een op de andere minuut zo'n catastrophic failure kan vertonen. Samen met drie broertjes op exact hetzelfde moment. En getuige de berichten die ik op Facebook zag hebben er rond Den Haag wel langer dan 10 minuten geen treinen gereden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef James1988 het volgende:
Wat de vliegende neuk.twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:14:43Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker vrijdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
"moet"quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
kan ook zijn door het nieuwe regime, waardoor er meer spoor buiten dienst moet worden genomen dan voorheen
Nog steeds te lang.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:55 schreef James1988 het volgende:
Ineens wordt het donderdagavond. Lekker bezig, ProRail.
Ik zuip wel mee, wel duits bier dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Want kratje wedden dat de hele klootzaak daar volgende maand weer op zijn kont ligt vanwege eoa zogenaamd dringends
wel eerder lijkt mequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Want kratje wedden dat de hele klootzaak daar volgende maand weer op zijn kont ligt vanwege eoa zogenaamd dringends
Ach hou je wauwel tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar nee hoor je mag niks zeggen over falend onderhoud of spook-inspecties of ander gevingerverf. Nee je moet gewoon even blijven wachten tot je trein met +2880 overmorgen weer gaat rijden en DAN nog blij zijn dat ie gaat rijden, en DAN nog wachten tot het rapport er over 7 maanden is en DAN mag je pas gaan zeiken van meneer deadlock. MITS daar aanleiding toe is dan he, anders niet
En CS - (noi) - Leiden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:06 schreef James1988 het volgende:
Inmiddels is de reisplanner weer aangepast, de IC Venlo - Den Haag rijdt niet tussen Rotterdam en Den Haag.
Tussen Rotterdam en Den Haag blijft dus over:
- 4x per uur IC van/naar NOI
- 2x per uur sprinter (tot HS)
- Het lijkt er op dit moment op dat de Beneluxtrein ook rijdt, maar dat is niet gegarandeerd.
Normaal rijdt er:
- 4x per uur IC van/naar NOI
- 2x per uur IC van/naar Centraal
- 4x per uur sprinter van/naar Centraal
- Beneluxtrein
Er is dus in ieder geval 40% minder treinaanbod per uur. NS waarschuwt ook dat de wel rijdende treinen korter kunnen zijn of in een andere samenstelling rijden dan gebruikelijk. Best wel opmerkelijk, de treinen die niet rijden tussen Den Haag en Rotterdam rijden normaalgesproken in eigen omlopen en zijn niet gekoppeld aan wat er verder rijdt.
Gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar rijden alle treinen zoals gepland. 4x/uur een sprinter, 4x/u een IC.
Frequentie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:06 schreef DriekOplopers het volgende:
Morgenochtend 06:30 uur mag ik los op BNR-Nieuwsradio.
FREQUENTIESquote:
Zeg Driek, leuk plan hoor, dat eerder korting, maar je weet zelf ook wel dat het systeem dat niet aankan. Later of zelfs géén korting, geen probleem, dat zijn tenslotte features waar de klanten wél wat aan hebben, maar eerder?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:28 schreef DriekOplopers het volgende:
Hmmm, toch niet helemaal met m'n mond vol tanden.
"Na Fyrafiasco nu ook Wisselfiasco".
*zachtjes huilt*
Interview plus downplayen door ProRail hier terug te beluisteren:quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg Driek, leuk plan hoor, dat eerder korting, maar je weet zelf ook wel dat het systeem dat niet aankan. Later of zelfs géén korting, geen probleem, dat zijn tenslotte features waar de klanten wél wat aan hebben, maar eerder?.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FREQUENTIES
Randstad / Lopik
100.1 FM
Amsterdam
101.8 FM
Noord Holland / Wormer
99.9 FM
Het Gooi / Hilversum
99.8 FM
Friesland / Tjerkgaast
95.5 FM
Drenthe Oost / Emmen
95.4 FM
Groningen, Drenthe, Friesland Noord / Smilde
89.6 FM
Overijssel Oost / Dedemsvaart
99.9 FM
Overijssel West / Zwollerskerspel
95.3 FM
Achterhoek en Twente / Lochem
100.2 FM
Gelderland Noord / Ugchelen* (is zender Apeldoorn)
99.9 FM
Gelderland Zuid / Nijmegen
100.1 FM
Limburg / Eys
91.5 FM
Midden Brabant / Tilburg
91.3 FM
Oost Brabant / Mierlo* (is zender Eindhoven)
88.6 FM
West Brabant en Zeeland / Gilze
95.4 FM
Zeeland Zuid / Oostburg
91.5 FM
Zuid-Holland / Rotterdam
91.3 FM
Zuid-Holland / Dordrecht
91.5 FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |