SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!
Yepquote:Op maandag 17 februari 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onder één account en één IP-adres?
Dat werkt heel soms bij mij, maar meestal krijg ik direct de melding "teveel streams open"quote:
Volhouden, bij ons werkt het goedquote:Op maandag 17 februari 2014 11:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat werkt heel soms bij mij, maar meestal krijg ik direct de melding "teveel streams open"
Omdat ze ook weten dat met de biomarkt er weer genoeg geld binnenkomt en met die concertenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef rokkutsaains het volgende:
Ben er vrijwel zeker van dat het kleding sorteren éénmalig zal blijken te zijn.
Humana heeft er alleen maar schade van ondervonden.
Het zal wel met een bedrag van 100,-- worden afgedaan.
Kan dan nog wel voor wrijving zorgen, want je zal maar één truitje hebben gepakt, wetende dat die principeloze zweefkut overal kleding heeft verstopt. Voel je je toch genaaid lijkt me. Al gaat het dan van de pot af en dat lijkt niemand wat uit te maken, want Paul gaat onverdroten voort met zijn zinloze aankopen.
Volgens mij heeft Andrea ook wat sierradenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef rokkutsaains het volgende:
Kan dan nog wel voor wrijving zorgen, want je zal maar één truitje hebben gepakt, wetende dat die principeloze zweefkut overal kleding heeft verstopt. Voel je je toch genaaid lijkt me. Al gaat het dan van de pot af en dat lijkt niemand wat uit te maken, want Paul gaat onverdroten voort met zijn zinloze aankopen.
Over wat de rest fout doet, en wat ie zelf allemaal goed doetquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Over wie heeft Paul het nou??
Ik heb de pc vanacht vergeten uit te zetten en vanmorgen was de sessie verlopen. Dus minstens 8 uurquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand na hoeveel tijd je sessie verloopt?
Over de rattenstreken van Emiele.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
over jimmyquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Er moet toch geld bij, bij dat hele humana gebeuren. De bezorging en het afhalen alleen al met die vrachtwagen. Het ging Humana ook om de reclame maar dat is niet echt goed gegaan denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef rokkutsaains het volgende:
dit dusquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Over de rattenstreken van Emiele.
Ze hebben door dat ie in ene keer bij de rokers staat.
Over zijn zwartmaak praktijken ten opzichte van Jim gister
ja gisterenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef GekkePoes het volgende:
Heeft Andrea nu ook nog een vest gesnaaid?
Daar heb ik niets aan hé.....na 24 uur is ie ook verlopenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb de pc vanacht vergeten uit te zetten en vanmorgen was de sessie verlopen. Dus minstens 8 uur
iedere 8 uur ff op f5 douwen LOLquote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan hé.....na 24 uur is ie ook verlopen
Ik wil weten na hoeveel tijd hij stopt
Ik vond Paul en Lot, en enigzins Andrea wel heel aardig over Jimmy praten. Waarschijnlijk vanwege de sport, hij nam Paul en Lot even beet van de weekquote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef bull1966 het volgende:
[..]
over jimmy
dat ie het een naaistreek vind van emil en z'n vrienden
8 uur dus? okquote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
iedere 8 uur ff op t5 douwen LOL
Laat ' m dan lekker zelf op Emiel stemmen,scheitebroek!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:29 schreef bull1966 het volgende:
[..]
over jimmy
dat ie het een naaistreek vind van emil en z'n vrienden
Ja toen ik vanmorgen op f5 drukte deed tie het meteen weerquote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
iedere 8 uur ff op f5 douwen LOL
jaquote:
Ik denk het ook. Ze hebben ook helemaal de ruimte er niet meer voor. De hele loods staat vol met wandjes. Dan straks dat restaurantje er nog bij. Lekker hygienisch. Verder zijn het ook nog eens saaie streams als iedereen straks kleren staat te sorteren. Dat konden we van de week zelf zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef rokkutsaains het volgende:
neequote:Op maandag 17 februari 2014 11:31 schreef juul. het volgende:
[..]
Laat ' m dan lekker zelf op Emiel stemmen,scheitebroek!
bottleneck nr 1 iddquote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef GekkePoes het volgende:
Hm, ze hebben het allemaal over een "mijn" Utopiaik ben beniuwed wanneer het een "ons" Utopia word.
Daar bedoelt ze Nico mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Andrea heeft het al over de nieuwe inwoonster????????
nooitquote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef GekkePoes het volgende:
Hm, ze hebben het allemaal over een "mijn" Utopiaik ben beniuwed wanneer het een "ons" Utopia word.
Met zn allen in de rust in de rij staan voor dat ene toilet .....quote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
dat WK-gebeuren moet verboden worden
hoezo andrea krijgt toch alles van te voren door van gene zijdequote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zn allen in de rust in de rij staan voor dat ene toilet .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |