SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!
zon half blok boter is 82 % vet, dus een half blok van 125 gr bevat 100 gr vetquote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je 200 gram noten per dag eet,,,eet je gewoon bijna een half blok boter op, + zout
[ afbeelding ]
UTO / Streamverslagen # 5quote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef marjan64 het volgende:
is aike al naar het ziekenhuis geweest?
Maar ze krijgen niets in de schoot geworpen hoor, volgens Aikut.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef zwellever het volgende:
Klaver moet ze bijna letterlijk voorkauwen wat ze aan vreten moeten bestellen;RETARDS!!!
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aikut zegt dat ze vaker te gemakzuchtig zijn geweest, dat ze dachten dat alles wel kwam aanwaaien.
Dat doet het toch ook!!!!!
ik vind hem TOP !quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef martend het volgende:
Dus....onze voorspelling dre,emil en hakim nominatie?
dat ze doen wat de regie in fluisterd?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef martend het volgende:
Heb je het over elite ,de echte worden Jimmy,Emiel en Nicolien.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef martend het volgende:
Volgens mij zei Paul dat Jimmy nooit een nieuwe eruit zou stemmen? Never!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: ik ga Jim nooit wegstemmen, never
Ow okee, verkeerd gehoordquote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij zei Paul dat Jimmy nooit een nieuwe eruit zou stemmen? Never!
Of ik. Maar ik meende hem dit te horen zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow okee, verkeerd gehoord
Ja zalfje gekregenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef marjan64 het volgende:
is aike al naar het ziekenhuis geweest?
Als ik Aike zou zijn zou ik Hakim er absoluut nog niet uit willen hebben. Hij is een bruikbaar instrument en heeft de groep aardig onder de knoet.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik vind hem TOP !![]()
en dan amanda erin die wil hakim er wel uit gok ik
kan ze samen met aike het dagelijks bestuur gaan runnen
Volgens mij gaat een nieuwe nooit Jim eruit stemmenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Of ik. Maar ik meende hem dit te horen zeggen.
Neen, omgekeerd.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij zei Paul dat Jimmy nooit een nieuwe eruit zou stemmen? Never!
Yup en die nieuwe stemt Emil weg, klaar voor mekaarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Heb je het over elite ,de echte worden Jimmy,Emiel en Nicolien.
Haha, okee, Jim is dus issue i.i.gquote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen, omgekeerd.
Een Nieuwe zal never nooit op Jimmy stemmen, want die heeft jimmy op de streams gevolgd en daar valt weinig op aan te merken.
maar ik ben Aike nietquote:Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik Aike zou zijn zou ik Hakim er absoluut nog niet uit willen hebben. Hij is een bruikbaar instrument en heeft de groep aardig onder de knoet.
Hij neemt de recherche mee?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Mark, Utopia, is onderweg.
Dit stond in zijn brief:
Volgens mij hebben we aan alles gedacht om deze exercitie zo goed mogelijk te laten lopen ..
Andrea als schietschijf ;-)
en dat de nieuwe dan zegt: Jammer dat hakim alleen een elitestem heeft want die wilde ik eigenlijk weg. Helaas moet ik nu Emiel wegstemmen want jullie willen dat. En dan Alle jongens over de zeik. De nieuwe legt het later aan hen uit en vormt een blok tegen pakim en van lotje getikt...zoiets ;-)quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Heb je het over elite ,de echte worden Jimmy,Emiel en Nicolien.
Ik zag op de 360 dat andrea die kleding uit deed...ze liepen naar de keuken maar ze staat nu ook weer in die zakken te graaien.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef beequeen het volgende:
Zei Vanas tegen Andrea dat ze het vest uit moest doen? Iemand?
en de schoorstenen van Pernisquote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim: "Waarom is het in Rotterdam 10 graden en hier maar 6?"
Isa: "Rotterdam heeft de warmte van de boten."
en blij toequote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar ik ben Aike niet :D
Capaja wil Hakim er graag uit hebben![]()
dan ben ik benieuwd wat er met de groep gebeurt
grijpt emil dan de macht ?
of wordt het ineens wel een eenheid
Zei ze dat echt?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim: "Waarom is het in Rotterdam 10 graden en hier maar 6?"
Isa: "Rotterdam heeft de warmte van de boten."
Twee op Hakim zou voor mooie taferelen zorgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en die nieuwe stemt Emil weg, klaar voor mekaar
Dankjewel. Ik kijk nooit naar die camera.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef blanket het volgende:
Ik zag op de 360 dat andrea die kleding uit deed...ze liepen naar de keuken maar ze staat nu ook weer in die zakken te graaien.
Hakim gaat er echt niet uit net zoals Brian er nooit uit zou gaan bij DGK. Hij is de gemerik van de show.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik vind hem TOP !![]()
en dan amanda erin die wil hakim er wel uit gok ik
kan ze samen met aike het dagelijks bestuur gaan runnen
Opdracht op de valreep?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
spullen terug doen
Busted !!!!!1quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
spullen terug doen
Ze doen maar,vond Emiel nog wel leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en die nieuwe stemt Emil weg, klaar voor mekaar
quote:
eenheid, krijgen we duo AiMilquote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar ik ben Aike niet![]()
Capaja wil Hakim er graag uit hebben![]()
dan ben ik benieuwd wat er met de groep gebeurt
grijpt emil dan de macht ?
of wordt het ineens wel een eenheid
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Hakim gaat er echt niet uit net zoals Brian er nooit uit zou gaan bij DGK. Hij is de gemerik van de show.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb op Vannas gestemd als je er niet eens tegen kunt dat er verse kip bereid word in plaats van met water geinjecteerde blokken kifilet van de plus hoor je daar niet thuis
en zo kan ze nog 10x lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
spullen terug doen
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
spullen terug doen
En Nicolien wees Billy erop dat ze dat vod in haar haar terug moest doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik kijk nooit naar die camera.
Agent Haviksoog Renevanlaaren houdt alles in de peiling. Zelfs zijn hond loopt nu met een luier omdat hij zijn taak niet wil verzakenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik zag op de 360 dat andrea die kleding uit deed...ze liepen naar de keuken maar ze staat nu ook weer in die zakken te graaien.
[..]
Hakim gaat er echt niet uit net zoals Brian er nooit uit zou gaan bij DGK. Hij is de gemerik van de show.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Agent Haviksoog Renevanlaaren houdt alles in de peiling. Zelfs zijn hond loopt nu met een luier omdat hij zijn taak niet wil verzaken
Ik vind Jimmy aardig maar saai.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze doen maar,vond Emiel nog wel leuk.
Maar omdat hij zo tegen Jimmy doet ook niks meer aan.
Hou er weinig over die ik nog leuk vind.
Alles is al weg .
2 stemmen op Hakim? dat is niet genoeg om hem te nomineren. Realisme m'n beste, realisme. De genomineerden zin min of meer al bekend, de vraag is alleen wie de nieuwe is en wat zij/hij doet. Jimmy lijkt me nu onwaarschijnlijk, Emil of Nico dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef community het volgende:
[..]
Twee op Hakim zou voor mooie taferelen zorgen.
oh noesquote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa zit zelfs te smakken bij het nagelkluiven.
Nee maar twee op Hakim, van het publiek, zorgt weer voor een leuk avondje waarin we worden bespuwd door Happie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
2 stemmen op Hakim? dat is niet genoeg om hem te nomineren. Realisme m'n beste, realisme. De genomineerden zin min of meer al bekend, de vraag is alleen wie de nieuwe is en wat zij/hij doet. Jimmy lijkt me nu onwaarschijnlijk, Emil of Nico dus.
Ik ga voor het gemak uit van 50% vet..quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
zon half blok boter is 82 % vet, dus een half blok van 125 gr bevat 100 gr vet
en noten van 14 tot 77% vet dus ligt zwaar aan welke noten, macademias bv bevatten slecht 14,5
[..]
Grote kans dat er op Paul gestemd wordt omdat hij zo slecht in zijn vel zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
2 stemmen op Hakim? dat is niet genoeg om hem te nomineren. Realisme m'n beste, realisme. De genomineerden zin min of meer al bekend, de vraag is alleen wie de nieuwe is en wat zij/hij doet. Jimmy lijkt me nu onwaarschijnlijk, Emil of Nico dus.
Ik zie hem niet tot het eind blijven, maar wel nog een hele tijd. Of hij zelf de rit wil uitzingen zal sterk afhangen van wat John de Mol met het programma wil. Als er vooruitzichten komen op een dikke eerste prijs zal dat hem motiveren, als het niets voorstelt of ze willen nog een jaar verder gaan, sluit ik niet uit dat hij na oktober de handdoek gooit. In november en december kan hij goud verdienen met zijn oliebollenhandel en als daar geen vette talpabuit tegenover staat is blijven geen aantrekkelijke optie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar wat zal Rien gaan doen en Vanessa?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Het hokje wil geen enkel risico lopen, wees gerust.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef PoezeligDing het volgende:
En Nicolien wees Billy erop dat ze dat vod in haar haar terug moest doen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh das net zo erg als haar calimero stemquote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat is nou weer een bericht waar iemand op zit te wachtenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
+1 omdat ie Billy nie magquote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef community het volgende:
[..]
Nee maar twee op Hakim, van het publiek, zorgt weer voor een leuk avondje waarin we worden bespuwd door Happie.
Op welke nieuwe kandidaat heb jij gestemd trouwens?
Ik op Joey
Er zit niets anders op dan als fokkers veel kleding in te zamelen die ze dan daar gaan sorteren en ze dan taggen zoals jij zegt.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef rokkutsaains het volgende:
Zou mooi zijn als Humana alle spullen met een kleine transponder had 'getagt'.
Loop je gewoon even die loods door met een paar scanners en overal waar het piept: bingo.
Daar kan zelfs die zweefkut niet tegenop liegen.
Maar dat is uiteraard slechts een mooie wensdroom.
Niet meer, wonderbaarlijk genezenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Grote kans dat er op Paul gestemd wordt omdat hij zo slecht in zijn vel zit.
2 van het publiek op Happie kan niet, het publiek heeft 1 stem per persoon. Ik heb niet op een nieuwe gestemd, ik vind het alle 3 op voorhand weinig dus stemmen heeft wat mij betreft geen zin.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef community het volgende:
[..]
Nee maar twee op Hakim, van het publiek, zorgt weer voor een leuk avondje waarin we worden bespuwd door Happie.
Op welke nieuwe kandidaat heb jij gestemd trouwens?
Ik op Joey
meeste wel en noten hebben idd vrij veel dan nog is het geen goed vergelijk, noten bevatten betere vetten dan roomboter, bij noten is het veelal enkelvoudig onverzaadigd en bij roomboter vooral verzaadigd dus is geen 1 op 1 vergelijk et makenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga voor het gemak uit van 50% vet..
Volgens mij had ze ook laarzen aan die niet van haar zijn. En de ring zit me nog dwarsquote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef renevanlaaren het volgende:
andrea heeft 1 broek blouse en vest
terug gedaan
goh het valt ze zelf ook wel opquote:Op maandag 17 februari 2014 12:43 schreef beequeen het volgende:
Lot: zo, iedereen zijn ouwe kloffie weer aan.
laarzen schoenen halve voorraad nog in de kast,spullen op massage tafel.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij had ze ook laarzen aan die niet van haar zijn. En de ring zit me nog dwars
Je moet wel opletten hoor, de meeste stemmen zijn min of meer al bekend, dat is allemaal al bekonkeld Er zitten nog een paar onzekerheidjes in, zoal Aike en Vanas, maar die gaan echt niet doorslaggevend zijn. Nee, Jimmy, Emil, Nico dat is 'm wel zo'n beetje.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Grote kans dat er op Paul gestemd wordt omdat hij zo slecht in zijn vel zit.
Andrea: Ik heb niks nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 12:45 schreef Blackprinces het volgende:
Letten jullie op stream 1?
Gesprek gaat over kleren wegnemen.
Billy vind het greedy overkomen.
Andrea ik heb niks
Ze moeten maar even afwachten zeggen zenodig....
Goeie analysequote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie hem niet tot het eind blijven, maar wel nog een hele tijd. Of hij zelf de rit wil uitzingen zal sterk afhangen van wat John de Mol met het programma wil. Als er vooruitzichten komen op een dikke eerste prijs zal dat hem motiveren, als het niets voorstelt of ze willen nog een jaar verder gaan, sluit ik niet uit dat hij na oktober de handdoek gooit. In november en december kan hij goud verdienen met zijn oliebollenhandel en als daar geen vette talpabuit tegenover staat is blijven geen aantrekkelijke optie.
nee die heeft alles alquote:
Als ze Emiel eruit stemmen stop ik met kijkenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef ansjovissie het volgende:
Speculeren:
genomineerd: Emil, Hakim, Jimmy
Hakim en Jimmy gaan er nooit uit (beschermd), dus Emil...?
Over welk zeil heb je het?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop dat die man mee heeft gelezen en het zeil op gaat tillen
zeg ik nu ook, maar ben bang dat ik weer een jaar blijf hangenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ze Emiel eruit stemmen stop ik met kijken
Er kan nog best wat veranderen in twee dagen. Paul zal vanaf morgen weer zijn dagelijkse huilmomentjes hebben waarna de regie besluit dat hij toch maar naar huis gaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet wel opletten hoor, de meeste stemmen zijn min of meer al bekend, dat is allemaal al bekonkelt. Er zitten nog een paar onzekerheidjes in, zoal Aike en Vanas, maar die gaan echt niet doorslaggevend zijn. Nee, Jimmy, Emil, Nico dat is 'm wel zo'n beetje.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Marc van Humana maar ff bellen of hij voor de deur nog even cos 784 wil doorlezen voordat hij naar binnen gaat ;-)
Van Rienk is het onzeker wat hij doet, Vanessa zal hoogst waarschijnlijk spreiden, maar dat zal weinig wijzigen aan de uiteindelijke uitslag.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar wat zal Rien gaan doen en Vanessa?
in het land blinden is eenoog koningquote:
Okéééé.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
op haar massage tafel,blauw zeil
ik dacht net hetzelfdequote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ze Emiel eruit stemmen stop ik met kijken
Hmm ja, dat is jammer maar ook wel logisch. Om een juiste verdeelsleutel van de publieksstemming naar drie punten te maken is ook wiskundig te lastig om te begrijpen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
2 van het publiek op Happie kan niet, het publiek heeft 1 stem per persoon. Ik heb niet op een nieuwe gestemd, ik vind het alle 3 op voorhand weinig dus stemmen heeft wat mij betreft geen zin.
hahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:50 schreef martend het volgende:
Snap nix van dat hele gesprek van die drie, hoe erg ik mijn best ook doe
En dat mis ik weer door een kut wissel van stream 3quote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
Laura verteld dat ze voor een apookhuis in disneyland parijs in elkaar geslagen is samen met een paar meiden door een paar mannen
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er vooruitzichten komen op een dikke eerste prijs zal dat hem motiveren, als het niets voorstelt of ze willen nog een jaar verder gaan, sluit ik niet uit dat hij na oktober de handdoek gooit. In
maar als hij niet genomineerd wordt....?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
emile gaat er niet uit,gewoon paul volgens de planning
Is niet hard genoeg geweest denk ik dan maarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat mis ik weer door een kut wissel van stream 3
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is niet hard genoeg geweest denk ik dan maar
het is nog geen morgen,productie wil verwarring .en nog een nominatie van elite erbij .quote:Op maandag 17 februari 2014 12:52 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
maar als hij niet genomineerd wordt....?
Ik verwacht ook geen Elite stem op Emilquote:Op maandag 17 februari 2014 12:54 schreef community het volgende:
Een stem van elite op Emil is overbodig en ik verwacht hem ook niet.
Heb je ook een geluidsdichte kamer gebouwd zoals ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:54 schreef GekkePoes het volgende:
Praten ze nu zo zacht, of word het geluid steeds zachter gedraaid, ik heb er nu zelfs een versterker tussen gezet en versta nog bijna niets van soms
Mhm het eerste, heb ook alles in de plus staan somsquote:Op maandag 17 februari 2014 12:54 schreef GekkePoes het volgende:
Praten ze nu zo zacht, of word het geluid steeds zachter gedraaid?
Ik heb er nu zelfs een versterker tussen gezet en versta nog bijna niets van soms
Een 20jarig blaagje, wat denkt die dan te gaan klaarspelen daar. Kan ie wel zeggen van niet maar het is gewoon Gio 2.0 Het enig dat ie voor heeft is dat Billy hem niet aanspreekt, maar dat hoorde ik van Lau ook ..... en nu zijn ze beste dinnetjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:50 schreef community het volgende:
[..]
Kijk nou ff goed naar die Joey.
nee waarom ook, hakim, paul en andrea zijn er zomaar 3 die door menigeen als de ergste wordne beschouwdquote:Op maandag 17 februari 2014 12:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen Elite stem op Emil
verstandige mensenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee waarom ook, hakim, paul en andrea zijn er zomaar 3 die door menigeen als de ergste wordne beschouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmmmm was bij,..... hoe heet hij ook alweer,....quote:Op maandag 17 februari 2014 12:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
het is nog geen morgen,productie wil verwarring .en nog een nominatie van elite erbij .
komt goed
inderdaad. Emil is beetje de leider van de jongens.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Toch zou het ook wel interessant zijn om te zien hoe de groep zich ontwikkeld als Emil er uit is.
Ruud heeft volgens mij niet zoveel met Giorgio en andersom ook niet.
Ben benieuwd hoe het dan verder gaat met die jongens
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die vette zeug: "Vroeger had je op de kermis......"
vroeger????? Hoe houd is dat varken?Voor een kotelet, te oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ik denk dat Jimmy dan toch de leidende rol gaat overnemen, die andere 2 zijn volgersquote:Op maandag 17 februari 2014 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Toch zou het ook wel interessant zijn om te zien hoe de groep zich ontwikkeld als Emil er uit is.
Ruud heeft volgens mij niet zoveel met Giorgio en andersom ook niet.
Ben benieuwd hoe het dan verder gaat met die jongens
Daar heeft Hakim gelijk in, alhoewel hij in zijn eentje met gemak nu al 20.000,-- binnen had kunnen harken. Daarvoor is hij echter te lui en vermoedelijk ook te dom. Maar goed, wat wil je verwachten van iemand die een oliebollenkraam heeft en twee slecht lopende winkeltjes? Zijn sluwheid en straatvechtersmentaliteit levert hem in Maastricht een inkomen, maar goede ideeen moet je van hem niet verwachten. Zijn WK-plannen komen rechtstreeks van JdM en verder heeft hij nog niets kunnen bedenken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:52 schreef community het volgende:
[..]![]()
Wat je ook van Happie zelf mag vinden, hij heeft gelijk wanneer hij zegt dat hij met allemaal idioten en graftakken opgesloten zit in die loods.
Ik voorzie haantjesgedrag en strijdjes, die kan zich niet lang inhouden denk ikquote:Op maandag 17 februari 2014 12:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Een 20jarig blaagje, wat denkt die dan te gaan klaarspelen daar. Kan ie wel zeggen van niet maar het is gewoon Gio 2.0 Het enig dat ie voor heeft is dat Billy hem niet aanspreekt, maar dat hoorde ik van Lau ook ..... en nu zijn ze beste dinnetjes.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die vette zeug: "Vroeger had je op de kermis......"
vroeger????? Hoe houd is dat varken?Vroeger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is weinig veranderd de afgelopen 10 jaar. behalve dan dat er wat zwaardere muziek is bij de botsautootjes en wat snellere attracties
🐱
Daar zit die vent ook echt op te wachtenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Ransjih het volgende:
even stil dan jongens, ik moet voor die man van humama een logo maken (billy)
Nee want ik heb me dat ook al afgevraagdquote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vraag me iets af.
Vanessa is afhankelijk van de bijstand in het 'normale' leven.
Naar mijn idee is het met een bijstandsuitkering niet te doen om altijd maar Marlboro te roken.
Denk ik nu raar?
Nee hoor, dat is niet raar gedacht. Geld om heel veel (zelfs niet weinig) te kunnen pokeren heb je ook niet met een bijstandsuitkering.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vraag me iets af.
Naar mijn idee is het met een bijstandsuitkering niet te doen om altijd maar Marlboro te roken.
Denk ik nu raar?
op het zonnetje in de loodsquote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Marenda het volgende:
Op wie gaat Nicolien stemmen,die vergeet ik helemaal.
Dan is zij goed met de muziek mee gegaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vroeger?Er is weinig veranderd de afgelopen 10 jaar. behalve dan dat er wat zwaardere muziek is bij de botsautootjes en wat snellere attracties
Tuurlijk kan dat wel als je op de rest bezuinig zoals eten drinken .;) Ik zie dat zat mensen doen hoor sigaretten roken met weinig geld. sommigen roken liever dan dat ze goed en gezond etenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vraag me iets af.
Denk ik nu raar?
Klopt geen jota van, Vanas gaat ook op vakantie...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet raar gedacht. Geld om heel veel (zelfs niet weinig) te kunnen pokeren heb je ook niet met een bijstandsuitkering.
Hoe weet je dat zijn winkels slecht lopen en een oliebollenkraam kan gewoon heel veel geld opleveren. Ik denk dat hij jou qua inkomen echt vierkant uitlachtquote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Maar goed, wat wil je verwachten van iemand die een oliebollenkraam heeft en twee slecht lopende winkeltjes?
Vakanties, duur roken, stuurt d'r kinderen voor kerst een paar dagen naar Eurodisney. Ergens klopt er iets niet natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel als je op de rest bezuinig zoals eten drinken .;) Ik zie dat zat mensen doen hoor sigaretten roken met weinig geld. sommigen roken liever dan dat ze goed en gezond eten
of ze pokert heel goedquote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vakanties, duur roken, stuurt d'r kinderen voor kerst een paar dagen naar Eurodisney. Ergens klopt er iets niet natuurlijk.
Maar we missen stemmen Rienk,Nicolien ,Vanessa en Aike nog.quote:
Dat bedoel ik. Ik denk dat menig uitkeringstrekker hier met kromme tenen naar zit te kijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vakanties, duur roken, stuurt d'r kinderen voor kerst een paar dagen naar Eurodisney. Ergens klopt er iets niet natuurlijk.
De man van Humana komt Accu wisselquote:Op maandag 17 februari 2014 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ik doe nu maar 2 streams naast elkaar, dan hoor ik tenminste alles als ze wisselen
Niet zo moeilijk hoor; gewoon even een kennis gebeld, die zijn hele leven al in Maastricht woont.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zijn winkels slecht lopen en een oliebollenkraam kan gewoon heel veel geld opleveren. Ik denk dat hij jou qua inkomen echt vierkant uitlacht
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik denk dat menig uitkeringstrekker hier met kromme tenen naar zit te kijken.
nee ik ben ook moeten stoppen omdat het te duur werd, nu ben ik er wel blij meequote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vraag me iets af.
Denk ik nu raar?
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor; gewoon even een kennis gebeld, die zijn hele leven al in Maastricht woont.
Lachen zal Hakim zeker; als een boer met kiespijn.
Ga jij echt zo ver en die kennis weet De omzet van Hakim das knap ik wete dat niet hoor van de winkels hierquote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor; gewoon even een kennis gebeld, die zijn hele leven al in Maastricht woont.
Lachen zal Hakim zeker; als een boer met kiespijn.
Andrea vertelde tijdje geleden dat ze ook kapster isquote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef marjan64 het volgende:
jeumig wie heeft paul zo toegetakeld![]()
Wat zal jij blij zijn als die meuk weg is dadelijk. Kan je weer vrij rondlopen, naar je werk, lopen met de hondquote:
je komt als 20jarige, bij papa en mama wonende in een vreemde groep hè, je moet echt sterk in je schoenen wil je dan echt wat willen betekenen. Maar van mij mag hij erin hoor, die andere gozer lijkt me helemaal niks en die griet lijkt me ook een muts.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef community het volgende:
[..]
Ik voorzie haantjesgedrag en strijdjes, die kan zich niet lang inhouden denk ik
Andrea is de kapster in da loodsquote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef marjan64 het volgende:
jeumig wie heeft paul zo toegetakeld![]()
nou heeft ze de opleiding niet afgemaaktquote:Op maandag 17 februari 2014 13:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Andrea vertelde tijdje geleden dat ze ook kapster is
He waarom gaat ze niet pokeren inplaats van kokenquote:
Dan heeft hij het aan zich zelf te danken.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zou Jammer zijn als Emiel eruit vlieg, zie liever anderen eerder gaan een Andrea bijvb
Mooi..verse accu'squote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De man van Humana komt Accu wissel
Teveel wishful thinking hier war Hakim betreft. Hij is dan zelf wel niet helemaal tevreden met zijn inkomen, maar dat komt omdat hij er nog teveel voor moet doen. Hij wil gewoon over een paar jaar binnen zijn, een of twee miljoen maken. En hoe hij daar komt zal niet creatief of innovatief zijn. Maar dat is zelden zo. Gewoon dozen stront verkopen als het moet.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zijn winkels slecht lopen en een oliebollenkraam kan gewoon heel veel geld opleveren. Ik denk dat hij jou qua inkomen echt vierkant uitlacht
Staat dat al op haar cv ?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Andrea vertelde tijdje geleden dat ze ook kapster is
Welke opleiding.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:06 schreef marjan64 het volgende:
[..]
nou heeft ze de opleiding niet afgemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |