Ja en Twente.quote:
Komkom aan VI is ook wel het een of ander niet in de haakquote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
En dit is dus waarom Studio Voetbal zo'n aidsprogramma is.
Eens!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
En dit is dus waarom Studio Voetbal zo'n aidsprogramma is.
Donderstraal op!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Komkom aan VI is ook wel het een of ander niet in de haak
Je weet echt nooit wat VI brengtquote:Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Komkom aan VI is ook wel het een of ander niet in de haak
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Caland het volgende:
Gelukkig stelt Derksen wel kritische vragen aan bevriende voetbalpersoonlijkheden.
Derksen en Cruijff zijn al meer dan 25 jaar financieel aan elkaar verbonden.quote:
Jillert Anema op Nederland 1, dan is het stil op straat.quote:
Echt hèquote:Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Caland het volgende:
Gelukkig stelt Derksen wel kritische vragen aan bevriende voetbalpersoonlijkheden.
De hypocrisie aan tafel is echt ongekend stuitend. Mijn god zeg...quote:Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Johan toch nog even z'n vriendje verdedigen
Die mogen bij deze hun VI-Hooligans seizoenskaart inleveren.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel die OWS kijken misschien?
Gaan wij de hele wereld doer.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Met Bert aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer
Er is zelfs al een tweede deel van het fucking curling topic. Dan moet je je toch wel even sterk afvragen wat je op dat moment in je leven aan het doen bent.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mogen bij deze hun VI-Hooligans seizoenskaart inleveren.
Vind ik ook. De boefjes. Ik weet niet eens wat er nu is eigenlijk. Dat programma met Wennemars zeker?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mogen bij deze hun VI-Hooligans seizoenskaart inleveren.
Dat is voor 90% op het conto te schrijven van ene Johannes_V. Wat een staatsmongool is dat zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is zelfs al een tweede deel van het fucking curling topic. Dan moet je je toch wel even sterk afvragen wat je op dat moment in je leven aan het doen bent.
Lekker showen in de Worp voor wat zwerversquote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef Pascalus het volgende:
Bert moet gewoon weer in de Spitfre gaan rijden. Lekker wijf ernaast.
Hij woont in Limburg, om de hoek bij Van Bommel.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Deventer-Heerenveen valt best mee qua reistijd.
Fortuna Sittard, dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij woont in Limburg, om de hoek bij Van Bommel.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Heet die vent nou serieus Jimmy Kankerkoek, of is mijn stream zo brak?
Ja zo heet hij...kan hij ook niks aan doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Donderstraal op joh mafkeesquote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Hij heet echt zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Nee, je hoort gewoon wat je wil horen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Calderwood dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, je hoort gewoon wat je wil horen.
Je zou natuurlijk ook een tv kunnen kopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Calderwood dus..
Mijn stream is enorm kut.
Er staat een 70" in mijn rug debielquote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een tv kunnen kopen.
Het boeit echt niemand, dus doe maar niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tering, ik loop achter.. Ik ga aangeven wanneer het hier start.
Nu begonnen ze over het item.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tering, ik loop achter.. Ik ga aangeven wanneer het hier start.
En dan toch op een stream kijkenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er staat een 70" in mijn rug debiel.
Je moeder boeit het wel, die riep heel vrolijk "ja!" en stootte toen haar kop tegen de onderkant van mijn bureau.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het boeit echt niemand, dus doe maar niet.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er staat een 70" in mijn rug debiel.
Linkerscherm Fok! en wat verslagen, rechts Johan.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan toch op een stream kijken
Juist... Debiel.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder boeit het wel, die riep heel vrolijk "ja!" en stootte toen haar kop tegen de onderkant van mijn bureau.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder boeit het wel, die riep heel vrolijk "ja!" en stootte toen haar kop tegen de onderkant van mijn bureau.
Moet je nagaan hoe bekend die gozer is.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat was Zivkovic niet maar Kappelhof
Je bedoelt je bureau van puur goud?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
XD LOLquote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bedoelt je bureau van puur goud?
Komt anders wel vaker voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Wat! Hij sprak alleen Frans toen hij uit coma kwam. Wat is dit voor verhaal
ja wat daarna kwam ook, ontvoerd door Volendammers en wat nog meerquote:Op maandag 17 februari 2014 20:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Komt anders wel vaker voor.
bron?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Komt anders wel vaker voor.
Wat Rens allemaal vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is je VI hooligans ondertitel gebleven?
Rens vindt dit niet leuk.
Kan hij niets aan doen dat hij tegen van die gemankeerde spelers moet aantreden.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:02 schreef pablo1989 het volgende:
Speelde goed omdat Propper en Vejinovic faalde
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:02 schreef pablo1989 het volgende:
Nog even Castaignos bashen met z'n pedante maniertjes, eng mannetje dat.
Zeker weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:02 schreef pablo1989 het volgende:
Is gewoon niet zo slim. En dat is nog best een understatement.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:02 schreef pablo1989 het volgende:
Het boek van Gijp had iets van acht regels per pagina en pagina's die helemaal leeg waren.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die boekie van VI zijn echt lettergrootte 16, en max 10 regels per pagina. Gaat hard dan.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:02 schreef pablo1989 het volgende:
ow yeahhquote:Op maandag 17 februari 2014 21:13 schreef DrDentz het volgende:
Mijn op 1 na favoriete nummer van Johan, op 1 blijft toch de Maandagmiddag Deadline Blues.
dorpsidiootquote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef Buitendam het volgende:
maak 'm af johan. Gevaarlijke gek is het. Eng mannetje.
Een groot brein.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef pablo1989 het volgende:
Die chick heeft een flinke voorhoofd
HOEM HOEM HOEMquote:Op maandag 17 februari 2014 21:15 schreef Gramulanion het volgende:
Hij heeft altijd Hip Hóp muziek op.
Ja.quote:
Joh.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Twente wordt geen kampioen en doet ook niet tot de laatste speeldag mee.
ISOT is een dorpsidioot.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Marsman, de opvolger van Victor Valdes volgens ISOT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die oranje snor?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk er al naar uit om bij de LIDL dat schitterende VI collector's item te halen
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Bedankt voor het delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef DrDentz het volgende:
De voetbalvrienden kwamen door de files naar de studio om vervangen te worden door een filmpje van een schijtende hond.
Ze zijn net een kwartier terug.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Normaal 2135-2140 ongeveer inderdaad. Of zou er nog een reclameblok komen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Hier kan ik echt uren naar blijven kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten die Oscar Harris bekostigen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Normaal 2135-2140 ongeveer inderdaad. Of zou er nog een reclameblok komen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef DrDentz het volgende:
De voetbalvrienden kwamen door de files naar de studio om vervangen te worden door een filmpje van een schijtende hond.
Dat is beter dan als Kantineheld voor lul gezet te worden door Wilfried.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef Buitendam het volgende:
Voetbalvrienden zijn voor niks gekomen
Ze klinken nogal happig voor aandacht, dus ik denk dat zij dat anders zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is beter dan als Kantineheld voor lul gezet te worden door Wilfried.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |