abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 17 februari 2014 @ 17:34:31 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_136818546
De KNVB kan zich niet vinden in de kritiek van AZ-trainer Dick Advocaat. De coach beklaagde zich vrijdag over het feit dat zijn club in het weekeinde voor het cruciale treffen met Ajax in de halve finale van de KNVB-beker wel moet spelen, terwijl de Amsterdammers dan vanwege de nucleaire top in Den Haag niet in actie komen. .

De uitwedstrijd van Ajax bij RKC Waalwijk op 22 maart is vanwege die uitgesteld, terwijl AZ op 23 maart wel speelt tegen PEC Zwolle.

De KNVB benadrukte vandaag dat het de wedstrijden niet vrijwillig uit de competitie heeft gehaald. Die wedstrijden worden nu op 2 en 3 april gespeeld, op het supportersonvriendelijke tijdstip van 15.45 uur. 'De bond verwacht dat Advocaat en AZ dat voor hun eigen fans ook niet willen', aldus de KNVB.

De Haagse coach zei dat Ajax meer dagen vrij heeft in de aanloop naar de bekerontmoeting. Zo is Ajax een week vrij, terwijl AZ dus maar 3 dagen rust heeft. 'Volgens de richtlijnen die de KNVB samen met de clubs heeft afgesproken, zijn twee etmalen rust tussen wedstrijden voldoende', benadrukte de bond.

Omdat de nucleaire top in Den Haag veel politiepersoneel vraagt, zijn in totaal vijf duels in de eredivisie verplaatst. Overigens is het nog niet helemaal zeker dat dat ook daadwerkelijk gebeurt met het duel tussen RKC en Ajax. De bond en de gemeente Waalwijk proberen de wedstrijd alsnog op de eerder ingeplande datum te laten spelen. Zij hopen dat minister Ivo Opstelten (Veiligheid) de politie-inzet nog aanpast.

'Maar drie dagen vrij.' :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136830304
Dat Ajax voordeel heeft bij maatregelen van de KNVB is al decennia zo dus wat is nu eigenlijk de nieuwswaarde?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 07:01:20 #3
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136837046
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef eight het volgende:
Dat Ajax voordeel heeft bij maatregelen van de KNVB is al decennia zo dus wat is nu eigenlijk de nieuwswaarde?
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_136839871
quote:
pi_136845608
quote:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_136848605
quote:
Jammer dat je de calimeropet gelijk opzet.
pi_136865741
Bedankt voor alweer een aidstopic.
pi_137014418
Het zal mij niet verbazen als AZ uiteindelijk een puntje pakt in de ArenA.
Iets zegt mij dat de spelers van Ajax nog wat naweeën hebben van het pakslaag tegen Salzburg.
  zondag 23 februari 2014 @ 17:10:10 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137054593
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:05 schreef Iwanius het volgende:
Het zal mij niet verbazen als AZ uiteindelijk een puntje pakt in de ArenA.
Iets zegt mij dat de spelers van Ajax nog wat naweeën hebben van het pakslaag tegen Salzburg.
ja idd

O wacht
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137091535
:D Heerlijk als ik het bij het foute eind heb. (AZ pakt een punt)
Zolang mijn clubje maar punten pakt zeg ik maar. *)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 15:02:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')