Hij is zelf af en toe ook niet goed bij zijn paasei, maar laat zijn teams wel leuk spelen.quote:
In een jaar waarin Ajax en PSV heel kut warenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Wel Champions League gehaald met Willem II
En met AZ bijna de EL-finale gehaald...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Wel Champions League gehaald met Willem II
AZ speelde toen ook veel leuker dan onder Van Gaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En met AZ bijna de EL-finale gehaald...
Die Portugese kut-keeper
Rechtsback Kromkamp kwam soms uit op Linksbuitenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ speelde toen ook veel leuker dan onder Van Gaal.
daarom werd feyenoord kampionquote:Op maandag 10 maart 2014 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In een jaar waarin Ajax en PSV heel kut waren
en Julio Cruzquote:Op maandag 10 maart 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daarom werd feyenoord kampion
vd armoede
Aan elkaar gepraat door Leo Driessen, dit was net een beetje teveel van het goede, ik heb hem maar uitgezet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef J.Pistone het volgende:
Oscar en Ronaldinho vergelijken en Jones en Terry vergelijken wat is dit voor bagger.
Het is al vanaf half elf een ander programma.quote:
Ja ik moest even mijn dagelijkse portie flinterdunne aardappelschijfjes verorberen, dus ik was even absent.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is al vanaf half elf een ander programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |