SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!
Yepquote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onder één account en één IP-adres?
Dat werkt heel soms bij mij, maar meestal krijg ik direct de melding "teveel streams open"quote:
Volhouden, bij ons werkt het goedquote:Op maandag 17 februari 2014 11:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat werkt heel soms bij mij, maar meestal krijg ik direct de melding "teveel streams open"
Omdat ze ook weten dat met de biomarkt er weer genoeg geld binnenkomt en met die concertenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef rokkutsaains het volgende:
Ben er vrijwel zeker van dat het kleding sorteren éénmalig zal blijken te zijn.
Humana heeft er alleen maar schade van ondervonden.
Het zal wel met een bedrag van 100,-- worden afgedaan.
Kan dan nog wel voor wrijving zorgen, want je zal maar één truitje hebben gepakt, wetende dat die principeloze zweefkut overal kleding heeft verstopt. Voel je je toch genaaid lijkt me. Al gaat het dan van de pot af en dat lijkt niemand wat uit te maken, want Paul gaat onverdroten voort met zijn zinloze aankopen.
Volgens mij heeft Andrea ook wat sierradenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef rokkutsaains het volgende:
Kan dan nog wel voor wrijving zorgen, want je zal maar één truitje hebben gepakt, wetende dat die principeloze zweefkut overal kleding heeft verstopt. Voel je je toch genaaid lijkt me. Al gaat het dan van de pot af en dat lijkt niemand wat uit te maken, want Paul gaat onverdroten voort met zijn zinloze aankopen.
Over wat de rest fout doet, en wat ie zelf allemaal goed doetquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Over wie heeft Paul het nou??
Ik heb de pc vanacht vergeten uit te zetten en vanmorgen was de sessie verlopen. Dus minstens 8 uurquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand na hoeveel tijd je sessie verloopt?
Over de rattenstreken van Emiele.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
over jimmyquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Er moet toch geld bij, bij dat hele humana gebeuren. De bezorging en het afhalen alleen al met die vrachtwagen. Het ging Humana ook om de reclame maar dat is niet echt goed gegaan denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef rokkutsaains het volgende:
dit dusquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Over de rattenstreken van Emiele.
Ze hebben door dat ie in ene keer bij de rokers staat.
Over zijn zwartmaak praktijken ten opzichte van Jim gister
ja gisterenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef GekkePoes het volgende:
Heeft Andrea nu ook nog een vest gesnaaid?
Daar heb ik niets aan hé.....na 24 uur is ie ook verlopenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb de pc vanacht vergeten uit te zetten en vanmorgen was de sessie verlopen. Dus minstens 8 uur
iedere 8 uur ff op f5 douwen LOLquote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan hé.....na 24 uur is ie ook verlopen
Ik wil weten na hoeveel tijd hij stopt
Ik vond Paul en Lot, en enigzins Andrea wel heel aardig over Jimmy praten. Waarschijnlijk vanwege de sport, hij nam Paul en Lot even beet van de weekquote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef bull1966 het volgende:
[..]
over jimmy
dat ie het een naaistreek vind van emil en z'n vrienden
8 uur dus? okquote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
iedere 8 uur ff op t5 douwen LOL
Laat ' m dan lekker zelf op Emiel stemmen,scheitebroek!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef bull1966 het volgende:
[..]
over jimmy
dat ie het een naaistreek vind van emil en z'n vrienden
Ja toen ik vanmorgen op f5 drukte deed tie het meteen weerquote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
iedere 8 uur ff op f5 douwen LOL
jaquote:
Ik denk het ook. Ze hebben ook helemaal de ruimte er niet meer voor. De hele loods staat vol met wandjes. Dan straks dat restaurantje er nog bij. Lekker hygienisch. Verder zijn het ook nog eens saaie streams als iedereen straks kleren staat te sorteren. Dat konden we van de week zelf zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef rokkutsaains het volgende:
neequote:Op maandag 17 februari 2014 11:31 schreef juul. het volgende:
[..]
Laat ' m dan lekker zelf op Emiel stemmen,scheitebroek!
bottleneck nr 1 iddquote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef GekkePoes het volgende:
Hm, ze hebben het allemaal over een "mijn" Utopiaik ben beniuwed wanneer het een "ons" Utopia word.
Daar bedoelt ze Nico mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Andrea heeft het al over de nieuwe inwoonster????????
nooitquote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef GekkePoes het volgende:
Hm, ze hebben het allemaal over een "mijn" Utopiaik ben beniuwed wanneer het een "ons" Utopia word.
Met zn allen in de rust in de rij staan voor dat ene toilet .....quote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
dat WK-gebeuren moet verboden worden
hoezo andrea krijgt toch alles van te voren door van gene zijdequote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zn allen in de rust in de rij staan voor dat ene toilet .....
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo andrea krijgt toch alles van te voren door van gene zijde
datquote:Op maandag 17 februari 2014 11:35 schreef schizolientje het volgende:
emil staat met de verkeerde te praten en emil denkt dat hij serieus genomen wordt terwijl hij w.s. weg gestemd wordt
UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #1quote:Op maandag 17 februari 2014 11:33 schreef missyB het volgende:
krijg mn streams met geen mogelijkheid aan de gang
dat wil andrea kan ze mooi der gestolen spul verstoppenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat wil andrea kan ze mooi der gestolen spul verstoppen
Rovers holquote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk tijdens het vrijgezellenfeest. Allemaal op1 plee.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef renevanlaaren het volgende:
mevr hou haar ff aan de praat,ben aan het eten
sorry, dat topic niet gelezen, ik lees enkel COS en de streamverslagen, maar hier ist opgelost nu. thanks voor de tip.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #1
dan kijken we even wat het probleem is
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:37 schreef R0T29 het volgende:
Wat loopt Hakim nou te lullen over weg gaan in April? Hij wilde toch nog even de pot spekken met zijn gouden oliebollen?
voor de mannen staan er genoeg bomen in het bosquote:Op maandag 17 februari 2014 11:37 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk tijdens het vrijgezellenfeest. Allemaal op1 plee.
Of krijgen ze een plaszak?
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef bull1966 het volgende:
hakom zeft dat ie niet heeft gevraagd wat iedereen doet stemmen en dat ie niet weet wie nr 3 is
de huichelachtige klojo
Die Andrea is zo brutaal.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:38 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea voelt zich prima in haar gestolen overhemd en vest. Apart leggen? Welnee, aantrekken!
ik stem er voor om alle foto's van kleptomandrea in een spoiler te stoppen... schrik me steeds de *** hier!! ze steelt dus zelfs mn rustgevoel!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:38 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea voelt zich prima in haar gestolen overhemd en vest. Apart leggen? Welnee, aantrekken!
zou me niks verbazen en ze gelooft het vast zelf ookquote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die Andrea is zo brutaal.
Die zegt rustig om 1 uur tegen die directeur van Humana: als wat ik draag heb ik gepakt, meer niet, zo eerlijk ben ik!
UTO / Plaats hier de diefstallen van Humana-goederenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef ddww het volgende:
[..]
ik stem er voor om alle foto's van kleptomandrea in een spoiler te stoppen... schrik me steeds de *** hier!! ze steelt dus zelfs mn rustgevoel!
ik hoop t ookquote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef ansjovissie het volgende:
Ik schat Emil toch wel iets hoger in, die neemt dat Hakim gelul toch niet serieus?
(wishful thinking)
Ze had van de week op zeker een ring om die ze nog niet had, want zelfs (ik dacht) Isa heeft er iets over gezegdquote:Op maandag 17 februari 2014 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even zoeken naar CAP´s van voor Humana, of kleptomane zweefkut, die oorbellen en die gouden ring al had...
Die heeft ze volgens mij ook van Humana gestolen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat heeft hij eigelijk nooit, druppe;l op de gleoiende plaatquote:Op maandag 17 februari 2014 11:42 schreef renevanlaaren het volgende:
onze stem gaat dus op zeker geen invloed hebben
Daar heeft Van Laren een dagtaak aan ;-)quote:Op maandag 17 februari 2014 11:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
UTO / Plaats hier de diefstallen van Humana-goederen
De enige invloed die de Elite stem heeft is psychologisch. Die stem op Billy leverde toch mooie streams op. Zelfde geldt voor Andrea. Als die hoort dat ze van de Elite een stem heeft gehad, worden dat mooie streams.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:42 schreef renevanlaaren het volgende:
onze stem gaat dus op zeker geen invloed hebben
nee maar hij hoort gewoon slim haki zijn tactiek uitquote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef ansjovissie het volgende:
Ik schat Emil toch wel iets hoger in, die neemt dat Hakim gelul toch niet serieus?
(wishful thinking)
Die omhooggevallen worstelnicht is zo vol van zichzelf dat hij niet eens doorheeft dat hij bij de G-tjes gevraagd is om hem zoet te houdenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef ansjovissie het volgende:
(wishful thinking)
Emil is een eerste klas lafaard.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef ansjovissie het volgende:
(wishful thinking)
UTO / [COS #736] Kaaaaaartjes!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze had van de week op zeker een ring om die ze nog niet had, want zelfs (ik dacht) Isa heeft er iets over gezegd
Hakim en Andrea lachen ons gewoon uitquote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De enige invloed die de Elite stem heeft is psychologisch. Die stem op Billy leverde toch mooie streams op. Zelfde geldt voor Andrea. Als die hoort dat ze van de Elite een stem heeft gehad, worden dat mooie streams.
Vest is er al van dag 1 is vest van Aike of Billyquote:Op maandag 17 februari 2014 11:38 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Doen dat niet alle bewoners?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Emil is een eerste klas lafaard.
Volgt braaf wat de redactie voorschrijft.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze had van de week op zeker een ring om die ze nog niet had, want zelfs (ik dacht) Isa heeft er iets over gezegd
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar hij hoort gewoon slim haki zijn tactiek uit
Yep. En snel. Want anders krijgt hij 3 punten van Vanessa.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
Oh Paul heeft nog wat te maken...tafeltjes
dat weet emil ook welquote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]ja echt, alleen de tactiek die "Haki" hem voorhoudt is verre van compleet ....
ja, die heeft wel door dat Happie die meiden min of meer heeft aangemoedigd om hem te nomineren, ..... notquote:
Strikt gezien liegt hij niet. Hij weet dat de meiden het gezegd hebben, maar of ze het ook effectief doen weet je natuurlijk nooitquote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Voxs het volgende:
Vuile leugenaar die Hakim! Glashard beweren dat hij niet weet of de meiden op Emil gaan stemmen.
Bij mij zou ie er al lang af liggenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Dat wijf kan ook niet bellen. Hoort niemand natuurlijk.
nee maar dooerhebben dat iemand niet de waarheid speekt en precies wetebn wat ieman dachterhoudt zijn ook verschillende zakenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, die heeft wel door dat Happie die meiden min of meer heeft aangemoedigd om hem te nomineren, ..... not
zie der op stream 3quote:
Blijft wel lang nat dan, een paar uur geleden was het ook al natquote:
quote:
ja, dat is zo, maar bij Emil staat zijn uiteindelijke stemgedrag vaak extra laf, omdat het totaal niet strookt met zijn gedrag over de rest van de maand. Bij anderen, zoals bijvoobeeld Ruud of Giorgio, weet je dat ze de hele maand braaf zullen doen, wat de redactie voor ze heeft bedacht. Alleen de ongeleide projectielen, zoals Billy en Isalabiel, moeten ze flink onder de medicijnen houden, anders stemmen die op een onbewaakt ogenblik toch weer anders, dan ze was opgedragen.quote:
ik ook, waarom blijven staanquote:Op maandag 17 februari 2014 11:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
Is die poort niet gewoon open? Als ik het was en hek was open, ik zou lekker naar binnen lopen
zo'n bel kost 10 euro, op afstandquote:Op maandag 17 februari 2014 11:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
Is die poort niet gewoon open? Als ik het was en hek was open, ik zou lekker naar binnen lopen
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
ja, dat is zo, maar bij Emil staat zijn uiteindelijke stemgedrag vaak extra laf, omdat het totaal niet strookt met zijn gedrag over de rest van de maand. Bij anderen, zoals bijvoobeeld Ruud of Giorgio, weet je dat ze de hele maand braaf zullen doen, wat de redactie voor ze heeft bedacht. Alleen de ongeleide projectielen, zoals Billy en Isalabiel, moeten ze flink onder de medicijnen houden, anders stemmen die op een onbewaakt ogenblik toch weer anders, dan ze was opgedragen.
gewoon in een nacht alles erafquote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Billy heeft haar verf gekregen en heur haar nog een keer gebleekt...ik hoop dat het uitvaltof tenminste er uit gaat zien als een strobos
Eerst slaapkamersquote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Kost geen drol, die hebbn ze bij de Hornbach
ik hoop dat het lukt, tis al erg genoeg om te zien af en toequote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Billy heeft haar verf gekregen en heur haar nog een keer gebleekt...ik hoop dat het uitvaltof tenminste er uit gaat zien als een strobos
Een kale billy dat moet eruit zien als gollum ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Allereerst de ferrarirode verf jonguhhhhhquote:
Neem die 2 van Hakim maar meequote:
Ik zit nu mijn brein te kraken, maar ik weet zeker dat ik haar al eens eerder heb gezien.quote:
valt mee dat ze heel dat bakje nog niet onder het blauwe zeil gepropt heeftquote:Op maandag 17 februari 2014 11:57 schreef Tayu het volgende:
1 keer raden wie als eerste in de nootjes graait:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
valt mee dat ze heel dat bakje nog niet onder het blauwe zeil gepropt heeft
Wat niet is kan nog komen in een onbewaakt ogenblikquote:Op maandag 17 februari 2014 11:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mevrouw Noot heeft gezegd dat het op moet, dus dat is niet tegen dovemansoren gezegd.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb nog geen duur woord gehoord hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef Blackprinces het volgende:
Aike leeft zich weer uit met dure woorden
Gaybar?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zit nu mijn brein te kraken, maar ik weet zeker dat ik haar al eens eerder heb gezien.
Ja dat mag en ik ben het met je eenschquote:Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind die hele biomarkt geen zak aan.. Mag ik dat zeggen ..?
Ja, dat mag ik zeggen
Nee, op zeker niet. In de Hans & Brietje is ze nooit geweestquote:
Ben je niet alleen in vind er ook geen drol aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ja, dat mag ik zeggen
Duijnstee?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zit nu mijn brein te kraken, maar ik weet zeker dat ik haar al eens eerder heb gezien.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef ansjovissie het volgende:
Mocht Andrea eruit gestemd worden, zal de koerier t nog druk krijgen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is beter met hero spuitenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat liggen de aders er dik boven op bij Billy haar handen en armen?
[ afbeelding ]
Komt omdat er geen vet op zit. Heb ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat liggen de aders er dik boven op bij Billy haar handen en armen?
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef ansjovissie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef rokkutsaains het volgende:
Ik heb een tip voor dat notenvrouwtje.
Hakim heeft nog amandelen voor haar; de schaar ligt bij Charlotte.
Is niet duurquote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
Een zakje kost 2 euro. Drie voor vijf
Ga jij eens spoileren mafketelquote:
100 gram? valt meequote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
Hardlopen en dieet.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:57 schreef Tayu het volgende:
1 keer raden wie als eerste in de nootjes graait:
[ afbeelding ]
Ach geen drolquote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
Ow iemand even die mooie ps erop gooien? Was makkelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 12:04 schreef Insa het volgende:
Ben net nieuw en weet nog niet hoe ik moet quoten, maar geweldig die foto van ansjovissie hahaha..de koerier van Andrea de graaier
Jij bent je roeping gewoon misgelopen jonguhquote:Op maandag 17 februari 2014 12:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kleptomane zweefteef:
6 januari: Geen oorbellen
[ afbeelding ]
1 februari: Geen oorbellen
[ afbeelding ]
17 februari: Na Humana, oorbellen
[ afbeelding ]
Aan dit rechercheerwerk kan alcopaultje nog een puntje zuigen![]()
Ik vind het ook niets, alleen al door het feit dat het teveel geld oplevertquote:Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef sjampoeh het volgende:
Ja, dat mag ik zeggen
Zijn de goede vetten he? Beter dat dan de margarine van Vanasquote:Op maandag 17 februari 2014 12:05 schreef HiDiHo het volgende:
Noten...50% vet......eet maar lekker veel
De meeste noten zijn niet biologisch.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:05 schreef rokkutsaains het volgende:
Zijn er eigenlijk ook niet-biologische, minder duurzame nootjes?
Ze eten nu wortels met potten pindakasquote:Op maandag 17 februari 2014 12:05 schreef HiDiHo het volgende:
Noten...50% vet......eet maar lekker veel
200 gram per dag zegt ze![]()
![]()
![]()
![]()
gezond?????![]()
![]()
![]()
Goede vetten bestaan niet..alleen nog slechtere vettenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zijn de goede vetten he? Beter dat dan de margarine van Vanas
Ik pluk zelf, met die uitlaatgassen is dat dus ook niet echt bioquote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef Tayu het volgende:
[..]
De meeste noten zijn niet biologisch.
De amandelen van Hakim wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef Tayu het volgende:
[..]
De meeste noten zijn niet biologisch.
Ik moet ook ff weg.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef renevanlaaren het volgende:
ik moet eigenlijk ff weg kan iemand de 360 over nemen
Afgezien daarvan weet je waarschijnlijk ook niet wat er daar allemaal in de grond zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik pluk zelf, met die uitlaatgassen is dat dus ook niet echt bio
ik heb hoogtevrees, ga echt niet aan t plafond hangen daaroquote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef renevanlaaren het volgende:
ik moet eigenlijk ff weg kan iemand de 360 over nemen
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
De amandelen van Hakim wel.
Zelfs met een klein vleugje schimmel cultuur.
over 15 min ben ik terug ff hond uit latenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik moet ook ff weg.
Mijn hoop was op jou gevestigd René
20 minuutje kan ik wel wachten.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef renevanlaaren het volgende:
me hond wil me uitlaten,wie neemt de 360 even over een kwartiertje
ik ga gelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 12:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
20 minuutje kan ik wel wachten.
Ik gaat op jacht naar de bostrol op de 360
Tot zo,
Goed bezig jullie!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
20 minuutje kan ik wel wachten.
Ik gaat op jacht naar de bostrol op de 360
Tot zo,
Onverzadigd vet, goedquote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goede vetten bestaan niet..alleen nog slechtere vetten
O oke, Is niet bij iedereen die mager is dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Komt omdat er geen vet op zit. Heb ik ook
Er wordt niets gekocht. Dre jat het wel op de biomarkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
Dat weet ik...zoek eens op hoeveel vet per dag goed voor je isquote:Op maandag 17 februari 2014 12:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Onverzadigd vet, goed
Onverzadigde vetten worden gezien als de gezonde vetten. Onverzadigd vet is gezond omdat dit het cholesterolgehalte in het bloed kan verlagen. Een laag cholesterolgehalte verlaagt de kans op hart- en vaatziekten. Onverzadigd vet is te vinden in olijfolie, noten, lijnzaden, avocado’s en pindas.
Vet is efficiënt
Het lichaam slaat energie reserves op in vet. Omdat vet een hoge calorische waarde heeft is het efficiënt voor het lichaam om energie in vet op te slaan. De verbranding van vet levert 9 kilocalorieën per gram vet op. Eiwitten leveren 4 kilocalorieën per gram. Het lichaam zou dus een keer zo dik zijn als reserves worden opgeslagen als eiwitten.
Geen idee, ik weeg ook 48 kg, maar wel bij een lengte van 1.60, weet niet hoe groot Billy isquote:Op maandag 17 februari 2014 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, Is niet bij iedereen die mager is dus.
Zal de psychiater wel zijn ;-)quote:Op maandag 17 februari 2014 12:08 schreef R0T29 het volgende:
Andrea's dokter wilde ook een schilderij van haar in zijn wachtkamer...
Weer een nieuwe voor op haar CV. "Wachtkamerdecorateur"
Voor de vlekken testquote:Op maandag 17 februari 2014 12:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Zal de psychiater wel zijn ;-)
Ik was, met nadruk op wasquote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weeg ook 48 kg, maar wel bij een lengte van 1.60, weet niet hoe groot Billy is
Oh, wat zal ik lachen als Laura uitschiet met dat mes.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef GekkePoes het volgende:
Ze zitten op een kluitje bijelkaar.
[ afbeelding ]
ik zeg manipulatiequote:Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op de Utopia-site zijn er een hoop van het padje.
Zeug op 2 en schimmelrat op 5?
[ afbeelding ]
Hoeveel vet heb je nodig?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat weet ik...zoek eens op hoeveel vet per dag goed voor je is
Onbegrijpelijk inderdaad. Maar hoe kun je daar stemmen eigenlijk? Je kunt alleen op die nieuwe stemmen, niet op huidige bewoners.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op de Utopia-site zijn er een hoop van het padje.
Zeug op 2 en schimmelrat op 5?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Oh, wat zal ik lachen als Laura uitschiet met dat mes.
Zo bij andrea in der zere rug.
idd dit dus, vet is niet per difinitie slechtquote:Op maandag 17 februari 2014 12:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Onverzadigd vet, goed
Onverzadigde vetten worden gezien als de gezonde vetten. Onverzadigd vet is gezond omdat dit het cholesterolgehalte in het bloed kan verlagen. Een laag cholesterolgehalte verlaagt de kans op hart- en vaatziekten. Onverzadigd vet is te vinden in olijfolie, noten, lijnzaden, avocado’s en pindas.
Vet is efficiënt
Het lichaam slaat energie reserves op in vet. Omdat vet een hoge calorische waarde heeft is het efficiënt voor het lichaam om energie in vet op te slaan. De verbranding van vet levert 9 kilocalorieën per gram vet op. Eiwitten leveren 4 kilocalorieën per gram. Het lichaam zou dus een keer zo dik zijn als reserves worden opgeslagen als eiwitten.
Da's de popi-pol komt elke week langsquote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad. Maar hoe kun je daar stemmen eigenlijk? Je kunt alleen op die nieuwe stemmen, niet op huidige bewoners.
Middelbare schoolmeisjesquote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef GekkePoes het volgende:
Dan blijkt toch dat mensen dat onstopbare geleuter van Lotte prettig vinden om naar te luiisteren.
lol...wat staat daar?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hoeveel vet heb je nodig?
Vetten zijn dus belangrijk om je lichaam goed te laten functioneren. Tabel 1 geeft een overzicht van een aantal verschillende vetten en hoeveel je hiervan binnen mag krijgen per dag. Deze voedingsnormen zijn vastgesteld door de Gezondheidsraad.
Tabel 1: Overzicht voedingsnormen vet
Totaal vet 20-40 energieprocent, bij neiging tot overgewicht 20-35 energieprocent
Verzadigd vet minder dan 10 energieprocent
Transvet minder dan 1 energieprocent
Linolzuur 2 energieprocent
Alfalinoleenzuur 1 energieprocent
n-3-vetzuren uit vis (EPA en/of DHA) Vanaf 19 jaar: 0,45 gram per dag (450 mg)
Meervoudig onverzadigd vet Minder dan 12 energieprocent
Energieprocent betekend hoeveel je in verhouding met de totale voeding die je nodig hebt mag binnenkrijgen van het bepaald soort vet.
Kan me dat goed voorstellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:08 schreef R0T29 het volgende:
Andrea's dokter wilde ook een schilderij van haar in zijn wachtkamer...
Weer een nieuwe voor op haar CV. "Wachtkamerdecorateur"
Aha, nooit gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef martend het volgende:
[..]
Da's de popi-pol komt elke week langs
Nee, Andrea RUIKT naar vis, da's wat anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vis roken? Dat kon Andrea toch?
dit vissie laat zich niet roken door die heksquote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Tuuuuurlijk kan ze dat, zelfs zwevende,maar dre ligt eruit over een paar dagenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
stelt ook niets voorquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte: "Noten zijn goed voor je huid. "
Dat zegt ze bij alles wat ze eet
noten zijn bombingquote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte: "Noten zijn goed voor je huid. "
Dat zegt ze bij alles wat ze eet
Ach joh, SBS aandachtshoeren genoeg. De eerste x waren er ook 200, en toen waren er maar 8 kramen of zoquote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vraag mij af hoe ze aan die 400 bezoekers komen die dag
Ja nu denken ze volgens mij weer, dat het ze zal afslanken. Dan moet je de rest wel laten staan, en niet teveel nemen......quote:
Die lamzakken kunnen echt helemaal NIKS zelf,een keertje googlen hoe je vis moet roken en je bent klaar maar veul makkelijker het weer een ander te laten doen natuurlijk!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Jemig ze hebben van die grote tonnen én breinaalden, nu de vis nog en wat eikenhoutsnippers, kosten weinig...
Echt he, ik erger me groen en geel. Laten ze er iemand voor komen!!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef zwellever het volgende:
[..]
Die lamzakken kunnen echt helemaal NIKS zelf,een keertje googlen hoe je vis moet roken en je bent klaar maar veul makkelijker het weer een ander te laten doen natuurlijk!
ja die zijn de bom op een andere manierquote:
juistquote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja nu denken ze volgens mij weer, dat het ze zal afslanken. Dan moet je de rest wel laten staan, en niet teveel nemen......
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja nu denken ze volgens mij weer, dat het ze zal afslanken. Dan moet je de rest wel laten staan, en niet teveel nemen......
participatiemaatschappij, da's heel nobelquote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef zwellever het volgende:
[..]
Die lamzakken kunnen echt helemaal NIKS zelf,een keertje googlen hoe je vis moet roken en je bent klaar maar veul makkelijker het weer een ander te laten doen natuurlijk!
Eens...quote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef formule het volgende:
Paul is veel leuker als hij met Jim samen is als met Hakim
Mooi zo,quote:
Gaat ik er ff een uurtje van tussen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:24 schreef renevanlaaren het volgende:
ikm ben er weer us je kan je ding gaan doen,ik hou klepto onder de dloep
Owww dat is dus Utopia! een participatie samenleving...quote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef martend het volgende:
[..]
participatiemaatschappij, da's heel nobel
Maakt onze dag naast het stemmen op dre helemaal goedquote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
Isa straalt ze heeft een compliment gehad van klaver over de koeien
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mooi zo.
Kan ik weg
[..]
Mooi zo,
Niks gemist, ze is maar 2 keer achter der ezel vandaan geweest.
Alleen maar noten lopen vreten en wat schilderijtjes verplaats bij der massage hoek.
Die kan doorwerken zonder om de half uur met "Hou me tege, hou me tege" te gaan roepenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef formule het volgende:
Paul is veel leuker als hij met Jim samen is als met Hakim
Met recht ze heeft het verdientquote:Op maandag 17 februari 2014 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa straalt na de complimentjes die ze heeft gehad over de koeien
quote:
Ik hoop dat ze het straks even uitgebreid verteld.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:24 schreef martend het volgende:
[..]
Maakt onze dag naast het stemmen op dre helemaal goed![]()
die kan straks zo in boerin zoekt manquote:Op maandag 17 februari 2014 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa straalt na de complimentjes die ze heeft gehad over de koeien
En Lotquote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het straks even uitgebreid verteld.
En dan ff kop van andrea in beeld
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het straks even uitgebreid verteld.
En dan ff kop van andrea in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |