15:14 uurquote:Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef cornelisarmadeus het volgende:
maarssen, 17-2-2014 15.13 uur
Beste,quote:Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef cornelisarmadeus het volgende:
maarssen, 17-2-2014 15.13 uur
eenvriendinvan ons krijgt a.s. woensdag deurwaarder op bezoek haar gehele inboedel is na een uit huiszetting door verslaafde ex,waarbij zij niets mee heft kunnen nemen uit haar toenmalige woning, door krediet bank leiden middels een lening versterkt,(de schuld is 435 euro van het cak(onterechte eigen bijdrage die zij ook vele malen betwist heeft van 2009).
kan de deurwaarder deze inboedel die juridisch nog eigendom is van de kredietbank op eisen???
alvast hartelijk dank cornelis Amadeus maarssen
Wacht, jij denkt dat goederen die gekocht zijn met een lening nog "juridisch" eigendom zijn van de verstrekker van de lening?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef cornelisarmadeus het volgende:
kan de deurwaarder deze inboedel die juridisch nog eigendom is van de kredietbank op eisen???
whahaha ik ook niet! Zit ook steeds tussen de antwoorden te kijken of iemand hier antwoord op kan geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:32 schreef Messina het volgende:
Zelfs na drie keer lezen snap ik het niet.
Computer volgens mij ook niet meer tegenwoordig.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:33 schreef Fer het volgende:
In principe kan een deurwaarder geen beslag leggen op eigendommen die niet van de schuldenaar zijn. Maar je kan je afvragen of de kredietbank nog echt juridisch eigenaar is van de inboedel, de goederen zijn immers niet geleased, er is een lening geboden voor de inboedel. Dat zijn 2 verschillende zaken.
Maar een deurwaarder zal eerst een betalingsregeling proberen te treffen. Als dat niet lukt, beslag ;leggen op banktegoeden. Indien die er niet zijn, beslag leggen op inkomens. En pas als laatste komen goederen.
Maar basiszaken als tafels, bedden en wasmachine mogen ook niet in beslag genomen worden. Luxe zaken als een auto, computer of sieraden wel.
Oh, nodig voor UWV natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Computer volgens mij ook niet meer tegenwoordig.
Bijvoorbeeld. Weet het verder ook niet honderd procent zeker, maar volgens mij moeten ze een pc laten staan.quote:
Goh die moeder is echt goed bezig!quote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef cornelisarmadeus het volgende:
Inboedel van deze vrouw van 34 jaar die met drie kinderen, op straat is gezet door verslaafde ex, krijgt woensdag bezoek van deurwaarder deze gaat beslag leggen (schuld 435 euro cak 2009/betwist),
Haar inboedel is door middel van een lening,( waar zij dus gewoon op afbetaald),door de krediet bank te leiden aan haar verstrekt.
mijn vraag is of een deurwaarder deze inboedel ,die juridisch nog niet eigendom is van deze moeder,mee kan nemen,nogmaals dank.
En aantijgingen van dat ikzelf drank/drugs zou gebruiken ,niet doen ,klopt niet, ben hier om mensen te helpen.
Ik mis de plaats, datum en tijdnotatiequote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef cornelisarmadeus het volgende:
Inboedel van deze vrouw van 34 jaar die met drie kinderen, op straat is gezet door verslaafde ex, krijgt woensdag bezoek van deurwaarder deze gaat beslag leggen (schuld 435 euro cak 2009/betwist),
Haar inboedel is door middel van een lening,( waar zij dus gewoon op afbetaald),door de krediet bank te leiden aan haar verstrekt.
mijn vraag is of een deurwaarder deze inboedel ,die juridisch nog niet eigendom is van deze moeder,mee kan nemen,nogmaals dank.
En aantijgingen van dat ikzelf drank/drugs zou gebruiken ,niet doen ,klopt niet, ben hier om mensen te helpen.
Pffff kerel alsjeblieft jij met je goede bedoelingen. Lief hoor! Maar leer schrijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef cornelisarmadeus het volgende:
maarssen,17-2-2014 dank je wel Jhon5/GodsSon/deadprez,Fer,
dame in kwestie ,is net door deze kredietbank (leiden), in deze flat gezet, dure zaken heeft ze niet,auto.ect sieraden ook niet, zelfs haar papieren zijn gegijzeld door deze ex, daarom zijn er ook schulden ontstaan,die haar ook nog bij jeugd zorg vervolgd, het is net de omgekeerde wereld.
We hebben haar al geprobeerd te helpen door bruikleen overeenkomsten te maken voor tv/wasmachine/koelkast/bed, misschien dat dit genoeg is, en dat de deurwaarder zal zeggen er is niet genoeg van waarde voor de in beslag name???? wordt woensdag vervolgd nogmaals dank voor het meedenken, cornelisamadeus maarssen
whahahaha!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Ik mis de plaats, datum en tijdnotatie
Ze heeft toch aangifte gedaan bij de plisie? Een nieuw setje papieren is dan geen probleem.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef cornelisarmadeus het volgende:
zelfs haar papieren zijn gegijzeld door deze ex
Nou, als de dame in kwestie dat verzoek door TS heeft laten doen begrijp ik wel waar het misgegaan is.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ze heeft toch aangifte gedaan bij de plisie? Een nieuw setje papieren is dan geen probleem.
Oke... jammer genoeg heb ik hier ervaring mee.. kwa mishandelen. Ik ben 1 x bont en blauw geslagen door mijn ex... waarbij ik niet van plan was me dit nog jaren te laten aandoen. Politie erbij die stelde me voor de keuze gezien ik als moeder met twee kinderen NIET zomaar op straat kan worden gezet! Of naar een crisis opvang waarbij je een gehele periode daar moeten zitten en een nieuw bestaan word opgebouwd voor je en je uiteindelijk weer zelf opnieuw kan beginnen. Of hij gaat t huis uit. Uiteraard mocht hij op donderen van me. Dus ik sta serieus te kijken dat ze op "straat" is gezet. Ik geloof dat gewoon niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef cornelisarmadeus het volgende:
Natuurliik woont ze niet meer bij deze ex, ze is door politie ontzet, doordat deze man haar en de 3 kinderen mishandelde, en daarom heeft zij ook niets mee kunnen nemen zelfs haar papieren en bank zaken niet,dat is ook de reden dat er nu schulden zijn!!
En voor de rest een heel lieve moeder en hartstikke goed met en voor haar kinderen,als je jaren lang mishandeld word en als laatste red middel de politie moet bellen, is er echt wel wat aan de hand, nogmaals bedankt voor de goede raad, cornelis Amadeus maarssen
Hebben jullie weer contact opgenomen met de gemeente/de kredietbank over deze kwestie? Want de kredietbank helpt haar er net weer bovenop, die willen toch ook niet dat ze door een beslaglegging weer dieper in de ellende komt?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef cornelisarmadeus het volgende:
Maarssen 17-2-2014.1614 uur.
Op elkaar af geven is dat de norm hier??? het gaat om het probleem, probeer hier iemand die diep in de ellende zit te helpen ja!!!!!
En wat het schrijven betreft we hebben helaas niet allemaal universiteit doorlopen!!!
Sorry voor diegene die wel hun best doen, moest het toch even kwijt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
In de handen van Somalische piraten 17-2-2014 16:16
Help?!?!
Somalisch Piratistan 2-17-2014 18:26quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Help?!?!
quote:
Politieauto - Amsterdamsestraatweg, Rotterdam 2-17-2014 21:26quote:Op maandag 17 februari 2014 18:27 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Somalisch Piratistan 2-17-2014 18:26
Hallo, hier de baas van de Piraten uit Piratistan. We komen je snel te hulp Ruigbaard! Wij als zee-rotten onderling helpen elkaar natuurlijk van de regen in de drup! Jeweetz!!!123.
Groeten,
De Piratenbaas
Piratistan
Wees blij. Anders was het helemaal niet meer te lezenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij is dit niet het hele verhaal.
Tijdsverschilletje maat 👍quote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
Veliko Tarnovo, 17-2-2014 16:28
Ik snap er geen kut van.
Frauderen? Dat helpt vast bij de deurwaarder....quote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef cornelisarmadeus het volgende:
maarssen,17-2-2014 dank je wel Jhon5/GodsSon/deadprez,Fer,
dame in kwestie ,is net door deze kredietbank (leiden), in deze flat gezet, dure zaken heeft ze niet,auto.ect sieraden ook niet, zelfs haar papieren zijn gegijzeld door deze ex, daarom zijn er ook schulden ontstaan,die haar ook nog bij jeugd zorg vervolgd, het is net de omgekeerde wereld.
We hebben haar al geprobeerd te helpen door bruikleen overeenkomsten te maken voor tv/wasmachine/koelkast/bed, misschien dat dit genoeg is, en dat de deurwaarder zal zeggen er is niet genoeg van waarde voor de in beslag name???? wordt woensdag vervolgd nogmaals dank voor het meedenken, cornelisamadeus maarssen
Maar dat zie je wel vaker in dit soort topics. Help ! De deurwaarder komt buiten mijn schuld om beslag leggen en ik weet helemaal van niks !quote:Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef JoPiDo het volgende:
het enige dat ik er uit op maak, is dat die vriendin nergens schuld aan heeft
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Help?!?!
Waxaan sii daayo doonaa marka uu qoyska noo bixinaya hal milyan oo doolar!!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Help?!?!
Ja, de eigen bijdrage van het CAK... die ze kennelijk betwist heeft wegens onterecht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Jazzpert het volgende:
Maar effectief is de schuld 435 euro?
LOL, vind ik ook al jaren vreselijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Sandersson het volgende:
Ik moet huilen.
Niet vanwege het topic, maar het idee dat TS zijn stem bij de verkiezingen evenveel invloed heeft als de mijne.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Of vrouwen die op een partij stemmen omdat de leider er lekkerder uitziet.
Bijna fantastisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Jazzpert het volgende:
En die deurwaarder zet voor dit schlemielige bedragje een executoriale verkoop van een - waarschijnlijk waardeloze - boedel op touw?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Jazzpert het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |