whahahaha!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Ik mis de plaats, datum en tijdnotatie
Ze heeft toch aangifte gedaan bij de plisie? Een nieuw setje papieren is dan geen probleem.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef cornelisarmadeus het volgende:
zelfs haar papieren zijn gegijzeld door deze ex
Nou, als de dame in kwestie dat verzoek door TS heeft laten doen begrijp ik wel waar het misgegaan is.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ze heeft toch aangifte gedaan bij de plisie? Een nieuw setje papieren is dan geen probleem.
Oke... jammer genoeg heb ik hier ervaring mee.. kwa mishandelen. Ik ben 1 x bont en blauw geslagen door mijn ex... waarbij ik niet van plan was me dit nog jaren te laten aandoen. Politie erbij die stelde me voor de keuze gezien ik als moeder met twee kinderen NIET zomaar op straat kan worden gezet! Of naar een crisis opvang waarbij je een gehele periode daar moeten zitten en een nieuw bestaan word opgebouwd voor je en je uiteindelijk weer zelf opnieuw kan beginnen. Of hij gaat t huis uit. Uiteraard mocht hij op donderen van me. Dus ik sta serieus te kijken dat ze op "straat" is gezet. Ik geloof dat gewoon niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef cornelisarmadeus het volgende:
Natuurliik woont ze niet meer bij deze ex, ze is door politie ontzet, doordat deze man haar en de 3 kinderen mishandelde, en daarom heeft zij ook niets mee kunnen nemen zelfs haar papieren en bank zaken niet,dat is ook de reden dat er nu schulden zijn!!
En voor de rest een heel lieve moeder en hartstikke goed met en voor haar kinderen,als je jaren lang mishandeld word en als laatste red middel de politie moet bellen, is er echt wel wat aan de hand, nogmaals bedankt voor de goede raad, cornelis Amadeus maarssen
Hebben jullie weer contact opgenomen met de gemeente/de kredietbank over deze kwestie? Want de kredietbank helpt haar er net weer bovenop, die willen toch ook niet dat ze door een beslaglegging weer dieper in de ellende komt?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef cornelisarmadeus het volgende:
Maarssen 17-2-2014.1614 uur.
Op elkaar af geven is dat de norm hier??? het gaat om het probleem, probeer hier iemand die diep in de ellende zit te helpen ja!!!!!
En wat het schrijven betreft we hebben helaas niet allemaal universiteit doorlopen!!!
Sorry voor diegene die wel hun best doen, moest het toch even kwijt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
In de handen van Somalische piraten 17-2-2014 16:16
Help?!?!
Somalisch Piratistan 2-17-2014 18:26quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
In de handen van Somalische piraten 17-2-2014 16:16
Help?!?!
quote:
Politieauto - Amsterdamsestraatweg, Rotterdam 2-17-2014 21:26quote:Op maandag 17 februari 2014 18:27 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Somalisch Piratistan 2-17-2014 18:26
Hallo, hier de baas van de Piraten uit Piratistan. We komen je snel te hulp Ruigbaard! Wij als zee-rotten onderling helpen elkaar natuurlijk van de regen in de drup! Jeweetz!!!123.
Groeten,
De Piratenbaas
Piratistan
Wees blij. Anders was het helemaal niet meer te lezenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij is dit niet het hele verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |