quote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent nu de laatste der mohikanen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Smoofie kijk eens dat facebook filmpje wat ik heb geüpload
strijden tot het eindquote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent nu de laatste der mohikanen.
VI HOO-LI-GANS!!!quote:
Deze gast van PunchOutBattlesquote:Op maandag 17 februari 2014 23:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
Steen is wel een van de grootste aidsleiers in Nederland.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze gast van PunchOutBattles![]()
"We willen rellen zuipen snuiven. Vechten in het duister."
Steen doet er ook aan mee
Ik neem niet de moeite om het te kijken, maar ga mn nest opzoeken.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze gast van PunchOutBattles![]()
"We willen rellen zuipen snuiven. Vechten in het duister."
Steen doet er ook aan mee
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem niet de moeite om het te kijken, maar ga mn nest opzoeken.
Gegroet.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Enige goede rap van Nederlandse bodem.
Is wel een plek waar veel gesnoven zal gaan worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Frenchcore. Heb meerdere filmpjes maar wat vind je? Goede chillplek ja?
Nee man.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is wel een plek waar veel gesnoven zal gaan worden.
Ligt eraan. Ik wil niet te hard werken. Mocht jij ook geen baangarantie vinden met een degelijk loon, vind jij het dan erg om nooit de arbeiderswijk te ontstijgen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Lr, ik vroeg het me al een tijdje af, maar zullen we tijdens Ajax-AZ trouwen?
Er zijn maar 4 mensen die er mogen komen. Werd wel geblowed voor het werd verbouwd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar jaartjes.
Gewoon op mijn boot man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik wil niet te hard werken. Mocht jij ook geen baangarantie vinden met een degelijk loon, vind jij het dan erg om nooit de arbeiderswijk te ontstijgen?
Dan is het goed. Zal ik mijn langere haar ook wel behouden is mijn rol duidelijker.quote:
Alliance.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zal ik mijn langere haar ook wel behouden is mijn rol duidelijker.
Wel een ingame bruiloft toch in de Stormwind cathedral?
Elan maakt mij sinds gister ook belachelijk. Tot nu toe snijd ik enkel nog horizontaal voor aandacht, maar als hij mijn game historie nog 1x belachelijk maakt...quote:
Nee, me de nieuwe theme in OG, lijkt me OG geschikter voor mijn barbaarse achtergrond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zal ik mijn langere haar ook wel behouden is mijn rol duidelijker.
Wel een ingame bruiloft toch in de Stormwind cathedral?
quote:"VN sluit ogen voor Noord-Korea"De VN-Veiligheidsraad mag niet langer de ogen sluiten voor de gruweldaden van het Noord-Koreaanse regime. Dat zegt Human Rights Watch in reactie op het VN-rapport over de mensenrechtensituatie in Noord-Korea waarvan vandaag de eerste resultaten naar buiten kwamen.
Ook Amnesty International vindt dat de Veiligheidsraad meer druk op Noord-Korea moet uitoefenen om de gruwelijke situatie te verbeteren. "De burgers van Noord-Korea hebben de steun van de VN-Veiligheidsraad en de Mensenrechtenraad nodig. Die moeten hun macht en invloed gebruiken."
Nazi's
In het VN-rapport schrijft de mensenrechtencommissie dat de Noord-Koreaanse regering zich op grote schaal schuldig maakt aan ernstige schendingen van de mensenrechten. Er gebeuren gruwelijke, onbeschrijflijke dingen die te vergelijken zijn met het werk van de nazi's in de Tweede Wereldoorlog.
De commissie heeft een jaar lang onderzoek gedaan naar de situatie in het land.
Human Rights Watch zegt dat de Veiligheidsraad te veel gericht is op de nucleaire dreiging die van Noord-Korea uitgaat. "Daarbij wordt vergeten dat het regime het volk onderdrukt met een systeem van strafkampen, martelingen, executies, verdwijningen en honger."
Strafhof
De mensenrechtenschendingen zijn volgens de VN-commissie zo ernstig dat veiligheidsfunctionarissen en mogelijk ook de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un voor het Internationaal Strafhof in Den Haag moeten worden gebracht.
De commissie adviseert de VN om de zaak aan het Strafhof voor te leggen, maar het is maar de vraag of dat uiteindelijk gebeurt. China spreekt in de Veiligheidsraad waarschijnlijk zijn veto daartegen uit.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan maakt mij sinds gister ook belachelijk. Tot nu toe snijd ik enkel nog horizontaal voor aandacht, maar als hij mijn game historie nog 1x belachelijk maakt...
Hij is waarschijnlijk gewoon jaloersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan maakt mij sinds gister ook belachelijk. Tot nu toe snijd ik enkel nog horizontaal voor aandacht, maar als hij mijn game historie nog 1x belachelijk maakt...
Nooit het nieuwe OG gezien ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, me de nieuwe theme in OG, lijkt me OG geschikter voor mijn barbaarse achtergrond.
Kramerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
Ja jongens
Sven Kramer meldt zich af voor 10 kilometer
'Ook als ik niet meedoe, win ik toch wel'
http://www.speld.nl/2014/(...)f-voor-10-kilometer/
![]()
Ik heb een zwaar christelijke jongen op FB. Die trekt heel veel verbanden met nazi-Duitsland.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef AFCNiels het volgende:
VN
http://nos.nl/artikel/612504-vn-sluit-ogen-voor-noordkorea.html
[..]
Dit gesprekquote:
Ik houd mij groot, maar het hakt erin hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je geen WoW spelen vandaag?
Of is het wow of WOW. .
Nieuwe OG soundtrack is wel vet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit het nieuwe OG gezien ben ik bang.
Ik maak je helemaal niet belachelijk, had het gewoon oprecht niet achter jou gezocht aangezien je redelijk welbespraakt en intelligent overkomt in je postsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want alleen domme mensen gamen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik maak je helemaal niet belachelijk, had het gewoon oprecht niet achter jou gezocht aangezien je redelijk welbespraakt en intelligent overkomt in je posts.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik maak je helemaal niet belachelijk, had het gewoon oprecht niet achter jou gezocht aangezien je redelijk welbespraakt en intelligent overkomt in je posts.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit het nieuwe OG gezien ben ik bang.
[..]
KramerZich afmelden voor de enige afstand waarin hij concurrentie heeft bang om te verliezen. Knap hoor dat je wint op een afstand waar je de enige geïnteresseerde bent
[..]
Ik heb een zwaar christelijke jongen op FB. Die trekt heel veel verbanden met nazi-Duitsland.
Die posts laten iets heel anders zien, straks weet je hoe het voelt om een dode op je geweten te hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik doe er graag een schepje bovenop. Ik heb het niet zo op Kramer en zijn arrogantie is het niet want daar geniet ik echt van bij mensen als Mourinho.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je weet dat het een trol bericht is?
Bedankt Nielsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die posts laten iets heel anders zien, straks weet je hoe het voelt om een dode op je geweten te hebben.
Waarom is Saind gebandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die posts laten iets heel anders zien, straks weet je hoe het voelt om een dode op je geweten te hebben.
Ah.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gesprek
VBL / [VBL Slowchat] #3138 We hebben een zwakke maatschappij
En vandaag toespelingen als
[..]
Ik houd mij groot, maar het hakt erin hoor.
Dit is de druppel. Het was een plezier samen met jullie te posten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah.
Al is 240 ook wel aardig wat natuurlijk.
Vooral gezien hij het maar een paar jaar heeft gespeeldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah.
Al is 240 ook wel aardig wat natuurlijk.
Doe eens niet zo dramatisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Het was een plezier samen met jullie te posten.
Als je nu mod was had je ons allemaal verbannen zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Het was een plezier samen met jullie te posten.
werkt gewoonquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie hier Netflix heeft, waarom doet de helft van de content het niet als ik het aanklik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |