Dit lijkt mij de uitgelezen kans voor marcod3j.quote:DWDD zoekt per direct een freelance tekstschrijver voor ‘de opening’: het razendsnelle begin van DWDD, waarin actuele, opmerkelijke en grappige filmpjes door Matthijs aan elkaar worden gepraat.
Deze schrijver:
Kan associatief denken;
Heeft een vlotte pen;
Kan zeer beknopt en to-the-point schrijven;
Heeft gevoel voor de combinatie tekst & beeld;
Is stressbestendig;
Is flexibel;
Heeft gevoel voor humor;
Kan in dienst van het programma teksten schrijven;
Heeft feeling met de DWDD uitstraling, serieus alsook met een knipoog;
Kan een originele draai geven aan het dagelijkse nieuws;
Wij bieden een gemotiveerd team binnen een inspirerende omgeving en een freelance-contract.
Ben je geïnteresseerd? Dan ontvangen we je motivatie en CV zo spoedig mogelijk. Je kan je sollicitatie versturen naar:
Boudewijn.Vos@bnnvara.nl
Als je in aanmerking komt voor een uitnodiging zal er z.s.m. contact met je opgenomen worden.
Maar je moet ook gevoel voor humor hebben staat erquote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de uitgelezen kans voor marcod3j.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Helaas!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef OProg het volgende:
Uiteraard.
Laten we hopen dat Sylvana, Prem, de Chansonbelg, Claudia en Felix direct in de eerste uitzending zitten.
Het is in ieder geval een conversatie op hoog intelectueel niveau!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef Mike het volgende:
Vandaag met Andy van der Meijde, Melisa Schaufeli
Die kunnen ze nog wel in een 5 minuten item proppen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef OProg het volgende:
Uiteraard.
Laten we hopen dat Sylvana, Prem, de Chansonbelg, Claudia en Felix direct in de eerste uitzending zitten.
'Hoeren neuken nooit meer werken.'quote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef Tem het volgende:
Andy van der Meijde moet een eigen rls krijgen.
Andy is ook nog een serieuze optie om het Nederlands elftal te gaan coachen. Dat is ook logisch natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef Tem het volgende:
Andy van der Meijde moet een eigen rls krijgen.
Liever Andy dan Danny Blind.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Andy is ook nog een serieuze optie om het Nederlands elftal te gaan coachen. Dat is ook logisch natuurlijk.
Lekker met de hele selectie in de palendansvereniging lijntjes snuiven. Mooi man.quote:
Matthijs approves this message.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Lekker met de hele selectie in de palendansvereniging lijntjes snuiven. Mooi man.
En het is niet Antoine.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef Webschip het volgende:
Het laat zich natuurlijk raden dat de hele uitzending natuurlijk maar over 1 ding gaat.
Zal je paard leuk vinden.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:24 schreef alors het volgende:
Prima deluxe flopshow vandaag. Ik heb niet eens de moeite genomen om een broek aan te doen vandaag.
Is dit een serieuze vacaturequote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de uitgelezen kans voor marcod3j.
quote:Vacature alert!
DWDD zoekt tekstschrijver.
Dank voor de interesse, maar er al zijn honderden reacties op de vacature gekomen. Blijf ons volgen op Facebook, Twitter en Google+, ook voor vacatures bij DWDD.
Lekker die flappen in de wind.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:24 schreef alors het volgende:
Prima deluxe flopshow vandaag. Ik heb niet eens de moeite genomen om een broek aan te doen vandaag.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik denk dat ik zo even een stukje ga fietsen zonder zadel.
Matthijs heeft alle brieven geschreven door mannen eruit gemikt en gaat zich nu persoonlijk met de selectie bemoeien.quote:
Zijn 'Riel-Laif-Soop' gaat bijna beginnen geloof ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef Falco het volgende:
Gaat er bij Andy gevraagd worden om een reactie van de loting voor de EK-kwalificatie
En, al wat gehoord?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Oh ik zoek nog werk. Ik stuur gewoon een uittreksel van posts in dit topic als referentie mee.
Op welke zender?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Zijn 'Riel-Laif-Soop' gaat bijna beginnen geloof ik.
SBS6 uiteraard.quote:
Serieus?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Zijn 'Riel-Laif-Soop' gaat bijna beginnen geloof ik.
Je verwacht het nietquote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Helaas.
http://www.sbs6.nl/programmas/andy-melisa/
[ afbeelding ]
quote:Terwijl Melisa heel actief is met onder andere haar kapperszaak hangt Andy liever lui op de bank, dat kan botsen maar zorgt soms ook voor grappige situaties
Was maar een grapjequote:
Wat aardig van je internet dat hij een uitzondering maakt voor FOK!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Was maar een grapjeEn ik kan vanavond waarschijnlijk niet eens kijken: tv en internet ligt eruit hier.
Mobiel en tetheringquote:Op maandag 24 februari 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat aardig van je internet dat hij een uitzondering maakt voor FOK!
Wie anders?quote:
quote:Hier is… Adriaan van Dis
Vanavond zit Adriaan van Dis bij ons aan tafel om te praten over het programma ‘Hier is… Adriaan van Dis’. In dit programma dat op donderdag 6 maart wordt uitgezonden ontvangt Adriaan van Dis drie gasten. Het legendarische boekenprogramma werd tussen 1983 en 1992 door de VPRO uitgezonden. Vorig jaar zond de VARA voor het eerst ‘DWDD presenteert: Hier is… Adriaan van Dis’ uit , met Judith Schalansky, Clive Stafford Smith, en Maarten en Eva Biesheuvel.
quote:Terugblik Sotsji: Erik Dijkstra, Tom Egbers en DirkJan Roeleven
Twee mooie olympische weken zijn voorbij. Voor Nederland de meest succesvolle Winterspelen ooit! Hele podia kleurden oranje. Maar er was ook drama, waarom won Sven de tien kilometer niet?
Wij vroegen os af welk moment de tand des tijds zal doorstaan om het over een aantal jaar te schoppen tot onderwerp bij programma’s als Andere Tijden Sport, of Bureau Sport? Welk moment zal nog generaties lang gememoreerd worden?
We vragen onze eigen Erik Dijkstra, Tom Egbers en DirkJan Roeleven (eindredacteur van Andere Tijden Sport) om een antwoord.
quote:
Heb je weer tv en internet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |