quote:Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter spreek je met wat meer respect over je chick, anders hoek ik je de volgende keer.
quote:Mijn vrouw zegt: ''Fred jongen, er is er maar één op de wereld gekomen om te lijden. Dat is Jezus Christus en niet wij.'' Dat is wel een eyeopener geweest voor me.'
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ld-om-te-lijden-.htm
[..]Nou zeg wat een eyeopener
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ld-om-te-lijden-.htm
[..]Nou zeg wat een eyeopener
Dit is dus een gemeenteraadslid van Leefbaar Leiden.twitter:Tomas_Kok twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 12:37:17Nu worden lokpubers ingezet om kroegen die alcohol verkopen verder uit te kleden, en niet om pedoseksuelen aan te pakken. Prioriteiten.. reageer retweet
Hoiquote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
Dit is dus een gemeenteraadslid van Leefbaar Leiden.twitter:Tomas_Kok twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 12:37:17Nu worden lokpubers ingezet om kroegen die alcohol verkopen verder uit te kleden, en niet om pedoseksuelen aan te pakken. Prioriteiten.. reageer retweet
. Wat een teringdebiel.
Bij P&W zitten ook wat tokkies. En die Tomas Kok.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Er zitten er nu wat bij Humberto.
Sorryquote:
Humberto heeft ook een rare pedo.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij P&W zitten ook wat tokkies. En die Tomas Kok.
Even gezapt. Goeie vermommingquote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Humberto heeft ook een rare pedo.
Die zal ongetwijfeld gedraaid wordenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:30 schreef onlogisch het volgende:
Blijft een tijdloze kneiter plaat. Heerlijk deze
Met o.a. de burgemeester van Leiden heeft hij ook nog betere tafelgasten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Humberto heeft ook een rare pedo.
Deze vind ik 1 van de tofste lyrics hebben of all time.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld gedraaid worden. Maar ook de oude nummers van Donkey Rollers en Zany
. Deepack
. B-front
. Technoboy
Die bass vond ik destijds geweldig.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vind ik 1 van de tofste lyrics hebben of all time.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vind ik 1 van de tofste lyrics hebben of all time.
Humberto doet het ook beter zolang hij zijn hypocrisie over een hoop onderwerpen op de oppervlakte kan houdenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Met o.a. de burgemeester van Leiden heeft hij ook nog betere tafelgasten.
Ja de opbouw is vet idd. Voor de rest vind ik het maar een matig nummertjequote:Op maandag 17 februari 2014 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Vind ik ook man. Die opbouw, echt
Ja gouuuuuuuuuuuudquote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Deze met Volt en Nothing else matters ook prima.
Idd. Ik ben bepaald geen fan van hem maar na een aantal keren z'n talkshow te hebben gezien moet ik toegeven dat het best goed is.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humberto doet het ook beter zolang hij zijn hypocrisie over een hoop onderwerpen op de oppervlakte kan houden
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef TwenteFC het volgende:
Toen hardstyle nog echt een beetje rauw was. 10x beter dan de showtek zooi van tegenwoordig.
Zo'n vet filmpje vind ik die van Dominator. Die heb ik zeker al 40 keer bekeken of zo. Ik ga 'm meteen weer bekijkenquote:
Hardcore is niets voor mijquote:
Fucking hell, wat blijft die eerste plaat toch heerlijk. Meteen weer zin om los te gaanquote:
Jaaaaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n vet filmpje vind ik die van Dominator. Die heb ik zeker al 40 keer bekeken of zo. Ik ga 'm meteen weer bekijken
Why notquote:
vertel opquote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rens, je hebt last van een afvallige.
Pascalquote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Voetbal International #851 Met zes miljoen gestolen boekies
Af en toe en beetje melodie tussen door om je rust te pakken is ook wel fijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Why not.
Vind hardstyle tof ook maar merk pas dat ik echt zin krijg om los te gaan als de beats sneller en harder worden
Het is vaak te veel bass man. Er mag wel beetje een melody inzitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Why not.
Vind hardstyle tof ook maar merk pas dat ik echt zin krijg om los te gaan als de beats sneller en harder worden
Ik keek vandaag Proefkonijnen in plaats van VI. Ik ben pas diep gezonken.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent nu de laatste der mohikanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |