Goh zou hetquote:Op maandag 17 februari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is die David Endt ook voor Ajax.
Dat was gewoon een comedy. Ik heb nog nooit zo'n pedante man gezien. Dacht eigenlijk steeds dat ik naar jiskefet aan het kijken was.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh zou het![]()
Dit was mooi, die docu over Sjakie. Nog steeds superfanatiek.
Hij is wel een mannetje ja. In ieder geval geen saaie lul daarom ook leuk om naar te kijken. En best nog wel fit voor zijn leeftijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was gewoon een comedy. Ik heb nog nooit zo'n pedante man gezien. Dacht eigenlijk steeds dat ik naar jiskefet aan het kijken was.
Dat vindt Sjaak waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is wel een mannetje ja. In ieder geval geen saaie lul daarom ook leuk om naar te kijken. En best nog wel fit voor zijn leeftijd.
Kees is de maat waar Tong het altijd over heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
Kees stond achter het doel. Klinkt bekend.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snelle Jelle is mijn voetbalheld.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees is de maat waar Tong het altijd over heeft.
Deze opmerking vind ik een tikkeltje ongepast.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig was John Troost niet uitgenodigd.
Hij past meer binnen jouw oeuvre inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik een tikkeltje ongepast.
Nou, inderdaad ja!quote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij past meer binnen jouw oeuvre inderdaad.
Wie?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Machlasje werd niet zo goed bediend bij Ajax
Wou jij een knal voor je eikel?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sok op dieven, hij bedoelde dief op sokken.
We zagen ze een kwartier geleden al tijdens een promo.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef marcodej het volgende:
Als K2 hier niet in zit, dan eet ik mijn schoen op.
Om de ballen op te pompen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef satecl het volgende:
Kuijt volgend jaar terug in Rotterdam, ben ik bang.
Kan nog best een jaartje mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef satecl het volgende:
Kuijt volgend jaar terug in Rotterdam, ben ik bang.
Aad is god, check anders zijn cv op zijn site.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef satecl het volgende:
Nillis door Aad de Mos naar PSV gehaald. Aad300 heeft er echt verstand van
link?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad is god, check anders zijn cv op zijn site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Laatste 25 jaar niks meer gewonnen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topper die Aad
Dat merk je aan alles ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:14 schreef Pascalus het volgende:
Kieft wil aardig zijn over Aad maar hij heeft eigenlijk een hekel aan hem.
Maar wel Cruijff gemaakt tot een wereldtopper.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste 25 jaar niks meer gewonnen.
Hij is zelf af en toe ook niet goed bij zijn paasei, maar laat zijn teams wel leuk spelen.quote:
In een jaar waarin Ajax en PSV heel kut warenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Wel Champions League gehaald met Willem II
En met AZ bijna de EL-finale gehaald...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Wel Champions League gehaald met Willem II
AZ speelde toen ook veel leuker dan onder Van Gaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En met AZ bijna de EL-finale gehaald...
Die Portugese kut-keeper
Rechtsback Kromkamp kwam soms uit op Linksbuitenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ speelde toen ook veel leuker dan onder Van Gaal.
daarom werd feyenoord kampionquote:Op maandag 10 maart 2014 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In een jaar waarin Ajax en PSV heel kut waren
en Julio Cruzquote:Op maandag 10 maart 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daarom werd feyenoord kampion
vd armoede
Aan elkaar gepraat door Leo Driessen, dit was net een beetje teveel van het goede, ik heb hem maar uitgezet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef J.Pistone het volgende:
Oscar en Ronaldinho vergelijken en Jones en Terry vergelijken wat is dit voor bagger.
Het is al vanaf half elf een ander programma.quote:
Ja ik moest even mijn dagelijkse portie flinterdunne aardappelschijfjes verorberen, dus ik was even absent.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is al vanaf half elf een ander programma.
Jezus inderdaad, wat een waanzin. Boos gaan schakelen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Scrummie het volgende:
Dat Voetbal Iconen programma verkoos zojuist Sneijdertje boven van Hanegem in een all time Oranje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
Volgens mij lag het niet aan de keeper van Sporting dat AZ eruit vloog.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En met AZ bijna de EL-finale gehaald...
Die Portugese kut-keeper
Die kopte wel in de 122e minuut die bal erin.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij lag het niet aan de keeper van Sporting dat AZ eruit vloog.
Ik ben toch bang dat je geheugen je wat in de steek begint te laten.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kopte wel in de 122e minuut die bal erin.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef J.Pistone het volgende:
Oscar en Ronaldinho vergelijken en Jones en Terry vergelijken wat is dit voor bagger.
Die comment gaat over het programma Voetbal Iconen, niet over Helden van de Velden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]Precies mijn idee. Daarom kijk ik het ook niet meer want dit is echt te gek voor woorden om daar je aandacht aan te geven als ze al met dit soort onzinvergelijkingen komen.
Rommelig, raar in elkaar gezet programma inderdaad. Helden van de Velden is prima.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die comment gaat over het programma Voetbal Iconen, niet over Helden van de Velden.
Maar Voetbal Iconen is een waardeloos programma inderdaad.
Donderstraal op joh, waardeloze gozerquote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan zet ik het tv'tje uit. Wat een naar mannetje is dat zeg, terecht stadionverbod.
Johannes is lief toevallig.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan zet ik het tv'tje uit. Wat een naar mannetje is dat zeg, terecht stadionverbod.
quote:
Toen waren er geen jongens die op hun veertiende parasiteerden rond de kapperszakenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen werd er nog mannelijk gespeeld.
Dat moet wel he, anders had hij hem niet gezien.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad was ook altijd in het uitgaansleven.
op basis van een wedstrijdje tegen AIKquote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef tong80 het volgende:
Zlatan werd binnen gehaald als grootste Zweedse talent ooit. Bakte er niks van. ±D
±P
Waar sloeg dat eigenlijk op?quote:
Ja dat weet ik, maar het is toch triest als je je zo laat kennen. Je weet dat je in beeld gebracht kan worden, dan ga je er toch niet zo bij zitten als je club een mooie goal scoort.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zlatan schopte hem in de interland ervoor kapot
Vd Vaart was ook van binnen klaar met Ajax toenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het is toch triest als je je zo laat kennen. Je weet dat je in beeld gebracht kan worden, dan ga je er toch niet zo bij zitten als je club een mooie goal scoort.
En nu ook klaar met Sylvie van binnenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Vaart was ook van binnen klaar met Ajax toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |