quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:02 schreef Uccie het volgende:
Jeuz, wat is Renate oud geworden in 4 jr
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ook net zo'n blije kop als Romme.
Wij zijn gewoon jong geblevenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:02 schreef Uccie het volgende:
Jeuz, wat is Renate oud geworden in 4 jr
Dat zal het zijnquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef Pandaplint het volgende:
Groenewold heeft zo'n christelijke kop dat ik oorijzers bij haar kapsel denk
Wat ging er door je heen?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef snellejelle het volgende:
Ze moeten Bob vragen wat hij toen dacht
Wij christenen noemen dat een lesbisch hoofd.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vond het meteen al zeer grappigquote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
Op Fok was het 10 pagina's lang: "NEEEEEE!!!! "NOOOO!!!" "Huh?"" "" "
" "WTF!"
Ik ga een link zoeken.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
" "WTF!"
Marco is nu teleurgesteldquote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef Pandaplint het volgende:
dat grappen-topic was wel een hoogtepunt van het toernooi.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
" "WTF!"
Het paint topic inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat grappen-topic was wel een hoogtepunt van het toernooi.
Daar ga ik dan ook maar een linkje voor zoeken straksquote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al die plaatjestopicsquote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Jan Bols.quote:
Er zit copyright op de fotoquote:
Wie heeft deze foto genomen?quote:
Snelste topic van dat toernooi.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
" "WTF!"
Er staat een Gianni Romme door de lettertjes heenquote:
Leo Vogelzang ofzoquote:
Verweij kwam in de buurtquote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze OS heeft nog niet z'n hotshot gehad. Zoals Bradbury, Jacobellisfail of Kramer
De 500 meter shorttrack finale past wel in dat rijtje.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze OS heeft nog niet z'n hotshot gehad. Zoals Bradbury, Jacobellisfail of Kramer
Hij gaat lekker op een kratjebier op het middenterrein zittenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef Montov het volgende:
Romme wil eigenlijk helemaal niet coachen.
Deeltje te vroeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
OWS / [Schaatsen] 23/02 - 10.000 meter mannen, deeltje huit (8)
Christie en Smeekens komen in de buurt ja. Jacobellis part II ook enigszinsquote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
De 500 meter shorttrack finale past wel in dat rijtje.
De rest is natuurlijk perfectquote:Op maandag 17 februari 2014 21:10 schreef Redefine het volgende:
Volgende fragment. Toevallig weer Kemkers. Nog een fragment, weer Kemkers. En nog een en nog een.
heb je nog ergens het deel van er na?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
OWS / [Schaatsen] 23/02 - 10.000 meter mannen, deeltje huit (8)
OWS / [Schaatsen] 23/02 - 10.000meter mannen , deeltje neufquote:Op maandag 17 februari 2014 21:12 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
heb je nog ergens het deel van er na?
Inderdaad. Het is meer dan langs de kant staan..quote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef alors het volgende:
Ja leuk Kemkers bash, hoeveel medailles hebben zijn pupillen inmiddels opgehaald?
Op het moment dat het fout gaat.quote:
Wat een geniaal topicquote:Op maandag 17 februari 2014 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
OWS / [Schaatsen] 23/02 - 10.000meter mannen , deeltje neuf
De schaatsers krijgen binnenkort de streep te zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Snelheidsmeter langs de baan zetten, zichtbaar voor de schaatsers.
Toptrainer, falende wedstrijdcoach?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is meer dan langs de kant staan..
Dat herinnerde ik me dus nog, dat ik even niet keek, de radio aanzette en Erben meteen begon te panieken.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op het moment dat het fout gaat.
Ik zie ook liever Heather dan Bergsmaquote:Op maandag 17 februari 2014 21:15 schreef Redefine het volgende:
Bergsma ziet liever Heather langs de baan.
ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 21:15 schreef Redefine het volgende:
Bergsma ziet liever Heather langs de baan.
Wtf toen was ik er ook bij op FOK!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
OWS / [Schaatsen] 23/02 - 10.000meter mannen , deeltje neuf
weet ie in elk geval dat shorttrack het helemaal niet gaat wordenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef Zorro het volgende:
"Ik ben niet echt een goede ronderijder"
Hij rijdt liever vierkant, eigenlijk.
Nee, is altijd al zo geweest.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft Romme nu hele kleine ogen? Of lijkt dat zo?
Ik nietquote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wtf toen was ik er ook bij op FOK!![]()
Zware nacht gehad met Renatequote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft Romme nu hele kleine ogen? Of lijkt dat zo?
En dan die lijn projecteren.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef Redefine het volgende:
De schaatsers kunnen ook met Google glasses gaan rijden, met de rondetijden.
Tja, soort zoekt soort hèquote:
Yep.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef geindoctrineerd het volgende:
Michel is wel echt overal beter in...
Dat is dan weer jammerquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, die zitten binnen de kortste keren in Ik Hou van Holland met een wortel op de kop.
Dat tweede woord, doen ze wel goed.quote:
Het staat 7-4. Dus nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef geindoctrineerd het volgende:
Michel is wel echt overal beter in...
Michelgod.quote:
ze snappen niet dat je x2 moet tellen als je een steen in elk vak hebt....quote:
Telt toch amper mee in de medaillespiegel.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef DeLuna het volgende:
Zal me niks verbazen als Bob het niet haalt. En wat maakt het uit, brons hebben we al zat.
Het is gewoon echt goed ook nog.quote:
De VS en Canada tellen # medailles boven het goud, dus daar telt het zeker welquote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Telt toch amper mee in de medaillespiegel.
Dat leerden we vroeger nog op school. Maar de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze snappen niet dat je x2 moet tellen als je een steen in elk vak hebt....
Hmmm dan toch wel...ik wil wel boven de VS eindigenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
De VS en Canada tellen # medailles boven het goud, dus daar telt het zeker wel
Echt, laat die gast een gelegenheidsbandje beginnen met Tuitert op gitaar en Bell aan de cowbell.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon echt goed ook nog.
Ik besef me net... Morgen tijdens de wedstrijd zit ik in een afspraak met een 2 Duitsers en 2 Amerikanen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmmm dan toch wel...ik wil wel boven de VS eindigen
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef Kowloon het volgende:
Wat negatief hier. BobIk hoop juist wel dat hij een medaille haalt.
Hoeveel atleten heeft de VS?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmmm dan toch wel...ik wil wel boven de VS eindigen
En Bob en Jorrit als backings.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, laat die gast een gelegenheidsbandje beginnen met Tuitert op gitaar en Bell aan de cowbell.
Ja, wat wil je, samen met Van Velzen, de slechtste zanger van Nederland.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon echt goed ook nog.
Oranje hoedje opquote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef me net... Morgen tijdens de wedstrijd zit ik in een afspraak met een 2 Duitsers en 2 Amerikanen.
Die regel is voor mij ook nieuw.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze snappen niet dat je x2 moet tellen als je een steen in elk vak hebt....
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef me net... Morgen tijdens de wedstrijd zit ik in een afspraak met een 2 Duitsers en 2 Amerikanen.
Ja 200+ denk ik...daaromquote:
Slecht gepland, het is al tijden bekend op welke dag de 10k gereden wordt. Heb alle afstanden al tijden in mijn agenda staan.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe laat is de laatste rit ongeveer? Heb afspraak van 15.30uur tot (op z'n laatst) 17.00uur. Ik denk dat ik 't finaal ga missen en zelfs in de auto niks mee kan krijgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik heb de middag vrij gepland van afspraken en al duidelijk gemaakt dat de radio om 14u aan gaat.
(zit daarna dan wel tot 19u op kantoor om die tijd in te halen)
Ik hoop het ook wel. Maar ik heb niet het idee dat hij in vorm is ofzo. Maargoed, we gaan het zienquote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef Kowloon het volgende:
Wat negatief hier. BobIk hoop juist wel dat hij een medaille haalt.
Al tikt een Hockey team ook aardig aan :pquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe laat is de laatste rit ongeveer? Heb afspraak van 15.30uur tot (op z'n laatst) 17.00uur. Ik denk dat ik 't finaal ga missen en zelfs in de auto niks mee kan krijgen.
Mannen en vrouwen ook nog denk ik, wellicht meerdere 4-mansbobsquote:Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Al tikt een Hockey team ook aardig aan :p
Zijn OKT-tijd is wel 18 seconden beter dan het PR van Swings (beide tijden uit Heerenveen). Dat moet toch perspectief bieden.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop het ook wel. Maar ik heb niet het idee dat hij in vorm is ofzo. Maargoed, we gaan het zien
Kansloos, nu al. Gewoon niet gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb morgenochtend juist sollicitatie
Zei dat ik in de middag niet kon
De Jong start iets voor half 4.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe laat is de laatste rit ongeveer? Heb afspraak van 15.30uur tot (op z'n laatst) 17.00uur. Ik denk dat ik 't finaal ga missen en zelfs in de auto niks mee kan krijgen.
Ik zeg het gewoon dat er schaatsen is en dat ik dat wil zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb morgenochtend juist sollicitatie
Zei dat ik in de middag niet kon
Yessss, ik kan de eerste rondjes van Bob in de auto luisteren.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef Montov het volgende:
[..]
De Jong start iets voor half 4.
Bergsma om iets over 4 uur. Half 5 is het afgelopen.
Je hoort het wel aan de toeterturkenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Yessss, ik kan de eerste rondjes van Bob in de auto luisteren.De rest is gewoon een verrassing als ik weer de auto in stap.
Die job is toch al bijna binnen, komt goedquote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kansloos, nu al. Gewoon niet gaan.
Nog een reden om niet te kijken, maar dat was ik sowieso al van plan, want Champions League voetbal.quote:
quote:
Achter elke deur. Mag jij raden hoe hij die opent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef Redefine het volgende:
Sjinkie heeft vast ook in elke kamer een Sanibroyeur. Zo'n baas is het wel.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Achter elke deur. Mag jij raden hoe hij die opent.
Dat doet hij heel rustigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Achter elke deur. Mag jij raden hoe hij die opent.
Die Noren gaan met de minuut meer balenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Oei dopingcontrole, die medailles kunnen we alvast inleveren.
Goede reden om weg te zappenquote:
Ik heb de pool op kantoor gewonnenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef Cee het volgende:
M'n voorspelling van de 10km is trouwens uitgekomen. De wedstrijd wel gemist maar ook dat voorspelde ik.
Mijn stream hield er 6 rondjes voor het einde mee op. Hoerenzooi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef Cee het volgende:
M'n voorspelling van de 10km is trouwens uitgekomen. De wedstrijd wel gemist maar ook dat voorspelde ik.
Chocolade-cake; het brons, de oil.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb de pool op kantoor gewonnende prijs, een chocolade-cakeje
Als je dan tenminste een echte Pool had gewonnen, had je de badkamer kunnen verbouwen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Gelukkig won er niet weer een pool, net als op de 1500..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je dan tenminste een echte Pool had gewonnen, had je de badkamer kunnen verbouwen.Ik moest weer veel te hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Zeker waar, ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
Raar altijd om een gezicht bij zo'n stem te zien
Huldiging liep wat uit, ze komen zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef Yaku het volgende:
Sorry, heb ik iets gemist? Waar is iedereen?
En Erica houdt van ons! Wij zijn kanjers!quote:
ijsdansen =/= kunstrijdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef The_Avatar het volgende:
die kale mag wel weg. met zijn dans verslag = geen sport.
Nee, bummer. Je vóelt hem gewoon aankomen en dan anticlimax.quote:
Hans, Hansiousiast. Ik denk dat de beginletter wel uitmaakt inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef snellejelle het volgende:
Erica, Erben, Enthousiast. Zou 't 'm in de E zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |