Tijdsverschilletje maat 👍quote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
Veliko Tarnovo, 17-2-2014 16:28
Ik snap er geen kut van.
Frauderen? Dat helpt vast bij de deurwaarder....quote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef cornelisarmadeus het volgende:
maarssen,17-2-2014 dank je wel Jhon5/GodsSon/deadprez,Fer,
dame in kwestie ,is net door deze kredietbank (leiden), in deze flat gezet, dure zaken heeft ze niet,auto.ect sieraden ook niet, zelfs haar papieren zijn gegijzeld door deze ex, daarom zijn er ook schulden ontstaan,die haar ook nog bij jeugd zorg vervolgd, het is net de omgekeerde wereld.
We hebben haar al geprobeerd te helpen door bruikleen overeenkomsten te maken voor tv/wasmachine/koelkast/bed, misschien dat dit genoeg is, en dat de deurwaarder zal zeggen er is niet genoeg van waarde voor de in beslag name???? wordt woensdag vervolgd nogmaals dank voor het meedenken, cornelisamadeus maarssen
Maar dat zie je wel vaker in dit soort topics. Help ! De deurwaarder komt buiten mijn schuld om beslag leggen en ik weet helemaal van niks !quote:Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef JoPiDo het volgende:
het enige dat ik er uit op maak, is dat die vriendin nergens schuld aan heeft
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
In de handen van Somalische piraten 17-2-2014 16:16
Help?!?!
Waxaan sii daayo doonaa marka uu qoyska noo bixinaya hal milyan oo doolar!!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
In de handen van Somalische piraten 17-2-2014 16:16
Help?!?!
Ja, de eigen bijdrage van het CAK... die ze kennelijk betwist heeft wegens onterecht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Jazzpert het volgende:
Maar effectief is de schuld 435 euro?
LOL, vind ik ook al jaren vreselijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Sandersson het volgende:
Ik moet huilen.
Niet vanwege het topic, maar het idee dat TS zijn stem bij de verkiezingen evenveel invloed heeft als de mijne.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Of vrouwen die op een partij stemmen omdat de leider er lekkerder uitziet.
Bijna fantastisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Jazzpert het volgende:
En die deurwaarder zet voor dit schlemielige bedragje een executoriale verkoop van een - waarschijnlijk waardeloze - boedel op touw?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Jazzpert het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |