quote:Op maandag 17 februari 2014 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
Pretty little liars aan het kijken, en het nog leuk vinden ook.
twitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 16-02-2014 om 00:19:42@SBlijveld die muts van jou is al zo lang niet gebruikt dat je er goede oude wijn kan stallen reageer retweet
twitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 05-02-2014 om 00:56:28morgen is het 4 jaar geleden dat mijn broer is overleden.haha kankerlul ben blij dat ie dood is.mis hem als kiespijn reageer retweet
Nopequote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De plaats waar je cluppie gaat eindigen dit seizoen?
achter ajax en twente, zou een goede prestatie zijn jaquote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De plaats waar je cluppie gaat eindigen dit seizoen?
Dat dus. Rene moet gewoon zijn bek houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weten dat hij rechten heeft in VBL?
Teringdebiel
Oké.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hé jongens, sorry dat ik dat topic laatst volspamde. Ik wou een tvp plaatsen voor later in de avond, maar dat ging een beetje mis. Hoe dan ook, het spijt me.
Met zijn neusquote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus. Rene moet gewoon zijn bek houden.
Meid toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef Tyron het volgende:
Wtf, klik een youtube filmpje weg en hij blijft gewoon doorspelen.
Prima. Hier een 7 voor in je plakboek.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zullen we nummers uitwisselen onlogisch?
Dat weet ik. Ik heb wel geld gezet op Dr. Mikeyquote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niet met mij trouwens ik ga al vechten in Zwolle
Hoezo wil je geen vrienden met mij zijn onlogisch?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima. Hier een 7 voor in je plakboek.
5 euro op Knutquote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb wel geld gezet op Dr. Mikey
Omdat ik niks met joden van doen wil hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo wil je geen vrienden met mij zijn onlogisch?
Maar onze vriendschap gaat veel verder dan dat. Begrijp dat dan!quote:Op maandag 17 februari 2014 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik niks met joden van doen wil hebben.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar onze vriendschap gaat veel verder dan dat. Begrijp dat dan!
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb wel geld gezet op Dr. Mikey
Piloten zijn sowieso pro maar dat mag ook wel na tering veel jaren voordat je zo'n ding echt mag besturen.quote:
Kijk even rtl 7, en aanschouw de beste middenvelder ter wereld.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Piloten zijn sowieso pro maar dat mag ook wel na tering veel jaren voordat je zo'n ding echt mag besturen.
Immers zijn levensverhaal eindelijk verfilmd?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk even rtl 7, en aanschouw de beste middenvelder ter wereld.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Immers zijn levensverhaal eindelijk verfilmd?
Strootman the movie?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk even rtl 7, en aanschouw de beste middenvelder ter wereld.
Eet smakelijk alvast maatje.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks iets met tonijn eten
wat weet ik nog niet
einde bericht
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Stuk of 20 reacties weg
VBL / Advocaat dekt zich alvast in voor nederlaag tegen Ajax
hahaha watquote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Tyron het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
Bijna 80K viewerrs
Ja duh 20x OK en nog wat zutquote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Stuk of 20 reacties weg
VBL / Advocaat dekt zich alvast in voor nederlaag tegen Ajax
Kun je zelf meedoen of zo? Het ziet er uit als een DOS game uit de jaren 80 trouwens, die geluidjes ookquote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef Tyron het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
Bijna 80K viewerrs
Ja, door in chatquote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je zelf meedoen of zo? Het ziet er uit als een DOS game uit de jaren 80 trouwens, die geluidjes ook
Hij kwam daarna zelfs met meer offtopic geleuter, echt zijn topics zijn vaak geen meerwaarde voor VBL, kan gewoon beter in het ajax topicquote:
Ik zag al iets aan de rechterkant voorbijkomen, dat gaat snel zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, door in chat
right , left , a , b of start te typen.![]()
Ze hebben al 4 badges.
Tja veel mensen in de chat hequote:Op maandag 17 februari 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag al iets aan de rechterkant voorbijkomen, dat gaat snel zeg.
Heb ik ook weggehaald. Zakt vanzelf wel weg. Maar het had idd ook wel in het Ajax topic gekund.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kwam daarna zelfs met meer offtopic geleuter, echt zijn topics zijn vaak geen meerwaarde voor VBL, kan gewoon beter in het ajax topic
Heb je die account nou nog niet toegevoegdquote:Op maandag 17 februari 2014 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
Karina, je loopt de hele tijd dingen te verwijderen voordat ik er goed naar kan kijken.
Welk spelletje?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
Doe dat maar niet he? Ga dat spelletje spelen dan man. Met die pokemons.
Het ging vooral om de tetten, het is dat er geen tepels te zien waren anders was het helemaal foute boel geweest schat. En mannentepels mogen ook, het is niet eerlijk neequote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
En dat was een tamelijk onschuldig plaatje. Het toont enkel aan hoe dieren worden uitgebuit in zowel de vlees bio-industrie als de melkproductie. Het is wel weer typerend dat ik zonder problemen een gemolken koe had kunnen plaatsen, maar plaats ik een vrouw met een koeienmasker op en er is een probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |