De hypocrisie aan tafel is echt ongekend stuitend. Mijn god zeg...quote:Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Johan toch nog even z'n vriendje verdedigen
Die mogen bij deze hun VI-Hooligans seizoenskaart inleveren.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel die OWS kijken misschien?
Gaan wij de hele wereld doer.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Met Bert aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer
Er is zelfs al een tweede deel van het fucking curling topic. Dan moet je je toch wel even sterk afvragen wat je op dat moment in je leven aan het doen bent.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mogen bij deze hun VI-Hooligans seizoenskaart inleveren.
Vind ik ook. De boefjes. Ik weet niet eens wat er nu is eigenlijk. Dat programma met Wennemars zeker?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mogen bij deze hun VI-Hooligans seizoenskaart inleveren.
Dat is voor 90% op het conto te schrijven van ene Johannes_V. Wat een staatsmongool is dat zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is zelfs al een tweede deel van het fucking curling topic. Dan moet je je toch wel even sterk afvragen wat je op dat moment in je leven aan het doen bent.
Lekker showen in de Worp voor wat zwerversquote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef Pascalus het volgende:
Bert moet gewoon weer in de Spitfre gaan rijden. Lekker wijf ernaast.
Hij woont in Limburg, om de hoek bij Van Bommel.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Deventer-Heerenveen valt best mee qua reistijd.
Fortuna Sittard, dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij woont in Limburg, om de hoek bij Van Bommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |