quote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent nu de laatste der mohikanen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Smoofie kijk eens dat facebook filmpje wat ik heb geüpload
strijden tot het eindquote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent nu de laatste der mohikanen.
VI HOO-LI-GANS!!!quote:
Deze gast van PunchOutBattlesquote:Op maandag 17 februari 2014 23:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
Steen is wel een van de grootste aidsleiers in Nederland.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze gast van PunchOutBattles![]()
"We willen rellen zuipen snuiven. Vechten in het duister."
Steen doet er ook aan mee
Ik neem niet de moeite om het te kijken, maar ga mn nest opzoeken.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze gast van PunchOutBattles![]()
"We willen rellen zuipen snuiven. Vechten in het duister."
Steen doet er ook aan mee
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem niet de moeite om het te kijken, maar ga mn nest opzoeken.
Gegroet.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Enige goede rap van Nederlandse bodem.
Is wel een plek waar veel gesnoven zal gaan worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Frenchcore. Heb meerdere filmpjes maar wat vind je? Goede chillplek ja?
Nee man.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is wel een plek waar veel gesnoven zal gaan worden.
Ligt eraan. Ik wil niet te hard werken. Mocht jij ook geen baangarantie vinden met een degelijk loon, vind jij het dan erg om nooit de arbeiderswijk te ontstijgen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Lr, ik vroeg het me al een tijdje af, maar zullen we tijdens Ajax-AZ trouwen?
Er zijn maar 4 mensen die er mogen komen. Werd wel geblowed voor het werd verbouwd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar jaartjes.
Gewoon op mijn boot man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik wil niet te hard werken. Mocht jij ook geen baangarantie vinden met een degelijk loon, vind jij het dan erg om nooit de arbeiderswijk te ontstijgen?
Dan is het goed. Zal ik mijn langere haar ook wel behouden is mijn rol duidelijker.quote:
Alliance.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zal ik mijn langere haar ook wel behouden is mijn rol duidelijker.
Wel een ingame bruiloft toch in de Stormwind cathedral?
Elan maakt mij sinds gister ook belachelijk. Tot nu toe snijd ik enkel nog horizontaal voor aandacht, maar als hij mijn game historie nog 1x belachelijk maakt...quote:
Nee, me de nieuwe theme in OG, lijkt me OG geschikter voor mijn barbaarse achtergrond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zal ik mijn langere haar ook wel behouden is mijn rol duidelijker.
Wel een ingame bruiloft toch in de Stormwind cathedral?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |